Jij bent ook zo wisselend als een vrouw haar humeur in haar periode hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al een kwartier nietquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie je hier wel:
[GRTD #1.010] 'Slapen' in de nieuwe kamer.
![]()
Hoiquote:
hoi heb jij ook zo'n leuken slb verslag? het is aids ik wil er zelfmoord door plegen groetjensquote:
Bobje, het is nu wel weer leuk geweest. Niet iedereen daar is even gelukkig met de komst van de halve NBquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie je hier wel:
[GRTD #1.010] 'Slapen' in de nieuwe kamer.
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef mistyl het volgende:
[..]
Jij bent ook zo wisselend als een vrouw haar humeur in haar periode heIk heb gewoon het licht gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi flips
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
OH.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het licht gezienHoi flips
quote:
Ik moet nog beginnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef Dyr. het volgende:
[..]
hoi heb jij ook zo'n leuken slb verslag? het is aids ik wil er zelfmoord door plegen groetjens
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
Flikker op met je nachtbagger stelletje eikels
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bobje, het is nu wel weer leuk geweest. Niet iedereen daar is even gelukkig met de komst van de halve NB
ik wens je veel plezier! dikke aids dingquote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!!!
[..]
Ik moet nog beginnen.Kutding. M'n hele portfolio heb ik al ingeleverd, behalve die eindopdracht..
Je hebt tot 16:00 he.. tenminste ik dan. Ik heb dat functioneringsverslag al af.. Moet je die hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Dyr. het volgende:
[..]
ik wens je veel plezier! dikke aids dingalleen nog ff rmp beschrijven, een keuze maken
en een functioneringsverslag ofzo schrijven. En morgen om 7.30 zal ik daar staan om het in te leveren
tot 12 uur hoor, ik dan, maar ik moet om 8 uur werken tot 16quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt tot 16:00 he.. tenminste ik dan. Ik heb dat functioneringsverslag al af.. Moet je die hebben?
LEG JE PROBLEEM HIER UIT [GRTD #1.010] 'Slapen' in de nieuwe kamer. DAN KOM IK JE WEL HELPEN!!quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Dyr. het volgende:
DUS JULLIE MOETEN MIJ HELPEN EN HET VOOR MIJ MAKEN
Ja, ik kwam ze weer tegen. Leuk hè?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef mistyl het volgende:
[..]
Foto's van vroeger aan het bekijken?
PM me je mail dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Dyr. het volgende:
[..]
tot 12 uur hoor, ik dan, maar ik moet om 8 uur werken tot 16en GRAAG
neequote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee wat grappig! Een plaatje die al bestond voor FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |