quote:
pauper vriendenquote:
Is het zo'n diepte van je buik naar je piemel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders moeten ze springen en dat gaat wel eens mis.
Zou ik ook zijn, hoor.quote:
Ze zegt naaienquote:Op zondag 16 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
En Yuki en peu zit elkaar niet zo op te naaien
Ik zeg wel meerquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het zo'n diepte van je piemel naar je buik?
Ik wist niet dat je zo groot was
Ja, deed je t maar eensquote:
quote:
Let's state the obvious: Pics or it didn't happenquote:
quote:
Dank uquote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let's state the obvious: Pics or it didn't happen
Ooh, don't go there ladyquote:
Kom maar live kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let's state the obvious: Pics or it didn't happen
Goed idee. Wanneer?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, don't go there lady
[..]
Kom maar live kijken
Ik hou ook van jouquote:
quote:
Beiden. Niemand heeft zin om zo'n smak geld uit te geven aan een reis, kan niet zo lang vrij krijgen, wil niet naar die bestemmingen (en op zo'n reis). Ik kan niet eens iemand vinden om twee daagjes naar Londen te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch hoor. Ligt het aan je vrienden of aan je gewenste bestemmingen?Wel Japan doen hoor.
Wanneer je wilt, ik heb nu vrij de komende tijdquote:
Yes you didquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Groot gelijk wat betreft het laatste. Nieuwe, verre bestemmingen zijn leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Beiden. Niemand heeft zin om zo'n smak geld uit te geven aan een reis, kan niet zo lang vrij krijgen, wil niet naar die bestemmingen (en op zo'n reis). Ik kan niet eens iemand vinden om twee daagjes naar Londen te gaan.
Het stomme is, als iemand zoiets aan mij vraagt, dan sta ik al te juichen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yes you did
Ik kan wel iets hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |