Bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee.
Wees kritisch, maar ook op jezelf, zeg ik. Wees bovenal ten alle tijden rationeel. Ook over irrationele zaken kan rationeel gedacht worden.quote:Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.quote:Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.

Ik werd er een beter mens door, nu kan jij dat jammer vinden dat dit door spiritualiteit(mbt God) moest gebeuren, ik ben tevreden dat ik het ben tegengekomen.quote:Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.

Goede vraag. Voor mij denk ik de herkenbaarheid ervan. Of het overeenkomt met ervaringen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Terecht het volgende:
Wat onderscheid voor jullie een aannemelijke BNW-theorie van een ongeloofwaardige?

Volgens mij valt er grofweg een indeling te maken op basis van de volgende zaken (vul aan waar je kan):quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Goede vraag. Voor mij denk ik de herkenbaarheid ervan. Of het overeenkomt met ervaringen.

de Idee iddquote:

k Zie niet echt iets heel vreemds aan hun ogen op die foto'squote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
je moet weten wat je doet bij mantra's. Zo niet dan is de kans groot dat het schadelijk is; vooral uit de New Age hoek. Er zijn verder ook zwarte versies idd.
[..]
hun ogen en mimiek.
It's all in the eyes.
http://beforeitsnews.com/(...)at_Rule_the_World.ht

Ik denk je onderscheid tussen goed voelende mensen en niet aardige mensen maken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Zie niet echt iets heel vreemds aan hun ogen op die foto's
Maar heb vroeger wel eens gezien bij mensen dat hun ogen zwart werden als ze aan het liegen waren.
Of dat ik een doodskop in hun gezicht zag net of het erover geplakt was , soort van hologram zeg maar. Wat betekend dat dan?
Ik zie het nu niet vaak meer maar vroeger wel is dat omdat een kind nog dichter bij de natuur staat?

Die persoon waar ik een doodshoofd in zn gezicht zag, bleek later dat die absoluut niet goed voor me is. Ik voelde toen ik t zag al zoiets, maar drukte t weg , omdat ik graag mensen de kans wil geven...en ik ze beter wil leren kennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk je onderscheid tussen goed voelende mensen en niet aardige mensen maken?
Maar om hier op door te borduren, vanmorgen hoorde ik over een test (quest) die ze hadden gedaan, op basis van ogen of wenkbrauwen konden mensen kiezen wie er betrouwbaar over komt. Joran vd Sloot heeft een betrouwbaar uiterlijk, de wenkbrauwen van frans bouwer weer niet en de ogen van de paus zien er ook uit van iemand die je wilt ontlopen.. maw, je kan niet afgaan op iemand zijn ogen of gezichtskenmerken om er meer van te weten te komen?

Nee zelf nooit gezien, ik ben meer een gevoelsmens geloof ik. Het word volgens mij gevormd uit je intuitie, kinderen voelen vaak dingen haarfijn aan of kunnen in simpele woorden duidelijk uitleggen wat er aan de hand is. Maar verder geen idee waarom je het nu niet hebt, wel jammer hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Die persoon waar ik een doodshoofd in zn gezicht zag, bleek later dat die absoluut niet goed voor me is. Ik voelde toen ik t zag al zoiets, maar drukte t weg , omdat ik graag mensen de kans wil geven...en ik ze beter wil leren kennen.
En die zwarte ogen waren gewoon eng, die persoon zat tegen me te liegen, ook toen sprak mn intuitie
van hij liegt gewoon.
Wat betekend dit dan en waarom zag ik t vroeger vaker dan nu ik volwassen ben?
En hebben nog meer mensen dit wel eens gezien?

Het is misschien wat simplistisch gesteld, maar ik vraag het me toch af. Hoe weet je zeker dat je jezelf niet ontzettend voor de gek aan het houden bent met dit soort dingen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
hangt er vanaf.
Vooraf moet je je eerst in geconcentreerd evenwicht brengen en 3x inademen door de neus en uitademen door de mond. Vervolgens maak je je hele visualisatie koningsblauw (royal blue) en pas DAARNA kom je pas met de eigenlijke visualisatie.
Die kleur koningsblauw is van belang dat je dan in hyperspace binnentreedt, een mentale sfeer; zo niet, dan zit je te laag, bijvoorbeeld astrale sfeer.
hyperspace is superieur aan de astrale wereld.
dat aarden gebeurt op het einde; bijvoorbeeld door jezelf helemaal in bruin te kleuren; of iets fysieks te doen bijv. eten of tuinieren.

Feitelijk is dit exact wat veel mensen met Reiki / wicca / diverse andere New Age stromingen ook doen. Echt exact hetzelfde! (Behalve dan dat hyperspace. Ik neem aan dat hiermee een andere hyperspace bedoeld wordt dan waarin ruimteschepen theoretisch met warpsnelheid kunnen reizen?)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is misschien wat simplistisch gesteld, maar ik vraag het me toch af. Hoe weet je zeker dat je jezelf niet ontzettend voor de gek aan het houden bent met dit soort dingen?

Dat is het punt juist.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is misschien wat simplistisch gesteld, maar ik vraag het me toch af. Hoe weet je zeker dat je jezelf niet ontzettend voor de gek aan het houden bent met dit soort dingen?

Ik wilde het niet zeggen maar ik had gisteren een uitstekende reading, of dat nou door de koningsblauwe kleur komt durf ik niet te zeggen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]

In principe dezelfde hyperspace;quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Feitelijk is dit exact wat veel mensen met Reiki / wicca / diverse andere New Age stromingen ook doen. Echt exact hetzelfde! (Behalve dan dat hyperspace. Ik neem aan dat hiermee een andere hyperspace bedoeld wordt dan waarin ruimteschepen theoretisch met warpsnelheid kunnen reizen?)

Goed, voor het wederzijdse begrip dan. Wat zie jij als (overtuigend) bewijs?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is het punt juist.
Ik heb kennis, bewijzen, voorbeelden en boeken van deze zaken, en deze kennis is voor iedereen beschikbaar en al meer dan 10.000 jaar oud; zelfs op het internet is het beschikbaar.
Maar men WIL het niet lezen, men WIL het niet zien, en men WIL het niet weten.
Zie bijvoorbeeld mijn topic in W&T over vrije energie en Duitse geheime wapens voor 1945, waarin ik uitvoerig een bewijs met link aangaf. Iedereen kan het zien, ik verberg dus niks.
Dus wie houdt zichzelf voor de gek ?
Ticker, dat tijdplaatje is fout;
Atlantis en Egypte waren er al 10.000 jaar voor Chr. en de sfinx is circa 15.000-20.000 jaar oud.

Placebo effect ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed, voor het wederzijdse begrip dan. Wat zie jij als (overtuigend) bewijs?
En kan best zijn dat er bepaalde kennis is, zoals bijv dat als je aan een roze voetbal denkt dat je je beter voelt. Je bent daar volledig van overtuigt, en dus voel je je beter als je aan een roze voetbal denkt. Het werkt, maar je houd jezelf wel voor de gek. Snap je mijn punt? Hoe weet je dat je niet ook iets vergelijkbaars aan het doen bent?

Hoe kun je bewijzen dat 10.000 jaar oude spirituele technieken tegen hedendaagse technologie werkt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is het punt juist.
Ik heb kennis, bewijzen, voorbeelden en boeken van deze zaken, en deze kennis is voor iedereen beschikbaar en al meer dan 10.000 jaar oud; zelfs op het internet is het beschikbaar.
Maar men WIL het niet lezen, men WIL het niet zien, en men WIL het niet weten.
Zie bijvoorbeeld mijn topic in W&T over vrije energie en Duitse geheime wapens voor 1945, waarin ik uitvoerig een bewijs met link aangaf. Iedereen kan het zien, ik verberg dus niks.
Dus wie houdt zichzelf voor de gek ?
Ticker, dat tijdplaatje is fout;
Atlantis en Egypte waren er al 10.000 jaar voor Chr. en de sfinx is circa 15.000-20.000 jaar oud.

Je beperkt jezelf. Met Egypte en Atlantis heb ik het ook over technologie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kun je bewijzen dat 10.000 jaar oude spirituele technieken tegen hedendaagse technologie werkt?Het ene lijkt me volstrekt niets met het andere te maken te hebben.

How so?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Bankfurt het volgende:
...
en verder ... technologie, natuurkunde werken volgens spirituele wetten.

Ja, in Atlantis werd dit gecombineerd met genetische manipulatie en mind-control.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
Sowieso heb je aan technologie van 10.000 jaar geleden vandaag de dag geen donder, of bedoel je dat ze toen ook al nanochips en implants hadden?

en een afvalberg ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, in Atlantis werd dit gecombineerd met genetische manipulatie en mind-control.
Ze gebruikten ook zeer grote kristallen om wereldwijd mensen te controleren.
Nu gebeurt dat in onze tijd ook met kristallen. Maar nu in micro-vorm in microelectronica zoals Ipods en laptops.
De Atlantiers hadden ook hun internet voor e-learning en fora net als wij hier.

quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, in Atlantis werd dit gecombineerd met genetische manipulatie en mind-control.
Ze gebruikten ook zeer grote kristallen om wereldwijd mensen te controleren.
Nu gebeurt dat in onze tijd ook met kristallen. Maar nu in micro-vorm in microelectronica zoals Ipods en laptops.
De Atlantiers hadden ook hun internet voor e-learning en fora net als wij hier.

Dit soort opmerkingen zijn killing voor het topic, respect is het sleutelwoord.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Je lijkt op de man die wel eens bij ons in de UB zit en op zoek is naar Atlantis.

Misschien moet je dan ook wat respect opbrengen voor zijn meningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn killing voor het topic, respect is het sleutelwoord.

Niet moeilijk lopen doen, jongen. De opmerking was weinig respectvol, en daar gaf Bastard dus een opmerking over. Respect voor disrespect --> ellende.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook wat respect opbrengen voor zijn mening

Ik krijg om de 10 sec een flits wit of heel lichtgeel. Wat zegt dat?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?
Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.
Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.
Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..

Precies. Een emmertje respect hier en daar kan helemaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn killing voor het topic, respect is het sleutelwoord.

Solliciteer je nu naar verlenging van de ban? feedback in feedback, trollerij hou je voor je.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Een emmertje respect hier en daar kan helemaal geen kwaad.
Ondanks mijn weekban is het wel duidelijk dat er weinig veranderd is in dit topic. Jammer, ik had gehoopt op een inhoudelijke discussie.

Ach, ik was pas de vijfde die dat deed. Maar goed, het was geen sollicitatie ofzo, ik heb mijn nette pak niet eens aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Solliciteer je nu naar verlenging van de ban? feedback in feedback, trollerij hou je voor je.

Geen goed teken; die 10 sec weet ik niet; Als dit echt zo is d.w.z. heel langdurig om de 10 sec; dan is dat een geprogrammerd signaal van 0,1 Hz. In theorie kan het een implant zijn; maar daarvoor is dat veel te vroeg om dat te concluderen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:25 schreef Buttarfly het volgende:
[..]
Ik krijg om de 10 sec een flits wit of heel lichtgeel. Wat zegt dat?

Volgens de verhalen op internet is Illuminati het zelfde als vrijmetselarij, hier is uw antwoord.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, ik was pas de vijfde die dat deed. Maar goed, het was geen sollicitatie ofzo, ik heb mijn nette pak niet eens aan.
Maar goed, on-topic, het vraag en antwoord spelletje:
Onlangs ben ik gewezen op een interessante docu over vrijmetselaarssymboliek in het vrijheidsbeeld. Hier werd op een bepaald moment de link gelegd naar de Illuminatie. Vervolgens werd het bestaan hiervan ontkracht in de docu (was van History-channel). Kijkende naar de topic over de Illuminati zie ik vaak dat vrijmetselaarssymboliek wordt gebruikt om aan te tonen dat de Illuminati een belangrijke rol spelen. Maar nog nooit zag ik overtuigend 'bewijs' dat deze vrijmetselaarssymboliek ook daadwerkelijk is terug te voeren op de kwade machten van de Illuminatie. Bijvoorbeeld de Amerikaanse dollar. Daar staat symbolen op van de vrijmetselaars, maar dat zegt toch niets over illuminati-betrokkenheid?
Roept u maar, waar is de 'missing link'.

Ik waardeer inhoudelijke kritiek; heel graag zelfs; kijk bijvoorbeeld naar ToT, Hyperviper of Salvad0r; zij spreken voor zichzelf; en hebben tenminste een eigen instelling, zij doen hun eigen werk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Een emmertje respect hier en daar kan helemaal geen kwaad.
Ondanks mijn weekban is het wel duidelijk dat er weinig veranderd is in dit topic. Jammer, ik had gehoopt op een inhoudelijke discussie.

quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Bill_E het volgende:
Nouja de inside info die bankfurt nu deelt gaat wel erg ver. Hierbij wil ik toch om een bron vragen, en erover nadenkend zij de enige bronnen die ik kan bedenken, time travel of reïncarnatie,.

Dank u, O grote Bankfurt, Koning van BNW.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik waardeer inhoudelijke kritiek; heel graag zelfs; kijk bijvoorbeeld naar ToT, Hyperviper of Salvad0r; zij spreken voor zichzelf; en hebben tenminste een eigen instelling, zij doen hun eigen werk.
Maar wat is jouw inhoudelijke bijdrage dan hier ?
Jij doet niks relevants hier; Je hebt nog niets inhoudelijks of daadwerkelijks iets positiefs toegevoegd aan dit subforum; je hebt niets in te brengen dan alleen gezeik en twijfel;
Waarom ? Omdat je hier niet thuishoort.
Bye Bye.

Dan lees jij andere verhalen dan ik. En ook andere verhalen dan waar ik door velen hier op gewezen ben, die namelijk aangeven dat de Illuminati slechts een beweging is in de vrijmetselaarij of die zich deels via deze weg manifesteert?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens de verhalen op internet is Illuminati het zelfde als vrijmetselarij, hier is uw antwoord.

Joah, ik bedoelde ook de ''mainstream'' verhalen op bijv Youtube onder die filmpjes enzo. En ja, ''de illuminati'' is een afsplitsing van de vrijmetselarij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan lees jij andere verhalen dan ik. En ook andere verhalen dan waar ik door velen hier op gewezen ben, die namelijk aangeven dat de Illuminati slechts een beweging is in de vrijmetselaarij of die zich deels via deze weg manifesteert?

Maar vaak wordt net gedaan alsof elk vrijmetselaarssymbool automatisch een bewijs is van Illuminatie invloeden. Zoals ik aangaf, het dollarbiljet, maar ook het stratenplan in Washington, diverse symbolen bij bedrijven, enz enz. Maar de stap van vrijmetselaar naar Illuminati wordt eigenlijk nergens toegelicht. Dat de vrijmetselaars invloed hebben uitgeoefend op de wereldgeschiedenis (al was het maar alleen in symbool) is mij wel helder, maar wat geeft dan de doorslag in de gedachte dat het hier de Illuminati zijn geweest binnen die vrijmetselaarij??quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joah, ik bedoelde ook de ''mainstream'' verhalen op bijv Youtube onder die filmpjes enzo. En ja, ''de illuminati'' is een afsplitsing van de vrijmetselarij.

quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joah, ik bedoelde ook de ''mainstream'' verhalen op bijv Youtube onder die filmpjes enzo. En ja, ''de illuminati'' is een afsplitsing van de vrijmetselarij.
Dat is wat ik bedoel te zeggen.. Dat komt van de aanname af dat alle leden van de vrijmetselarij ''illuminati'' zijn. Wat dus niet het geval is, de missing link kan niemand je laten zien.. Omdat deze er niet is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar vaak wordt net gedaan alsof elk vrijmetselaarssymbool automatisch een bewijs is van Illuminatie invloeden. Zoals ik aangaf, het dollarbiljet, maar ook het stratenplan in Washington, diverse symbolen bij bedrijven, enz enz. Maar de stap van vrijmetselaar naar Illuminati wordt eigenlijk nergens toegelicht. Dat de vrijmetselaars invloed hebben uitgeoefend op de wereldgeschiedenis (al was het maar alleen in symbool) is mij wel helder, maar wat geeft dan de doorslag in de gedachte dat het hier de Illuminati zijn geweest binnen die vrijmetselaarij??

Ik bedoel de missing link in de redenatie. Waarom worden er vrijmetselaarssymbolen op sommige punten toegeschreven aan de Illuminati? Of geloof je niet in de Illuminati?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat ik bedoel te zeggen.. Dat komt van de aanname af dat alle leden van de vrijmetselarij ''illuminati'' zijn. Wat dus niet het geval is, de missing link kan niemand je laten zien.. Omdat deze er niet is.

Omdat mensen de vrijmetselarij als de illuminati zien.. Snap je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik bedoel de missing link in de redenatie. Waarom worden er vrijmetselaarssymbolen op sommige punten toegeschreven aan de Illuminati? Of geloof je niet in de Illuminati?

Dat over rijke lullo's heb ik nu nog nooit gehoord.. Rijk hoef je ook helemaal niet zijn, bij mij loge ligt de 'contributie' op 500 euro per jaar. Dit gaat dan naar goede doelen en zulks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
Veel mensen zien de vrijmetselaars als niets meer dan een groepje rijke lullo's die elkaar onderling flink matsen met prijsafspraken en opdrachten enzo. Anderen denken dat het weer heel spiritueel in elkaar zit enzo.

Nee, ik snap jou heel goed. Maar ik zou het graag horen van mensen die wel een onderscheid zien en hoe ze er dan toe komen dat de genoemde symboliek van de Illuminati afkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat mensen de vrijmetselarij als de illuminati zien.. Snap je?
Hahahahaha. Dit is te makkelijk... Ik mag wel aangevallen worden, maar een verweer is niet toegestaan. Het is maar goed dat ik me voorgenomen heb om niet meer te happen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dank u, O grote Bankfurt, Koning van BNW.
Het is werkelijk te veel eer om een hele reactie te wijden aan mijn persoon.
-reactie op-

Ja, dat vond ik ook. Ik zei alleen dat het me geen hol uitmaakt wat Bankfurt van mij en mijn bijdragen vindt. Maar dat zal me wel een ban opleveren, als ik dat herhaal. Gek, want er worden hier regelmatig veel ergere dingen gezegd.quote:

Nu ophouden met dat gezanik, gewoon on topic posten, hoeft er ook niet geedit te worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Ik zei alleen dat het me geen hol uitmaakt wat Bankfurt van mij en mijn bijdragen vindt. Maar dat zal me wel een ban opleveren, als ik dat herhaal. Gek, want er worden hier regelmatig veel ergere dingen gezegd.

10 sec was een inschatting. En ja, telefoons en aantal wifi toestellingen om me heen. Dit van de kleuren vind ik wel interessant omdat het raar blijft hoe ik me niet kan concentreren op een bepaalde kleur.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen goed teken; die 10 sec weet ik niet; Als dit echt zo is d.w.z. heel langdurig om de 10 sec; dan is dat een geprogrammerd signaal van 0,1 Hz. In theorie kan het een implant zijn; maar daarvoor is dat veel te vroeg om dat te concluderen.
maar die flits is op zijn minst elektronische invloed vanuit je omgeving.
Veel DECT-telefoons in de omgeving of veel elektronica zoals GSMs of Wifi-laptops ?

Omdat vrijmetselaarsloges door de beierse illuminati geinfiltreerd en gebruikt en ik denk ook aangepast zijn voor hun eigen doeleinden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik bedoel de missing link in de redenatie. Waarom worden er vrijmetselaarssymbolen op sommige punten toegeschreven aan de Illuminati? Of geloof je niet in de Illuminati?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |