Nein, zit een scheur bovenin ter grootte van de liptint, tntquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef automatic_ het volgende:
Ooo dat is goedkoop! Zijn dat die grote of niet?
Een lege envelop?! Dat is een grapje neem ik aan?
Is je doos er al?!
Jeeejquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb even gespiekt met je TNT nummer (ik zag hem liggen) en....
18.01.2011: Zending afgeleverd
Ooo echt?! Naja... Dat is kut!
ik weet niet of je een ikea in de buurt hebt want daar zijn ze ook erg goedkoop....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag ze net bij de Albert Heijn, 15/20 stuks voor 2.30 geloof ik
Heb van de week snow fairy liptint van iemand over gekocht, is de envelop leeg aangekomenNu krijg ik hem van DeltaCephei
Happy
dat is wel erg naar, zou het expres gedaan zijn??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nein, zit een scheur bovenin ter grootte van de liptint, tnt
quote:Hey Lushies,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vinden we het heel belangrijk dat je een geweldige ervaring hebt als je een Lushwinkel binnenstapt. Dat je de juiste informatie krijgt over de producten en hoort wie we zijn en wat we doen. Daarom sturen we regelmatig mysterieshoppers naar onze vestigingen. Vind jij het leuk om een keer voor ons te mysterieshoppen? Stuur dan een emailtje naar mysterieshopper@lush.nl Je ontvangt dan zo snel mogelijk bericht en meer details!
Liefs
The Lushers
Dat heb ik al eens gedaan, je krijgt o.a. je reiskosten vergoed dus ook leuk als je wat verder weg woontquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef Nanook24 het volgende:
Ik kreeg net via hyves een mailtje van Lush. Misschien leuk voor de dames die in de buurt van een Lush winkel zitten:
[..]
Oo echt? Vond je het leuk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan, je krijgt o.a. je reiskosten vergoed dus ook leuk als je wat verder weg woont
Ja zeker! Ging toen specifiek over gezichtsverzorging en had toen toevallig ook advies nodig, was net gestopt met de pil en had een massale puistjesuitbraak. Heb wel wat aan het advies gehad!quote:
Ja, er is nog hoop. Ik was helemaal lyrisch over alles en wilde zo veel mogelijk hebben. Resultaat: honderden euro's uitgegeven aan dingen die ik amper gebruikt heb/te omslachtig in gebruik vond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef automatic_ het volgende:
Je verslaving over?
Er is dus hoop!
Ooo leuk! Ik ben benieuwd of ik magquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zeker! Ging toen specifiek over gezichtsverzorging en had toen toevallig ook advies nodig, was net gestopt met de pil en had een massale puistjesuitbraak. Heb wel wat aan het advies gehad!
Heb nu ook maar een mailtje gestuurd, wil het nog wel een keer doen.
Je kan dat maskertje nog makkelijk gebruiken MITS er geen schimmel op zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef gothic-blackie het volgende:
zo heb weer een gedeelte van mijn bestelling gekregen, er miste nog 3 dingen aan. zat er een heel leuk briefje bij dat ze wat extra's geven omdat ze dat leuk vinden. nou dat vind ik ook wel leuk. ga ik kijken, is het brazened honey (fresh face mask) ik helemaal blij zus bellen. en heb ik het er zo over en kijk ik naar de houdbaarheidsdatum (wou namelijk de helft aan haar geven) is die houdbaar tot 13 januari. tjah, dan heb ik er niet veel aan
zit nu te twijfelen of ik er wat van ga zeggen want het is wel gratis en gratis is leuk, maar dan heb ik liever een hele stapel proefjes die ik kan gebruiken
wat vinden jullie?
Oh echt? Dat is wel lullig zeg!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ja, er is nog hoop. Ik was helemaal lyrisch over alles en wilde zo veel mogelijk hebben. Resultaat: honderden euro's uitgegeven aan dingen die ik amper gebruikt heb/te omslachtig in gebruik vond.
In NL vind ik Lush véél te duur (wáárom wordt er uberhaupt hier in de winkels gekocht als je het voor de helft in de UK kunt halen?) en aan grouporders doe ik niet meer sinds ik er soort van beschuldigd was dat ik dingen had achtergehouden met een grouporder (terwijl dat niet zo was). Zelf een creditcard aanschaffen voor alleen Lush doe ik niet.
Heb nu een jaar niets gekocht en amper Lush gebruikt, wat ik nog wel gebruik is Slammer, Freeze en The Olive Branch (ook alleen omdat het op moet). Ik heb die nog zeep over en daar moet ik echt vanaf voor ik ga verhuizen. Als het volgende maand dus nog niet weg is, gooi ik het weg. En dat vind ik eigenlijk best zonde.
Dat kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Murmeli het volgende:
Hier meld ik me ook maar even.
Sinds vrijdag ook ingewijd in de wondere wereld van lush.
Dit gaat eden dure hobby worden
Als ik ga mailen is het ook meer als tip van: misschien is het handiger dat als de verzending naar het buitenland gaat er proefjes in gedaan worden in plaats van een fresh face mask gewoon vanwege de houdbaarheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan dat maskertje nog makkelijk gebruiken MITS er geen schimmel op zit.
Ik heb nog een masker in gebruik wat t/m 27 december goed was en er is niets mis mee. Ik heb één keer met een maskertje gehad dat er schimmel op kwam en hij nog gewoon goed was qua datum. Ik heb toen de schimmeltjes eraf gehaald en hem gebruikt.
Persoonlijk zou ik er niet voor gaan mailen. Eigenlijk om de reden die jij al zegt (het is gratis) en omdat je het nog wel kunt gebruiken.
Ooo sorry, om de één of andere reden dacht ik dat het vanuit NL was gegaan, omdat ze vanuit UK bijna nooit maskertjes sturen, haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Als ik ga mailen is het ook meer als tip van: misschien is het handiger dat als de verzending naar het buitenland gaat er proefjes in gedaan worden in plaats van een fresh face mask gewoon vanwege de houdbaarheid.
en schimmel zit er volgens mij, niet op, maar hij valt wel half uit elkaar en vind hem ongelovelijk stinken maar weet natuurlijk niet hoe het normaal moet ruiken
En terecht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Murmeli! Hahahaha.
Ik voel mijzelf bijna schuldig vanwege mijn tweets
Ik neem de schuld op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, ik ga mijn mysteryshopper-aanmeldformuliertje eens invullen.
[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 18-01-2011 18:06:09 ]
Ik heb 170 flesjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Nagellak heb ik nu iets van 90 flesjes, lak nog trouw bijna elke dag.
En automatic, weet je hoeveel leuke sites er zijn? Met 41 melts red ik dat niet hoor![]()
Brand nu mn 4e melt van vandaag, uitproberen is leukkkk!
Ja... Maar 41 verschillende orders? Je spoort niet!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
En automatic, weet je hoeveel leuke sites er zijn? Met 41 melts red ik dat niet hoor![]()
Brand nu mn 4e melt van vandaag, uitproberen is leukkkk!
Die heb ik ook wel... Al staat het nu op een laag pitjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA
schoenen en tassen verslaving
Een propedeuse eindgesprek? Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ook laatst heel veel flesjes weggedaan. Voorlopig heb ik daarvan echt genoeg.
Hoop trouwens dat mijn UK order morgen komt! Zou leuk zijn, als ik terugkom van propedeuse eindgesprek op school. Dan is 1 waxmelt order ws binnen en als ik dan ook lekker aan de Lushies kan snuffelen dan is Maria een gelukkig mensch.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn lush-verslaving is nog goedkoop in verhouding met mijn andere verslaving....Ik ben nog even in twijfel of ik het ga doen gezien de trainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, ik ga mijn mysteryshopper-aanmeldformuliertje eens invullen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oooo okequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Moet nog 3 voldoendes halen en een half uur over mezelf leuteren om mijn P te halen. De cijfers zijn nog niet bekend (vandaar mezelf getroost met idioot veel orders) maar morgen heb ik dat gesprek dus vast.
Map ingeleverd met verslagen en autobiografie en dat moet ik gaan presenteren. Moet ik voldoende hebben anders is het dagdag P in 1 jaar.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh verrek, ik ken jou uit het social work topic toch? Jij doet SPH? Haha, MWDer hier dus.
Ooo dat valt wel mee johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ohja, dat was het! Ik ben een laatbloeier met mijn 1e jaar MWD en 26 jaar oud.
Maar we gaan wel errug offtopic hahaha.
Ik heb ook gewoon mijn werkdagen ingevuld. Ze geven aan dat je een aantal weken van te voren een 'oproep' krijgt en dan heb ik er wel een vrije dag voor over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga toch maar die aanmelding invullen denk ik, haha. Het is bij mij alleen lastig ivm werk/college om duidelijke tijden aan te geven dat ik kan, maar we zien wel!
yep. ook hier aangemeld !!! nu maar wachten wanneer we mogenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon mijn werkdagen ingevuld. Ze geven aan dat je een aantal weken van te voren een 'oproep' krijgt en dan heb ik er wel een vrije dag voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |