abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91465990
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet juist-waarom niet?
Niet ongevaarlijk-kun je daar een voorbeeld van geven?
Zoals bij het Ouija bord; je nodigt er lage geesten en demonen uit om erbij te komen zitten.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:37:05 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91465995
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Bankfurt het volgende:

1) violet licht en/of goud visualiseren door je hele lijf en suggereren: "ik verschoon mij alle implants en alle troep wat uit de lucht komt".
Maar als ik dat visualiseer vanuit mijn reikiervaring was het weer niet correct toch? :?
Ik gebruik die visiualisatie vrij regelmatig eerlijk gezegd, vooral wanneer ik mijzelf 'aard'.
The truth was in here.
pi_91466053
Violet en goud licht visualiseren is beschermend en reinigend in de new-age stromingen.
New Age stromingen zijn een wapen van de Illuminati of Vrijmetselaars, heb je al eens gezegd.
Ze leveren je dus een wapen tegen zichzelf aan?
Volgens mij hebben we het hier al een keer eerder over gehad, maar ik weet niet meer wat je verklaring toen was.
pi_91466314
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar als ik dat visualiseer vanuit mijn reikiervaring was het weer niet correct toch? :?
Ik gebruik die visiualisatie vrij regelmatig eerlijk gezegd, vooral wanneer ik mijzelf 'aard'.
hangt er vanaf.

Vooraf moet je je eerst in geconcentreerd evenwicht brengen en 3x inademen door de neus en uitademen door de mond. Vervolgens maak je je hele visualisatie koningsblauw (royal blue) en pas DAARNA kom je pas met de eigenlijke visualisatie.

Die kleur koningsblauw is van belang dat je dan in hyperspace binnentreedt, een mentale sfeer; zo niet, dan zit je te laag, bijvoorbeeld astrale sfeer.

hyperspace is superieur aan de astrale wereld.

dat aarden gebeurt op het einde; bijvoorbeeld door jezelf helemaal in bruin te kleuren; of iets fysieks te doen bijv. eten of tuinieren.
pi_91466317
Maar Bankfurt... aan de ene kant zeg je volgens mij in God te geloven, maar aan de andere kant heb je het ook over Reptillians? Hoe zit dat dan?
  maandag 17 januari 2011 @ 15:44:18 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91466350
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef ToT het volgende:
Violet en goud licht visualiseren is beschermend en reinigend in de new-age stromingen.
New Age stromingen zijn een wapen van de Illuminati of Vrijmetselaars, heb je al eens gezegd.
Volgens mij hebben we het hier al een keer eerder over gehad, maar ik weet niet meer wat je verklaring toen was.
Jij gebruikt toch ook Violet vuur tijden de reiki behandelingen? (Druk op ESC zodra de pagina opent of je krijgt instant hoofdpijn)
The truth was in here.
pi_91466425
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Denk je dat de pijnappelklier de sleutel is naar verlossing van de gedachten-gevangenis? En zijn jouw methodes (de kleur visualisaties) oefeningen om dit orgaan positief te beïnvloeden?
Bankfurt kan je hier nog antwoord op geven als je tijd hebt?
pi_91466490
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zoals bij het Ouija bord; je nodigt er lage geesten en demonen uit om erbij te komen zitten.
Dat vind ik een heel eng idee. Ik dacht dat als je gewoon de kaarten legde en de betekenis ervan opzocht dat geen kwaad kon. En al zéker niet dat je lage geesten en demonen uitnodigde.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:47:08 #84
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91466497
Het topic kan net zo goed weer 'Bankfurt: Vraag en antwoord met heel BNW' heten :D!

Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar Bankfurt's antwoord op deze vragen:

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef Kroketvulling het volgende:
En cosmetica? Zitten daar ook implantaten in? Parfum, foundation, zonnebrandcreme?
En dan wil ik dus eigenlijk vooral weten of hij helemaal niks van dat soort dingen gebruikt en of hij eventueel alternatieven gebruikt en zo ja, welke.

:)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91466551
geef hem wat tijd
pi_91466572
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jij gebruikt toch ook Violet vuur tijden de reiki behandelingen? (Druk op ESC zodra de pagina opent of je krijgt instant hoofdpijn)
Yupyup! :)

Koningsblauw is overigens een belangrijke kleur: als je een negatieve energie hebt weggehaald, moet je het "gat" dicht-visualiseren met een mengsel van koningsblauw en goud (beetje als Lapis Lazuli), omdat er anders bloedsnel weer negatieve energie in gaat zitten, want negatieve energie is sneller als positieve.
pi_91466615
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het topic kan net zo goed weer 'Bankfurt: Vraag en antwoord met heel BNW' heten :D!

[..]

Dan moet je ff een paar pagina's terug, want die zijn al beantwoord ;)
pi_91466655
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef ToT het volgende:
Ja en nee; ze geven goede en foute informatie door elkaar; zodat het effect voor de blinde gebruiker vaak nog slechter of rampzaliger is dan alleen onzin verspreiden.

New Age is ontwikkeld door de CIA in de jaren 60' om het zweverige flowerpower gevoel te stimuleren om zo maatschapplijke structuren zoals hechte familiebanden en fatsoen te breken.

Reiki als professioneel magnetiseren zoals mesmerisme kan idd werken bij genezing; maar alleen bij zuivere oprechte mensen, waar Christelijk bewustzijn aanwezig moet blijven, en dan nog lijkt het mij riskant.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:50:23 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91466678
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Bankfurt het volgende:

Vooraf moet je je eerst in geconcentreerd evenwicht brengen en 3x inademen door de neus en uitademen door de mond. Vervolgens maak je je hele visualisatie koningsblauw (royal blue) en pas DAARNA kom je pas met de eigenlijke visualisatie.

Die kleur koningsblauw is van belang dat je dan in hyperspace binnentreedt, een mentale sfeer; zo niet, dan zit je te laag, bijvoorbeeld astrale sfeer.

hyperspace is superieur aan de astrale wereld.
Ik ga dat eens proberen.. vaak begin ik met verblindend wit maar ook vaak met een kleur lichtblauw (maria blauw zou ik zeggen) maar vaak genoeg ook direct goud en violet.
Zal er eens de volgorde in maken zoals je aangeeft om te zien wat het verschil word ;)
The truth was in here.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:50:27 #90
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91466684
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan moet je ff een paar pagina's terug, want die zijn al beantwoord ;)
Ja ja, weet ik, ik was vergeten de vraag aan te vullen en dat heb ik nu gedaan ;).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91466694
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hij heeft antwoord op mijn post gegeven waarin ik de boel vragend uitlegde: hij zei eerst dat gifstoffen en e-nummers (etc. etc. etc.) implantaten ZIJN, maar nu blijkt dus dat al die ingrediënten dus BOUWSTOFFEN voor implantaten zijn en eventueel signaal-afgevers die met impulsen dus die implantaten vormen. :)
pi_91466800
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Bankfurt het volgende:

New Age is ontwikkeld door de CIA in de jaren 60' om het zweverige flowerpower gevoel te stimuleren om zo maatschapplijke structuren zoals hechte familiebanden en fatsoen te breken.

Oh, dus deze man was eigenlijk een CIA-agent? :o

pi_91466833
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een rotkop heeft hij wel, dus het zal mij niets verbazen.
  maandag 17 januari 2011 @ 15:53:30 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91466864
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Of niet maar heeft de CIA er handig op ingesprongen? That's the question Watson. :7
The truth was in here.
pi_91466955
Jullie geloven nogal snel iets. Zelf op onderzoek uitgaan was nochtans zijn leuze.
pi_91466990
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of niet maar heeft de CIA er handig op ingesprongen? That's the question Watson. :7
True, want de westerse Reiki schijnt wel van de Japanse af te wijken. Usui zelf schijnt nooit met symbolen of chakra's gewerkt te hebben.
pi_91467054
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Loppe het volgende:
Jullie geloven nogal snel iets. Zelf op onderzoek uitgaan was nochtans zijn leuze.
Nee, althans ik spreek ff voor mezelf: ik geloof het helemaal niet, maar wil wel graag weten hoe hij bepaalde dingen kan verklaren en probeer me in zijn belevingswereld in te leven en zo vast antwoorden te bedenken die hij gegeven zou kunnen hebben! :)
  maandag 17 januari 2011 @ 15:59:49 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91467240
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Loppe het volgende:
Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?
The truth was in here.
pi_91467283
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Bankfurt kan je hier nog antwoord op geven als je tijd hebt?
een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?

Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.

Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.

Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..
pi_91467385
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?
Ja, wie is Bankfurt zou mijn eerste vraag zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')