abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 januari 2011 @ 21:20:05 #1
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91432726



Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 21:21:08 #2
43556 miss_dynastie
pi_91432808
De meest vreselijke geur ooit: skinny dip :r
  zondag 16 januari 2011 @ 21:21:37 #3
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91432856
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
De meest vreselijke geur ooit: skinny dip :r
Die ken ik niet :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 16 januari 2011 @ 21:32:46 #4
274310 agenda
altijd vol!
pi_91433736
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Blue Skies and Fluffy White; ik denk dat dat komt door de Patchouli olie
• Spullen met Jasmijn zoals Godiva
Tuca Tuca
Summer Pudding
Demon in the Dark
Vanilla in the mist; als er subtiel vanille door zit, dan vind ik het wel lekker, maar anders niet.

Lush #181: Willen allemaal een eigen "Frog Prince"...
Ik ben nog maar een groentje wat betreft Lush.

Blue Skies and Fluffy White heb ik liggen maar nog niet geprobeerd, de revieuws op het forum zijn erg verschillend, je vind het lekker of niet.

De comforter en candy bar zijn lekker.
Van de douchegel zijn snow fairy. glög, grass en olive branch al geprobeerd en lekker bevonden.

Verder heb ik Iced wine shower jelly, weet nog niet precies of ik dit lekker vind. Mijn zoon vind het heerlijk. Woosh nog niet geprobeerd.

Vroeger gebruikten we weinig zeep, nu met Lush wel. Snow globe; lekker
Snow cake: lekker
Sexy peel: lekker fris
Angel delight: lekker
Mandarin's tea Party; nog proberen.

Helping hands, ruikt niet bijzonder maar werkt wel.

Die andere dingen die jij opschrijft ken ik nog niet.
pi_91434345
Ik haak ook weer even in hier in het topic.

Kan ik iemand nog blij maken met de Crème Anglaise uit de hatbox? Er zijn 2 likjes uit maar ik vind hem echt niet lekker ruiken.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_91434452
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die ken ik niet :D
Dat is een discon, is al een tijdje weg :) Ik heb aardig wat producten/geuren die ik lekker vind, ik gebruik veel fris/fruitige producten en bloemige geurtjes. Waar ik niks van moet hebben zijn de zuurstokroze geurtjes zoals snowfairy ( :X) en marsepein-achtigen als snowcake, smitten en summerpudding, ik krijg hoofdpijn van die geur.
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 21:41:21 #7
43556 miss_dynastie
pi_91434472
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die ken ik niet :D
Is het uit het assortiment? Meest vreselijke geurtje ooit. Ik wil het me niet eens meer voor de geest halen :P
  zondag 16 januari 2011 @ 21:41:40 #8
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91434488
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef agenda het volgende:

[..]

Ik ben nog maar een groentje wat betreft Lush.

Blue Skies and Fluffy White heb ik liggen maar nog niet geprobeerd, de revieuws op het forum zijn erg verschillend, je vind het lekker of niet.

De comforter en candy bar zijn lekker.
Van de douchegel zijn snow fairy. glög, grass en olive branch al geprobeerd en lekker bevonden.

Verder heb ik Iced wine shower jelly, weet nog niet precies of ik dit lekker vind. Mijn zoon vind het heerlijk. Woosh nog niet geprobeerd.

Vroeger gebruikten we weinig zeep, nu met Lush wel. Snow globe; lekker
Snow cake: lekker
Sexy peel: lekker fris
Angel delight: lekker
Mandarin's tea Party; nog proberen.

Helping hands, ruikt niet bijzonder maar werkt wel.

Die andere dingen die jij opschrijft ken ik nog niet.
Oja, snowcake vind ik ook vreselijk! Hahaha.
Een jaar geleden was ik ook een groentje, maar dit jaar is hard gegaan én mijn voorraad-uitbreiding ook :X

Zelf ben ik vooral van de zoete meuk :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 16 januari 2011 @ 21:42:27 #9
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91434545
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ik haak ook weer even in hier in het topic.

Kan ik iemand nog blij maken met de Crème Anglaise uit de hatbox? Er zijn 2 likjes uit maar ik vind hem echt niet lekker ruiken.
Breathtaking heeft hem uit "onze" hatbox gehouden, dus misschien dat zij er nog wel ééntje wil hebben?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 16 januari 2011 @ 21:46:31 #10
274310 agenda
altijd vol!
pi_91434882
quote:
Oja, snowcake vind ik ook vreselijk! Hahaha.
Een jaar geleden was ik ook een groentje, maar dit jaar is hard gegaan én mijn voorraad-uitbreiding ook :X

Zelf ben ik vooral van de zoete meuk :Y
Zit nou al op mijn handen voor de valentijnsartikelen, eerst alles proberen wat ik nu in huis heb en dan........................... gaan we los :)
  zondag 16 januari 2011 @ 21:47:13 #11
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91434937
Snowcake vind ik verschríkkelijk! Echt zo'n ranzige muffe geur, bah!
Verder heb ik ook een grondige hekel aan Karma en vind ik inmiddels American Cream naar plastic ruiken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91434961
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Breathtaking heeft hem uit "onze" hatbox gehouden, dus misschien dat zij er nog wel ééntje wil hebben?
Dan wacht ik even af tot ze hier weer langs komt. Mochten er andere liefhebbers zijn dan hoor ik het graag.

Ik ben ontzettend benieuwd naar de Valentijns producten die mijn tante mee zou nemen vanuit Londen maar ik moet nog even geduld hebben want ik ga ze dinsdag over een week pas ophalen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 16 januari 2011 @ 21:49:39 #13
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91435147
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef agenda het volgende:

[..]

Zit nou al op mijn handen voor de valentijnsartikelen, eerst alles proberen wat ik nu in huis heb en dan........................... gaan we los :)
Nog een verloren ziel. Volgens mij begon ik een jaar geleden ongeveer ook met Lush. Ik heb nu denk ik voor een euro of ehm....ikwilletnieweten aan meuk.
Heb 3 conditioners, 3 reinigers, 1 dagcreme, 5 zeepjes, 3 shampoobars, 7 douchegels, 2 douchejellies, 1 scrub, nog maar 6 baddingen en 4 massagebars. En dat is alleen wat ik momenteel heb liggen, er is al een hele hoop spul doorheen gegaan.

Ik vergeet trouwens mijn masker nog en mijn nagelriemcreme.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91437742
ik moest wennen aan Snowcake, de geur is idd muffig, maar onder de douche vind ik hem lekker en hij schuimt goed :Y

Ik vind tucca tucca écht heeeeel vies :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 16 januari 2011 @ 22:24:48 #15
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91438181
wil je de creme anglaise verkopen of ruilen?
pi_91438220
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan wacht ik even af tot ze hier weer langs komt. Mochten er andere liefhebbers zijn dan hoor ik het graag.
Oeh, die zou ik wel heel graag een keer willen proberen! Mocht je nog niemand ervoor hebben ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91439539
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef RandomMoron het volgende:
wil je de creme anglaise verkopen of ruilen?
Beide, als er iets te ruilen valt wil ik hem wel ruilen. Maar als iemand niets te ruilen heeft wil ik hem ook wel verkopen.

Princess_a ik wacht even de reactie van RM af anders ben jij de eerst volgende gegadigde.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 16 januari 2011 @ 23:03:50 #18
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91441310
doe princess_a maar blij maken :) ik zag dat er sowieso op 't lush forum genoeg mensen van de CA af willen, dus probeer het daar wel, en anders heb ik gewoon pech
pi_91441527
Ok, princess-a ik ga je een pm sturen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_91441536
Ik wacht de pm wel af :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91442112
pm verzonden
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 17 januari 2011 @ 10:37:33 #22
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91453290
Princess! Jouw pakketje gaat zo meteen richting het postkantoor :P
Of naja, laat "je" er maar af ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 17 januari 2011 @ 10:44:32 #23
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91453456
Zo, ik ben er ook weer. Heb via het forum geregeld dat ik wat proefjes kan ruilen met iemand *O* dus nu komen er proefjes van Ice Blue, Vanilla in the Mist, Karma en The Godmother mijn kant op. Ben zo benieuwd!
  maandag 17 januari 2011 @ 10:46:54 #24
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91453528
Ooo lekker! Dat is altijd leuk! :Y
Ik heb eventueel ook nog wel wat proefjes liggen (Bohemian, heel klein stukje HIWTK en Lemslip), weet niet of je die al hebt / wil proberen? Ik hoef er trouwens niets voor terug hoor :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 17 januari 2011 @ 10:51:17 #25
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91453649
Die ken ik allebei nog niet, maar de beschrijvingen klinken heerlijk :) HIWTK was niet zo aan mij besteed. Zelf heb ik alleen Mandarin's Tea Party, een half flesje Glögg en Porridge te ruil, misschien zit daar toch nog iets voor je bij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')