quote:
Ik kon geloof ik onder mijn account wel alles in mijn mandje laten staan, was erg praktisch zo voor kerstquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil ik een wishlist maken, werkt dat nietJammer
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Het geld daar denk ik alleen aan als ik bestel, daarna ben ik het meteen vergeten
En daarboven de regels gequote.quote:k hoop dat zo een beetje duidelijk is, ik ben namelijk al een aantal keer teleurgesteld door beginnende Lushies
Dus als je een goed en leuke envelop kunt maken, zou ik de wil willen
Je zou er bijvoorbeeld ook een leuke sleutelhanger bij in kunnen doen en merken zoals The Body Shop, Lush, Rituals enzo zijn altijd goed
Voor voorbeelden van goede lijstje zo je natuurlijk terug kunnen kijken in het topic, hoewel er ook niet juiste vloppen tussen zitten![]()
Liefs,
Ik had het niet verwacht dus denk dat dit de laatste keer is dat ik meedoequote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is wel heel raar Space....Laat dan maar zou ik zeggen. Reden dat ik dus niet mee doe aan de vlop, zometeen is het niet goed genoeg wat ik maak![]()
Automatic, als je nog een BL kwijt wilt: Mikke zoekt er eentje, vist elke keer achter het net.
Ik ben er al vanafquote:Op zondag 16 januari 2011 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is wel heel raar Space....Laat dan maar zou ik zeggen. Reden dat ik dus niet mee doe aan de vlop, zometeen is het niet goed genoeg wat ik maak![]()
Automatic, als je nog een BL kwijt wilt: Mikke zoekt er eentje, vist elke keer achter het net.
Noujaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG, ik had dus een mysteryvlop aangeboden, krijg ik een PM van iemand:
[..]
En daarboven de regels gequote.
Beetje zielig als je het mij vraagt, ervan uitgaande dat ik meteen alles fout doe en dingen 'eisen'
Ik ben dan ook veel te "bang" dat het te min is ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Arwyn het volgende:
Dat is dus de reden dat ik niet meedoe aan die floppen, haha
Je kan het altijd proberenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef agenda het volgende:
Ok, dank je wel dames. Ik ga dus als nieuweling ook niet meedoen met de vlopjes op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop