Minder drinken/roken, heb je t niet meer nodigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh concealer, nobele bestrijder van mijn wallen
quote:
Ik ookquote:
PICS!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oh baard dankbare afleider van al het andere
Nou, waar wacht je nog op?quote:
neej.......meer een week lui zijn en niet willen scherenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha stel me wel zo'n vader abraham-baard voor
Oeh, wat een afweging...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Minder drinken/roken, heb je t niet meer nodig
[..]
Dus de term baard is enigszins overdreven?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef tralalalars het volgende:
[..]
neej.......meer een week lui zijn en niet willen scheren....... moet eigenlijk weer kan nu fatsoenshalve niet meer
Het is wel echt zo, ok, nu ik niet meer rook is mn huid iets vetterquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, wat een afweging...
Ik heb vannacht trouwens zelfs voor mijn doen echt heel veel gerookt
Zwemzequote:
mss wel een beetje ..... maar tis ook beduidend meer dan stoppelsquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus de term baard is enigszins overdreven?
Tot zo!quote:
Ja ja, dat weet ik ook wel. Maar goed, op het moment zou stoppen toch niet lukkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel echt zo, ok, nu ik niet meer rook is mn huid iets vettermaar wel véél beter/mooier/zachter, minder snel wallen etc, ook drink ik niet meer ruim een krat per week weg en dat scheelt ook veel
Maar je hebt gedanstquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Bwuhhh, ik krijg gewoon hoofdpijn van Heineken.
je moet ook goed bier drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Bwuhhh, ik krijg gewoon hoofdpijn van Heineken.
quote:
ik niet meer..quote:
minderen?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik ook wel. Maar goed, op het moment zou stoppen toch niet lukken![]()
En zoveel schoonheid kan de wereld helemaal niet aan ook.
Ja, even voor de beeldvorming hequote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
mss wel een beetje ..... maar tis ook beduidend meer dan stoppels
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.quote:
Ik ga niet meer werkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
ik niet meer..ik ben weer aan vechten om extra centen te verdienen
Stelletje luilakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |