ten eerste haalt de ICE tenminste ERGENS een hoge snelheid, de fyra niet. En ten tweede betaal je voor de ICE een redelijke toeslag. Die fyra-toeslagen zijn door een zwakzinnige, een geestelijk gehandicapte bedacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!
Ook op het spoor in Nederland is de ICE gewoon een hogesnelheidstrein. Dat-ie niet met hoge snelheid rijdt, doet daar verder geen afbreuk aanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Bombvis het volgende:
Vraag het Socios, die weet dat vast wel
Nee, heeft nooit gekund. In 1962 zijn de eerste kaartautomaten geintroduceerd, daar moest je elke munt in zijn eigen gleuf gooien. Briefgeld heeft in NL nooit gekund.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef dennistd het volgende:
kon je vroeger met briefgeld betalen in de oude ns automaten
[..]
Dat klopt toch ook gewoon?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Den Bosch de grens over.
Misschien denk je te ver terug. Ik kan me nog herinneren dat er automaten waren die briefgeld accepteerden en in 1962 was ik nog lang niet geboren.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, heeft nooit gekund. In 1962 zijn de eerste kaartautomaten geintroduceerd, daar moest je elke munt in zijn eigen gleuf gooien. Briefgeld heeft in NL nooit gekund.
Sjongejonge. Het is toch lógisch dat een trein voor een station even wat langzamer rijdt? Daarvoor legt 'ie Antwerpen Centraal - Rotterdam Centraal met een top van 300 km/u in een half uur af. Absoluut een hogesnelheidstrein. Menig auto staat na een half uur na vertrek nog vast in het agglomeraat van één van beide steden.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Nee de thalys is ook geen Hogesnelheidstrein als hij station Rotterdam binnenrijdt, daar mag ie namelijk maar 40. Trage kuttreinen van tegenwoordig
Ik denk dat A. het ironisch bedoelde.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Sjongejonge. Het is toch lógisch dat een trein voor een station even wat langzamer rijdt? Daarvoor legt 'ie Antwerpen Centraal - Rotterdam Centraal met een top van 300 km/u in een half uur af. Absoluut een hogesnelheidstrein. Menig auto staat na een half uur na vertrek nog vast in het agglomeraat van één van beide steden.
NOU DAN KEN JE SOCIOS NOG NIETquote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk dat A. het ironisch bedoelde.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |