Wil je mijn bui?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja verdomme, ook nog mooi weer idd.Ik wil een bui die daarbij past
Hij ziet er goed uit, wil je 'm echt met me delen?quote:
weekend is al kort zat, dus zo erg vind ik het nietquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:Er zijn van die momenten dat je goed voelt dat je geen 18 meer bent
Hij is mooi he? Veel liefde en een snufje mooi weer, en dan heb je 'm al!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, wil je 'm echt met me delen?
L-Equote:
afgesproken tijdstip vroeg en heeft ook vooral opa lastiggevallen, dus mag niet klagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Hi joejoe kleine man was weer lekker vroeg dus?
Ah ja, dan snap ik waarom ik 'm niet heb... Maar liefquote:Op zondag 16 januari 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is mooi he? Veel liefde en een snufje mooi weer, en dan heb je 'm al!
Je hebt geen liefde?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, dan snap ik waarom ik 'm niet heb... Maar lief
Oh ja, jij hebt afleiders, handigquote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgesproken tijdstip vroeg en heeft ook vooral opa lastiggevallen, dus mag niet klagen.![]()
<6 uur, voor mijn doen erg kort dus.quote:
hier wonen heeft ook voordelenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt afleiders, handig
Minder dan wenselijk is....quote:
quote:
Dat kan niet schat, te veel kan nietquote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het veel te goed wat dat betreft.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan niet schat, te veel kan nietgek mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |