Hier is t mooi weerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga straks maar een stukje rijden ofzo, ben onrustig!
En je ontkent niksquote:
hier valt het wel mee, het is in ieder geval beter dan de afgelopen daagjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.quote:
hier is het niet helemaal grijs maar het zonnetje is aan het vechten met de wolkenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.
Try myquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.Nog even en ik ga terug meppen
Kom je em terug halenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag die van mij doenquote:
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Niet, pagina of 3 maarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoor
toch langer dan je dacht danquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Hm. Ik twijfel.quote:
nouja, tegen de tijd dat je hier bent heb ik ook al 2 machines hangen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik twijfel.Hier is het ook mooi weer. Ik kan ook naar Zandvoort gaan.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kon ik maar lang douchen, stomme 60 liter boiler
Ben je van het oosten?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is dat allemaal voor praat over mooi weer?![]()
Het is zo grijs als iets hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |