quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They call me Lola!
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ga niet haten [ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Stink_vis het volgende:
Geen een is zielig.. Alle emo's zijn eigenlijk grappig..![]()
ik heb het ook over zielig kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:42 schreef Stink_vis het volgende:
Geen een is zielig.. Alle emo's zijn eigenlijk grappig..![]()
alletwee en alle twee zijn beide goed, zie googlequote:Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee.We leven goddomme niet in Engeland.
Nee, 'alletwee' is fout. Google is geen bron.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
alletwee en alle twee zijn beide goed, zie google
OT:
jij bent geen bronquote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, 'alletwee' is fout. Google is geen bron.
Weer wat geleerd.. dankquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/50/
In de praktijk worden alletwee en alledrie ook wel aaneengeschreven. Kuchquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/50/
In de praktijk wordt 'ik word' ook weleens als 'ik wordt' geschreven.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
In de praktijk worden alletwee en alledrie ook wel aaneengeschreven. Kuch
Goed, laten we het anders stellen: Gewoon OT nu ok? Anders maken we wel een topic met taaldingenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de praktijk wordt 'ik word' ook weleens als 'ik wordt' geschreven.
Betekent niet dat het correct is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |