Ik ben daar zelf nog nooit geweest. Voor die kant moet je denk ik in het Breda topic zijn (als dat er is), of hoort Breda nog wel bij 'ons'?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus. Naar aanleiding van het carnavaltopic in KLB net, waar moet ik zijn in West-Brabant? Eerste jaar met eigen auto en geen enkele vriend(in) uit het dorp met zin, ga ik het wat verder zoeken.
Welke cafés of tenten in gem. Moerdijk/Etten-Leur/Breda zijn een aanrader?
Moerdijk en Etten-Leur wel volgens de OPquote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf nog nooit geweest. Voor die kant moet je denk ik in het Breda topic zijn (als dat er is), of hoort Breda nog wel bij 'ons'?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Zaterdag coctail party gehad, de tering, heb het nog wel gevoeld zeg gisteren. Ben nu nog duf![]()
Was wel heel gezellig, en grappig,me kapotgelachen met een maat van me, die was me een partij bezopen, niet normaal, compleet van de wereld. Op een gegeven moment had ie wat gemorst op tafel, kreeg ie een doekje. Houdt ie het doekje naast de tafel, en veegt met zijn hand de drank van tafel op het doekje
Had ie ook nog bijna klappen gehad, hij wilde wat zeggen tegen een nichtje van een maat van me, wil ie haar aan tikken, prikt ie zo met zijn vinger tegen d'r tiet aan
Dit was weer zo'n avond om nooit meer te vergeten. Ook toen we naar huis gingen, ik was te voet, hij met de fiets, weg was 2,5 meter breed met aan beide kanten diepe sloten, en ik sta nog steeds verbaasd dat ie daar niet ingefietst is, dat achterlichtje van zijn fiets dat slingerend in de verte verdweenquote:
Iemand uit je vriendengroep?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ed-van-harddrugs.ece
Ok, wie was het?
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef teknomist het volgende:
Die hebben of geen rijbewijs of geen auto.En nee, ik ben geen pedo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef teknomist het volgende:
Het vaagste is ooit dat ik terecht ben gekomen op treinstation Best na een avond stappen in Amsterdam, daar kan ik me echt helemaal niks meer van herinneren. En ik was alleen, ik was niet met mensen meegegaan ofzo. En daar kwam in die tijd ook geen nachttrein, echt heel vaag.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad.En de internationale trein vanuit Amsterdam nemen terug naar huis als je nog helemaal koekwaus bent was ooit ook geen goed idee - hoewel Brussel op zich wel een leuke stad is.
Da's heel vriendelijk van je, waarom ben je gestopt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dag mensen,
Ben eigenlijk gestopt met FOK!en, maar ik dacht, ik laat even wat van me horen
Er gaat veel tijd zitten in FOK!en joh, niet zo handig als je nog studeertquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's heel vriendelijk van je, waarom ben je gestopt?
Heel verstandig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er gaat veel tijd zitten in FOK!en joh, niet zo handig als je nog studeert
Saai? Dat tekno een hbo-opleiding gaat doen of je avond die saai is?quote:
Vanavond al? Niet morgen? Ik wilde eerst wel gaan, maar veel is al uitverkocht.quote:
vanavond was de officiele opening, alleen voor genodigden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vanavond al? Niet morgen? Ik wilde eerst wel gaan, maar veel is al uitverkocht.
Ik lees ook twee keer Sint Willebrord.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, Roosendaal komt weer goed in het nieuws vandaag!
Gebouw Tiener.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekker dan Roosendaal.. :|
Hoorde overigens dat gebouw T flink tegenviel, op vrijdag tenminste. En dan niet qua locatie en muziek (want die was prima), maar meer om het feit dat er 13 en 14 jarigen rond liepen te huppelen. En ook vrolijk met glaasjes bier in hun hand.
Dat staat er bijna elke dag wel inquote:Op zondag 23 januari 2011 15:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik lees ook twee keer Sint Willebrord.
Dronken meisjes van 14, hoe kan dat tegenvallenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoorde overigens dat gebouw T flink tegenviel, op vrijdag tenminste. En dan niet qua locatie en muziek (want die was prima), maar meer om het feit dat er 13 en 14 jarigen rond liepen te huppelen. En ook vrolijk met glaasjes bier in hun hand.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dronken meisjes van 14, hoe kan dat tegenvallen?
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan zal er toch een flink plasje bloed gelegen hebben, aangezien we zo'n litertje of 6 ŕ 7 van dat spul in ons lichaam hebben.
Zo had mijn auto er vanmorgen ook uit kunnen zien, gelukkig had ik 30 meter voor de spoorwegovergang ineens geen aandrijving meer, in plaats van op de overgang. Naja, nu stond ik stil op een druk kruispuntquote:
Ik stond stil, omdat ik op het kruispunt voorrang moest verlenen, toen ik weer weg wilde rijden kon ik gas geven zoveel ik wilde, maar ik kwam niet vooruit. Ik had daarvoor net over een drempel gereden, en hoorde een harde knal, toen voelde ik de voorkant overal naartoe zwabberen, behalve de goeie kant, dus dacht ik van, joh, rij ik ff naar huis en bel mijn pa, alleen huis heb ik dus niet meer gehaald (500 meter verderquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef teknomist het volgende:
Stond je dan gelijk stil of kon je nog uitbollen?
Haha goed verhaal!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik stond stil, omdat ik op het kruispunt voorrang moest verlenen, toen ik weer weg wilde rijden kon ik gas geven zoveel ik wilde, maar ik kwam niet vooruit. Ik had daarvoor net over een drempel gereden, en hoorde een harde knal, toen voelde ik de voorkant overal naartoe zwabberen, behalve de goeie kant, dus dacht ik van, joh, rij ik ff naar huis en bel mijn pa, alleen huis heb ik dus niet meer gehaald (500 meter verder).
Wellekom!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef jamesstewart het volgende:
Hoort Breda ook niet bij West-Brabant? Maar ja, ik woon in Etten-Leur
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef jamesstewart het volgende:
Hoort Breda ook niet bij West-Brabant? Maar ja, ik woon in Etten-Leur
Maar Etten-Leur staat wel in de OP?quote:
Is het niet allemaal Noord-Brabant? Zuid-Brabant ligt in België.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Breda hoort ook tot West-Brabant volgens mij.
Tilburg is inderdaad Midden-Brabant.
Den Bosch is Noord-Brabant.
Eindhoven is Oost-Brabant.
Bijdehandje!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is het niet allemaal Noord-Brabant? Zuid-Brabant ligt in België.
Noord-Noord-Brabant danquote:
Waarom hebben concessie 1 en 2 dezelfde kleur? Het wordt er niet duidelijker op zo...quote:
Oeh, je gaat mijn advies vragenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef teknomist het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen hebben. automatic_, jij was toch wel eens in de Bratanto geweest in Essen? Is het een aanrader voor nette schoenen voor rond de 100 euro?
Jij gaat altijd bij de bierhandel die daar in de buurt zit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad, en heb ik gelijk een goed excuus om ook even de bierhandel met een bezoek te vereren.
Ja, er zit ook eentje op de weg naar Hoek toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij gaat altijd bij de bierhandel die daar in de buurt zit?
Wij gaan altijd naar een andere
Ja, van Oevelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, er zit ook eentje op de weg naar Hoek toch?
Dat vind ik nou fideel van je .quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef teknomist het volgende:
Maar goed, Breda heeft een eigen topique en Etten-Leur is gewoon welkom hoor.
Geen idee, dat is meer het werk van VJ's en lichtjockeys.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé Tekno, jij bent toch dj geweest? Weet jij dan misschien hoe je die 'films' noemt die ze afspelen op tv schermen in discotheken en cafe's. Dat zijn altijd van die hippe fimpjes. Maar kan er niks over vinden op internet. Ik weet ook niet of dat een bepaalde naam heeft. Ik weet ook niet of je nu direct weet waar ik het over heb.
Jammers... dan open ik nog wel eens een topic in UVT. Thanks anyway.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen idee, dat is meer het werk van VJ's en lichtjockeys.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Dat vind ik nou fideel van je .
Ja, en nog een leuk nette schoenen kunnen vinden. Hele aardige mensen ook daar trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Ben je nog gaan kijken voor schoenen?
60 euro...quote:
En kan je alweer een beetje normaal zitten?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)eugdverenigingen.ece
Ik ken die gast. Hij woont ook hier in de buurt, een beetje zonderling figuur dat altijd op klompen loopt.(Ik heb zelfs op dezelfde scoutingvereniging gezeten.)
Heb je geen alibi?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Pff ik moet morgen goed mijn auto wassen en stofzuigen
Klopt trouwens, is dat niet toevallig dezelfde plek waar een tijd terug iemand onder invloed van drukxq allemaal dingen van zijn balkon aan het gooien was?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:14 schreef Fredo55 het volgende:
Mariniersstraat is toch vlakbij het Wilhelminaveldje?
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt trouwens, is dat niet toevallig dezelfde plek waar een tijd terug iemand onder invloed van drukxq allemaal dingen van zijn balkon aan het gooien was?
Waar heb je jeuk dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Daar staan wij krabben gewoon boven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
waar blijven trouwens de krabben vs. tullepetoanen discussie's? tis weer bijna die tijd vant jaar
Op zich heb ik er helemaal geen zin in, denk dat ik één of twee avonden pak. Hopelijk op wintersport ten tijde van de carnaval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:36 schreef EDMAN- het volgende:
haha, maar iedereen hier gaat wel carnavallen of.. ?
en ga je naar Awake 12 maart Teknomist?
Ik houd niet zo van trance, dus nee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens volgende week misschien naar Energy (voorheen Trance Energy), iemand wel eens geweest?
Vastenavend.quote:
Ht is in de maassiloquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef teknomist het volgende:
Yep, vanaf zaterdag is het weer raak! Ik ga niet naar Awake, de Gas trekt me niet. Hopelijk wel weer naar Timewarp in Mannheim...
Nee écht, download de set van Du Art op monegros 2010 GEWELDENAAR! Ik hoop zo dat die gast naar awakefest komt. Staat wel op audiobeatsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef teknomist het volgende:
Monegros, dat staat echt hoog op mijn lijstje.
Waarschijnlijk geen.. niet voor optochten o.i.d. iig. Misschien de optotcht in Halsteren een minuut stilte? MAar aangezien het bij het bouwen is gebeurd, en niet tijdens een optothc,t scheelt qua maatregelen. Het is natuurlijk wel triest ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef teknomist het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben...
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik word schijtziek van die fout. Teveel mensen maken 'm.
Lekker trouwens om te krabben in je bilnaad en dan aan je vingers ruikenSommige mensen die kicken op hun eigen geur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dat is ook het enige denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen.. niet voor optochten o.i.d. iig. Misschien de optotcht in Halsteren een minuut stilte? MAar aangezien het bij het bouwen is gebeurd, en niet tijdens een optothc,t scheelt qua maatregelen. Het is natuurlijk wel triest ..
gebouw-t is niceeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ga binnenkort wel eens een keer naar Gebouw-T, ben toch wel benieuwd. Ik ben wel een klein beetje bang dat het een tienertent wordt, maar hopelijk beperkt zich dat tot de house avonden.
Ik wacht eigenlijk alleen op wat meer experimenteel spul. Ambient of post-rock oid, lijkt me gaaf zo dicht in de buurt.
Nja, ik hoop dat de elektronische muziek zich niet gaat beperken tot wat dirty kleuterhouse-avonden en dat (experimentele) underground elektronische muziek ook een plaats krijgt. Maar ik vrees het ergste met deze programmeur, de tips van de Waterput in het stadsmagazine zijn altijd 'bandjes' of anderszins gitaarmuziek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ga binnenkort wel eens een keer naar Gebouw-T, ben toch wel benieuwd. Ik ben wel een klein beetje bang dat het een tienertent wordt, maar hopelijk beperkt zich dat tot de house avonden.
Ik wacht eigenlijk alleen op wat meer experimenteel spul. Ambient of post-rock oid, lijkt me gaaf zo dicht in de buurt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef KaBuf het volgende:
bij de opposites waren er veel sletjes van 12 jaar,
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, ik hoop dat de elektronische muziek zich niet gaat beperken tot wat dirty kleuterhouse-avonden en dat (experimentele) underground elektronische muziek ook een plaats krijgt. Maar ik vrees het ergste met deze programmeur, de tips van de Waterput in het stadsmagazine zijn altijd 'bandjes' of anderszins gitaarmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik ben overspoeld door post. Heb echt honderden kaartjes gehad vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:12 schreef automatic_ het volgende:
En mannen! Lag er nog post voor jullie klaar vandaag?
Dat is anonieme liefde?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Niks gehad... wel verstuurd. Vriendschappelijk naar m'n beste vriendin en een naar m'n moeder.
quote:
Ja, mijn moeder weet niet dat ik haar zoon ben.quote:
Vastenavend.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef teknomist het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)gen_op_Zoom_-_Tholen
Ik wist niet dat dit vroeger bestond, dat zou tegenwoordig ideaal zijn. Als je nu naar Antwerpen wilt met de trein moet je via Roosendaal; kost je vanuit Bergen op Zoom een uur terwijl het hemelsbreed 20 minuten rijden met de auto is.
Nee, ik vind het ook nietsquote:
Inderdaad ja, volgens mij is er ook geen busverbinding meer naar Antwerpen vanuit Bergen op Zoom.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Chill!! Herinvoeren die hap. Zouden dat trouwens niet die rails zijn die her en der nog in BoZ rondliggen?
quote:De eerste stamlijn ligt door de stadsuitbreidingen ondertussen helemaal niet meer aan de rand en levert daardoor te veel overlast en vooral protesten op, met name tegen het chloorvervoer voor GE. In 1987 wordt een nieuwe (de derde) stamlijn opgeleverd opnieuw buiten de stadsgrenzen. Vanaf dat moment is Bergen op Zoom verlost van het vervoer van chemische stoffen door het hart van de stad. Lang heeft men er echter geen plezier van gehad. Een jaar later namelijk vervangt GE de aanvoer van chloor door het ongevaarlijke zout.
In 1994 rijdt er nog elke dag en trein naar GE.
Wtf, dat chloorlijntje door je straat!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad ja, volgens mij is er ook geen busverbinding meer naar Antwerpen vanuit Bergen op Zoom.
De rails die je her en der nog ziet liggen zijn gewone oude industriespoorlijnen (tramrails hebben een andere breedte). Ik woonde vroeger op de Zuidwestsingel in Bergen op Zoom en toen ik nog heel klein was, kwam er dagelijks een trein door mijn straat, het chloorlijntje.
[..]
-quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Er is trouwens wel een indirecte verbinding. BoZ - Putten, en Putten - Antwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door teknomist op 15-02-2011 09:22:03 ]“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
[google maps link]
Da's een eindje.
Mehehehe 't is dat je het zelf zegt. Ik moest wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Hojdhopper op 15-02-2011 11:46:33 ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
23 april is er techno (met Joey Daniel e.a.)quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, ik hoop dat de elektronische muziek zich niet gaat beperken tot wat dirty kleuterhouse-avonden en dat (experimentele) underground elektronische muziek ook een plaats krijgt.
Excuus: 25 maart.quote:
Jezusquote:
Ik betaal nu 550 voor 100m˛. Dus ja het is duur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi![]()
ik ga binnekort in roosendaal wonen ben 450 euro kwijt per maand , en moet dan nog gaswaterlicht bij. Het appartement is 40m2. Is dat een beetje degelijk of niet?
Hmm oke. Ja maar sta niet ingeschreven, omdat ik plots uit spoed een woning zocht. Maar ik via via die verhuurder te pakken kon krijgen. Ik ben bijna afgestudeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik betaal nu 550 voor 100m˛. Dus ja het is duur.
Echter voor een student oid is het niet zo duur. Die zijn normaal 300 kwijt voor een kamer van 15m˛ of minder.
Zie mij met een gelukje van 12m2 voor 266, maar moet er binnenkort uit en de kamers van rond de 12 zijn tussen de 300 en 400 euro. Maarja, dat is geen West-Brabant.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik betaal nu 550 voor 100m˛. Dus ja het is duur.
Echter voor een student oid is het niet zo duur. Die zijn normaal 300 kwijt voor een kamer van 15m˛ of minder.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Chinless het volgende:
Whehe ik ben van t weekend er ook weer bij.
T ligt er nAtuurlijk aan waar je zit. Je zal via woningstichting ook goedkoper kunnen huren, maar dat duurt te lang voor je iets via hun hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zie mij met een gelukje van 12m2 voor 266, maar moet er binnenkort uit en de kamers van rond de 12 zijn tussen de 300 en 400 euro. Maarja, dat is geen West-Brabant.Ik zou al fucking blij zijn met dat wat jullie hier noemen.
Dit weekend lekker geen vastenavend voor mij.
Hey da's dat kleine huisje waar ik vanuit mijn kasteeltoren op neer kan kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon sinds kort in Brasschaat. Lekker dicht bij West-Brabant.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon sinds kort in Brasschaat. Lekker dicht bij West-Brabant.
Nou, de vrouwtjes zullen al wel in de rij liggen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey da's dat kleine huisje waar ik vanuit mijn kasteeltoren op neer kan kijken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, de vrouwtjes zullen al wel in de rij liggen!
* teknomist zwaait naar buurman.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey da's dat kleine huisje waar ik vanuit mijn kasteeltoren op neer kan kijken
* Kper_Norci zwaait terugquote:
Als de BH niet zou passen zou dat betekenen dat je grotere tieten hebt dan je zusjequote:Op donderdag 3 maart 2011 08:57 schreef EDMAN- het volgende:
nog 1,5 dag werken, gisteren BH gepast van zusje, pakje is nu helemaal klaar
Jaren geleden had de neef van een maat van mij een keer een soort nylon catsuit aan, een of ander sexy speelpakje voor vrouwen. Nog nooit zoveel mensen zien wijzen en dijenkletsen, sommige stikten bijna in hun bier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
Fitness!
ik pas hem nog ook!
Pakje laten zien aan mensen, krijg alleen maar opmerkingen als 'daar ga je geen vrouwen mee versieren'
Dronken zeeuws meisje met okselhaar FTW!
Ga je ook naar Roosendaal dan? En hoe gaan jullie allemaal? (behalve de Krabben dan, stom gordijntje en klaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de melding, ik zal er aan denken als ik in een dronken bui een zeeuws meisje met haar onder d'r oksels probeer aan te randen
Ik weet het nog niet, sowieso moet ik maandag en dinsdag gewoon werken, dus als ik al iets ga doen is het alleen op zaterdag. Meestal zitten we dan in Standaarbuiten bij de verlichte optocht, dus R'daal zal het wel niet worden. Maar goed, ik ga nu overal op elk "verdacht" zeeuws meisje letten natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ga je ook naar Roosendaal dan? En hoe gaan jullie allemaal? (behalve de Krabben dan, stom gordijntje en klaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Mijn ervaring is dat lopen tijdens carnaval sowieso wat moeilijker gaat... Paar jaar terug 1 sloot 5 keer van dichtbij mogen zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Staal het volgende:
Veel plezier aan iedereen die carnaval gaat vieren!
Tip: ga niet op palen van hakken meelopen met zo'n tocht. Grmbl.
Ach, zoveel mis je niet johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zou ook gaan carnavallen, maar geen slaapplek dus gaat niet door.ben echt chagrijnig, want liep me al zo lang me er op te verheugen
We gaan toch morgen sowieso carnavallenquote:
Zo, da's al heel wat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga misschien de lichtjes optocht op tv kijken
Jij viert het niet?quote:
Ik dacht even dat het om een maat van me ging die in Goes woont maar wel altijd hier carnaval viert, maar hij komt dus uit Roosendaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef Tokus het volgende:
wie van jullie was dit?
Man in carnavalskleding loopt in Vlaketunnel
Jemie, das een eindje uit de richtingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef Tokus het volgende:
wie van jullie was dit?
Man in carnavalskleding loopt in Vlaketunnel
Gisteren wezen stappen in 020, maar nu drie dagen nog vastenavend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:22 schreef KaBuf het volgende:
Akelig. Zoiets blijft ook wel even op je netvlies staan denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef EDMAN- het volgende:
We leven weer \o/ (half, dat wel).
Nog iets lugubers gehoord van m'n pa. Er was toch iemand van een Roosendaalse carnavalsvereniging overleden na een val van een wagen.
Mijn vader reed hier achter hoorde ik gisteren. Die dacht dat hij een pop van de wagen zag vallen en stape uit om te kijken, ziet hij dus die man, platgereden en wel, op straat liggen.
Hij heeft nog een dekentje over de hersens e.d. gelegd
Lekker dan...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef EDMAN- het volgende:
We leven weer \o/ (half, dat wel).
Nog iets lugubers gehoord van m'n pa. Er was toch iemand van een Roosendaalse carnavalsvereniging overleden na een val van een wagen.
Mijn vader reed hier achter hoorde ik gisteren. Die dacht dat hij een pop van de wagen zag vallen en stape uit om te kijken, ziet hij dus die man, platgereden en wel, op straat liggen.
Hij heeft nog een dekentje over de hersens e.d. gelegd
Nee komt niet daar door denk ik, lag zelf gisteren pas om 10:00 uur in bed en was er 13:00 alweer uit omdat mijn slaapgenoot eruit moest en ik naar huis moest. Toen weer om 15:00 een 2 uur lang dutje gehouden en toen om 00:00 weer erin.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Pffff, is die drempel van je werk op maandag bij jullie ook zo hoog? Ik voel me alsof ik de Mount Everest beklommen heb, en ik moet nog tot half 6![]()
Of zou het komen omdat ik een lui weekend heb gehad waarbij ik niet veel meer heb gedaan dan wat gamen en film kijken?
Ik vond het precies goed bij de film passen, klonk erg futuristisch maar ook met wat jaren 80 soundjes erin.quote:
hmm, waar ergens?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef automatic_ het volgende:
Leven jullie nog?
Ik ben daarnet geflitst op de A4 vanuit Antwerpen
Oh echt?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
hmm, waar ergens?
ik ben daar vanavond ook over gereden, maar geen flits gezien geloof ik.
quote:Ik heb Rijkswaterstaat laten werken voor hun centjes en ze waren verplicht mij te melden wat voor kastjes het zijn. Mochten ze er niet achterkomen, waren ze verplicht een mannetje naar het viaduct te sturen en ter plaatse laten kijken wat het waren. Hun reactie was:
Geachte heer / mevrouw,
U heeft recent een melding gedaan bij de Landelijke Informatielijn van Rijkswaterstaat.
Hartelijk dank hiervoor.
De inhoud van uw vraag/klacht/idee is door ons als volgt geregistreerd:
A4 thv hmp 248.2. Aan het viaduct hangen een soort van flitskastjes. Zijn dit flitsers of heeft dit toch een andere functie? Het is in beide richtingen van de A4.
Naar aanleiding van uw melding kunnen wij u het volgende mededelen:
Dit zijn camera's die in het kader van extra beveiliging van de Nederlandse grens zijn opgehangen. Het zijn geen flitscamera's.
Waarom? Voor werk, school of gewoon voor de gein.quote:Ik heb vanmiddag nog auto's staan fotograferen, op een viaduct, A4 geloof ik.
Och, zwijg!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Je moet ook netjes rijden en niet te hard. Als je te snel rijdt is dat zeer foei!
Anders moet je gewoon zorgen dat je voortaan met meer dan 270km/u wordt geflitst, dan sta je er als het goed is niet meer op, althans, dat hadden ze bij Top Gear een keer uitgetest volgens mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef automatic_ het volgende:
Ooo valt mee! Er moet nog correctie af he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |