Waar moet ik het ophangen, in mijn doucheruimte?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je t bij je wasbak hangt
[..]
Ja, dat uitdelen deed je niet aan zei je, maar ontvangen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, leeftijd aanstellerietus geheten
hmm .. ondanks leeftijd ... geen last vanquote:
Aan je kastjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar moet ik het ophangen, in mijn doucheruimte?
En dus wat ik tegen Samzz zei
Jij bent ook heul niet oudquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hmm .. ondanks leeftijd ... geen last van
ooh jawel, je weet t alleen nog nietquote:
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan je kastjekan je aan de bovenkant wel 1 hanger aan hangen.
Nee serieus, dat is nou eenmaal zo, je schiet minder snel terug in de plooi zeg maar.quote:
Ja, hier zitten ook druppels condens op de spiegels, maar dat is niet erg hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchen
Dat is ook de reden dat je em daar neer hangtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchen
kan zijn, maar je bent geen 16 meer. Dus voor je leeftijd doe je het niet slechtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is nou eenmaal zo, je schiet minder snel terug in de plooi zeg maar.
Nee.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg je nu verkapt dat MissB dat wel is?
Nee dat hoeft ook niet, maar het was even schrikken vanmorgenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je em daar neer hangtHij wordt niet drijfnat
[..]
kan zijn, maar je bent geen 16 meer. Dus voor je leeftijd doe je het niet slecht
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg je nu verkapt dat MissB dat wel is?
Oude tutquote:
Luie vrouw zal je bedoelen. Zij strijkt mijn overhemden niet.quote:
Nou, idd!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken tussen mij en Yuki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |