Die ken ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
De meest vreselijke geur ooit: skinny dip
Ik ben nog maar een groentje wat betreft Lush.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef automatic_ het volgende:
• Blue Skies and Fluffy White; ik denk dat dat komt door de Patchouli olie
• Spullen met Jasmijn zoals Godiva
• Tuca Tuca
• Summer Pudding
• Demon in the Dark
• Vanilla in the mist; als er subtiel vanille door zit, dan vind ik het wel lekker, maar anders niet.
Lush #181: Willen allemaal een eigen "Frog Prince"...
Dat is een discon, is al een tijdje wegquote:
Is het uit het assortiment? Meest vreselijke geurtje ooit. Ik wil het me niet eens meer voor de geest halenquote:
Oja, snowcake vind ik ook vreselijk! Hahaha.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef agenda het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een groentje wat betreft Lush.
Blue Skies and Fluffy White heb ik liggen maar nog niet geprobeerd, de revieuws op het forum zijn erg verschillend, je vind het lekker of niet.
De comforter en candy bar zijn lekker.
Van de douchegel zijn snow fairy. glög, grass en olive branch al geprobeerd en lekker bevonden.
Verder heb ik Iced wine shower jelly, weet nog niet precies of ik dit lekker vind. Mijn zoon vind het heerlijk. Woosh nog niet geprobeerd.
Vroeger gebruikten we weinig zeep, nu met Lush wel. Snow globe; lekker
Snow cake: lekker
Sexy peel: lekker fris
Angel delight: lekker
Mandarin's tea Party; nog proberen.
Helping hands, ruikt niet bijzonder maar werkt wel.
Die andere dingen die jij opschrijft ken ik nog niet.
Breathtaking heeft hem uit "onze" hatbox gehouden, dus misschien dat zij er nog wel ééntje wil hebben?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ik haak ook weer even in hier in het topic.
Kan ik iemand nog blij maken met de Crème Anglaise uit de hatbox? Er zijn 2 likjes uit maar ik vind hem echt niet lekker ruiken.
Zit nou al op mijn handen voor de valentijnsartikelen, eerst alles proberen wat ik nu in huis heb en dan........................... gaan we losquote:Oja, snowcake vind ik ook vreselijk! Hahaha.
Een jaar geleden was ik ook een groentje, maar dit jaar is hard gegaan én mijn voorraad-uitbreiding ook
Zelf ben ik vooral van de zoete meuk
Dan wacht ik even af tot ze hier weer langs komt. Mochten er andere liefhebbers zijn dan hoor ik het graag.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Breathtaking heeft hem uit "onze" hatbox gehouden, dus misschien dat zij er nog wel ééntje wil hebben?
Nog een verloren ziel. Volgens mij begon ik een jaar geleden ongeveer ook met Lush. Ik heb nu denk ik voor een euro of ehm....ikwilletnieweten aan meuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef agenda het volgende:
[..]
Zit nou al op mijn handen voor de valentijnsartikelen, eerst alles proberen wat ik nu in huis heb en dan........................... gaan we los
Oeh, die zou ik wel heel graag een keer willen proberen! Mocht je nog niemand ervoor hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan wacht ik even af tot ze hier weer langs komt. Mochten er andere liefhebbers zijn dan hoor ik het graag.
Beide, als er iets te ruilen valt wil ik hem wel ruilen. Maar als iemand niets te ruilen heeft wil ik hem ook wel verkopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef RandomMoron het volgende:
wil je de creme anglaise verkopen of ruilen?
Rockstar heb ik helaas alquote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ook eventueel Rockstar voor je. Ik ben zelf wel benieuwd naar Porridge namelijk
En ik moet eerst nog postzegels kopenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Olive Branch kan ik wel voor je maken![]()
PB je adres maar, stuur ik het mijne ook. Kan wel even 2 dagen duren hoor want ik heb geen ziplockjes meer
Ik ben zooo benieuwdquote:Op maandag 17 januari 2011 10:37 schreef automatic_ het volgende:
Princess! Jouw pakketje gaat zo meteen richting het postkantoor
Of naja, laat "je" er maar af
Ik kan ook nog stukje you snap the wip erbij doen voor je? Pm je adres maarquote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef morgane het volgende:
Die ken ik allebei nog niet, maar de beschrijvingen klinken heerlijkHIWTK was niet zo aan mij besteed. Zelf heb ik alleen Mandarin's Tea Party, een half flesje Glögg en Porridge te ruil, misschien zit daar toch nog iets voor je bij?
Je hebt PBquote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan ook nog stukje you snap the wip erbij doen voor je? Pm je adres maar![]()
Ik ben wel benieuwd naar porridge maar je moet niet moeilijk gaan doen ofzo
Goed bezig!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef morgane het volgende:
Woei, vandaag drie vlopjes voor proefjes-ruil op de post gedaan
Bij annie dinges, waar die GO was gedaan!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Waar heb je trouwens besteld Space?
Ik vind CA ook niet echt wat eigenlijk...Turkish Delight daarentegen!
Ik heb puur gezocht op de Lush geuren, haha. En dan heb ik er een paar uitgekozen die mij lekker leken. Geuren die ik niet kende en/of smerig vind, die heb ik niet genomen. Alleen "Champagne Flurries" is voor mij een onbekendequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zag het op het Lushforum![]()
Welke geuren heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik heb alkmaar niet gezien!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Maria2.0 het volgende:
![]()
Ik krijg 3 Lush dupes en dat zijn precies die jij niet hebt. Alkmaar, Bath Off! en Flying Squirrel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Net ging de bel. Ik gooi mijn laptop aan de kant, spring over de tafel heen, ren naar de deur, gooi hem open en brul "It's raining men!!"
Is het mijn oogschaduwpalet.
Vorige week woensdag (avond)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Bugger....Wanneer heb je besteld Nanook?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef morgane het volgende:
Wie heeft een proefje porridge voor mij?
WOW!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Lush-lady het volgende:
net weer een mega order geplaats van 142 pond, kan niet wachten tot die lekker geurende doos weer binnenkomt....
Dat is een tegenvallerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Net ging de bel. Ik gooi mijn laptop aan de kant, spring over de tafel heen, ren naar de deur, gooi hem open en brul "It's raining men!!"
Is het mijn oogschaduwpalet.
Hmm... Ja, ik vind hem heerlijk. Maar goed; als je geen fan bent van HIWTK dan vind je hem misschien nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef Lush-lady het volgende:
maar ruikt tie dan zo lekker???
ik ben namelijk een van de weinige die geen fan is van HIWTK
Ik zag ze net bij de Albert Heijn, 15/20 stuks voor 2.30 geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen zipzakjes (moet nog steeds kijken waar ik die kan halen) / kleine flesjes, want anders had ik je wel een proefje op kunnen sturen.
Nein, zit een scheur bovenin ter grootte van de liptint, tntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef automatic_ het volgende:
Ooo dat is goedkoop! Zijn dat die grote of niet?
Een lege envelop?! Dat is een grapje neem ik aan?
Is je doos er al?!
Jeeejquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even gespiekt met je TNT nummer (ik zag hem liggen) en....
18.01.2011: Zending afgeleverd
Ooo echt?! Naja... Dat is kut!
ik weet niet of je een ikea in de buurt hebt want daar zijn ze ook erg goedkoop....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag ze net bij de Albert Heijn, 15/20 stuks voor 2.30 geloof ik
Heb van de week snow fairy liptint van iemand over gekocht, is de envelop leeg aangekomenNu krijg ik hem van DeltaCephei
Happy
dat is wel erg naar, zou het expres gedaan zijn??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nein, zit een scheur bovenin ter grootte van de liptint, tnt
quote:Hey Lushies,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vinden we het heel belangrijk dat je een geweldige ervaring hebt als je een Lushwinkel binnenstapt. Dat je de juiste informatie krijgt over de producten en hoort wie we zijn en wat we doen. Daarom sturen we regelmatig mysterieshoppers naar onze vestigingen. Vind jij het leuk om een keer voor ons te mysterieshoppen? Stuur dan een emailtje naar mysterieshopper@lush.nl Je ontvangt dan zo snel mogelijk bericht en meer details!
Liefs
The Lushers
Dat heb ik al eens gedaan, je krijgt o.a. je reiskosten vergoed dus ook leuk als je wat verder weg woontquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef Nanook24 het volgende:
Ik kreeg net via hyves een mailtje van Lush. Misschien leuk voor de dames die in de buurt van een Lush winkel zitten:
[..]
Oo echt? Vond je het leuk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan, je krijgt o.a. je reiskosten vergoed dus ook leuk als je wat verder weg woont
Ja zeker! Ging toen specifiek over gezichtsverzorging en had toen toevallig ook advies nodig, was net gestopt met de pil en had een massale puistjesuitbraak. Heb wel wat aan het advies gehad!quote:
Ja, er is nog hoop. Ik was helemaal lyrisch over alles en wilde zo veel mogelijk hebben. Resultaat: honderden euro's uitgegeven aan dingen die ik amper gebruikt heb/te omslachtig in gebruik vond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef automatic_ het volgende:
Je verslaving over?
Er is dus hoop!
Ooo leuk! Ik ben benieuwd of ik magquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zeker! Ging toen specifiek over gezichtsverzorging en had toen toevallig ook advies nodig, was net gestopt met de pil en had een massale puistjesuitbraak. Heb wel wat aan het advies gehad!
Heb nu ook maar een mailtje gestuurd, wil het nog wel een keer doen.
Je kan dat maskertje nog makkelijk gebruiken MITS er geen schimmel op zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef gothic-blackie het volgende:
zo heb weer een gedeelte van mijn bestelling gekregen, er miste nog 3 dingen aan. zat er een heel leuk briefje bij dat ze wat extra's geven omdat ze dat leuk vinden. nou dat vind ik ook wel leuk. ga ik kijken, is het brazened honey (fresh face mask) ik helemaal blij zus bellen. en heb ik het er zo over en kijk ik naar de houdbaarheidsdatum (wou namelijk de helft aan haar geven) is die houdbaar tot 13 januari. tjah, dan heb ik er niet veel aan
zit nu te twijfelen of ik er wat van ga zeggen want het is wel gratis en gratis is leuk, maar dan heb ik liever een hele stapel proefjes die ik kan gebruiken
wat vinden jullie?
Oh echt? Dat is wel lullig zeg!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ja, er is nog hoop. Ik was helemaal lyrisch over alles en wilde zo veel mogelijk hebben. Resultaat: honderden euro's uitgegeven aan dingen die ik amper gebruikt heb/te omslachtig in gebruik vond.
In NL vind ik Lush véél te duur (wáárom wordt er uberhaupt hier in de winkels gekocht als je het voor de helft in de UK kunt halen?) en aan grouporders doe ik niet meer sinds ik er soort van beschuldigd was dat ik dingen had achtergehouden met een grouporder (terwijl dat niet zo was). Zelf een creditcard aanschaffen voor alleen Lush doe ik niet.
Heb nu een jaar niets gekocht en amper Lush gebruikt, wat ik nog wel gebruik is Slammer, Freeze en The Olive Branch (ook alleen omdat het op moet). Ik heb die nog zeep over en daar moet ik echt vanaf voor ik ga verhuizen. Als het volgende maand dus nog niet weg is, gooi ik het weg. En dat vind ik eigenlijk best zonde.
Dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Murmeli het volgende:
Hier meld ik me ook maar even.
Sinds vrijdag ook ingewijd in de wondere wereld van lush.
Dit gaat eden dure hobby worden
Als ik ga mailen is het ook meer als tip van: misschien is het handiger dat als de verzending naar het buitenland gaat er proefjes in gedaan worden in plaats van een fresh face mask gewoon vanwege de houdbaarheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan dat maskertje nog makkelijk gebruiken MITS er geen schimmel op zit.
Ik heb nog een masker in gebruik wat t/m 27 december goed was en er is niets mis mee. Ik heb één keer met een maskertje gehad dat er schimmel op kwam en hij nog gewoon goed was qua datum. Ik heb toen de schimmeltjes eraf gehaald en hem gebruikt.
Persoonlijk zou ik er niet voor gaan mailen. Eigenlijk om de reden die jij al zegt (het is gratis) en omdat je het nog wel kunt gebruiken.
Ooo sorry, om de één of andere reden dacht ik dat het vanuit NL was gegaan, omdat ze vanuit UK bijna nooit maskertjes sturen, haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Als ik ga mailen is het ook meer als tip van: misschien is het handiger dat als de verzending naar het buitenland gaat er proefjes in gedaan worden in plaats van een fresh face mask gewoon vanwege de houdbaarheid.
en schimmel zit er volgens mij, niet op, maar hij valt wel half uit elkaar en vind hem ongelovelijk stinken maar weet natuurlijk niet hoe het normaal moet ruiken
En terecht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Murmeli! Hahahaha.
Ik voel mijzelf bijna schuldig vanwege mijn tweets
Ik neem de schuld op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, ik ga mijn mysteryshopper-aanmeldformuliertje eens invullen.
[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 18-01-2011 18:06:09 ]
Ik heb 170 flesjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Nagellak heb ik nu iets van 90 flesjes, lak nog trouw bijna elke dag.
En automatic, weet je hoeveel leuke sites er zijn? Met 41 melts red ik dat niet hoor![]()
Brand nu mn 4e melt van vandaag, uitproberen is leukkkk!
Ja... Maar 41 verschillende orders? Je spoort niet!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
En automatic, weet je hoeveel leuke sites er zijn? Met 41 melts red ik dat niet hoor![]()
Brand nu mn 4e melt van vandaag, uitproberen is leukkkk!
Die heb ik ook wel... Al staat het nu op een laag pitjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
schoenen en tassen verslaving
Een propedeuse eindgesprek? Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ook laatst heel veel flesjes weggedaan. Voorlopig heb ik daarvan echt genoeg.
Hoop trouwens dat mijn UK order morgen komt! Zou leuk zijn, als ik terugkom van propedeuse eindgesprek op school. Dan is 1 waxmelt order ws binnen en als ik dan ook lekker aan de Lushies kan snuffelen dan is Maria een gelukkig mensch.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn lush-verslaving is nog goedkoop in verhouding met mijn andere verslaving....Ik ben nog even in twijfel of ik het ga doen gezien de trainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, ik ga mijn mysteryshopper-aanmeldformuliertje eens invullen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oooo okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Moet nog 3 voldoendes halen en een half uur over mezelf leuteren om mijn P te halen. De cijfers zijn nog niet bekend (vandaar mezelf getroost met idioot veel orders) maar morgen heb ik dat gesprek dus vast.
Map ingeleverd met verslagen en autobiografie en dat moet ik gaan presenteren. Moet ik voldoende hebben anders is het dagdag P in 1 jaar.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh verrek, ik ken jou uit het social work topic toch? Jij doet SPH? Haha, MWDer hier dus.
Ooo dat valt wel mee johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ohja, dat was het! Ik ben een laatbloeier met mijn 1e jaar MWD en 26 jaar oud.
Maar we gaan wel errug offtopic hahaha.
Ik heb ook gewoon mijn werkdagen ingevuld. Ze geven aan dat je een aantal weken van te voren een 'oproep' krijgt en dan heb ik er wel een vrije dag voor over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga toch maar die aanmelding invullen denk ik, haha. Het is bij mij alleen lastig ivm werk/college om duidelijke tijden aan te geven dat ik kan, maar we zien wel!
yep. ook hier aangemeld !!! nu maar wachten wanneer we mogenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon mijn werkdagen ingevuld. Ze geven aan dat je een aantal weken van te voren een 'oproep' krijgt en dan heb ik er wel een vrije dag voor over.
en heb je de tekst op het briefje gelezen???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Badje was uiteindelijk met blackberry bathbomb. Mijn hele bad was donkerrrrrrpaars. Wel een heerlijke geur!
Heb samen met mijn man een nette email opgesteld. ik ben namelijk heel erg direct (een echte hollander dus) alleen Engelsen vinden dat niet zo prettig. dus we hebben nu niet gemeld dat ik het jammer vind, maar meer of het kwaad kan dat ik deze over de datum heb ontvangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo sorry, om de één of andere reden dacht ik dat het vanuit NL was gegaan, omdat ze vanuit UK bijna nooit maskertjes sturen, haha.
Maarree, ja dat kan je dan wel mailen jaEn bij mij is hij dan wel over de datum, maar staat hij al wel de hele tijd in de koelkast en bij jou is hij er nu ook al heel lang uit natuurlijk
Ooo, een aantal weken van tevoren is inderdaad wel te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon mijn werkdagen ingevuld. Ze geven aan dat je een aantal weken van te voren een 'oproep' krijgt en dan heb ik er wel een vrije dag voor over.
Dat is wel netjes jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Heb samen met mijn man een nette email opgesteld. ik ben namelijk heel erg direct (een echte hollander dus) alleen Engelsen vinden dat niet zo prettig. dus we hebben nu niet gemeld dat ik het jammer vind, maar meer of het kwaad kan dat ik deze over de datum heb ontvangen.
Ooo echt? :jaloers:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef -Peach het volgende:
Oeh verslavingen, gelukkig heb ik er maar 2: Lush en boekenmooie boekenkast heb ik al, met trapje
Jaaquote:
Dat is echt een goede mail ja. Ben heel benieuwd wat voor reactie je krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Heb samen met mijn man een nette email opgesteld. ik ben namelijk heel erg direct (een echte hollander dus) alleen Engelsen vinden dat niet zo prettig. dus we hebben nu niet gemeld dat ik het jammer vind, maar meer of het kwaad kan dat ik deze over de datum heb ontvangen.
Ik ga ff scrubben.... Zo'n zoete, ben naam vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net gedouched met rehab, veganese, ocean salt en IRM
sugar scrub?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga ff scrubben.... Zo'n zoete, ben naam vergeten
Hij ruikt lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
sugar scrub?
Ocean salt maakt mn gezicht heerlijk zacht maar ik vind m een beetje stinken
Bij UK wil het nog weleens voorkomen dat je niets hoort, maar er ineens een postbode met pakketje voor de deur staat. Dat gebeurt dan trouwens vaak net op het moment dat je boos begint te worden dat je nog niks gehoord hebt....quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is echt een goede mail ja. Ben heel benieuwd wat voor reactie je krijgt.
Ooo leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef friekin_ het volgende:
Groot fan hier, maar ik zit er toch over te denken om zelf bepaalde dingen te gaan maken.
Ik wil wel eens proberen om Cynthia Stout te makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo leuk!
Zoals? Of je je favorieten?
70 euro is niet slecht! Tenzij de reiskosten hoog waren natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef Bamba het volgende:Ik was dit topic helemaal kwijt
.
Ik zag op het forum dat Twilight sg ook hoog bovenaanstond voor de forum party![]()
. Ik wacht sowieso nog even met bestellen, omdat ik smitten wil hebben en de retro's zijn er nog niet
.
Ik heb zelf 2 x gemysteryshopt voor Lush. Ik kreeg 2 keer een mailtje of ik voor het einde van de maand een keer de desbetreffende winkel wilde bezoeken. Ik kon dus zelf bepalen wanneer dat zou zijn. Ideaal! Ik heb alleen m'n reiskosten nog niet teruggekregen, dus daar moet ik even achteraan. Maar ik mocht daarna voor 70 euro gratis spullen uitzoeken
![]()
Reiskosten krijgt ze vergoed schrijft zequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
70 euro is niet slecht! Tenzij de reiskosten hoog waren natuurlijk
Maar had jij ook te training gehad of niet? Wel tof!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef Bamba het volgende:Ik was dit topic helemaal kwijt
.
Ik zag op het forum dat Twilight sg ook hoog bovenaanstond voor de forum party![]()
. Ik wacht sowieso nog even met bestellen, omdat ik smitten wil hebben en de retro's zijn er nog niet
.
Ik heb zelf 2 x gemysteryshopt voor Lush. Ik kreeg 2 keer een mailtje of ik voor het einde van de maand een keer de desbetreffende winkel wilde bezoeken. Ik kon dus zelf bepalen wanneer dat zou zijn. Ideaal! Ik heb alleen m'n reiskosten nog niet teruggekregen, dus daar moet ik even achteraan. Maar ik mocht daarna voor 70 euro gratis spullen uitzoeken
![]()
De keer dat ik ben geweest was er geen training, je kreeg vooraf het beoordelingsformulier en die heb ik een keer goed doorgelezen zodat ik een idee had waar ik op moest lettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar had jij ook te training gehad of niet? Wel tof!
Ooo oke, ik snap hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De keer dat ik ben geweest was er geen training, je kreeg vooraf het beoordelingsformulier en die heb ik een keer goed doorgelezen zodat ik een idee had waar ik op moest letten.
nou ik ga niet boos worden omdat ik geen antwoord krijg op mijn e-mail over iets wat ik gratis heb gekregenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij UK wil het nog weleens voorkomen dat je niets hoort, maar er ineens een postbode met pakketje voor de deur staat. Dat gebeurt dan trouwens vaak net op het moment dat je boos begint te worden dat je nog niks gehoord hebt....
Helemaal geen?!quote:
Ooo ja, dat zou ik ook doen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nou ik ga niet boos worden omdat ik geen antwoord krijg op mijn e-mail over iets wat ik gratis heb gekregenmaar iets extra's is nooit weg
zat me trouwens net te bedenken, onderweg van de metro naar huis, als lush nou eens een proefjespakket samenstelt, met alleen maar proefjes van vanalles en nogwat. echt wel dat ik daar voor zou betalen, dan kan je gewoon uitproberen wat je lekker vind
Oooo! Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja die van pure soap wel! Maar geen Lush bedoelde ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, is iemand van jullie wel eens mysterie shopper geweest?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef Bamba het volgende:
![]()
douche-eendje ook dacht ik, maar die heeft geen training gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef Tamashii het volgende:
Mja dat las ik inderdaad, verder nog mensen?
Want ik vraag me af hoe zij bepalen of je die cursus nodig hebt....
Ik had het gisteren al binnen, ingevuld en teruggestuurdquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Lush-lady het volgende:
ik heb ook de formulieren binnen voor de mysterie shopper. Nu maar hopen dat ik naar amsterdam mag, en dat voor een rotterdammer....
wie hebben er ook een reactie???
yep, ingevuld en verzonden, laat de uitnodiging voor amsterdam maar komen. Lijkt me wel erg leuk om te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had het gisteren al binnen, ingevuld en teruggestuurd![]()
automatic, volgens mij is de training inderdaad nieuw. Ik was voor zover ik weet destijds een van de eerste mysterieshoppers in 2009, mocht vrijwel direct na mijn aanmelding al op pad. Geen training oid gehad, alleen een formulier om in te vullen waar ook wat instructies in stonden.
het is voor mij ook voor het eerst dat ik hoop dat ik naar amsterdam mag als rotterdammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef Lush-lady het volgende:
ik heb ook de formulieren binnen voor de mysterie shopper. Nu maar hopen dat ik naar amsterdam mag, en dat voor een rotterdammer....
wie hebben er ook een reactie???
Ik zou je idd niet aan de vloppen wagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef agenda het volgende:
@spaceinvaders
Las net dat je misteryvlop in de smaak viel.![]()
Erg knap voor een een nieuwe lushie schreef ze.![]()
Ze had toch aanwijzingen geven.
Ik waag me nog maar niet aan een vlopje.
Naja als je volgens de UK prijs telt misschien wel, maar ik kocht het in NLquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Nune het volgende:
Goh, leuk ook van de Big Five vlop. Beetje raar dat ze de inhoud bestempeld als weinig.
Ja, we leven toch ook in NL!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je volgens de UK prijs telt misschien wel, maar ik kocht het in NL
Lees net wat er in zat. Ze zijn gewoon verwend en verwaand als ze niet blij zijn met zo'n vlop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je volgens de UK prijs telt misschien wel, maar ik kocht het in NL
Zal ook wel maar ik vind het gewoon klote dat je denkt een leuke vlop gemaakt te hebben en dan krijg je zoiets.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, we leven toch ook in NL!Zal wel loslopen.
Snap ik hoor, ik zou me precies hetzelfde voelen. Maar op mij komt die envelop gewoon goed over en als zij er niet tevreden mee is, tja, jammer dan. Vind het niet vriendelijk van haar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ook wel maar ik vind het gewoon klote dat je denkt een leuke vlop gemaakt te hebben en dan krijg je zoiets.
Heheh klopt het dat ik dm van je heb? Het berichtje wat zij jouw stuurde? Zit al even op het lush forum te kijken maar word er niet snel genoeg wijs van om te weten waar jullie het nu over hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ook de reactie waarom ik hem naar haar stuurde, WTF ze pmt me haar adres en dat ze hem wil. Niemand anders reageerde waar er wel 10 vloppen tussen zaten
Gaat ze hem nu aan een ander geven?quote:
Nee niet de mijne, die van haarzelf, maar ze lult er zo wel overheen zonder reactie op mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gaat ze hem nu aan een ander geven?
Heb je haar er een gestuurd dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Nune het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd wat ze van mijn vlop vind als ze hem ontvangt!
Ja, ze wilde Glorious Mud ruilen tegen Sultana of Soap. Heb er 2 extraatjes bij gedaan, beetje Grass en Glögg dus ben benieuwd of dat dan ook te weinig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je haar er een gestuurd dan?
ZE WILDE 500G GRASS EN GLÖGG ERBIJquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ze wilde Glorious Mud ruilen tegen Sultana of Soap. Heb er 2 extraatjes bij gedaan, beetje Grass en Glögg dus ben benieuwd of dat dan ook te weinig is.
glogg kan toch ook onder de douche??? dat doe ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:12 schreef Murmeli het volgende:
Is er iemand die een grote of kleine glogg douchegel wil ruilen voor iets anders? Ik heb die namelijk dubbelik heb alleen geen bad, dus zoek daar niet echt wat voor
tja dat zou ook kunnen, ik ben blond dus misschien ligt het aan mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef morgane het volgende:
Volgens mij bedoelt ze dat ze het niet wil ruilen voor bubble bars en bath bombs, omdat ze geen bad heeftvan Glögg heeft ze gewoon te veel
volgens mij is Glögg gewoon bedoeld als douchegel ja. Hij is iig heerlijk onder de douche
succes met je dat, je weet dat lush ook hele spannende producten heeft toch???quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookEn ze bedoelt echt dat ze geen baddingen wil omdat ze geen bad heeft
Vandaag heb ik me lekker gedouched met IRM trouwensen ik heb zaterdag een soort van date-iets, denk dat ik dan ook nog maar even lekker ga Lushen
Ik heb het al gelezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
succes met je dat, je weet dat lush ook hele spannende producten heeft toch???
Massage bars bedoel je? Of heb je nog meer aanraders voor een leuke avond?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
succes met je dat, je weet dat lush ook hele spannende producten heeft toch???
sof coeur is erg lekker en een lekker bad met sexbomb en douchen met joy of jelly. enquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Massage bars bedoel je? Of heb je nog meer aanraders voor een leuke avond?
mijn man gebruikt meestal tramp onder de douche, errug mannelijk en price scheerschuim en woosh shower jelly en ice blue zeep en veel meer.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef morgane het volgende:
Ok, dankjewel voor de tipsben benieuwd of ik vriendlief aan de Lush kan krijgen samen
Ik las het!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ook wel maar ik vind het gewoon klote dat je denkt een leuke vlop gemaakt te hebben en dan krijg je zoiets.
Ik heb nog even gekeken maar je had ook gewoon een leuke enveloppe gemaakt hoor! Laat dat mens maar zeuren!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben al weken reuze benieuwd naar Buffyquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
BuffyNa hem een keer gebruikt te hebben begrijp ik helemaal dat er veel vraag was naar een grotere verpakking.
Ja he? Het is wel een zooitje maar verder heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben al weken reuze benieuwd naar Buffymaar volgende week eindelijk naar Lush.
Morgen komt als het goed is het vlopje van Maria2.0
Net gedoucht met You Snap the Whip, wat een heerlijk spul zeg!
Geeft niks hoor! Dat verklaart iig waarom ik 'm nog niet had gekregenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgane, ik ben door een enorme tentamenstress (vandaag in mn eentje een groepsproject aangepast) je vlop vergeten....Sorry
Ik doe hem morgen op de post, heb hem wel klaargezet. Met TOB en RRR erin.
Vond ik ook erg jammer, heb hem na de eerste keer ook in stukjes gesneden. Heb nu weer aqua mirabilisquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:21 schreef morgane het volgende:
Ja idd, ik zag net pas dat er een donkere kring rondom mn douchebak zitmaar heb nu wel een heel zachte huid. Jammer dat 'ie zo snel 'smelt'.
Dan gooi ik alles omquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef douche-eendje het volgende:
Ogen dicht doen en gewoon iets op de gok uit je stash pakken!
Dit bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef morgane het volgende:
Volgens mij bedoelt ze dat ze het niet wil ruilen voor bubble bars en bath bombs, omdat ze geen bad heeftvan Glögg heeft ze gewoon te veel
volgens mij is Glögg gewoon bedoeld als douchegel ja. Hij is iig heerlijk onder de douche
Volgens mij zijn er alleen maar acties rond de kerstquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gooi ik alles om![]()
Iemand enig idee wanneer lush UK weer een mailorder actie heeft of wanneer er paasproducten komen? Wil mn eerste UK order een beetje plannen
Hahaquote:
Succes! Ik ging voor de Ocean Salt, Curly Wurly i.c.m. Big, Coul... en IRMquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga douchen met glorious mud
Waar heb je NYX besteld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Pakjesregen! Eindelijk product binnen van een ruil (ocean salt) dus die ga ik zo proberen.
Verder mijn NYX order en mijn SmellWell tartjes![]()
Als zometeen de pakjesmeneer nou ook nog aanbelt met mijn Lush doosje dan ben ik very pleased.
Maar je hebt het wel eerst moeten betalen? Nja mijn limiet is niet zo hoog maar dan sta ik wss nog roodquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Tja, het kan altijd gebeuren. Over het algemeen niks aan de hand hoor. Wij kregen een brief van de CC maatschappij of het wel klopte dat er zoveel in korte tijd was uitgegeven (iets van 1500 euro in 2 dagen, overnachting in duur hotel en een of andere teringdure chocolaterie).
Ik natuurlijk al: Wat is dit, wie is ze?! Naar mijn man. Maargoed, hij was gewoon thuis die dag dus dat klopte niet![]()
We hebben het geld gewoon teruggekregen.
Credits voor mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lawl, ik ga voor mn CC een notitieboekje kopen voor uitgaven met op de voorkant:
GWEN'S FAAL BOEKJE
nou ik weet alleen dat ik het met het betalen al apart vond, normaliter moet je nog een extra code invoeren omdat je via internet besteld (extra beveiligingswachtwoord) en deze was er niet bij aanwezig toen ik bestelde. maar goed, we gaan de cc in de gaten houdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef douche-eendje het volgende:
Leuk he, skimmers. Is mij ook al een keer gebeurd bij de NS met mijn pinpas, sindsdien houd ik alles goed in de gaten.
Maar hoe lush ermee omgaat is toch wel erg apart, denk dat ze op deze manier ook wel klanten zullen verliezen.
Jep, dat sowieso. Maar ik vind de informatievoorziening ook waardeloos. Ik heb nog niets van Lush gehoord. Ik zou toch verwachten dat je direct alle klanten die in bestelling in die periode hebben gedaan informeert en niet verwacht dat ze op een forum zelf naar berichten zoeken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zag al quotes van boze mensen en iemand die niks meer ging kopen. Periode is ook wel erg lang.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Blush-1 het volgende:
Ik vind die honingzeep fucking lekker, daar zouden ze een bodylotion van moeten maken.
De reinigingslotion Ultrabland vind ik persoonlijk koningin onder de make-up reinigers. De 9 to 5 cleaner vind ik minder. De moisturiser Celestial is heerlijk!
Het haarmasker H suan wen hua vind ik niet zo bijzonder, het stinkt ook.
Binnenkort ga ik voor het eerst de bruisballen proberen aangezien ik binnenkort voor het eerst zelf over een bad beschik
Ik vroeg in de winkel of dat zou kunnen emt mijn chemisch geverfde haar. Kreeg een reactie dat je 3 maanden moet wachten na een chemische behandeling en het is meer voor een extra gloed op je haar en niet om je bruine haar zwart te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef Blush-1 het volgende:
Wie durft er aan de Henna van Lush??
Blond zeiden ze dat je helemaaaaaaaaal moest oppassen ivm groen uitslaan van kleurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Dan nog ga ik niet met henna knoeien op mijn blonde hoofd
Ja dat heb ik wel vaker ergens gelezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blond zeiden ze dat je helemaaaaaaaaal moest oppassen ivm groen uitslaan van kleuren
Nja ik zou je blonde haar ook niet chemisch zelf verfenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel vaker ergens gelezen
Ergens toch wel jammer, anders had ik het wel een keer zwart geverfd en dan mensen de stuipen op het lijf jagenIk zie het voor me
'Wat heb je GEDAAN!! Wat ZONDE!!!'
Hoeveel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ziplockbestelling is binnen
Ik doe het ook niet hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja ik zou je blonde haar ook niet chemisch zelf verfen
Iig niet veel tinten donkerder dan je eigen kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |