abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91515842
hoeveel koosjes zouden er inmiddels bestaan??

elke keer is tie weer leuk

oja, ik heb nu een nieuw voorlopig definitief plaatje, ik vind deze olifant zo leuk......

[ Bericht 37% gewijzigd door Lush-lady op 18-01-2011 15:25:15 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91517490
Ik had er al 6 geloof ik :P en sluit niet uit dat er nog meer komen, het is zon lekker tussendoor ding

En dat ie uit verhouding lijkt, dat is ie eigenlijk gewoon een beetje :P Maar daarom niet minder leuk.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:46:31 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91518311
:W

Ik heb jullie weer teruggevonden :') ben even weggeweest en loop nu overal vreselijk achter! Had wel haakspulletjes mee naar Engeland, maar er waren toch teveel mooie en leuke dingen te zien O+ dus niks gemaakt. Ook geen cadeautje voor de bruid dus :@

Ze had wel een prachtig door haar zus gebreid mohairvestje aan, dus nu wil ik ook weer gaan breien O+ Maar eerst nog een paar dingetjes op stapel; pinguin en een paar slofjes.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:50:22 #54
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_91518489
Ik zie een prachtige deken, leuke draken en andere beestjes.
Ik ben al vier dagen ziek en duizelig, dus van haken komt niks.
Maar weten jullie hoe je een tas moet voeren, een tutorial ofzo?
pi_91520378
Door tentamens heb ik geen tijd om te haken, maar ik kijk natuurlijk nog wel mee. Even speciale complimenten voor die enorm gave draak!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:58 #56
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_91520428
Ben diep onder de indruk van de draak van Spiegelei!! O+ wat een knap werk zeg. Ik weet niet of ik het nou gemist hebt maar, hoeveel tijd heeft het uiteindelijk gekost?

En de Angrybird lijkt echt sprekend!! :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:27:43 #57
78666 muts88
goedgemutst
pi_91520465
Toch nog gelukt hem af te krijgen vandaag :)
pi_91520755
Hij is leuk, wat grappig dat je de oren precies andersom doet, zeg maar het bolle naar binnen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:38:43 #59
78666 muts88
goedgemutst
pi_91521045
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hij is leuk, wat grappig dat je de oren precies andersom doet, zeg maar het bolle naar binnen.
Haha, ik ontdekte na de foto dat ze niet goed zaten gevouwen :D
pi_91521238
Joh Koosje nieuwe stijl :P kun je ze niet zeg maar ontdeuken ofzo :P als je dat wilt tenminste, zo is ie ook leuk.

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=370219.0 _O-
pi_91521879
Wat een leuk Koosje! Leuk kleurtje ook :)

Dat poppetje op crafster vind ik best tof gemaakt eigenlijk :D

Hier is de olifant nog steeds niet af. Ik moet nog 1 pootje en hem in elkaar zetten, maar ik had weer niet genoeg aan 1 bol katoen, grr. :P De laatste 2 pootjes kunnen er steeds net niet uit. Had gelukkig wel 2 bollen liggen. :)
pi_91522284
Koosje blijft schattig!

En Sheldon is fantastisch! Whoop, ben jij ook fan van The Big Bang Theory? _O-

Fiepje: volgens mij ben jij hele andere mooie dingen aan het produceren ;) . Dus het is helemaal niet gek als de deken niet afkomt :)

Het kussen tot nu toe. Nu het klopt, gaat het als een trein! Ik haak niet zo heel veel, omdat ik nog veel op bed lig en liggend haken is niet zo leuk, maar zodra ik in de tuinstoel zit, ga ik aan de slag.

Vraag is: zal ik die lichtblauw er wel of niet bij gaan gebruiken? Op deze foto zijn de kleuren iets beter. Het groen is echt Granny Smith (appeltjes) groen.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91522371
Ja, fan meldt zich :P

Die kussen O+ en hij is nog niet eens in de buurt van af.
Is het de wibragroen? Ik vind die blauw zelf niet zo mooi, die donkere is mooier.
pi_91522455
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:01 schreef Daste het volgende:
Koosje blijft schattig!

En Sheldon is fantastisch! Whoop, ben jij ook fan van The Big Bang Theory? _O-

Fiepje: volgens mij ben jij hele andere mooie dingen aan het produceren ;) . Dus het is helemaal niet gek als de deken niet afkomt :)

[ afbeelding ]
Het kussen tot nu toe. Nu het klopt, gaat het als een trein! Ik haak niet zo heel veel, omdat ik nog veel op bed lig en liggend haken is niet zo leuk, maar zodra ik in de tuinstoel zit, ga ik aan de slag.

[ afbeelding ]
Vraag is: zal ik die lichtblauw er wel of niet bij gaan gebruiken? Op deze foto zijn de kleuren iets beter. Het groen is echt Granny Smith (appeltjes) groen.
Geinig hoe hij zichzelf opvouwt he :D

Ik ben begonnen met dat blauw :Y

De onderkant is nog steeds niet af :@
pi_91522790
He daar is die blauw heel anders. Hij is mooi Inu!

http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=344706.0 soms vraag ik me af of mensen alleen maar haken.
pi_91523267
Ja he, Whoop? Ik heb die donkerblauw, wit en groen samen gekregen en nog 3 bollen lichtblauw apart. Volgens mij komen die inderdaad van de Wibra en de lichtblauw van de Zeeman.
Die lichtblauw is mooi, maar past minder goed bij de andere 3 kleuren.

Inu, Ik heb nog niet goed in het patroon gekeken, maar hoe sluit je het kussen dan? Heb je een foto van de achterkant? Of gewoon hetzelfde als de voorkant? Draaitje erdoor en trekken maar?

Ik had al bedacht om met de lichtblauw een 'loper' te maken voor over mijn nachtkastje. Die wil ik Tunisch gaan haken, maar nu blijkt de leverancier van de breiwinkel niet boven de maat 5 te gaan en die heb ik al (leek me zo'n mooi wandelingetje morgen). Ik denk dat ik voor dit garen een 6 of 6,5 nodig heb. Het gaat bij mij zo snel kromtrekken omdat het zo strak is. Zodirect even bij Hobbiedoos kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Daste op 18-01-2011 18:10:16 ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_91523859
Gewone haaknaalden haken echt heel anders dan ergonomische. Heb na de 5de steek al kramp, haha. Maar ik wil gewoon verder aan de deken, dus maar even doorbijten ;)

En dat legopoppetje van die link is gaaf!

Het kussen hierboven ook trouwens :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:14:51 #68
78666 muts88
goedgemutst
pi_91525569
Grappig, die lichtblauw van je kussen is dezelfde blauw die ik voor Koosje heb gebruikt Inu.

@Whoopdidoo ja de oortjes kun je zo omvouwen dus geen probleem verder :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:52:22 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91527097
hahaha die legopop! :D wat een grote zeg! maar wel leuk gemaakt!
in de haak.
pi_91527377
http://www.handwerkbeurs.nl/zwolle/nieuws/17_Breidag+-+Haakdag/

zag dit nog voor de geïntereseerden onder ons, nieuwe Stitch 'n Bitch brei/haakdagen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:59:55 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91527464
ja! in Nieuwegein! lekker dichtbij. :P kunnen we daar niet meteen de meet aan vast knopen? :+
in de haak.
pi_91527851
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef Inu het volgende:

[..]

Geinig hoe hij zichzelf opvouwt he :D

Ik ben begonnen met dat blauw :Y

[ afbeelding ]

De onderkant is nog steeds niet af :@
Hij is al leuk!
Wil m zelf ook maken, ben denk ik al 10x begonnen en weer uitgehaald omdat er kleine foutjes in zaten..

Als je 'm voordat je de bovenkant samentrekt plat neerlegt, is het dan een vlak geheel of zit er een draai in? Gisteren liep ik 'm labgs en er zat een draai in.. Vroeg me af of dat hoorde
pi_91527931
Dat is best leuk om te doen ! :) Nieuwegein is voor mij ook goed te doen.
Misschien toch eens overwegen om daarheen te gaan :)

Toch 2 toeren met een gewone naald aan de deken gehaakt. Scheelt dat het bij de deken niet heel strak hoeft.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:12:23 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_91528175
Wat gaan jullie snel met deze topics!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:37:23 #75
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91529784
wat een leuke beestjes Whoop! :D:D
en leuke Koosje van Muts! :D
en het kussen wordt ook tof! :D

eerst even werken een uurtje en dan nog even haken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: