abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91515842
hoeveel koosjes zouden er inmiddels bestaan??

elke keer is tie weer leuk

oja, ik heb nu een nieuw voorlopig definitief plaatje, ik vind deze olifant zo leuk......

[ Bericht 37% gewijzigd door Lush-lady op 18-01-2011 15:25:15 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91517490
Ik had er al 6 geloof ik :P en sluit niet uit dat er nog meer komen, het is zon lekker tussendoor ding

En dat ie uit verhouding lijkt, dat is ie eigenlijk gewoon een beetje :P Maar daarom niet minder leuk.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:46:31 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91518311
:W

Ik heb jullie weer teruggevonden :') ben even weggeweest en loop nu overal vreselijk achter! Had wel haakspulletjes mee naar Engeland, maar er waren toch teveel mooie en leuke dingen te zien O+ dus niks gemaakt. Ook geen cadeautje voor de bruid dus :@

Ze had wel een prachtig door haar zus gebreid mohairvestje aan, dus nu wil ik ook weer gaan breien O+ Maar eerst nog een paar dingetjes op stapel; pinguin en een paar slofjes.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:50:22 #54
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_91518489
Ik zie een prachtige deken, leuke draken en andere beestjes.
Ik ben al vier dagen ziek en duizelig, dus van haken komt niks.
Maar weten jullie hoe je een tas moet voeren, een tutorial ofzo?
pi_91520378
Door tentamens heb ik geen tijd om te haken, maar ik kijk natuurlijk nog wel mee. Even speciale complimenten voor die enorm gave draak!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:58 #56
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_91520428
Ben diep onder de indruk van de draak van Spiegelei!! O+ wat een knap werk zeg. Ik weet niet of ik het nou gemist hebt maar, hoeveel tijd heeft het uiteindelijk gekost?

En de Angrybird lijkt echt sprekend!! :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:27:43 #57
78666 muts88
goedgemutst
pi_91520465
Toch nog gelukt hem af te krijgen vandaag :)
pi_91520755
Hij is leuk, wat grappig dat je de oren precies andersom doet, zeg maar het bolle naar binnen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:38:43 #59
78666 muts88
goedgemutst
pi_91521045
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hij is leuk, wat grappig dat je de oren precies andersom doet, zeg maar het bolle naar binnen.
Haha, ik ontdekte na de foto dat ze niet goed zaten gevouwen :D
pi_91521238
Joh Koosje nieuwe stijl :P kun je ze niet zeg maar ontdeuken ofzo :P als je dat wilt tenminste, zo is ie ook leuk.

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=370219.0 _O-
pi_91521879
Wat een leuk Koosje! Leuk kleurtje ook :)

Dat poppetje op crafster vind ik best tof gemaakt eigenlijk :D

Hier is de olifant nog steeds niet af. Ik moet nog 1 pootje en hem in elkaar zetten, maar ik had weer niet genoeg aan 1 bol katoen, grr. :P De laatste 2 pootjes kunnen er steeds net niet uit. Had gelukkig wel 2 bollen liggen. :)
pi_91522284
Koosje blijft schattig!

En Sheldon is fantastisch! Whoop, ben jij ook fan van The Big Bang Theory? _O-

Fiepje: volgens mij ben jij hele andere mooie dingen aan het produceren ;) . Dus het is helemaal niet gek als de deken niet afkomt :)

Het kussen tot nu toe. Nu het klopt, gaat het als een trein! Ik haak niet zo heel veel, omdat ik nog veel op bed lig en liggend haken is niet zo leuk, maar zodra ik in de tuinstoel zit, ga ik aan de slag.

Vraag is: zal ik die lichtblauw er wel of niet bij gaan gebruiken? Op deze foto zijn de kleuren iets beter. Het groen is echt Granny Smith (appeltjes) groen.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91522371
Ja, fan meldt zich :P

Die kussen O+ en hij is nog niet eens in de buurt van af.
Is het de wibragroen? Ik vind die blauw zelf niet zo mooi, die donkere is mooier.
pi_91522455
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Daste het volgende:
Koosje blijft schattig!

Fiepje: volgens mij ben jij hele andere mooie dingen aan het produceren ;) . Dus het is helemaal niet gek als de deken niet afkomt :)

[ afbeelding ]
Het kussen tot nu toe. Nu het klopt, gaat het als een trein! Ik haak niet zo heel veel, omdat ik nog veel op bed lig en liggend haken is niet zo leuk, maar zodra ik in de tuinstoel zit, ga ik aan de slag.

[ afbeelding ]
Vraag is: zal ik die lichtblauw er wel of niet bij gaan gebruiken? Op deze foto zijn de kleuren iets beter. Het groen is echt Granny Smith (appeltjes) groen.
Geinig hoe hij zichzelf opvouwt he :D

Ik ben begonnen met dat blauw :Y

De onderkant is nog steeds niet af :@
pi_91522790
He daar is die blauw heel anders. Hij is mooi Inu!

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=344706.0 soms vraag ik me af of mensen alleen maar haken.
pi_91523267
Ja he, Whoop? Ik heb die donkerblauw, wit en groen samen gekregen en nog 3 bollen lichtblauw apart. Volgens mij komen die inderdaad van de Wibra en de lichtblauw van de Zeeman.
Die lichtblauw is mooi, maar past minder goed bij de andere 3 kleuren.

Inu, Ik heb nog niet goed in het patroon gekeken, maar hoe sluit je het kussen dan? Heb je een foto van de achterkant? Of gewoon hetzelfde als de voorkant? Draaitje erdoor en trekken maar?

Ik had al bedacht om met de lichtblauw een 'loper' te maken voor over mijn nachtkastje. Die wil ik Tunisch gaan haken, maar nu blijkt de leverancier van de breiwinkel niet boven de maat 5 te gaan en die heb ik al (leek me zo'n mooi wandelingetje morgen). Ik denk dat ik voor dit garen een 6 of 6,5 nodig heb. Het gaat bij mij zo snel kromtrekken omdat het zo strak is. Zodirect even bij Hobbiedoos kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Daste op 18-01-2011 18:10:16 ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91523859
Gewone haaknaalden haken echt heel anders dan ergonomische. Heb na de 5de steek al kramp, haha. Maar ik wil gewoon verder aan de deken, dus maar even doorbijten ;)

En dat legopoppetje van die link is gaaf!

Het kussen hierboven ook trouwens :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:14:51 #68
78666 muts88
goedgemutst
pi_91525569
Grappig, die lichtblauw van je kussen is dezelfde blauw die ik voor Koosje heb gebruikt Inu.

@Whoopdidoo ja de oortjes kun je zo omvouwen dus geen probleem verder :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:52:22 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91527097
hahaha die legopop! :D wat een grote zeg! maar wel leuk gemaakt!
in de haak.
pi_91527377
http://www.handwerkbeurs.nl/zwolle/nieuws/17_Breidag+-+Haakdag/

zag dit nog voor de geïntereseerden onder ons, nieuwe Stitch 'n Bitch brei/haakdagen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:59:55 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91527464
ja! in Nieuwegein! lekker dichtbij. :P kunnen we daar niet meteen de meet aan vast knopen? :+
in de haak.
pi_91527851
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef Inu het volgende:

[..]

Geinig hoe hij zichzelf opvouwt he :D

Ik ben begonnen met dat blauw :Y

[ afbeelding ]

De onderkant is nog steeds niet af :@
Hij is al leuk!
Wil m zelf ook maken, ben denk ik al 10x begonnen en weer uitgehaald omdat er kleine foutjes in zaten..

Als je 'm voordat je de bovenkant samentrekt plat neerlegt, is het dan een vlak geheel of zit er een draai in? Gisteren liep ik 'm labgs en er zat een draai in.. Vroeg me af of dat hoorde
pi_91527931
Dat is best leuk om te doen ! :) Nieuwegein is voor mij ook goed te doen.
Misschien toch eens overwegen om daarheen te gaan :)

Toch 2 toeren met een gewone naald aan de deken gehaakt. Scheelt dat het bij de deken niet heel strak hoeft.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:12:23 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91528175
Wat gaan jullie snel met deze topics!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:37:23 #75
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91529784
wat een leuke beestjes Whoop! :D:D
en leuke Koosje van Muts! :D
en het kussen wordt ook tof! :D

eerst even werken een uurtje en dan nog even haken :D
pi_91530621
jeeej ik ben trots, mijn haaksel heeft de OP gehaald :)
nog 2 pootjes haken en dan zijn de onderdelen van de schildpad af, ik zal m showen zodra hij in elkaar zit!
haken is cool
pi_91531167
Het schild (padje), niet helemaal zonder foutjes maarja... (foto's worden 's avonds niet mooi)

haken is cool
pi_91531377
quote:
Koosje blijft schattig!

NEEEEE, geen TBBT....mijn man is er ook helemaal fan van en zit er nu naar te kijken. Het is niet mijn serie, ik ga maar haken...

later
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91533693
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:05 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

NEEEEE, geen TBBT....mijn man is er ook helemaal fan van en zit er nu naar te kijken. Het is niet mijn serie, ik ga maar haken...

later
Het is zooooooooo leuk.

Vast alleen voor slimme mensen.

Grapje! Ik ben nou ook niet bepaald de slimste :P

Trui als jij t legootje nou even namaakt en het patroon opschrijft :P

Had een hele discussie met mn moeder, ze gaat ook de zebra maken, en schreef het patroon dus op, zegt ze dat het niet klopt omdat ze bij 18 uitkomt op de terugweg met 2 en dan minderen. T duurde even voor ze t snapte...al betwijfel ik of ze het niet gewoon geaccepteerd heeft ipv het te snappen :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:58:15 #80
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91534261
Bedankt voor alle complimentjes!

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:11 schreef trui het volgende:
Spiegelei, wat een prestatie, die draak! _O_ ik vind 't ook knap dat je phildar aviso met dubbele draad op naald 5 gehaakt hebt, 'officieel' is 't toch enkel al geschikt voor naald 5? (voor de deken heb ik er zelfs met naald 7 mee gehaakt, enkel).

Ja nou ja ik kijk nooit naar wat er op het etiket staat, Ik kijk meer wat goed past in het haakje van de haaknaald. Ik kon nergens gele wol vinden. In een uitverkoop heb ik 10 bollen phildar aviso geel gekocht, maar de enkele draad was toch echt flink wat dunner/flexibeler dan de rode draad waar ik mee begonnen ben. Omdat je bij de rugvin bijvoorbeeld een hele rij moet opzetten (de rugvin wordt uiteindelijk dubbelgevouwen dus je maakt een hele lange sliert. Als je draad veel dunner is wordt de sliert te kort ookal haak je hem los en met een grote naald. Daarom heb ik gekozen voor dubbel en dan wat strakker haken.

@muts88: Koosje is lievv. Ik zie dat jij die rondjes bij de ogen wel hebt gedaan, staat heel leuk! Ik heb ze niet gedaan omdat ik het er stom uit vond zien, maar bij jou vind ik het leuk!

@Daste: wat leuk leuk je WIP van je kussen. Hak je nu aan de buitenkant en vouw het geheel zich dan meer en meer op? Ik vind het een mooi effect. Oh en TBBT is ^O^ Bazinga!
klerkje
pi_91534834
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Spiegelei het volgende:
Bedankt voor alle complimentjes!

[..]

@muts88: Koosje is lievv. Ik zie dat jij die rondjes bij de ogen wel hebt gedaan, staat heel leuk! Ik heb ze niet gedaan omdat ik het er stom uit vond zien, maar bij jou vind ik het leuk!

@Daste: wat leuk leuk je WIP van je kussen. Hak je nu aan de buitenkant en vouw het geheel zich dan meer en meer op? Ik vind het een mooi effect. Oh en TBBT is ^O^ Bazinga!
Gelukkig waren ze niet alleen bij mij stom, die van mij leek wel evil!
pi_91541894
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Rimketje het volgende:

[..]

Hij is al leuk!
Wil m zelf ook maken, ben denk ik al 10x begonnen en weer uitgehaald omdat er kleine foutjes in zaten..

Als je 'm voordat je de bovenkant samentrekt plat neerlegt, is het dan een vlak geheel of zit er een draai in? Gisteren liep ik 'm labgs en er zat een draai in.. Vroeg me af of dat hoorde
Sorry, maar dat hoort niet...Het moet een plat vlak zijn, zonder draaien. Volgens mij is het eigenlijk het patroon van een ripple-blanket, maar dan rond. Omdat je de lage hoekjes aan elkaar naait en aantrekt, krijg je dat het zich opvouwt.

Ik heb dat hoekjes-naaien redelijk snel gedaan, zodat je ook snel ziet of je goed zit. Tweede ronde ofzo.

En 1 of 2 april kan ik wel....? *O*
W. Somerset Maugham
pi_91546432
Ik heb vanmiddag maar eens dikke wol gekocht bij zeeman met een haaknaald nummertje 9....ik ga voor de voetenbankhoesjes op de turbostand :P . Als het herkenbaar is dan post ik wel een foto. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 19 januari 2011 @ 05:31:15 #84
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_91549140
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou het wel doen, lekker fris die kleurtjes :Y

Waar komt het patroon vandaan, als ik vragen mag? Ik denk namelijk dat ik nog wel wat bolletjes overhoud na mijn deken, dan kan ik bijpassende kussentjes voor op de bank maken :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 19 januari 2011 @ 06:59:57 #85
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91549307
Gister eerste rij voor de ronde shawl gemaakt...ben echt benieuwd hoe het wordt.

Het garen is wel SUUUPER zacht :D (wel dik, maar echt zacht, lijkt bijna van dat jogging spul :))
*ben echt verslaafd aan zachte dingen :)*
Vanavond weer verder, eerst een dagje mensen beter maken :P

oh en even heel erg off topic maar lees het net en zit een beetje te stuiteren:
een vriendin van m'n middelbare school heeft de vrouwelijke hoofdrol in Miss Saigon!!!
Echt vet :D

[ Bericht 9% gewijzigd door EsseEi op 19-01-2011 07:05:56 ]
pi_91550276
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 06:59 schreef EsseEi het volgende:
Gister eerste rij voor de ronde shawl gemaakt...ben echt benieuwd hoe het wordt.

Het garen is wel SUUUPER zacht :D (wel dik, maar echt zacht, lijkt bijna van dat jogging spul :))
*ben echt verslaafd aan zachte dingen :)*
[..]

Welk garen gebruik je?

* knitwit houdt ook van zachte dingen O+
pi_91550369
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 05:31 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik zou het wel doen, lekker fris die kleurtjes :Y

Waar komt het patroon vandaan, als ik vragen mag? Ik denk namelijk dat ik nog wel wat bolletjes overhoud na mijn deken, dan kan ik bijpassende kussentjes voor op de bank maken :9
Op Ravelry heet het het Pinwheel Pillow.
W. Somerset Maugham
pi_91550556
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Daste het volgende:
Ja he, Whoop? Ik heb die donkerblauw, wit en groen samen gekregen en nog 3 bollen lichtblauw apart. Volgens mij komen die inderdaad van de Wibra en de lichtblauw van de Zeeman.
Die lichtblauw is mooi, maar past minder goed bij de andere 3 kleuren.

Inu, Ik heb nog niet goed in het patroon gekeken, maar hoe sluit je het kussen dan? Heb je een foto van de achterkant? Of gewoon hetzelfde als de voorkant? Draaitje erdoor en trekken maar?

Ik had al bedacht om met de lichtblauw een 'loper' te maken voor over mijn nachtkastje. Die wil ik Tunisch gaan haken, maar nu blijkt de leverancier van de breiwinkel niet boven de maat 5 te gaan en die heb ik al (leek me zo'n mooi wandelingetje morgen). Ik denk dat ik voor dit garen een 6 of 6,5 nodig heb. Het gaat bij mij zo snel kromtrekken omdat het zo strak is. Zodirect even bij Hobbiedoos kijken.
Ja, hij gaat gewoon net zo vouwen als je hem lang maakt :) maar ik moet nog wel 20 rijen ofzo :p
pi_91550720
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Daste het volgende:

[..]

Sorry, maar dat hoort niet...Het moet een plat vlak zijn, zonder draaien. Volgens mij is het eigenlijk het patroon van een ripple-blanket, maar dan rond. Omdat je de lage hoekjes aan elkaar naait en aantrekt, krijg je dat het zich opvouwt.

Ik heb dat hoekjes-naaien redelijk snel gedaan, zodat je ook snel ziet of je goed zit. Tweede ronde ofzo.

En 1 of 2 april kan ik wel....? *O*
maar hij vouwt zich toch ook op voor je de lage hoekjes aan elkaar naait en aantrekt? dit zegt het patroon erover:
quote:
The points should come together like a draw string bag. The fabric should
fold into a pinwheel by itself. If it does not, blocking may help the effect.
of begrijp ik je antwoord verkeerd? (kan natuurlijk ook, ben ik een ster in... :+ )
pi_91551296
@EsseEi zachte wol klinkt goed! Ga je dan ook steeds je werkje zitten 'aaien' omdat het zo lekker zacht wordt? :) *ook houdt van zachte dingen

@Spiegelei thanks voor het compliment! Die van jou is ook lief met de kleine oogjes en die draak vind ik sowieso awesome!

Oh en TBBT is ook awesome!
pi_91551935
ik heb TBBT echt nog nooit gezien... :o

ik ga misschien zaterdag deel 1 van m'n cadeautje geven, dus misschien dan zondag al foto's :) (dat vind ik wel jammer, dat ik niet kan laten zien waar ik mee bezig ben, omdat de verrassing er dan voor de krijger er dan al af is... :P )

Daste, wil je je tunisch gehaakte lopertje breder hebben dan een normale haaknaald breed is? want op een normale haaknaald kun je ook tunisch haken (al is dat minder fijn dat met een tunische haaknaald...) dan kun je in ieder geval een startje maken... :)
pi_91555627
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef mijsje het volgende:

[..]

maar hij vouwt zich toch ook op voor je de lage hoekjes aan elkaar naait en aantrekt? dit zegt het patroon erover:

[..]

of begrijp ik je antwoord verkeerd? (kan natuurlijk ook, ben ik een ster in... :+ )
Ja, hij vouwt zichzelf op :Y

Hier zitten ze bijvoorbeeld niet aan elkaar, maar dit vormpje maakt hij gewoon zelf

pi_91560907
Haken met haaknaald 9 gaat razendsnel. ik O+
Optimist tot in de kist
pi_91561927
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, hij vouwt zichzelf op :Y

Hier zitten ze bijvoorbeeld niet aan elkaar, maar dit vormpje maakt hij gewoon zelf

[ afbeelding ]
Cool, maar dat risico wilde ik niet lopen, voor het geval het niet goed om zat, dan wilde ik dat graag iets eerder weten. :s) en dan nog 2x opnieuw kunnen beginnen
W. Somerset Maugham
pi_91570414
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef trovey het volgende:
Haken met haaknaald 9 gaat razendsnel. ik O+
nu wil ik ook een haaknaald nummer 9 :Y
haken is cool
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:36:56 #96
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91572636
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef antartica het volgende:

[..]

Hebberig tiepje :P
Wil ze opschieten, gaat ze een schildpad haken - ja dat is natuurlijk vragen om conflicten ;)
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:47:07 #97
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91573162
Knitwit heb Lana Grossa Superbingo! hij is best duur vind ik (4,25) maar ja ik wil eerst voelen en dan kopen en in die winkel hebben ze alleen dure dingen :S
En Muts dan ga ik het inderdaad de hele tijd aaien ;) moet ook altijd aan bontjes voelen (bontkragen), in de winkel, bij vrienden/familie...etc:) haha en mn nichtjes moet ik de hele tijd over hun handjes ofzo aaien :P (ja het is echt heel erg :P maar ach m'n tante kent m'n moeder omdat mn moeder altijd even aan het bontje van m'n tante wou voelen :P (ze is dus uiteindelijk met m'n moeders broer gegaan ;))

Haha grote haaknaalden zijn fijn he bij grote lappen haken? :D:D gaat snel!
wil ook nog steeds nieuwe haaknaalden erbij, maar vergeet het steeds ofzo
pi_91573484
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef antartica het volgende:

[..]

Binnen een dag op de helft van mijn voetenbankhoes, dat is een record voor mij...ik hoop alleen dat ik genoeg wol heb voor 3 hoesjes. :X Morgen even langs Zeeman heen om een ander kleurtje maar zelfde soort wol op te halen...trouwens, ze beginnen hiet bij 1 Zeeman de boel blijkbaar al weer af te knokken qua breiwol, blijkbaar niet meer bijgevuld voor deze winter want de bak wordt kleiner en kleiner. ;(
Optimist tot in de kist
pi_91574622
trovey, dat viel mij ook al op bij de zeeman bij ons... :{ steeds minder wol... en toen ik zei: goh, loopt het niet goed? dat het niet aangevuld wordt? zei ze: het loopt als een trein, iedere keer als het net is aangevuld is de bak bijna meteen leeg... (een beetje snibbig was ze wel...) maar ik geloof haar niet... :P

ik ga weer verder met m'n cadeautje, het is bijna klaar... :)
pi_91575884
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef mijsje het volgende:
trovey, dat viel mij ook al op bij de zeeman bij ons... :{ steeds minder wol... en toen ik zei: goh, loopt het niet goed? dat het niet aangevuld wordt? zei ze: het loopt als een trein, iedere keer als het net is aangevuld is de bak bijna meteen leeg... (een beetje snibbig was ze wel...) maar ik geloof haar niet... :P

ik ga weer verder met m'n cadeautje, het is bijna klaar... :)
Gisteren was de bak de helft van toen ik er de vorige keer kwam terwijl ze die vorige keer tegen mij ook zei dat het als een trein liep. :') Komen wij bij dezelfde Zeeman? :+
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')