Hoe doe je dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens gezwommen met wilde zeehondjes
Ik denk het welquote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn gaaf![]()
Ooh en jij komt volgende week ook gewoon toch?
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gister nog naar de vakantiebeurs geweest. Stond na een uur alweer buiten
Staat in de OP, en je bent van harte welkomquote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Is er weer zo'n Utrechtmeet waar ik nooit mag komen?
Jij mag ook komenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Is er weer zo'n Utrechtmeet waar ik nooit mag komen?
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land.quote:
Dat lijkt me best onwerkelijk om mee te makenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land..
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land..
Story of your lifequote:
Til je shirt eens op, dan kan ik die knuffel van donderdag op je buik schrijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Beide. Ik zocht naar groepsreizen en kwam zo bij de stands uit die ik al kende, want de andere stands waren alleen voor zelfstandige reizen enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecondoleerdwas er niks of te druk?
Dat was het ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me best onwerkelijk om mee te maken
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Til je shirt eens op, dan kan ik die knuffel van donderdag op je buik schrijvenAls ik iets op moet tillen, dan kan dat alleen mn boxer zijn, denk niet dat je daar iets op wilt schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, het gebeurt ook niet zo vaak.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CoolDat lijkt me echt heel gaaf, niet iets wat ik vaker heb gehoord.
Jawel, als het niks is, ben je met 10min ook weer thuisquote:
Here we go againquote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik iets op moet tillen, dan kan dat alleen mn boxer zijn, denk niet dat je daar iets op wilt schrijven
én IK!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, als het niks is, ben je met 10min ook weer thuisEn IK ben er!
quote:
Kijk toch eens naar wat ik zei, singles reizen, die zijn echt niet om te daten enzo, maar iig geen gezinnen of oudere stellen, maar leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide. Ik zocht naar groepsreizen en kwam zo bij de stands uit die ik al kende, want de andere stands waren alleen voor zelfstandige reizen enzo.
Je wist dat ik nog in bed lagquote:
Ja, die hebben ze bij Shoestring en Fox, heb folders meegenomen enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk toch eens naar wat ik zei, singles reizen, die zijn echt niet om te daten enzo, maar iig geen gezinnen of oudere stellen, maar leeftijdsgenoten.
Niemand die met je mee wil?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja, die hebben ze bij Shoestring en Fox, heb folders meegenomen enzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze bij Shoestring en Fox, heb folders meegenomen enzo
Ik bedoel meer dat ik weer heel hard aan het lachen benquote:
super gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het gebeurt ook niet zo vaak.. De leraar was helemaal flabbergasted, dat was wel grappig
LOLquote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik weer heel hard aan het lachen ben
We gaan gewoon verder waar we gebleven waren
Ik zei buikquote:Op zondag 16 januari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLooh en knap als je wat op mn borst kan schrijven, t voordeel van borsthaar
Neukladderquote:
Is dat niet vreselijk onhandig?quote:
Nee juist niet, anders moeten ze springen en dat gaat wel eens mis.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk onhandig?
Whut?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
En Yuki en peu zit elkaar niet zo op te naaien
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders moeten ze springen en dat gaat wel eens mis.
Typisch hoor. Ligt het aan je vrienden of aan je gewenste bestemmingen?quote:
Hoge pijngrensquote:
quote:
pauper vriendenquote:
Is het zo'n diepte van je buik naar je piemel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders moeten ze springen en dat gaat wel eens mis.
Zou ik ook zijn, hoor.quote:
Ze zegt naaienquote:Op zondag 16 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
En Yuki en peu zit elkaar niet zo op te naaien
Ik zeg wel meerquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het zo'n diepte van je piemel naar je buik?
Ik wist niet dat je zo groot was
Ja, deed je t maar eensquote:
quote:
Let's state the obvious: Pics or it didn't happenquote:
quote:
Dank uquote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let's state the obvious: Pics or it didn't happen
Ooh, don't go there ladyquote:
Kom maar live kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let's state the obvious: Pics or it didn't happen
Goed idee. Wanneer?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, don't go there lady
[..]
Kom maar live kijken
Ik hou ook van jouquote:
quote:
Beiden. Niemand heeft zin om zo'n smak geld uit te geven aan een reis, kan niet zo lang vrij krijgen, wil niet naar die bestemmingen (en op zo'n reis). Ik kan niet eens iemand vinden om twee daagjes naar Londen te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch hoor. Ligt het aan je vrienden of aan je gewenste bestemmingen?Wel Japan doen hoor.
Wanneer je wilt, ik heb nu vrij de komende tijdquote:
Yes you didquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Groot gelijk wat betreft het laatste. Nieuwe, verre bestemmingen zijn leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Beiden. Niemand heeft zin om zo'n smak geld uit te geven aan een reis, kan niet zo lang vrij krijgen, wil niet naar die bestemmingen (en op zo'n reis). Ik kan niet eens iemand vinden om twee daagjes naar Londen te gaan.
Het stomme is, als iemand zoiets aan mij vraagt, dan sta ik al te juichen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yes you did
Ik kan wel iets hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik niet... Ik moet natuurlijk voorbereidingen treffen en zo en daar heb ik nu geen tijd voorquote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer je wilt, ik heb nu vrij de komende tijd
quote:
Valse hoop gevenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet... Ik moet natuurlijk voorbereidingen treffen en zo en daar heb ik nu geen tijd voor
Jij weet heel goed dat ik geen tijd heb en hoe dat komtquote:
Blijkbaar mij nietquote:
Misschien is het ook beter om niet met een bekende te gaan drie weken lang, je werkt elkaar waarschijnlijk toch op de zenuwenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk wat betreft het laatste. Nieuwe, verre bestemmingen zijn leuk.
Pffff, tijd moet je maken, die heb je nietquote:Op zondag 16 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik geen tijd heb en hoe dat komt
Het is best sneu. Ik heb gewoon géén vrienden waarvan ik denk: daar kan ik 2 weken mee op vakantie.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het ook beter om niet met een bekende te gaan drie weken lang, je werkt elkaar waarschijnlijk toch op de zenuwen
Ik heb de tijd die ik heb gemaakt ingeplandquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pffff, tijd moet je maken, die heb je niet
Je moet er ook niet in trappen, je moet er voor vallenquote:
En dat al helemaal niet meer natuurlijk, duh.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in trappen, je moet er voor vallen
bummerquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kunnen is iets anders dan willen lieverd
Lafjes, wil je wel opvangen ezoquote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat al helemaal niet meer natuurlijk, duh.
Jij ook al?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de tijd die ik heb gemaakt ingepland
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is best sneu. Ik heb gewoon géén vrienden waarvan ik denk: daar kan ik 2 weken mee op vakantie.
And still, you keep tryingquote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bummer
[..]
Lafjes, wil je wel opvangen ezo
[..]
Jij ook al?![]()
Alle vrouwen willen mij niet *kras* *kras* *kras*
Mietjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bummer
[..]
Lafjes, wil je wel opvangen ezo
[..]
Jij ook al?![]()
Alle vrouwen willen mij niet *kras* *kras* *kras*
Net een hond he, hoe goed ik ook weet dat ik een been niet kan neuken, ik blijf er tegenaan rijdenquote:
Woef!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mietje
Je moet wel vechten voor een mooie vrouw he
Ik weet gewoon al vantevoren dat het niet gaat werken. Zelfs met mijn beste vriendin moet ik niet 48 uur samen zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies
Ik heb bij sommigen al na drie dagen zoiets van: misschien is het maar beter dat we weer naar huis gaan
Die ervaring heb ik niet. Ben meerdere malen met vrienden en vriendinnen op vakantie geweest. Ik geloof overigens wel dat er mensen zijn met wie je het gewoon niet moet doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het ook beter om niet met een bekende te gaan drie weken lang, je werkt elkaar waarschijnlijk toch op de zenuwen
He bah, kwijl op m'n schoenenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net een hond he, hoe goed ik ook weet dat ik een been niet kan neuken, ik blijf er tegenaan rijden
[..]
Woef!
Als in, de aanhouder wint?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net een hond he, hoe goed ik ook weet dat ik een been niet kan neuken, ik blijf er tegenaan rijden
[..]
Woef!
Het najaar is daar ook heel mooi hoor. Indian summer enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beiden. Niemand heeft zin om zo'n smak geld uit te geven aan een reis, kan niet zo lang vrij krijgen, wil niet naar die bestemmingen (en op zo'n reis). Ik kan niet eens iemand vinden om twee daagjes naar Londen te gaan.
Het stomme is, als iemand zoiets aan mij vraagt, dan sta ik al te juichen
En Japan is wel weer de duurste bestemming van allemaal, ik ken dat hele land niet dus ik weet ook niet of dat een goede reis is of niet. En ik wil in het najaar en het voorjaar is daar juist het mooist
Zeg, ruim jij je eigen rommel eens gauw opquote:
quote:
Je hebt een MI hequote:
Er zijn dingen die je gewoon niet wilt lezenquote:
Ik maak geen rommelquote:Op zondag 16 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ruim jij je eigen rommel eens gauw op
ik deed kriebelenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je gewoon niet wilt lezen
Dan is er ook niets op te vegen, zeurkousquote:
Jawel, jijquote:Op zondag 16 januari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is er ook niets op te vegen, zeurkous
sssstquote:
quote:
heeft hij er een staartje in gevlochten?quote:
Joe!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heeft hij er een staartje in gevlochten?![]()
Pff, buk maar eens, krijg je billenkoekquote:
wat?quote:
Eigenlijk he, doet zo'n zwiepende honden staart best pijn aan je beenquote:
Beide hoorde ik je niet eerder over klagenquote:
Blijkbaar had couperen wel een reden.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk he, doet zo'n zwiepende honden staart best pijn aan je been
I knowquote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heeft hij er een staartje in gevlochten?![]()
swaffelbeestenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, doe eens rustig jullie ik ben net wakker
Je hebt ook nooit eerder tegen m'n been aan geredenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide hoorde ik je niet eerder over klagen
Ja, het schoonheidsideaal nalevenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar had couperen wel een reden.
Make mequote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Moet je maar wakker worden, luiwammes
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit eerder tegen m'n been aan gereden
MIquote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wilde ik de mensen in de ikea niet aan doen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
Deed je toch wel op die stelten (O+) van jequote:Op zondag 16 januari 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan was ik rap doorgelopen hoor
Jij wil dat wij rustig doen omdat je net wakker bent. Dat doen we niet. Dus het is wakker worden of niet zeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil toch dat ik wakker wordt?
En pijnlijke, zwiepende staarten vermijden.quote:
We all thank you for thatquote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gemeen harteloos krengquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil dat wij rustig doen omdat je net wakker bent. Dat doen we niet. Dus het is wakker worden of niet zeuren
I don't care
Lief hequote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deed je toch wel op die stelten (O+) van je
Nee, een schoonheidsideaal nastrevenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En pijnlijke, zwiepende staarten vermijden.
Niet waar, jij was gisteren heel liefquote:
ik wilde kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm jij was toch echt de enige op wie gewacht moest worden, meerdere malen..
Chop chop
ssssssst!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waar, jij was gisteren heel lief
betere MIquote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deed je toch wel op die stelten (O+) van je
Blijkbaar wil ze tegen mij niet lief zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waar, jij was gisteren heel lief
Doe jij bij jezelf toch ook?quote:
Hoe zou jij eruit zien mét staart dan?quote:
Sorryquote:
Ja hequote:
Heb je de lengte van dr haar wel eens gezien?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou jij eruit zien mét staart dan?
Hij overdrijft schromelijk hoorquote:
Ze heeft toch geen pittig, kort kapsel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Heb je de lengte van dr haar wel eens gezien?
dat naakt eehm maakt voor mijn MI niet uitquote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij overdrijft schromelijk hoor
Juist nietquote:Op zondag 16 januari 2011 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen pittig, kort kapsel?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij overdrijft schromelijk hoor
kom hier daarna ff langsquote:
Het is juist de bedoeling dat ik in bed kan blijven liggen hequote:
Ik heb een keuze.quote:
Vast heel fluffyquote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou jij eruit zien mét staart dan?
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet
[..]complimentjes opnemen en vasthouden
quote:
YOU'RE SO FLUFFEEEHHHHH!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een keuze.
[..]
Vast heel fluffy
fluffy kriebelt in je neus enzo in bedquote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een keuze.
[..]
Vast heel fluffy
K sla t er wel inquote:Op zondag 16 januari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, ik kan het maar niet. Bedankt jong
Maar oh wee als een vrouw geen lang haar heeftquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fluffy kriebelt in je neus enzo in bed
Dat went vanzelfquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fluffy kriebelt in je neus enzo in bed
Wat ben jij agressief vandaagquote:
Nou echt nietquote:
Lang haar kan je in 1x wegleggen, kort haar gaat alle kanten op staanquote:Op zondag 16 januari 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar oh wee als een vrouw geen lang haar heeft
Was ophangen is toch een van de minder erge taken vind ik.quote:
quote:
Weet ikquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ophangen is toch een van de minder erge taken vind ik.
Ik heb al een boel klappen gehad van jequote:
Strijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Water drinken!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Oj mijn brakke hoofd wil maar niet bijtrekken
Ik vind het anders wel echt klote, maar ding hangt ook boven de trap, krijg altijd last van mn rug omdat ik ver moet bukken.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ikVind ik ook
Ik heb alleen geen zin
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Oj mijn brakke hoofd wil maar niet bijtrekken
Zelfstrijkende overhemden!quote:
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaagquote:
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon weer om niks aan het zeuren!?
Ik weet het goed gemaakt voor als ik op mezelf woon, ik hang dat wat gestreken moet worden gewoon in mijn stoomcabinequote:
quote:
kop onder de kraan (koud)quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaag
Dan flink lang douchenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaag
Alsof je t zo vervelend vindquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een boel klappen gehad van jeBut why?
kleding in de douche hangenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt voor als ik op mezelf woon, ik hang dat wat gestreken moet worden gewoon in mijn stoomcabine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nou ja, waar komt dit vandaan ineens?quote:
* PeuRac rijkt een zak aanquote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan wordt het toch natquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
hahaha .. lui .. of juist praktisch .. tijd die je niet nodig hebt om te strijken kan je anders gebruikenquote:
Om andere huishoudelijke taken te doen?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:38 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hahaha .. lui .. of juist praktisch .. tijd die je niet nodig hebt om te strijken kan je anders gebruiken
Ooit, ooit was zoiets afdoende....quote:
zoals stofzuigen bijvquote:Op zondag 16 januari 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om andere huishoudelijke taken te doen?
Oh no's CL gaat aan de smeerseltjesquote:Op zondag 16 januari 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb eindelijk dagcrème gekocht
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan wordt het toch natNiet als je t bij je wasbak hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat uitdelen deed je niet aan zei je, maar ontvangen?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, waar komt dit vandaan ineens?Eerst Air met zijn gestook over dat ik ze uit wil delen, jij nu weer dat ik ze wil krijgen...
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ajjj .. ik bespeur hier een bepaalde resistentiequote:Op zondag 16 januari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit, ooit was zoiets afdoende....
quote:
Oja dat moet ik ook nog doen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan wordt het toch natJe moet het ook niet IN de douche hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de 'stoom' van het douchen zorgt dat de kreukels eruit gaan en je dus niet hoeft te strijken, of maar heel weinig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar dan nog. Dan strijk ik ze wel.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je t bij je wasbak hangt
[..]
Ja, dat uitdelen deed je niet aan zei je, maar ontvangen?
Mijn doucheruimte is zo klein dat alles nat is na het douchenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het ook niet IN de douche hangenMaar de 'stoom' van het douchen zorgt dat de kreukels eruit gaan en je dus niet hoeft te strijken, of maar heel weinig.
Uhuh, leeftijd gehetenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ajjj .. ik bespeur hier een bepaalde resistentie
Het zijn voornamelijk de duurdere merken die het hebben, zijn wel oke.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan nog. Dan strijk ik ze wel.
Ik kan me niet voorstellen dat zelfstrijkende overhemden mooi zijn
Dan is het wat lastigerquote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn doucheruimte is zo klein dat alles nat is na het douchen
Waar moet ik het ophangen, in mijn doucheruimte?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je t bij je wasbak hangt
[..]
Ja, dat uitdelen deed je niet aan zei je, maar ontvangen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, leeftijd aanstellerietus geheten
hmm .. ondanks leeftijd ... geen last vanquote:
Aan je kastjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar moet ik het ophangen, in mijn doucheruimte?
En dus wat ik tegen Samzz zei
Jij bent ook heul niet oudquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hmm .. ondanks leeftijd ... geen last van
ooh jawel, je weet t alleen nog nietquote:
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan je kastjekan je aan de bovenkant wel 1 hanger aan hangen.
Nee serieus, dat is nou eenmaal zo, je schiet minder snel terug in de plooi zeg maar.quote:
Ja, hier zitten ook druppels condens op de spiegels, maar dat is niet erg hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchen
Dat is ook de reden dat je em daar neer hangtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kastje is drijfnat van condens na het douchen
kan zijn, maar je bent geen 16 meer. Dus voor je leeftijd doe je het niet slechtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is nou eenmaal zo, je schiet minder snel terug in de plooi zeg maar.
Nee.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg je nu verkapt dat MissB dat wel is?
Nee dat hoeft ook niet, maar het was even schrikken vanmorgenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je em daar neer hangtHij wordt niet drijfnat
[..]
kan zijn, maar je bent geen 16 meer. Dus voor je leeftijd doe je het niet slecht
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg je nu verkapt dat MissB dat wel is?
Oude tutquote:
Luie vrouw zal je bedoelen. Zij strijkt mijn overhemden niet.quote:
Nou, idd!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken tussen mij en Yuki
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luie vrouw zal je bedoelen. Zij strijkt mijn overhemden niet.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, idd!
Maar onze liefde is niet te brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zullen we in bad gaan?quote:
quote:
Oeh, badquote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we in bad gaan?Weliswaar met 200 kilometer ertussen. De mijne staat al te dampen.
Ja? Zullen we?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig las je over de belediging heen
Alles beter dan SPSSquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik al verteld dat ik excel grondig haat?
Graagquote:
Gelukkig weet je dat ik er niks van meenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er aan gewend, dat is ms veel erger
oh baard dankbare afleider van al het anderequote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh concealer, nobele bestrijder van mijn wallen
Uhuh abose me all you want, ik prik er wel doorheenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag
[..]
Gelukkig weet je dat ik er niks van meen
Zal ik je rug scrubben?quote:
En dan ben je tegen mij aan het zeuren dat ik zo vroeg een dutje doequote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb van 2 tot 6 geslapen en was daarna wakker tot 10 uur..en daarna nog 2 uurtjes geslapen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oh baard dankbare afleider van al het andere
Minder drinken/roken, heb je t niet meer nodigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh concealer, nobele bestrijder van mijn wallen
quote:
Ik ookquote:
PICS!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oh baard dankbare afleider van al het andere
Nou, waar wacht je nog op?quote:
neej.......meer een week lui zijn en niet willen scherenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha stel me wel zo'n vader abraham-baard voor
Oeh, wat een afweging...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Minder drinken/roken, heb je t niet meer nodig
[..]
Dus de term baard is enigszins overdreven?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef tralalalars het volgende:
[..]
neej.......meer een week lui zijn en niet willen scheren....... moet eigenlijk weer kan nu fatsoenshalve niet meer
Het is wel echt zo, ok, nu ik niet meer rook is mn huid iets vetterquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, wat een afweging...
Ik heb vannacht trouwens zelfs voor mijn doen echt heel veel gerookt
Zwemzequote:
mss wel een beetje ..... maar tis ook beduidend meer dan stoppelsquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus de term baard is enigszins overdreven?
Tot zo!quote:
Ja ja, dat weet ik ook wel. Maar goed, op het moment zou stoppen toch niet lukkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel echt zo, ok, nu ik niet meer rook is mn huid iets vettermaar wel véél beter/mooier/zachter, minder snel wallen etc, ook drink ik niet meer ruim een krat per week weg en dat scheelt ook veel
Maar je hebt gedanstquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Bwuhhh, ik krijg gewoon hoofdpijn van Heineken.
je moet ook goed bier drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Bwuhhh, ik krijg gewoon hoofdpijn van Heineken.
quote:
ik niet meer..quote:
minderen?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, dat weet ik ook wel. Maar goed, op het moment zou stoppen toch niet lukken![]()
En zoveel schoonheid kan de wereld helemaal niet aan ook.
Ja, even voor de beeldvorming hequote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
mss wel een beetje ..... maar tis ook beduidend meer dan stoppels
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.quote:
Ik ga niet meer werkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
ik niet meer..ik ben weer aan vechten om extra centen te verdienen
Stelletje luilakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |