Ik heb de kleur koningsblauw even gegoogled maar ik krijg de kleur nu niet meer van mn gezichtsveld wegquote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?
Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.
Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.
Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..
dat komt toch redelijk overeen met abrahamitische religies mbt interdimensionale wezens. Reptillians = demonen? Satan was toch ook een slang oid?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar Bankfurt... aan de ene kant zeg je volgens mij in God te geloven, maar aan de andere kant heb je het ook over Reptillians? Hoe zit dat dan?
ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee. Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?
Ja wie is wie op het internet?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ja, wie is Bankfurt zou mijn eerste vraag zijn.
Meng het eens met wat van Dyck brown.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de kleur koningsblauw even gegoogled maar ik krijg de kleur nu niet meer van mn gezichtsveld weg
Bedankt voor je geduld en het delen van je informatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee. Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.
Oke heel duidelijk, dan een belangrijke vervolgvraag: ben je bekent met Vril? (nazi) Zo ja; denk je dat er een correlatie is tussen hun methodes en de methodes die jij hier openbaart?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?
Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.
Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.
Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..
en de meesten hebben jou niet nodigquote:Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.
Nodig? Vragen stellen uit interesse mag toch wel?quote:
Dit wil ik wel even beantwoorden.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke heel duidelijk, dan een belangrijke vervolgvraag: ben je bekent met Vril? (nazi) Zo ja; denk je dat er een correlatie is tussen hun methodes en de methodes die jij hier openbaart?
natuurlijk, BNW is zo groot nietquote:Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En anderen misschien juist wel. Is voor ieder aan zich om te bepalen lijkt mij.
Duidelijk, ik gebruikte het woord Nazi ook even puur als soort van herkenningspunt, zodat je direct wist waar ik het over had. Precies zoals ik al dacht dus, ik zal mij nog meer moeten verdiepen in deze stof, hier wordt het boeiend voor mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit wil ik wel even beantwoorden.
Ja, dit is de toepassing van de Vril-kracht.
O.a. in Atlantis, ook gebruikt door Sirius-A, de oude Egyptenaren en de Pleiadiers etc.
De germanen en vikingen gebruikten een ander systeem zoals de runen.
Vril=Od=orgone=prana=chi=ki= de cosmische levenskracht;
Maar vril heeft op zich niks met Nazi''s te maken; het woord is wel gebruikt in het occultisme in Duitsland, door de Nazi's (de Thule groep, Himmler, Tibet) en ook door de niet-Nazi's (zoals Schumann en de Vril-gesellschaft).
In de OP staat dat we hier op zoek kunnen gaan naar de achtergronden en de beweegredenen van de BNW insiders. Ik heb sterk het vermoeden dat sommigen hun toevlucht zoeken in een wereld waarin zij de regels kunnen bepalen, dus nooit kunnen verliezen en zich op die manier zelfvertrouwen toebedelen.quote:
Het grappige is dat ik meer aandacht en tijd besteed aan veel van mijn posts dan jij.quote:
Dan zou ik toch eens de 9/11 topics doorlezen, dan slik je deze woorden in, dat kan ik je verzekerenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik meer aandacht en tijd besteed aan veel van mijn posts dan jij.
Je verdient dan ook een pluim!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik meer aandacht en tijd besteed aan veel van mijn posts dan jij.
Jokkebrok, heb je die link gezien van mij hoe je de reptielen kunt herkennen, elders in dit topic ?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
-edit-Maar goed, ik zal jou verder maar negeren, want je bent kinderachtig bezig en op bonje uit.
Bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee.
Wees kritisch, maar ook op jezelf, zeg ik. Wees bovenal ten alle tijden rationeel. Ook over irrationele zaken kan rationeel gedacht worden.quote:Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.quote:Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.
Ik werd er een beter mens door, nu kan jij dat jammer vinden dat dit door spiritualiteit(mbt God) moest gebeuren, ik ben tevreden dat ik het ben tegengekomen.quote:Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |