Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij thuis al gedweild jongedame?
Schoenen uit in huisquote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.
Dweilende vrouwen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels mag het wel weer, is ook geen doen met dit weer.
Dat werkt niet bij de katten en biggel hequote:
Je begint het al te leren dusquote:
Soms zeg je meer door te zwijgen.quote:
Schoenen aan buitenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij de katten en biggel he
Toen was ik al zowat wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms zeg je meer door te zwijgen.
En ik moet eerst even koffie gehad hebben.
Viel pas rond 9 uur in slaap
Ik zit te twijfelen tussen Hilversum of naar Groningen te gaan. Is dat ook goed?quote:
Dus toch nog maar geprobeerd te gaan slapen dan?quote:
Ik ben ziek, zie er niet uit, en moet nodig aan het werk in huis.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Hilversum of naar Groningen te gaan. Is dat ook goed?
Bij de bigquote:
Het leven is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Lunchen met kaiserbroodjes uit de oven met een gekookt eitje en mayo.
Jij heb echt een big in huis..quote:
Ben een uitsmijter aan het maken voor het ontbijtquote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Af en toe, hij heeft zijn eigen huisje naast het huis hoor. Maar hij is niet zo groot hoor, gemiddelde hond zeg maar.quote:
lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben een uitsmijter aan het maken voor het ontbijt
Ben je nu alweer ziek?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ziek, zie er niet uit, en moet nodig aan het werk in huis.
Ja hoor
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Af en toe, hij heeft zijn eigen huisje naast het huis hoor. Maar hij is niet zo groot hoor, gemiddelde hond zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |