abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 16:05:24 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91467565
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?

Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.

Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.

Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..
Ik heb de kleur koningsblauw even gegoogled maar ik krijg de kleur nu niet meer van mn gezichtsveld weg :')
The truth was in here.
pi_91467582
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar Bankfurt... aan de ene kant zeg je volgens mij in God te geloven, maar aan de andere kant heb je het ook over Reptillians? Hoe zit dat dan?
dat komt toch redelijk overeen met abrahamitische religies mbt interdimensionale wezens. Reptillians = demonen? Satan was toch ook een slang oid?
pi_91467585
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Onderzoek begint bij stellen van vragen en vergaren van informatie, uiteindelijk maak je zelf je afweging wat je wil aannemen denk ik?
ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee. Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:05:56 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91467592
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:02 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ja, wie is Bankfurt zou mijn eerste vraag zijn.
Ja wie is wie op het internet?
The truth was in here.
pi_91467623
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb de kleur koningsblauw even gegoogled maar ik krijg de kleur nu niet meer van mn gezichtsveld weg :')
Meng het eens met wat van Dyck brown.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:06:31 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91467629
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee. Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Sommigen hebben er aanleg voor, sommigen doen het meer op een andere spirituele manier.
Bedankt voor je geduld en het delen van je informatie.
The truth was in here.
pi_91467650
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

een gezonde pijnappelklier is idd een belangrijk gereedschap. Een gezond lichaam eigenlijk dus ook. en wie is tegenwoordig nog supergezond ?

Er zijn idd oefeningen voor de pijnappelklier; vooral de kleur koningsblauw (royal blue) met allerlei vormen en of cirkels erin (alles in royal blue), bijvoorbeeld de hoofdletter T of de ankh.

Schoonmaken met violet of goud werkt ook; alles in een royal blue achtergrond; maar dan ga ik er van uit dat de pijnappelklier nog redelijk schoon is, en niet alleen maar fluoride bevat.

Als je geen royal blue kunt zien, maar felgeel krijgt i.p.v. royal blue; dan is dat een teken dat je pijnappelklier is vervuild a.g.v. electrosmog en/of medicijnen/vergif/kwik en/of vaccinaties en/of fluoride etc..
Oke heel duidelijk, dan een belangrijke vervolgvraag: ben je bekent met Vril? (nazi) Zo ja; denk je dat er een correlatie is tussen hun methodes en de methodes die jij hier openbaart?
pi_91467704
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja wie is wie op het internet?
idd
pi_91467888
quote:
en de meesten hebben jou niet nodig
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 16:13:19 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_91467964
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Loppe het volgende:

[..]

En anderen misschien juist wel. Is voor ieder aan zich om te bepalen lijkt mij.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:18:11 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91468175
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Loppe het volgende:

[..]

Nodig? Vragen stellen uit interesse mag toch wel?
Ik moet zeggen, vanuit mijn kant van geloof in bepaalde zaken weet hij toch de juiste theorieen wel.. het is geen domme man/vrouw.
The truth was in here.
pi_91468198
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oke heel duidelijk, dan een belangrijke vervolgvraag: ben je bekent met Vril? (nazi) Zo ja; denk je dat er een correlatie is tussen hun methodes en de methodes die jij hier openbaart?
Dit wil ik wel even beantwoorden.

Ja, dit is de toepassing van de Vril-kracht.
O.a. in Atlantis, ook gebruikt door Sirius-A, de oude Egyptenaren en de Pleiadiers etc.

De germanen en vikingen gebruikten een ander systeem zoals de runen.

Vril=Od=orgone=prana=chi=ki= de cosmische levenskracht;

Maar vril heeft op zich niks met Nazi''s te maken; het woord is wel gebruikt in het occultisme in Duitsland, door de Nazi's (de Thule groep, Himmler, Tibet) en ook door de niet-Nazi's (zoals Schumann en de Vril-gesellschaft).
pi_91468485
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En anderen misschien juist wel. Is voor ieder aan zich om te bepalen lijkt mij.
natuurlijk, BNW is zo groot niet
pi_91469194
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit wil ik wel even beantwoorden.

Ja, dit is de toepassing van de Vril-kracht.
O.a. in Atlantis, ook gebruikt door Sirius-A, de oude Egyptenaren en de Pleiadiers etc.

De germanen en vikingen gebruikten een ander systeem zoals de runen.

Vril=Od=orgone=prana=chi=ki= de cosmische levenskracht;

Maar vril heeft op zich niks met Nazi''s te maken; het woord is wel gebruikt in het occultisme in Duitsland, door de Nazi's (de Thule groep, Himmler, Tibet) en ook door de niet-Nazi's (zoals Schumann en de Vril-gesellschaft).
Duidelijk, ik gebruikte het woord Nazi ook even puur als soort van herkenningspunt, zodat je direct wist waar ik het over had. Precies zoals ik al dacht dus, ik zal mij nog meer moeten verdiepen in deze stof, hier wordt het boeiend voor mij.
pi_91473961
De kennis over de vrije energie heeft weer te maken met het feit dat wij afhankelijk en verslaafd worden gehouden van olie, een van de grootste redenen waarom ik de huidige machthebbers wil zien hangen.
pi_91474918
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom nu weer zo'n nare vraag :')
In de OP staat dat we hier op zoek kunnen gaan naar de achtergronden en de beweegredenen van de BNW insiders. Ik heb sterk het vermoeden dat sommigen hun toevlucht zoeken in een wereld waarin zij de regels kunnen bepalen, dus nooit kunnen verliezen en zich op die manier zelfvertrouwen toebedelen.

Als ik me dan afvraag wat voor mensen daar baat bij hebben, zijn het mensen zonder zelfvertrouwen en dus misschien mensen die vroeger wel gepest zijn. Ik snap dat het een harde vraag is, maar voor mij wel erg relevant.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_91474958
quote:
4s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ie perse moet trollen.
Het grappige is dat ik meer aandacht en tijd besteed aan veel van mijn posts dan jij.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 19:07:52 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_91476502
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik meer aandacht en tijd besteed aan veel van mijn posts dan jij.
Dan zou ik toch eens de 9/11 topics doorlezen, dan slik je deze woorden in, dat kan ik je verzekeren :D

Verder is het vaak de toon die de muziek maakt. Eigenlijk kwam de vraag of 'ze gepest waren vroeger' nogal retorisch over, en ik kan me dan ook voorstellen dat de users waar jij deze vraag aan stelde niet de behoefte hebben om je daar antwoord op te geven.
pi_91476602
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je verdient dan ook een pluim!
pi_91481528
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
-edit-Maar goed, ik zal jou verder maar negeren, want je bent kinderachtig bezig en op bonje uit. :{
Jokkebrok, heb je die link gezien van mij hoe je de reptielen kunt herkennen, elders in dit topic ?

Moet je echt gezien hebben ! :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 17-01-2011 20:32:51 ]
pi_91481744
Die had ik gezien ja, maar ik maakte daar zo 1, 2, 3 niet meer uit op dan een berg foto's van bekende mensen die toevallig een beetje een evil gezicht trekken.
pi_91482027
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

ik stop er even mee, ik heb nu heel veel informatie gegeven, inclusief websites en boeken; Mensen doe er iets mee.
Bedankt voor de moeite.

quote:
Blijf altijd kritisch en vertrouw op jezelf.
Wees kritisch, maar ook op jezelf, zeg ik. Wees bovenal ten alle tijden rationeel. Ook over irrationele zaken kan rationeel gedacht worden.

quote:
Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:08:10 #123
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91485562
Over implantaten, zitten deze alleen in je hoofd? Ik heb namelijk op mijn vinger en scheenbeen een stukje los 'bot' zitten wat naar mijn idee gewoon afgebroken is. En langzaam door me lichaam ingekapseld wordt en naar buiten gewerkt. Dit kunnen natuurlijk ook implantaten zijn. Ik hen toen ik kind was heel lang zoiets in mijn nek gehad, dat is ineens verdwenen. Ze doen geen pijn overigens, maar die op mijn been is een beetje geïrriteerd doordat deze steeds dichter bij de huid komt. ( dit is al een paar jaar aan de gang trouwens ) ik wil binnen kort eens naar de huisarts om er naar te laten kijken of ze weg te laten halen. Maar dan moet ik ze natuurlijk wel bewaren en onderzoeken :P
pi_91487096
quote:
Iedereen heeft aanleg voor ratio, sommigen kiezen echter voor spiritualiteit.
Ik werd er een beter mens door, nu kan jij dat jammer vinden dat dit door spiritualiteit(mbt God) moest gebeuren, ik ben tevreden dat ik het ben tegengekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loppe op 18-01-2011 12:17:08 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 21:37:04 #125
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91487457
Wat onderscheid voor jullie een aannemelijke BNW-theorie van een ongeloofwaardige?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')