Ik heb er 1 gekend die echt tof was maar voor de rest zijn het schuwe niet lusterende eigenwijze beesten.quote:
Of ze moeten jou gewoon nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekend die echt tof was maar voor de rest zijn het schuwe niet lusterende eigenwijze beesten.
iggy en ziggyquote:
Helaas wel want ze komen dichtbij genoeg dat ik rooie jeukende ogen krijg.quote:
Hoe was het gister op je werk afgelopen trouwens ?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:53 schreef littledrummergirl het volgende:
terug van mn worst en kaas feestjewas toch wel gezellig
Geen last van jeukende ogen door honden?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helaas wel want ze komen dichtbij genoeg dat ik rooie jeukende ogen krijg.
Doe mij maar een hond
nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:56 schreef kres het volgende:
[..]
Hoe was het gister op je werk afgelopen trouwens ?
Wel of niet gedaan ?
Tja, de ene frustratie maakt plaats voor de andere?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er veranderd, eerder vanavond nog welik wilde je nog wel helpen
Goed he, ik zou eigenlijk een speciale tag moeten hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, de ene frustratie maakt plaats voor de andere?![]()
Oh en wat ben je toch een behulpzaam, nobel man
Goh wat netjes...quote:
Alleen bij langharige honden, wat goed uitkomt want iedereen in mijn omgeving heeft een bulldog.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geen last van jeukende ogen door honden?
Soort van waarschuwingslabel?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed he, ik zou eigenlijk een speciale tag moeten hebben
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Dus we kunnen zo een ambulance jou kant op sturen ?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Ja "To hot to handle"quote:
en nu ga je dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Zit er garnaal in kroepoek ja?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Doe eens niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Stop daar eens mee danquote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
neuhquote:
Hoop t voor je.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhn boel kotsen meestal, maar als ik zo naar bed ga gebeurt er miss wel niks
dat is dan meer overgevoelig dan allergisch lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je kan ook niet zonder ons he?quote:
Door de drank ga je misschien sowieso al wel kotsenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonaldsquote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Is gemaakt van resten van schaal en schelpdieren.
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonalds
living on the edgequote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast welquote:
Zo als alles bij mcdonalds bedoel je ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonalds
Was jij het niet die daar met regelmaat at?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?
Ja, de cola smaakt naar water.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?
Ohh ik dacht dat je dat heb gezegd..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd naar bed te gaan hoor
Ik heb niks wat even snel klaar is ..quote:
Slaap lekker ...quote:
zin in kroepoekquote:
quote:
Ahh je hapt...quote:Op zondag 16 januari 2011 03:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lees eens goed
Artic gaat weg, ik niet
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:06 schreef kres het volgende:
[..]
Ahh je hapt...![]()
Dat was ook mijn voorspelling..
Ja maar tegen de tijd dat ik bij jou ben slaap je al of ben je dood.. Dus dat wordt het ook niet..quote:
Dan kan je de held zijn! Haar redden van een wisse dood!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar tegen de tijd dat ik bij jou ben slaap je al of ben je dood.. Dus dat wordt het ook niet..
Ja maar wat als ze slaapt ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan je de held zijn! Haar redden van een wisse dood!
Zeg, ken je sprookjes!quote:
Ik zei al dat ik een buitenlander ben met een verstoorde jeugd..quote:
De sprookjes zijn Duits/Deensquote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik een buitenlander ben met een verstoorde jeugd..
Zeg hoe lang denk je die kaart te kunnen spelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:09 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik een buitenlander ben met een verstoorde jeugd..
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn hoofd gaat weer op hol slaan (stress enzo) dus voor ik mezelf helemaal gek maak nu wel mn bed in
Ja maar daar kom ik niet vandaanquote:
Trustenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn hoofd gaat weer op hol slaan (stress enzo) dus voor ik mezelf helemaal gek maak nu wel mn bed in
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Is de kaart nu al uitgewerkt ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg hoe lang denk je die kaart te kunnen spelen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou vooruit, nog even dan.quote:
quote:
quote:
Dat betekend niet dat jij em kan gebruiken hoorquote:
Uhuh, veel te lief, zou ik eens wat aan moeten doenquote:
Dat zeg ik toch ook niet! Ik heb mijn eigen kaartenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat jij em kan gebruiken hoorjij bent gewoon geboren Nederlandse
trustequote:
Hmmm.... Ik zie je al staan in je leren pakje en een zweep in je handen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, veel te lief, zou ik eens wat aan moeten doen
ooh? Welke zijn dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet! Ik heb mijn eigen kaarten
Dat dacht ik ook netquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 03:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook neten ik heb nog geen slaap
Nou ik ga toch een poging wagen..quote:
Canadese tijdenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook neten ik heb nog geen slaap
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:17 schreef kres het volgende:
[..]
Hmmm.... Ik zie je al staan in je leren pakje en een zweep in je handen ..
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef kres het volgende:
[..]
Nou ik ga toch een poging wagen..
Slaap lekker mijn digitale vriendjes...
Kut voor jequote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had gewoon knetterlam in mn favo bar vrouwen kunnen versieren nu
Maar in plaats daarvan heb je gepraat met... MIJ!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had gewoon knetterlam in mn favo bar vrouwen kunnen versieren nu
Ja ik weet het ook niet ...quote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denken mannen dat toch altijd?
Ja dat merk je wel als ik ze inzet. Het verrassingseffectquote:
Omdat je die waarschijnlijk ook hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denken mannen dat toch altijd?
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:22 schreef kres het volgende:
[..]
Nou ik ga toch een poging wagen..
Slaap lekker mijn digitale vriendjes...
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je die waarschijnlijk ook hebt![]()
en anders omdat je er gewoon rete lekker in uit ziet
Eigenlijk vond ik dat wel leukerquote:Op zondag 16 januari 2011 03:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan heb je gepraat met... MIJ!
Ik voel me gevleidquote:Op zondag 16 januari 2011 03:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat wel leukerwerd namelijk 2x gebeld tijdens t gesprek
Je bent en blijft altijd speciaalquote:
Honingdropquote:Op zondag 16 januari 2011 03:26 schreef Gasol het volgende:
De echte mildzoute hindelooper ruitjesdrop
Tegen een man zeg ik t ook niet snel neequote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn woorden die ik niet van 'm gewend ben
Ik ben dan ook speciaalquote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn woorden die ik niet van 'm gewend ben
Lief en leuk wel.. Maar speciaal noem ik eigenlijk niemand..quote:
Peu welquote:Op zondag 16 januari 2011 03:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lief en leuk wel.. Maar speciaal noem ik eigenlijk niemand..
Vraag 't aan Murm of ze het je wil leren.. of was het nou -Engel- die dat dansje nadeedquote:Op zondag 16 januari 2011 03:31 schreef Yuki het volgende:
Ik probeer serieus dat dansje van diete leren.
Ik faal
Alleen iemand die het verdiendquote:Op zondag 16 januari 2011 03:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lief en leuk wel.. Maar speciaal noem ik eigenlijk niemand..
MIquote:Op zondag 16 januari 2011 03:31 schreef Yuki het volgende:
Ik probeer serieus dat dansje van diete leren.
Ik faal
Ik zie Engel er wel voor aanquote:Op zondag 16 januari 2011 03:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag 't aan Murm of ze het je wil leren.. of was het nou -Engel- die dat dansje nadeed
En daarom ben ik speciaal hequote:
Ik ga nu wel blozen hoor gekquote:
1 van de 2 was het... In de auto.. Nee.. Restaurantje.. Dan moet het Engel geweest zijnquote:
Ik kan Peu geen ongelijk geven trouwensquote:Op zondag 16 januari 2011 03:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarom ben ik speciaal he
[..]
Ik ga nu wel blozen hoor gek
Ik zou zoiets dus wel onthoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 van de 2 was het... In de auto.. Nee.. Restaurantje.. Dan moet het Engel geweest zijn
Net zei je nog dat je mensen niet speciaal noemtquote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan Peu geen ongelijk geven trouwens
dan ben je iig 'speciaal'quote:
Yes!quote:[..]
Ik ga nu wel blozen hoor gek
Nee, dat klopt ook.. Maar als er iemand was die ik zo zou noemen..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je mensen niet speciaal noemt
Heuj!quote:
quote:[..]
Yes!I made you blush
Ja, nee, nou hoeft het niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 03:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook.. Maar als er iemand was die ik zo zou noemen..
Dan sta je toch wel bij de genomineerden![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heuj!
Ik deed net wel speciaal voor jou mijn befaamde lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ga echt dood om je spoilerquote:
Mjah, dat ligt meer aan de omgang etc.. Kan ik ook niet helpenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nee, nou hoeft het niet meer
En serieus hoorIk ken je echt niet zo goed. Als jij me speciaal noemt is het bijna eng.
Peu kent me wel goed genoeg
Is goed hoor, welke idioot zegt dat dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 03:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga echt dood om je spoiler
Ik ga even tot 10 ademen, goed?
Peu haalt wel vaker spreekwoordelijke dingen door elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 03:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga echt dood om je spoiler
Ik ga even tot 10 ademen, goed?
Ja, maar mijn geheugen is apart he, dat vertelde ik daarstraks op MSN alquote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou zoiets dus wel onthoudenen ik heb een kop als een zeef
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, das toch nergens voor nodig?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopen![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopen![]()
Goed bezig! Veul beter dan een sippe Yukiquote:
Dat kan ik niet garanderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig! Veul beter dan een sippe Yuki![]()
Als ze maar wel gewoon blijft ademen that is..
Peanut van Jeff Dunham?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen.
Ik ben nu Peanut aan het kijken![]()
*kietelt*quote:
ooh yes I did!quote:
I knowquote:
Yukakaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 03:55 schreef Yuki het volgende:
One of these things just doesn't belong here
Stick-kaka. Jeff-fafa. Ha-haha.
Het ergste is dat ik ze gewoon zo goed ken dat ik weet hoe die er bij kijktquote:Op zondag 16 januari 2011 03:59 schreef Yuki het volgende:
Horrible pogo accident?
Like, doing doing *kgggg*
Olé!
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik ze gewoon zo goed ken dat ik weet hoe die er bij kijkt
Omdat ik de scene's ken zie ik ze gewoon voor me terwijl jij postquote:Op zondag 16 januari 2011 03:59 schreef Yuki het volgende:
Horrible pogo accident?
Like, doing doing *kgggg*
Olé!
Ik vind em niet eens meer zo leuk tegenwoordig, alles is hetzelfde gewordenquote:
Ik vind Peanut in deze show echt briljantquote:Op zondag 16 januari 2011 04:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind em niet eens meer zo leuk tegenwoordig, alles is hetzelfde geworden![]()
maar die oude blijven klassiekers
Ik heb die show op originele dvdquote:Op zondag 16 januari 2011 04:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind Peanut in deze show echt briljant
Walter ook trouwens
Mijn vader ookquote:Op zondag 16 januari 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb die show op originele dvd
Die heeft mijn vader ookquote:Op zondag 16 januari 2011 04:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De eerste had ik ook, maar die is kwijt
Ik wil 'm terugquote:Op zondag 16 januari 2011 04:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader ook
Origineel Amerikaans, geen subtitles
Geen schoon bedquote:Op zondag 16 januari 2011 04:37 schreef PeuRac het volgende:
Straks in een lekker fris schoon bedje slapen
ik wil iets om te knuffelen
gecondoleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 08:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb iets met katten ieder weekend van acht tot een
Of later wakker worden.quote:
daar was geen kans op.quote:
JoeniorBravo?quote:
jupquote:
Da's nog steeds veel te vroegquote:Op zondag 16 januari 2011 09:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup
Ben al lang blij dat hij met z'n 3 jaar al genoeg benul van tijd heeft om met hem af te kunnen spreken dat hij om 7 uur pas aan m'n bed staat.
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Twee uur geslapen, zie ik dat nu goed.. dat is ook de moeite niet.
Wil je mijn bui?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja verdomme, ook nog mooi weer idd.Ik wil een bui die daarbij past
Hij ziet er goed uit, wil je 'm echt met me delen?quote:
weekend is al kort zat, dus zo erg vind ik het nietquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:Er zijn van die momenten dat je goed voelt dat je geen 18 meer bent
Hij is mooi he? Veel liefde en een snufje mooi weer, en dan heb je 'm al!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, wil je 'm echt met me delen?
L-Equote:
afgesproken tijdstip vroeg en heeft ook vooral opa lastiggevallen, dus mag niet klagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Hi joejoe kleine man was weer lekker vroeg dus?
Ah ja, dan snap ik waarom ik 'm niet heb... Maar liefquote:Op zondag 16 januari 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is mooi he? Veel liefde en een snufje mooi weer, en dan heb je 'm al!
Je hebt geen liefde?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, dan snap ik waarom ik 'm niet heb... Maar lief
Oh ja, jij hebt afleiders, handigquote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgesproken tijdstip vroeg en heeft ook vooral opa lastiggevallen, dus mag niet klagen.![]()
<6 uur, voor mijn doen erg kort dus.quote:
hier wonen heeft ook voordelenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt afleiders, handig
Minder dan wenselijk is....quote:
quote:
Dat kan niet schat, te veel kan nietquote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het veel te goed wat dat betreft.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan niet schat, te veel kan nietgek mens
Ik weet niet of dat zo is eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan niet schat, te veel kan nietgek mens
Hey MBquote:
Moet je maar vrolijk zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Maar huilen in de regen gaat niet lukken zo he. Strakblauwe hemel, nou ja zeg...
Hoe dat zo? Je kunt nooit teveel liefde hebben toch?quote:
hier is het best wel grauwquote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:Maar huilen in de regen gaat niet lukken zo he. Strakblauwe hemel, nou ja zeg...
Dat zou fijn zijn, weet niet of het lukt hoor, beetje verdrietigquote:
Zonder liefde leven maakt het wel makkelijker om jezelf kapot te maken, vond ik altijd. Doe ik nu overigens niet meer hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je kunt nooit teveel liefde hebben toch?
En dan vind jij het gek dat je alleen bentquote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, weet niet of het lukt hoor, beetje verdrietig
Zo eerst maar eens douchen, ik zeg het niet graag, maar ik stink
Ik hoef niet meer zo nodig kapot hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder liefde leven maakt het wel makkelijker om jezelf kapot te maken, vond ik altijd. Doe ik nu overigens niet meer hoor.
Nah, denk het wel, je kan jezelf er in verliezen, met alles erbij.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je kunt nooit teveel liefde hebben toch?
Maar dat ligt dan aan de manier waarop je er in staat, niet aan de liefde op zich.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, denk het wel, je kan jezelf er in verliezen, met alles erbij.
Nee, zo'n vies ruikend vrouwmens is geen aanwinstquote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan vind jij het gek dat je alleen bent
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zo'n vies ruikend vrouwmens is geen aanwinst
Doel jij nu gewoon zelf op sex?quote:
Sinds wanneer is het shockerend dat ik het over seks heb?quote:
Je, nee, eigenlijk ook totaal nietquote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het shockerend dat ik het over seks heb?
Heyquote:
Ook die seks stinkt hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je, nee, eigenlijk ook totaal niet![]()
Maar jij wiltsex en niet
sex
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:Na een bepaalde tijd is het verboden erover te praten?
kloptquote:
Jeetje dat is ook bizarquote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
De familie wil met zn allen op vakantie. Leuk, vind ik écht. Maar voor Peuter moet ik bijna net zoveel betalen als voor mij, dat scheelt maar 120 euro. Gaat m niet worden dus.
Straks vertel je me nog dat ik het verleerquote:
Wat stom zegquote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
De familie wil met zn allen op vakantie. Leuk, vind ik écht. Maar voor Peuter moet ik bijna net zoveel betalen als voor mij, dat scheelt maar 120 euro. Gaat m niet worden dus.
nou...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks vertel je me nog dat ik het verleer
Jammerquote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
quote:
Oh dat is jammer zegquote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
Gezelligquote:
Het is de enige oplossing.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Vakantie zit er hier ook niet in.... Zullen we in een tentje gaan zitten L.E.?
Oke, gezellig.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezelligleuke tent en weer een hoop ouderwetse lol gehad, volgens mij waren we vrij aanwezig
(was in een gewelf dus gehorig). Helaas moest ik vroeg weer weg
Zeg, wat denk je wel niet van me!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou...![]()
Edit: alhoewel, op je rug liggen met je benen wijd verleer je niet zomaar
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet van me!
Dat je nog wel kan sexxenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet van me!
Fijn om te horenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, gezellig.. Wel jammer dat je op tijd weg moest.
Het werk was gelukkig snel klaar, dus ik heb nog even bijgekletst met m'n collega'tje die voor de katjes die overreden zijn zorgt, het gaat goed met ze..
Vakantie zie ik als een luxe. Wil graag weg met Peuter, het is drie jaar geleden, maar als het niet kan, kan het niet. In Nederland is ook strand en zee!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
Neeee, dat niet over vakantie na kan denken, ga ik me NIET aan storen![]()
*thinks happy thoughts*
Och, kan best leuk zijnquote:
Zoiets zal het ook wel worden, denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, kan best leuk zijn. Helemaal met zo'n wurm van 3
Dat viel best mee. Ik heb jullie nauwelijks gehoordquote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezelligleuke tent en weer een hoop ouderwetse lol gehad, volgens mij waren we vrij aanwezig
(was in een gewelf dus gehorig). Helaas moest ik vroeg weer weg
5 jaar hier. En het is ook luxe, maar zou toch wel weer eens fijn zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie zie ik als een luxe. Wil graag weg met Peuter, het is drie jaar geleden, maar als het niet kan, kan het niet. In Nederland is ook strand en zee!
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie zie ik als een luxe. Wil graag weg met Peuter, het is drie jaar geleden, maar als het niet kan, kan het niet. In Nederland is ook strand en zee!
Jullie waren totdat ze er waren ook goed aanwezigquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat viel best mee. Ik heb jullie nauwelijks gehoord
Of lag dat aan ons?
dat valt al onder vakantie in mijn geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee..
Toen je vrienden er waren zijn we niet gestopt met lachen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie waren totdat ze er waren ook goed aanwezig
Maar een dagje (of 2) naar het strand... Kan dat niet met ventje dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat valt al onder vakantie in mijn geval.
Ik zal al blij zijn om er even uit te zijn met 'm. Kom ik jou wel opzoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoiets zal het ook wel worden, denk ik.
Nouja, toen kwamen bij ons de herinneringen en grote verhalen boven, dus toen ging t bij ons ook losquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen je vrienden er waren zijn we niet gestopt met lachen hoor
Maar, dat is toch erg bereikbaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat valt al onder vakantie in mijn geval.
Net als Frieslandquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook een weekje in Limburg gaan logeren natuurlijk. Dat is ook buitenland, tenslotte.
Limburg is mooierquote:
Klopt. Maastricht is de hoofdstad en daar verkopen ze Iron Fist schoenenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maastricht is de hoofdstad en daar verkopen ze Iron Fist schoenen
29? Wat is er 29?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteert* 29 ver uit de buurt van Maastricht blijven
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastrichtquote:
Ga jij ook?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastricht
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spottenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee..
Is wel de planningquote:
Die zijn gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spotten
Oh jaaa! Nee, ik krijg ze toch voor m'n verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastricht
Ik heb eens gezwommen met wilde zeehondjesquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spotten
ooohquote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaaa! Nee, ik krijg ze toch voor m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |