Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht niet
Maar altijd wel vervelend als dingen niet mogen.
Misschien komt het nog wel goed als je 16 bent. Je bent nu nog maar een kind en je ouders proberen je waarschijnlijk nog te beschermen. ALs ik een kind van 15 had, zou ik haar ook nog niet met iemand van het andere geslacht laten slapen hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Oke, is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
okay gezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
tot nu toe alleen nog de headlinersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?
DAT WILDE IK ZEGGENquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
Tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tentquote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Al vind ik Kings of Leon minder, maar die andere zijn leuk
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
:8
je weet toch dat ik extra snel post om jou te plagen
dat wordt een dolle boelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Je wilde toch naar Brabant. Dan kun je kiezen uit het stadse Eindhoven en het Helmondse Mierloquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een liefde hierbij wie moet ik nu slapen?
Hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Ik wil wel met je meequote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar zat wel met het idee in mn hoofd, nog even kijken hoe het gaat qua geld en mensen enzo
Tofquote:
Ik wil niet geassocieerd worden met Helmondquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilde toch naar Brabant. Dan kun je kiezen uit het stadse Eindhoven en het Helmondse Mierlo
Sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met Helmond!
Nu denkt iedereen dat ik altijd een trainingsbroek aanheb en niet werkquote:
oke het lijkt mij stiekem wel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Heb ook nog een andere vriendin die waarschijnlijk ook wel wil, mits ze genoeg geld heeft
Mij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke het lijkt mij stiekem wel tof
Iemand enig idee?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een beetje een redelijke grootte en prijs voor een studentenkamertje?
Als jij er geen bezwaar tegen hebt moeten we even kijken als het zover is voor kaartjes enzoquote:
Ligt puur aan de stad. In Tilburg heb ik redelijke kamers gezien voor 3/400 euro. Ik denk dat je daar in Amsterdam net een bezemkast voor hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een beetje een redelijke grootte en prijs voor een studentenkamertje?
Eerst maar even kijken of het in rl ook klikt, anders lijkt het me ook zo ongemakkelijk gaan wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij er geen bezwaar tegen hebt moeten we even kijken als het zover is voor kaartjes enzo
Ja precies, ik hoop dan wel dat je kan 12 februariquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het in rl ook klikt, anders lijkt het me ook zo ongemakkelijk gaan worden![]()
Maar kaartverkoop begint pas 19 maart, dus dr is nog genoeg tijd
Maar qua grootte? Ik kan daar namelijk echt geen inschatting van makenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt puur aan de stad. In Tilburg heb ik redelijke kamers gezien voor 3/400 euro. Ik denk dat je daar in Amsterdam net een bezemkast voor hebt.
Ik denk het wel, maar zeg nog geen ja, want straks kan ik niet en dan is het ook weer zo-zoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoop dan wel dat je kan 12 februari
ja inderdaad, het maakt mij verder niet uit ofzo maar het is wel gezelliger als je ook kanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar zeg nog geen ja, want straks kan ik niet en dan is het ook weer zo-zo
Haha ja dat sowieso, ben je ook minder snel uitgepraat met meerderequote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad, het maakt mij verder niet uit ofzo maar het is wel gezelliger als je ook kananders is het zo'n klein meetje
inderdaad, als we uitgepraat zijn gaan we FOK!kenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja dat sowieso, ben je ook minder snel uitgepraat met meerdere
Dan voel ik me buitengesloten, want geen internet op mobielquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, als we uitgepraat zijn gaan we FOK!ken
Erhm.. Ik denk rond de 18m² dat dat wel een aardige grootte is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar qua grootte? Ik kan daar namelijk echt geen inschatting van maken
ik denk dat je dan nog aan de grote kant zit..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm.. Ik denk rond de 18m² dat dat wel een aardige grootte is.
je mag wel even op mijn mobiel danquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan voel ik me buitengesloten, want geen internet op mobiel![]()
De meeste die ik tegen kom zijn 12m2 namelijk. Heb zelf thuis een aardig grote kamer, snap wel dat dat kleiner gaat worden, maar formaat schoendoos wil ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm.. Ik denk rond de 18m² dat dat wel een aardige grote is.
Weet ik. Maar je zit er in principe wel altijd, buiten school. Even globaal genomen, ik zou dan echt niet in zo'n klein kastje willen zitten.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog aan de grote kant zit..
Liefquote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag wel even op mijn mobiel dan
Ja daarom. En als je er echt moet gaan wonen, lijkt me een iets ruimere kamer toch wel handig.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De meeste die ik tegen kom zijn 12m2 namelijk. Heb zelf thuis een aardig grote kamer, snap wel dat dat kleiner gaat worden, maar formaat schoendoos wil ik niet
Wil idd ook geen al te kleine kamer, maar niet teveel betalen is belangrijker voor me.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik. Maar je zit er in principe wel altijd, buiten school. Even globaal genomen, ik zou dan echt niet in zo'n klein kastje willen zitten.
uhu, het is tenslotte een FOK!meet dus wat moeten we dan zonder FOK!quote:
Maar opzich, als ik dan ga denken hoeveel 12 m2 is, dat is 3x4, dat klinkt als nog best te doen zijnde..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja daarom. En als je er echt moet gaan wonen, lijkt me een iets ruimere kamer toch wel handig.
Een sociaal leven hebben?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu, het is tenslotte een FOK!meet dus wat moeten we dan zonder FOK!
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is dat een sociaal leven? kan je dat eten?
Hmm. Dan is iets kleiner dan 18m² wel iets handigerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil idd ook geen al te kleine kamer, maar niet teveel betalen is belangrijker voor me.
Ja, maar met een tweepersoonsbed (ervan uitgaande dat je dat wilquote:Op zondag 16 januari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar opzich, als ik dan ga denken hoeveel 12 m2 is, dat is 3x4, dat klinkt als nog best te doen zijnde..
Ja, da's waar. Maar denk dat misschien een twijfelaar dan handiger is, die is maar 1.40 breed, dan past er nog net een bureau naast.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dan is iets kleiner dan 18m² wel iets handiger.
[..]
Ja, maar met een tweepersoonsbed (ervan uitgaande dat je dat wil) is de halve kamer al gevuld, even overdreven gezegd
.
hmmz oke , wel leukquote:Op zondag 16 januari 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb deze week een sociaal leven trouwens
2 feestjes en nog met een vriendin gaan doen over de auto van haar opa & oma die we samen kunnen overnemen.
Jaa, zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmmz oke , wel leuk
Ik ga nu slapie doenTrusten lieverds
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar denk dat misschien een twijfelaar dan handiger is, die is maar 1.40 breed, dan past er nog net een bureau naast.
Man wat zou dat krap worden trouwens
Oh da's nog redelijk wat qua ruimte toch? Maar voor Amsterdam, als ik een kamer kan krijgen op een half uur afstand, zou ik dat dus nooit doen, aangezien het vanaf hier 45 min is met het OV, dus dat is gewoon doelloosquote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoel ik dus
. Vriend van m'n zus woonde hier in Mierlo op kamers, voor 300 euro ofzo. Daar paste een grote hoekbank in, een eenpersoonsbed, tafel, tvmeubel, klerenkast en dawast
Dan zit je nog een half uur van Eindhoven af, zeg maar
Ja, is ook. Maar als dat al 370 euro ofzo kostquote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh da's nog redelijk wat qua ruimte toch? Maar voor Amsterdam, als ik een kamer kan krijgen op een half uur afstand, zou ik dat dus nooit doen, aangezien het vanaf hier 45 min is met het OV, dus dat is gewoon doelloos
Naja, ik ben sowieso van plan om bij een studentenvereniging te gaan, een kamer hebben zou daarbij wel helpenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is ook. Maar als dat al 370 euro ofzo kost.
In Amsterdam is het wat dat betreft echt hopeloos. In het centrum is alles voor de komende twintig jaar vol of van studentenverenigingen en daarbuiten betaal je je eigen helemaal scheel. Kun je beter in een kraakpand gaan zitten.
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Naja, ik ben sowieso van plan om bij een studentenvereniging te gaan, een kamer hebben zou daarbij wel helpen
Zat trouwens te kijken, je betaalt zo ¤300 voor een kamer van 12-15 m2, wel jammerquote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handig ja.
Maargoed, ik ga te bed![]()
.
Ja, dat gaat geld kostenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zat trouwens te kijken, je betaalt zo ¤300 voor een kamer van 12-15 m2, wel jammer
slaap lekker
Hoiquote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit ik samen met Dyr. hier[GRTD #1.010] 'Slapen' in de nieuwe kamer. Soort van nachtbagger..alleen dan hele dag door
En mensen vinden het niet leuk dat er nu ook andere users posten
Ik hoor dat mensen het leuk vinden als hier nieuwen komen posten. HALLON!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit ik samen met Dyr. hier[GRTD #1.010] 'Slapen' in de nieuwe kamer. Soort van nachtbagger..alleen dan hele dag door
En mensen vinden het niet leuk dat er nu ook andere users posten
Haal toch godverdomme niet de nachtbaggeraars hiernaartoe!!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
Hebben jullie ook geen reet te doen jongens?
Anders is het hier zo rustig rond dit tijdstip. En wat heeft onze lieve Heer hier mee te maken?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Haal toch godverdomme niet de nachtbaggeraars hiernaartoe!!
Het feit dat er vanmiddag genoeg gezeik over de nachtbaggeraars is geweest.. Houdt dit topic en Nachtbagger gescheiden en gij zult innerlijke rust vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Anders is het hier zo rustig rond dit tijdstip. En wat heeft onze lieve Heer hier mee te maken?
Ik hou niet van hokjes..ik probeer mensen zoveel mogelijk samen te krijgen. Tevens geniet ik van discussiesquote:Op maandag 17 januari 2011 01:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Het feit dat er vanmiddag genoeg gezeik over de nachtbaggeraars is geweest.. Houdt dit topic en Nachtbagger gescheiden en gij zult innerlijke rust vinden.
Dan discussieer je nu maar door in je uppie, ik ben pleite.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes..ik probeer mensen zoveel mogelijk samen te krijgen. Tevens geniet ik van discussies
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 01:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan discussieer je nu maar door in je uppie, ik ben pleite.
Heb je al geprobeerd om je zaad eruit te spuiten?quote:
Ik heb nog wel een handje overquote:
Kom maar op danquote:Op maandag 17 januari 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een handje overNet bij mezelf ook gelukt..dus zal geen probleem zijn denk ik
Ik heb m'n hand op ebay gezet. Ga snel bieden dan.quote:
Prima! Heb er zowaar zin an vandaagquote:
That's a miraclequote:Op maandag 17 januari 2011 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
Binnenkomers
[..]
Prima! Heb er zowaar zin an vandaag
Nee, hoor... gewoon op tijd gaan slapen, dat doet wonderenquote:
Daarom dus. En ik weet niet wat ik erger vind, een hele lading mensen of het geeikel eromheen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het wel
Met dank aan je grote vriend OV
En daarna?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:42 schreef tdrone het volgende:
voorlaatste week stage al deze week... gaat toch snel
Mobiele lay-out bedoel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
Ah, jongens... mijn e-penis![]()
![]()
...
Die nieuwe layout
dan pak je toch text onlyquote:Op maandag 17 januari 2011 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mobiele lay-out bedoel je?
Vind het maar niks... Het is ook langzaam
Uhu. Ik vind 'm echt tofquote:Op maandag 17 januari 2011 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mobiele lay-out bedoel je?
Vind het maar niks... Het is ook langzaam
Kan dat ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan pak je toch text only
ik heb er zelf ook even mee gespeeld en het was fantastisch!
Ik doe meer dan alleen e-penissen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
Ah, jongens... mijn e-penis![]()
![]()
...
Die nieuwe layout
bij opties (duh)quote:Op maandag 17 januari 2011 08:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan dat ook?Dan ga ik dat even instellen
Waar moet dat?
e-tenissen op de wiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
e-tenissen op de wiiIk kan geen spoilers lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik hem quote wel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:54 schreef tdrone het volgende:
Omdat CC er niet is
Boek een kamerKneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
School!![]()
Omdat CC er niet is
Boek een kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat CC er niet is
Boek een kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Toeval? Of hebben we hier te maken met een geval van diefstal?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Toeval? Of hebben we hier te maken met een geval van diefstal?
Vertel eens Benny, waar was jij vanmorgen tussen 08:54 en 08:56?
Diefstal... JWZ!quote:Op maandag 17 januari 2011 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Toeval? Of hebben we hier te maken met een geval van diefstal?
Vertel eens Benny, waar was jij vanmorgen tussen 08:54 en 08:56?
Tuurlijk, ik kan wel gaan zitten mokken... maar dat schiet niet opquote:Op maandag 17 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
hey MD ook weer enthousiast om aan een nieuwe week te beginnen![]()
Mooi, ik heb altijd een rustige maandag en een drukke dinsdag, dus deze week maar weer proberen om te zorgen dat ik vandaag een aantal werkzaamheden van de dinsdag kan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
ik hoef nog maar 2 weken stage dus ik kan over en week ofzo gaan stressen dat ik het niet afkrijg
dus van deze (rustige) week geniet ik ook nog wel
Das er 1 te weinigquote:
Lekker toch! Werkse dan!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
Wow gek, het is hier echt fucking drukZIEK!
oh moet NBT iemand inwerken en kan ze daardoor niet FOK!ken?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker toch! Werkse dan!
En NBT als je dit leest, succes met inwerken van die nieuweling
Nee, want het is ziekelijk druk, dit slaat nergens opquote:
en dan moet je natuurlijk beleefd blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 09:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want het is ziekelijk druk, dit slaat nergens opEr zijn 100.000 aanslagen gevallen afgelopen vrijdag, al die mongolen die niet kunnen lezen bellen nu
Laatste weekquote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
ik hoef nog maar 2 weken stage dus ik kan over en week ofzo gaan stressen dat ik het niet afkrijg
dus van deze (rustige) week geniet ik ook nog wel
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste weekVrijdag al m'n zooi ingeleverd dus nu weer lekker rustig.
Nah viel meequote:Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
en was de uitkomst van je onderzoek nog verrassend?
Maak me jaloersquote:
Ik heb het evrkeerd gelezen, er zijn 1 MILJOEN aanslagen gevallen!! Vrijdag 800.000 en morgen nog eens 200.000!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan moet je natuurlijk beleefd blijven
Damn!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verse croissants, jus d'orange en vers fruit
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verse croissants, jus d'orange en vers fruit
Ik wist tot een minuut geleden niet eens wat het wasquote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee gewoon hoofdkaas (Waarom heet dat eigenlijk zo?)
is lekker hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist tot een minuut geleden niet eens wat het was
Het ziet er een beetje uit als kleine stukjes ham ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
is lekker hoorheeft alleen een vieze naam
ik weet niet wat het is even wikipedia vragen..quote:Op maandag 17 januari 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als kleine stukjes ham ofzo
SPAM!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:00 schreef tdrone het volgende:
Hoofdkaas is een bereiding met varkensvlees van de kop, staart en de oren
in de supermarkt ziet het meestal zo uit:
[ afbeelding ]
Dat ziet er behoorlijk ranzig uitquote:Op maandag 17 januari 2011 10:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar lijkt het op die foto wel op maar in het echt is het grijs
[ afbeelding ]
Keep up the good workquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gegeten moet ik eerlijk zeggen
quote:
is almere eigenlijk een leuke stad (als toerist)quote:
Defqon is daar altijd in de zomer op het strand, een geniaal feestquote:Op maandag 17 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
is almere eigenlijk een leuke stad (als toerist)
want de enige provincie waar ik nooit geweest ben is flevoland..
nah ik hou niet zo van hardstyle..quote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Defqon is daar altijd in de zomer op het strand, een geniaal feest
Dat is ook in Flevoland toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
nah ik hou niet zo van hardstyle..
dan zou ik liever naar lowlands gaan
Zou ik ook best heen willen hoorquote:
uhu ik ook maar vind het alleen wat ver weg..quote:Op maandag 17 januari 2011 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ik ook best heen willen hoor
Zo'n type leek je me ook welquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
HAHAHet brandalarm ging net af, dikke chaos hier
Ik zit hier rustig, iedereen zwaar in paniek enzo
Wat een kneuzen hier
En zoals altijd vondi k het leuk om nog even wat extra paniek te zaaien
Je zei dat je vlammen zag of wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
Wat een kneuzen hier
Meteen alle brandblussers binnen handbereik leeggespoten?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
Wat een kneuzen hier
Da's volgende week maandag, knap dat je het nog weetquote:
Ohw...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Da's volgende week maandag, knap dat je het nog weet
Moet zometeen afrijden
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Maar dat gaat je wel lukken![]()
je moet wel zelfvertrouwen hebben anders ga je het natuurlijk nooit halen!!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meteen alle brandblussers binnen handbereik leeggespoten?
Nee, we zitten aan de Ijssel, en die is zwaar overstroomt, dus een deel van de kelder/parkeergarage hier staat onder water. En nou zijn ze dat water weg aan het pompen, en daarstraks ging die pomp dus zwaar veel rook maken waardoor dat alarm afging.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zei dat je vlammen zag of wat?![]()
Michhas
TTT heb ik uiteindelijk wel gehad, 1 week later dan gepland, wel gehaald ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet wel zelfvertrouwen hebben anders ga je het natuurlijk nooit halen!!
dat je geen TTT hebt gehad kan ook in je voordeel uitpakken, bijzondere verrichtingen zijn meestal makkelijker dan verkeerssituaties inschatten etc.
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, we zitten aan de Ijssel, en die is zwaar overstroomt, dus een deel van de kelder/parkeergarage hier staat onder water. En nou zijn ze dat water weg aan het pompen, en daarstraks ging die pomp dus zwaar veel rook maken waardoor dat alarm afging.
Dus er was al paniek hier, iedereen jas aan en naar buiten enzo.
Dus ik heel droog met mijn hand op de grond: 'Jongens voelen jullie dat, het tapijt wordt al nat' En al die kneuzen hier: 'Echt, echt waar? Oh jeej, wat nu'
Ik:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee, we zitten aan de Ijssel, en die is zwaar overstroomt, dus een deel van de kelder/parkeergarage hier staat onder water. En nou zijn ze dat water weg aan het pompen, en daarstraks ging die pomp dus zwaar veel rook maken waardoor dat alarm afging.
Dus er was al paniek hier, iedereen jas aan en naar buiten enzo.
Dus ik heel droog met mijn hand op de grond: 'Jongens voelen jullie dat, het tapijt wordt al nat' En al die kneuzen hier: 'Echt, echt waar? Oh jeej, wat nu'
Ik:
quote:
Sukkels hierquote:
Succesquote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
Oohyea! Ik ben een nieuwe solo aan het leren
hier op stage is het brandalarm ook al 8 keer afgegaan in 4 maanden tijd en nu blijft iedereen gewoon standaard zittenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Sukkels hier
Nja, was dus vals alarm, iedereen weer naar binnen (ik zat nog binnen te chillen), roepen ze vervolgens om: 'Het kan zijn dat het brandalarm nog een keer afgaat, maar dan moet je gewoon blijven zitten'
Wat is dan het fucking nut van zo'n alarm
Dat snap ik dus ook niet, bij ons ging het ook 3x per jaar ongeveer af, was er een keer echt wat aan de hand, dacht iedereen dat het alsnog vals alarm wasquote:Op maandag 17 januari 2011 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Sukkels hier
Nja, was dus vals alarm, iedereen weer naar binnen (ik zat nog binnen te chillen), roepen ze vervolgens om: 'Het kan zijn dat het brandalarm nog een keer afgaat, maar dan moet je gewoon blijven zitten'
Wat is dan het fucking nut van zo'n alarm
Thanksquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, bij ons ging het ook 3x per jaar ongeveer af, was er een keer echt wat aan de hand, dacht iedereen dat het alsnog vals alarm wasDus iedereen rustig zn spullen opruimen, tas pakken, jas pakken (want ja, we moesten naar buiten) staan we buiten, komt er allemaal rook uit de 2e verdieping
Bleek er een scheikunde experiment totaal fout te zijn gegaan, giftige gassen enzo en iedereen maar denken dat het nep was
Slechte zaakquote:Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier op stage is het brandalarm ook al 8 keer afgegaan in 4 maanden tijd en nu blijft iedereen gewoon standaard zitten
Mooie editquote:Op maandag 17 januari 2011 10:57 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
ThanksHIj is best wel lastig maar heb em al een beetje onder de knie
(In 10 min
)
Om 13.00 en om 12.00 word ik opgehaald, dus over een uurtje.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor
Hoe laat moet je?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, snapte m al niet toen ik het zag
Ohw, dus van spits oid heb je geen lastquote:Op maandag 17 januari 2011 11:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Om 13.00 en om 12.00 word ik opgehaald, dus over een uurtje.
Nee, inderdaad, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus van spits oid heb je geen last
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nou mooi toch...quote:Op maandag 17 januari 2011 11:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, dus dat scheeltEn rond 1 uur zullen alle kindjes ook wel weer op school zitten, dus zal wel rustig zijn.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaa, dat wel, maar bij mn TTT had ik bijv. dat ik gewoon zo druk in mn hoofd was, dat ik vergat terug te schakelen voor bochten en kruispunten enzo of dat ik ineens veel te hard op het gaspedaal trapte in een bochtquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom doe je zou afstandelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je duwt me weg, en trekt me weer aan, en dan duw je me weer weg
![]()
Wat moet er nou terechtkomen van ons als je zo doet![]()
![]()
Sorry Michhasquote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom doe je zou afstandelijkJe duwt me weg, en trekt me weer aan, en dan duw je me weer weg
![]()
Wat moet er nou terechtkomen van ons als je zo doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:quote:Op maandag 17 januari 2011 03:52 schreef Little_Princess het volgende:
heb je weleens een kut gehad die naar zweetvoeten rook/smaakte?
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry Michhas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh my! Do I see a little silhouetto of a spy?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van mijn lesauto?
"Kashoggi - We Will Rock You @ Dominion Theatre London"Dit is mijn signature.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging google doenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oh my! Do I see a little silhouetto of a spy?
"Kashoggi - We Will Rock You @ Dominion Theatre London"
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben eventjes wat drinken en daarna rijden en daarna school.
Daag
Oh oke, dan kan ik vredig vertrekkenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dit is een illusie, een waanbeeld.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: