Ja, we leven toch ook in NL!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je volgens de UK prijs telt misschien wel, maar ik kocht het in NL
Lees net wat er in zat. Ze zijn gewoon verwend en verwaand als ze niet blij zijn met zo'n vlop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je volgens de UK prijs telt misschien wel, maar ik kocht het in NL
Zal ook wel maar ik vind het gewoon klote dat je denkt een leuke vlop gemaakt te hebben en dan krijg je zoiets.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, we leven toch ook in NL!Zal wel loslopen.
Snap ik hoor, ik zou me precies hetzelfde voelen. Maar op mij komt die envelop gewoon goed over en als zij er niet tevreden mee is, tja, jammer dan. Vind het niet vriendelijk van haar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ook wel maar ik vind het gewoon klote dat je denkt een leuke vlop gemaakt te hebben en dan krijg je zoiets.
Heheh klopt het dat ik dm van je heb? Het berichtje wat zij jouw stuurde? Zit al even op het lush forum te kijken maar word er niet snel genoeg wijs van om te weten waar jullie het nu over hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ook de reactie waarom ik hem naar haar stuurde, WTF ze pmt me haar adres en dat ze hem wil. Niemand anders reageerde waar er wel 10 vloppen tussen zaten
Gaat ze hem nu aan een ander geven?quote:
Nee niet de mijne, die van haarzelf, maar ze lult er zo wel overheen zonder reactie op mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gaat ze hem nu aan een ander geven?
Heb je haar er een gestuurd dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Nune het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd wat ze van mijn vlop vind als ze hem ontvangt!
Ja, ze wilde Glorious Mud ruilen tegen Sultana of Soap. Heb er 2 extraatjes bij gedaan, beetje Grass en Glögg dus ben benieuwd of dat dan ook te weinig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je haar er een gestuurd dan?
ZE WILDE 500G GRASS EN GLÖGG ERBIJquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ze wilde Glorious Mud ruilen tegen Sultana of Soap. Heb er 2 extraatjes bij gedaan, beetje Grass en Glögg dus ben benieuwd of dat dan ook te weinig is.
glogg kan toch ook onder de douche??? dat doe ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:12 schreef Murmeli het volgende:
Is er iemand die een grote of kleine glogg douchegel wil ruilen voor iets anders? Ik heb die namelijk dubbelik heb alleen geen bad, dus zoek daar niet echt wat voor
tja dat zou ook kunnen, ik ben blond dus misschien ligt het aan mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef morgane het volgende:
Volgens mij bedoelt ze dat ze het niet wil ruilen voor bubble bars en bath bombs, omdat ze geen bad heeftvan Glögg heeft ze gewoon te veel
volgens mij is Glögg gewoon bedoeld als douchegel ja. Hij is iig heerlijk onder de douche
succes met je dat, je weet dat lush ook hele spannende producten heeft toch???quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookEn ze bedoelt echt dat ze geen baddingen wil omdat ze geen bad heeft
Vandaag heb ik me lekker gedouched met IRM trouwensen ik heb zaterdag een soort van date-iets, denk dat ik dan ook nog maar even lekker ga Lushen
Ik heb het al gelezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:59 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
succes met je dat, je weet dat lush ook hele spannende producten heeft toch???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |