Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op mijn 15e mocht ik ook niet bij mijn toenmalige vriend blijven slapen trouwens. We wilde een keer daar uitgaan, maar dan zou ik 's avonds niet meer terug komen. Het idee was dan dat ik in de woonkamer op de bank bleef slapen. Maar nee, mocht niet
Maar altijd wel vervelend als dingen niet mogen.
Misschien komt het nog wel goed als je 16 bent. Je bent nu nog maar een kind en je ouders proberen je waarschijnlijk nog te beschermen. ALs ik een kind van 15 had, zou ik haar ook nog niet met iemand van het andere geslacht laten slapen hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Nee.Ik zou zo twee boeken vol dingen die allemaal niet mogen vol kunnen schrijven, vol leuke anekdotes.
Oke, is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
okay gezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
op pinkpop mag je wel in mijn tentje slapen
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vertel wel een keer het een en ander via PM, dan snap je het wat beter.
Maar ik ga slapen!![]()
tot nu toe alleen nog de headlinersquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft Pinkpop een leuke line-up dit jaar?
DAT WILDE IK ZEGGENquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
Tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tot nu toe alleen nog de headliners
coldplay
foo fighters
kings of leon
en go back to the zoo
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tentquote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Al vind ik Kings of Leon minder, maar die andere zijn leuk
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
:8
je weet toch dat ik extra snel post om jou te plagen
dat wordt een dolle boelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Je wilde toch naar Brabant. Dan kun je kiezen uit het stadse Eindhoven en het Helmondse Mierloquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een liefde hierbij wie moet ik nu slapen?
Hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom jij ook en maken we een GRTD meet in mijn tent
Ik wil wel met je meequote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar zat wel met het idee in mn hoofd, nog even kijken hoe het gaat qua geld en mensen enzo
Tofquote:
Ik wil niet geassocieerd worden met Helmondquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilde toch naar Brabant. Dan kun je kiezen uit het stadse Eindhoven en het Helmondse Mierlo
Sorryquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met Helmond!
Nu denkt iedereen dat ik altijd een trainingsbroek aanheb en niet werkquote:
oke het lijkt mij stiekem wel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Heb ook nog een andere vriendin die waarschijnlijk ook wel wil, mits ze genoeg geld heeft
Mij ookquote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke het lijkt mij stiekem wel tof
Iemand enig idee?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een beetje een redelijke grootte en prijs voor een studentenkamertje?
Als jij er geen bezwaar tegen hebt moeten we even kijken als het zover is voor kaartjes enzoquote:
Ligt puur aan de stad. In Tilburg heb ik redelijke kamers gezien voor 3/400 euro. Ik denk dat je daar in Amsterdam net een bezemkast voor hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Wat is een beetje een redelijke grootte en prijs voor een studentenkamertje?
Eerst maar even kijken of het in rl ook klikt, anders lijkt het me ook zo ongemakkelijk gaan wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij er geen bezwaar tegen hebt moeten we even kijken als het zover is voor kaartjes enzo
Ja precies, ik hoop dan wel dat je kan 12 februariquote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het in rl ook klikt, anders lijkt het me ook zo ongemakkelijk gaan worden![]()
Maar kaartverkoop begint pas 19 maart, dus dr is nog genoeg tijd
Maar qua grootte? Ik kan daar namelijk echt geen inschatting van makenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt puur aan de stad. In Tilburg heb ik redelijke kamers gezien voor 3/400 euro. Ik denk dat je daar in Amsterdam net een bezemkast voor hebt.
Ik denk het wel, maar zeg nog geen ja, want straks kan ik niet en dan is het ook weer zo-zoquote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoop dan wel dat je kan 12 februari
ja inderdaad, het maakt mij verder niet uit ofzo maar het is wel gezelliger als je ook kanquote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar zeg nog geen ja, want straks kan ik niet en dan is het ook weer zo-zo
Haha ja dat sowieso, ben je ook minder snel uitgepraat met meerderequote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad, het maakt mij verder niet uit ofzo maar het is wel gezelliger als je ook kananders is het zo'n klein meetje
inderdaad, als we uitgepraat zijn gaan we FOK!kenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja dat sowieso, ben je ook minder snel uitgepraat met meerdere
Dan voel ik me buitengesloten, want geen internet op mobielquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, als we uitgepraat zijn gaan we FOK!ken
Erhm.. Ik denk rond de 18m² dat dat wel een aardige grootte is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar qua grootte? Ik kan daar namelijk echt geen inschatting van maken
ik denk dat je dan nog aan de grote kant zit..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm.. Ik denk rond de 18m² dat dat wel een aardige grootte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |