Was je er uberhaupt dan?quote:
Sabbelenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ja, ze hadden alleen nog maar Heineken. Alhoewel de vervanger Amstel nou niet echt veel beter is, maar de Brand was ook op (maar daar ben ik ook niet echt fan van).quote:
Je wilt welquote:
Yuki dr was moet nog opgehangen wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ik heb wel 2 uur geslapen, of wat er voor moest doorgaan.quote:
Niet op een paracetamolquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt wel
[..]
Yuki dr was moet nog opgehangen worden
Ooh, dat klinkt leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
Ja nog maar net..quote:
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken benquote:
Ja smerig is dat. Ik snap ook niet dat kleine man altijd op zijn paracetamol kauwt, terwijl het toch halfjes zijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
He Qtjequote:
Ik deel het graagquote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, wat een moment om mee te mogen maken, dankjewel!
Oh. Ja, dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
dat is best wel lang geleden dat ik zo lang geslapen hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat dus.
Ik was ook precies om 11 uur wakker
Ja met losse handjesquote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Wel erg trouwens, ik ben ook ongeveer 2u wakker en in die tijd ff 2 topics geholpen vol te blaffen
Hier is t mooi weerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga straks maar een stukje rijden ofzo, ben onrustig!
En je ontkent niksquote:
hier valt het wel mee, het is in ieder geval beter dan de afgelopen daagjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.quote:
hier is het niet helemaal grijs maar het zonnetje is aan het vechten met de wolkenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.
Try myquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.Nog even en ik ga terug meppen
Kom je em terug halenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag die van mij doenquote:
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Niet, pagina of 3 maarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoor
toch langer dan je dacht danquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Hm. Ik twijfel.quote:
nouja, tegen de tijd dat je hier bent heb ik ook al 2 machines hangen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik twijfel.Hier is het ook mooi weer. Ik kan ook naar Zandvoort gaan.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kon ik maar lang douchen, stomme 60 liter boiler
Ben je van het oosten?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is dat allemaal voor praat over mooi weer?![]()
Het is zo grijs als iets hier
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.
Hier ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
samen met de andere 2 wijzenquote:
Hier is het ook grijs en grauwquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meer van het zuiden.quote:
Met de meiden?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef tralalalars het volgende:
Zo ff een stukkie lopen ... lekker in het zonnetje
Ga je zo ook nog strijken?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
Zo, de was hangt.
Nu nog een shitload handdoeken enzo opvouwen
Nee, dat komt pas als de was die ik net heb opgehangen droog is.quote:
ok .. ik weet het niet .. is het foofur?quote:
Wat voor een moederneukend ijzer heb je?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:25 schreef Yuki het volgende:
Dan kan ik trouwens wel mijn nieuwe strijkplank en ijzer in gebruik nemen
Philips GC2810.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een moederneukend ijzer heb je?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een moederneukend ijzer heb je?
Het is al een tijdje geen morgen meer hoor. Goedemiddagquote:
Voor mijn gevoel is het morgenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geen morgen meer hoor. Goedemiddag
Ja eh, we gaan geen feiten verdraaien voor slaapkoppen hoorquote:
Altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, we gaan geen feiten verdraaien voor slaapkoppen hoor
Ok, te weinig geslapen om er tegenin te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, we gaan geen feiten verdraaien voor slaapkoppen hoor
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, te weinig geslapen om er tegenin te gaan
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef tralalalars het volgende:
goed ..... douchen etc ... have fun vandaag
language young man...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tweeduizend watt in de kofferbak!
[..]
Hoi MissB!
Sjuust!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tweeduizend watt in de kofferbak!
[..]
Hoi MissB!
Ja maar ja, koppig en eigenwijs hequote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, je weet dat het weinig zin heeft ook.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:31 schreef kres het volgende:
Zo,,
Ik ook weer fris en fruitig...![]()
Ohh en ik heb lekker geen last van boilers...
Ja mieters ik denk ik doe het juist in het Nederlands, ga jij opeens in het Engels beginnen.quote:
Dat zijn eigenschappen die ik totaal niet in mezelf herkenquote:
Ze vertrouwt je dweilkunsten niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Damn, net gedweild gaat mijn moeder het nog eens doen.
Jullie zijn wel druk op zondag..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Zinnig.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Dan klinkt wat je zei iig niet zo ergquote:Op zondag 16 januari 2011 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters ik denk ik doe het juist in het Nederlands, ga jij opeens in het Engels beginnen.
Dan doe ik het voortaan gewoon niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze vertrouwt je dweilkunsten niet.
Tja, ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan doe ik het voortaan gewoon niet meer.
Heb jij thuis al gedweild jongedame?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik kan je geen ongelijk geven.
Ik zeg niksquote:Op zondag 16 januari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn eigenschappen die ik totaal niet in mezelf herken
Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij thuis al gedweild jongedame?
Schoenen uit in huisquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.
Dweilende vrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.
Dat werkt niet bij de katten en biggel hequote:
Je begint het al te leren dusquote:
Soms zeg je meer door te zwijgen.quote:
Schoenen aan buitenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij de katten en biggel he
Toen was ik al zowat wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms zeg je meer door te zwijgen.
En ik moet eerst even koffie gehad hebben.
Viel pas rond 9 uur in slaap
Ik zit te twijfelen tussen Hilversum of naar Groningen te gaan. Is dat ook goed?quote:
Dus toch nog maar geprobeerd te gaan slapen dan?quote:
Ik ben ziek, zie er niet uit, en moet nodig aan het werk in huis.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Hilversum of naar Groningen te gaan. Is dat ook goed?
Bij de bigquote:
Het leven is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Lunchen met kaiserbroodjes uit de oven met een gekookt eitje en mayo.
Jij heb echt een big in huis..quote:
Ben een uitsmijter aan het maken voor het ontbijtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Af en toe, hij heeft zijn eigen huisje naast het huis hoor. Maar hij is niet zo groot hoor, gemiddelde hond zeg maar.quote:
lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben een uitsmijter aan het maken voor het ontbijt
Ben je nu alweer ziek?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ziek, zie er niet uit, en moet nodig aan het werk in huis.
Ja hoor
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Af en toe, hij heeft zijn eigen huisje naast het huis hoor. Maar hij is niet zo groot hoor, gemiddelde hond zeg maar.
Nah, voel me niet echt lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu alweer ziek?Ik dacht dat je beter was?
Ms had jij ook gewoon in je bed moeten blijven en uitzieken mevrouwquote:
Ieuw, moet er niet aan denken nuquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jazeker lekker, lekker met boerenbrood, lekker dik.
Ham, 3 eieren , spek, en tomaatjes
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms had jij ook gewoon in je bed moeten blijven en uitzieken mevrouw
Ik krijg er honger van. EN hier hebben we alleen maar bruin brood met ham/kaas/paturain en dat soort dingen..dus niks speciaalsquote:Op zondag 16 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jazeker lekker, lekker met boerenbrood, lekker dik.
Ham, 3 eieren , spek, en tomaatjes
Last van de wijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, moet er niet aan denken nu
En morgen ineens weer koorts zeker!quote:
Dat denk ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En morgen ineens weer koorts zeker!
Nee totaal nietquote:
Maar op zondag hoeft ook niks, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
Het is hier écht zondag. We zitten beide nog in pyjama, bord met broodje ei op schoot terwijl de televisie aan staat. Zonnetje door de ramen, wasje staat aan. We moeten nodig douchen, maar ik wil niet. Dus doe ik het niet. Dat is mijn leven.
En morgen is het weer maandagquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
Het is hier écht zondag. We zitten beide nog in pyjama, bord met broodje ei op schoot terwijl de televisie aan staat. Zonnetje door de ramen, wasje staat aan. We moeten nodig douchen, maar ik wil niet. Dus doe ik het niet. Dat is mijn leven.
Oh dat valt weer mee dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee totaal nietNiet eens hoofdpijn!
Dit klinkt echt heel gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
Life is goodquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag ik weer om 5.15 opstaan, werken én vergaderen!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef kres het volgende:
De lokale visjeswinkel is open vandaag...Ik denk dat ik daar ga kijken of ze nog hulp nodig hebben.
Eerst mijn haar droog zien te krijgen
Dat vind ik echt fijn om te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Het is dat ik vanavond verwacht word op skype, anders had ik het graag gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
Er staat een kilo zuurkool op het vuur. Wie komt er eten? Het is nogal veel.
Vind zuurkool eigenlijk alleen lekker op een hotdogquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik echt heel fijn voor je!quote:
Tot aan mijn schouders..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij voor woeste bos dan?
Ah ja dat wordt föhnen dusquote:
Die heb ik dus niet... Vandaar mijn dilemma ..quote:
Oh hoe onverdraagzaam van jequote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
Mijn buurman is Gronings. En nu is hij Gronings aan het praten met een andere Groninger in de gang.
Ik erger me al een paar dagen daaraan
Lijkt me onhandig, zonder föhnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef kres het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet... Vandaar mijn dilemma ..
Praat eens Oezbekistaans tegen ze. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
Mijn buurman is Gronings. En nu is hij Gronings aan het praten met een andere Groninger in de gang.
Ik erger me al een paar dagen daaraan
Ovenschotel of uit de pan (ik lus t alleen als ovenschotelquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
Het is de druppel, denk ikquote:
Ze zijn ook best raarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de druppel, denk ik
Ik liep vrijdag tegen een natte jas aan die aan mijn kapstok was gehangen, het toilet in de gang wordt gebruikt (en vies achter gelaten) en ze maken heel veel herrie
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, zonder föhn
Ach beetje laten waaien en dan komt het wel goed.. Waar ik meer last van heb is dat het zo ontploft. Als ik er niks in doe heb ik zowat een afro om me heen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, zonder föhn
Ja, en daar komt nu dus nog irritant bezoek overheen ook. Ik liep me vrijdag echt op te vretenquote:
Weet ik nog niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ovenschotel of uit de pan (ik lus t alleen als ovenschotel)
Als ik het niet föhn, wordt het juist pluizig. En staat het alle kanten op en in rare kronkelsquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.
Je gaat trouwens niet dood als je met nat haar naar buiten gaat, dat is een hoax!
een Ovenschotel kom ik je graag van af helpenquote:
Gaat er bezoek overheen? Ieuw!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, en daar komt nu dus nog irritant bezoek overheen ook. Ik liep me vrijdag echt op te vreten
quote:
We hebben iets níet gemeen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik het niet föhn, wordt het juist pluizig. En staat het alle kanten op en in rare kronkels
fohn mijn lange haar ook nooit, gewoon in model kammen, laten drogen en wax erinquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.
Je gaat trouwens niet dood als je met nat haar naar buiten gaat, dat is een hoax!
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef kres het volgende:
[..]
Ach beetje laten waaien en dan komt het wel goed.. Waar ik meer last van heb is dat het zo ontploft. Als ik er niks in doe heb ik zowat een afro om me heen ..
Daar zijn kapstokken toch voorquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de druppel, denk ik
Ik liep vrijdag tegen een natte jas aan die aan mijn kapstok was gehangen, het toilet in de gang wordt gebruikt (en vies achter gelaten) en ze maken heel veel herrie
Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Ovenschotel kom ik je graag van af helpen
Nouhouquote:
Ja die kant gaat het op ja ...quote:
Rotterdamquote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer in rotterdamdrukte, herrie en multiculti
ben dat brabant toch altijd vrij snel zat
Mijn kapstok is niet hun kapstok.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar zijn kapstokken toch voorDat van het toilet en de herrie snap ik dan wel weer.
Tja, het moet je staan denk ik...quote:
Peuter-actiequote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
Er staat hier een schaaltje olijven op tafel, met een vorkje ernaast zodat je geen vieze handen krijgt. Vork rechtstreeks in de olijf prikken vindt Peuter te lastig, dus hij pakt een olijf, duwt die op de vork met veel geweld, en stopt het dan in zijn mond. Omslachtig kind.
Ja maar anders springt die olijf ms wel weg, ik vind het heel logisch, zeurmoederquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
Er staat hier een schaaltje olijven op tafel, met een vorkje ernaast zodat je geen vieze handen krijgt. Vork rechtstreeks in de olijf prikken vindt Peuter te lastig, dus hij pakt een olijf, duwt die op de vork met veel geweld, en stopt het dan in zijn mond. Omslachtig kind.
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kapstok is niet hun kapstok.
Ik word het echt spuugzat dat ze steeds meer ruimte innemen in de gang, en zelfs het kleine beetje ruimte dat ik voor mezelf geclaimed heb gebruiken om spullen op te zetten/hangen.
En die jas was kleddernat van de regen en hing dusdanig dat ik er vrijwel meteen pal met m'n gezicht in liep
Geloof me ... dat is het niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, het moet je staan denk ik...
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.
Het zijn tamme olijven hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar anders springt die olijf ms wel weg, ik vind het heel logisch, zeurmoeder
Volgens mij zijn ze best makkelijk te shockerenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zittenquote:
Obstinaatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zitten
Onmogelijk, ik voed op met harde hand!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zitten
Ik zie potentiequote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze best makkelijk te shockeren
Yay!quote:
Tja, met een kind als kleine man gebruik je zulke woorden hequote:
Ach nee, jij bent poeslief volgens mij. Ik ben pas strengquote:
Echt wel, die geitenwollensokken zijn binnen no-time weggejaagdquote:
Nee het gaat over olijven!quote:
Ik schrok me wild trouwens van de week. Ze hebben een paar kartonnen dozen weggegooid!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel, die geitenwollensokken zijn binnen no-time weggejaagd
Verhuizen dus. En ondertussen psychologische oorlog voerenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kapstok is niet hun kapstok.
Ik word het echt spuugzat dat ze steeds meer ruimte innemen in de gang, en zelfs het kleine beetje ruimte dat ik voor mezelf geclaimed heb gebruiken om spullen op te zetten/hangen.
En die jas was kleddernat van de regen en hing dusdanig dat ik er vrijwel meteen pal met m'n gezicht in liep
Ik vind olijven sowieso niet lekker. Ook niet als ze vast zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik dus echt smerig , losse olijven eten
Je kan ze ook aan elkaar vast lijmen als je dat lekkerder vindt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik dus echt smerig , losse olijven eten
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier is de zon net tevoorschijn gekomen
Met nauwelijks inkomen en nauwelijks inschrijftijd verhuizen?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Verhuizen dus. En ondertussen psychologische oorlog voeren![]()
quote:
Ja dat scheelt al,quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan elkaar vast lijmen als je dat lekkerder vindt.
Je kan ze ook prakken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al,
Wel afhankelijk van welke lijm,
Bizonkit is zo lastig te verteren
Een echte Nederlander prakt alles.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat toch geen olijven prakken.
Dat is toch niet culinair verantwoord
Niet miepen dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat toch geen olijven prakken.
Dat is toch niet culinair verantwoord
Jusquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte Nederlander prakt alles.
Zelfs zijn auto.
Ik hou dan ook niet van de hollandse keukequote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte Nederlander prakt alles.
Zelfs zijn auto.
Fijne dagquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Kaasquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
Sow die tosti van net was wel "heftâgh" zeg. Pittige/zoute kaas en dan een halve sjalot eropgepleurd. Woei
Wel melk erbij gedronken. Ik voel me al gelijk beter.
Pics van de lekkere kaasboer!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister gehaald bij een hele lekkere kaasboer.
quote:
Succes met je haarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Prakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Losse blokjes kaas![]()
Nee, niet vastlijmen
Niet eens een beetjequote:
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Daar heb ik toch niks aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".quote:
Jij hebt issues man.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Engerdquote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Die van de Milner reclame?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over een half uur? Dat red ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben rond 3 uur op Utrecht Centraal. Ben je er dan ook?
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet het.quote:
Ja en zij dan met zo'n vervaarlijk kaasmes. Over dominantie gesproken!quote:
Zit je nu al in de trein dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben rond 3 uur op Utrecht Centraal. Ben je er dan ook?
ok. en dan? waarvoor kom ik naar het station?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, rond 4 uur. Ben een beetje scheel.
Dan gaan we hangen in Utrecht.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
ok. en dan? waarvoor kom ik naar het station?
Ik hang al in Utrechtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gaan we hangen in Utrecht.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 14:30 schreef Watertornado het volgende:
Hoow kut ik moet alweer gaan, geen idee wat ik ga doen.
Hangenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:30 schreef Watertornado het volgende:
Hoow kut ik moet alweer gaan, geen idee wat ik ga doen.
Ja, lekker zonnetje zoquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
Héérlijk weer, ik ga alles open gooien en de keuken schoonmaken
Ik doe mee!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef PeuRac het volgende:
Héérlijk weer, ik ga alles open gooien en de keuken schoonmaken
Oeh, wat zie ik er schattig uit in m'n geel blauwe pakjequote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel de singles sc:
[ afbeelding ]
Niet iedereen staat erop.
Op zondag?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, wat zie ik er schattig uit in m'n geel blauwe pakje
Dat moet ik eigenlijk ook doenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga me even n paar uurtjes op mn tentamen storten
ik zet steeds van die tijden voor mezelfquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zet steeds van die tijden voor mezelfik ga om twee uur beginnen, om drie uur en nu is het half vier
Stroom uitschakelen, telefoon wegdoen en boek openslaan. Is niet moeilijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zet steeds van die tijden voor mezelfik ga om twee uur beginnen, om drie uur en nu is het half vier
moet rapporten schrijvenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Stroom uitschakelen, telefoon wegdoen en boek openslaan. Is niet moeilijk.
Studie/werk-pc/laptop nooit gebruiken voor ontspanning is daar een oplossing voor. Geen favorieten, geen wachtwoorden opslaan, geen messengers.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet rapporten schrijvenop mn laptop.. en ik heb steeds een soort automatische tic dat ik na n tijdje dan ga fokken, facebooken of weetikveel. ook als ik mn laptop opstart heb ik zon riedeltje, aanzetten, mailbox bekijken, drie sites open in tabbladen, msn opstarten. zelfs als ik het allemaal niet nodig heb
dat doe ik dan zonder na te denken
Tsjaa..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet rapporten schrijvenop mn laptop.. en ik heb steeds een soort automatische tic dat ik na n tijdje dan ga fokken, facebooken of weetikveel. ook als ik mn laptop opstart heb ik zon riedeltje, aanzetten, mailbox bekijken, drie sites open in tabbladen, msn opstarten. zelfs als ik het allemaal niet nodig heb
dat doe ik dan zonder na te denken
Welk gedrag wilde u gaan beinvloeden?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari leest onderschrift van Samzz.
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk gedrag wilde u gaan beinvloeden?
Niks, ik ben leukquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke gedrag had je dan beinvloedt willen hebben?
Niet nodig is gewoon zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |