Zoals bij het Ouija bord; je nodigt er lage geesten en demonen uit om erbij te komen zitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet juist-waarom niet?
Niet ongevaarlijk-kun je daar een voorbeeld van geven?
Maar als ik dat visualiseer vanuit mijn reikiervaring was het weer niet correct toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:33 schreef Bankfurt het volgende:
1) violet licht en/of goud visualiseren door je hele lijf en suggereren: "ik verschoon mij alle implants en alle troep wat uit de lucht komt".
hangt er vanaf.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als ik dat visualiseer vanuit mijn reikiervaring was het weer niet correct toch?![]()
Ik gebruik die visiualisatie vrij regelmatig eerlijk gezegd, vooral wanneer ik mijzelf 'aard'.
Jij gebruikt toch ook Violet vuur tijden de reiki behandelingen? (Druk op ESC zodra de pagina opent of je krijgt instant hoofdpijn)quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef ToT het volgende:
Violet en goud licht visualiseren is beschermend en reinigend in de new-age stromingen.
New Age stromingen zijn een wapen van de Illuminati of Vrijmetselaars, heb je al eens gezegd.
Ze leveren je dus een wapen tegen zichzelf aan?
Volgens mij hebben we het hier al een keer eerder over gehad, maar ik weet niet meer wat je verklaring toen was.
Bankfurt kan je hier nog antwoord op geven als je tijd hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Denk je dat de pijnappelklier de sleutel is naar verlossing van de gedachten-gevangenis? En zijn jouw methodes (de kleur visualisaties) oefeningen om dit orgaan positief te beïnvloeden?
Dat vind ik een heel eng idee. Ik dacht dat als je gewoon de kaarten legde en de betekenis ervan opzocht dat geen kwaad kon. En al zéker niet dat je lage geesten en demonen uitnodigde.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zoals bij het Ouija bord; je nodigt er lage geesten en demonen uit om erbij te komen zitten.
En dan wil ik dus eigenlijk vooral weten of hij helemaal niks van dat soort dingen gebruikt en of hij eventueel alternatieven gebruikt en zo ja, welke.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:49 schreef Kroketvulling het volgende:
En cosmetica? Zitten daar ook implantaten in? Parfum, foundation, zonnebrandcreme?
Yupyup!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook Violet vuur tijden de reiki behandelingen? (Druk op ESC zodra de pagina opent of je krijgt instant hoofdpijn)
Dan moet je ff een paar pagina's terug, want die zijn al beantwoordquote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het topic kan net zo goed weer 'Bankfurt: Vraag en antwoord met heel BNW' heten!
Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar Bankfurt's antwoord op deze vragen:
[..]
Ja en nee; ze geven goede en foute informatie door elkaar; zodat het effect voor de blinde gebruiker vaak nog slechter of rampzaliger is dan alleen onzin verspreiden.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef ToT het volgende:
Violet en goud licht visualiseren is beschermend en reinigend in de new-age stromingen.
New Age stromingen zijn een wapen van de Illuminati of Vrijmetselaars, heb je al eens gezegd.
Ze leveren je dus een wapen tegen zichzelf aan?
Volgens mij hebben we het hier al een keer eerder over gehad, maar ik weet niet meer wat je verklaring toen was.
Ik ga dat eens proberen.. vaak begin ik met verblindend wit maar ook vaak met een kleur lichtblauw (maria blauw zou ik zeggen) maar vaak genoeg ook direct goud en violet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Bankfurt het volgende:
Vooraf moet je je eerst in geconcentreerd evenwicht brengen en 3x inademen door de neus en uitademen door de mond. Vervolgens maak je je hele visualisatie koningsblauw (royal blue) en pas DAARNA kom je pas met de eigenlijke visualisatie.
Die kleur koningsblauw is van belang dat je dan in hyperspace binnentreedt, een mentale sfeer; zo niet, dan zit je te laag, bijvoorbeeld astrale sfeer.
hyperspace is superieur aan de astrale wereld.
Ja ja, weet ik, ik was vergeten de vraag aan te vullen en dat heb ik nu gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan moet je ff een paar pagina's terug, want die zijn al beantwoord
Hij heeft antwoord op mijn post gegeven waarin ik de boel vragend uitlegde: hij zei eerst dat gifstoffen en e-nummers (etc. etc. etc.) implantaten ZIJN, maar nu blijkt dus dat al die ingrediënten dus BOUWSTOFFEN voor implantaten zijn en eventueel signaal-afgevers die met impulsen dus die implantaten vormen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het topic kan net zo goed weer 'Bankfurt: Vraag en antwoord met heel BNW' heten!
Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar Bankfurt's antwoord op deze vragen:
[..]
Oh, dus deze man was eigenlijk een CIA-agent?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:50 schreef Bankfurt het volgende:
New Age is ontwikkeld door de CIA in de jaren 60' om het zweverige flowerpower gevoel te stimuleren om zo maatschapplijke structuren zoals hechte familiebanden en fatsoen te breken.
Een rotkop heeft hij wel, dus het zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dus deze man was eigenlijk een CIA-agent?
[ afbeelding ]
Of niet maar heeft de CIA er handig op ingesprongen? That's the question Watson.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dus deze man was eigenlijk een CIA-agent?
[ afbeelding ]
True, want de westerse Reiki schijnt wel van de Japanse af te wijken. Usui zelf schijnt nooit met symbolen of chakra's gewerkt te hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of niet maar heeft de CIA er handig op ingesprongen? That's the question Watson.
Nee, althans ik spreek ff voor mezelf: ik geloof het helemaal niet, maar wil wel graag weten hoe hij bepaalde dingen kan verklaren en probeer me in zijn belevingswereld in te leven en zo vast antwoorden te bedenken die hij gegeven zou kunnen hebben!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Loppe het volgende:
Jullie geloven nogal snel iets. Zelf op onderzoek uitgaan was nochtans zijn leuze.
Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef Loppe het volgende:
Jullie geloven nogal snel iets. Zelf op onderzoek uitgaan was nochtans zijn leuze.
een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bankfurt kan je hier nog antwoord op geven als je tijd hebt?
Ja, wie is Bankfurt zou mijn eerste vraag zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |