abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:42:37 #1
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_93683486
KRUININGEN - Een 34-jarige man uit Roosendaal die in Bergen op Zoom carnaval had gevierd, had in de nacht van vrijdag op zaterdag duidelijk moeite zijn huis te vinden.

Zijn wandeltocht in carnavalsoutfit voerde circa 20 kilometer de andere kant op en eindigde in de Vlaketunnel in Zeeland. Dat meldde de politie.

De politie trof de feestvierder in de tunnel aan na een melding. Hij liep tegen het verkeer in, richting Kruiningen. Het verkeer op de snelweg A58, waar de tunnel deel van uitmaakt, was inmiddels al stopgezet.

De man rook naar drank en moest mee naar het politiebureau. Daar vertelde hij dat hij in Bergen op Zoom carnaval had gevierd en naar huis wilde lopen.

Hoe hij in de Vlaketunnel terecht was gekomen wist hij niet meer. De A58 gaat van Bergen op Zoom naar Vlissingen.

bron

:') :')
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:46:20 #2
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_93683634
Triest is dat :')
What is meant to be, will be.
pi_93683994
Roosenfaal.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:45:41 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93688137
Best knap, een uur of vier-vijf de verkeerde kant uit lopen. Onderweg is'ie waarschijnlijk ook nog wel ergens een groot bord "Welkom in Zeeland" gepasseerd :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_93692188
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef JDude het volgende:
Best knap, een uur of vier-vijf de verkeerde kant uit lopen.
Nou, dan loop je voor de gemiddelde carnaval-vierder nog vrij rap hoor :')
pi_93692590
Sowieso, in Bergen op Zoom carnavallen :')
pi_93696488
bezopen mensen :r
pi_93696924
Ik weet niet of ik dit echt kan geloven. Want iemand die zo stomdronken is, kan zeker niet 5 of 6 uur lang blijven lopen, daar hebben ze de motoriek niet voor - of energie ook.

En als hij niet eens wist hoe het precies kwam dat hij zich 20 km verderop bevond, dan was hij voor datzelfde geld met iemand een auto ingestapt.
pi_93697019
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:57 schreef teknomist het volgende:
Roosenfaal.
Ik snap dit niet. Waarom vinden sommige mensen het leuk om Nederlandse steden af te kraken?
pi_93732604
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik snap dit niet. Waarom vinden sommige mensen het leuk om Nederlandse steden af te kraken?
Omdat het niet serieus is... een beetje ludieke rivaliteit is leuk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_93733182
Ik mag hopen dat -ie een flinke boete heeft gekregen? Openbare dronkenschap is strafbaar, ook als je loopt, in plaats van fietst of autorijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')