hoe smaken zweetvoeten dan ?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:52 schreef Little_Princess het volgende:
heb je weleens een kut gehad die naar zweetvoeten rook/smaakte?
Wil je ons misschien vertellen waar je precies bang voor bent?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:52 schreef Little_Princess het volgende:
heb je weleens een kut gehad die naar zweetvoeten rook/smaakte?
dat ik nooit een kut zou proeven/ruiken dat niet naar zweetvoeten ruikt/smaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 04:03 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Wil je ons misschien vertellen waar je precies bang voor bent?
aah ja ok nou succes met je angsten misschien moet je het in de sportschool proberenquote:Op maandag 17 januari 2011 04:07 schreef Little_Princess het volgende:
[..]
dat ik nooit een kut zou proeven/ruiken dat niet naar zweetvoeten ruikt/smaakt
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Naar ongesteldheid. Was donker. Volgende morgen rode vlekken rond m'n lippen...
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:18 schreef Oerbeer het volgende:
Naar ongesteldheid. Was donker. Volgende morgen rode vlekken rond m'n lippen...
quote:Op maandag 17 januari 2011 03:47 schreef shintek het volgende:
Naar PIS, want dat komt er ook uit.
Ik hou van een schoon, droog kutje, die kan je zelf natmaken, is geiler
quote:Op maandag 17 januari 2011 04:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik dacht dat ik al heel wat trieste topics had gezien, maar dit is een 'new low'
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:45 schreef Sapstengel het volgende:
Je username doet vermoeden dat je een vrouw bent, dan is er een makkelijke manier om dit te ontdekken: Stop je vinger erin en daarna in je mond.
Niet wassen is een keuze.quote:
Ah, dat zal het wel zijn geweest.quote:
Oei dat klinkt als een ex van mij zeg eens is het toevallig een ex fok mod ?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:37 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Ah, dat zal het wel zijn geweest.
Nu ja, mijn ex was dan ook walgelijk dik en verschrikkelijk verwend en lui om goed voor zichzelf te zorgen. Dat zal ook wel een grote rol hebben gespeeldkuthoer
voorzover ik weet kent ze het fok forum geeneensquote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei dat klinkt als een ex van mij zeg eens is het toevallig een ex fok mod ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |