5 jaar hier. En het is ook luxe, maar zou toch wel weer eens fijn zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie zie ik als een luxe. Wil graag weg met Peuter, het is drie jaar geleden, maar als het niet kan, kan het niet. In Nederland is ook strand en zee!
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie zie ik als een luxe. Wil graag weg met Peuter, het is drie jaar geleden, maar als het niet kan, kan het niet. In Nederland is ook strand en zee!
Jullie waren totdat ze er waren ook goed aanwezigquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat viel best mee. Ik heb jullie nauwelijks gehoord
Of lag dat aan ons?
dat valt al onder vakantie in mijn geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee..
Toen je vrienden er waren zijn we niet gestopt met lachen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jullie waren totdat ze er waren ook goed aanwezig
Maar een dagje (of 2) naar het strand... Kan dat niet met ventje dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat valt al onder vakantie in mijn geval.
Ik zal al blij zijn om er even uit te zijn met 'm. Kom ik jou wel opzoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoiets zal het ook wel worden, denk ik.
Nouja, toen kwamen bij ons de herinneringen en grote verhalen boven, dus toen ging t bij ons ook losquote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen je vrienden er waren zijn we niet gestopt met lachen hoor
Maar, dat is toch erg bereikbaar?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat valt al onder vakantie in mijn geval.
Net als Frieslandquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook een weekje in Limburg gaan logeren natuurlijk. Dat is ook buitenland, tenslotte.
Limburg is mooierquote:
Klopt. Maastricht is de hoofdstad en daar verkopen ze Iron Fist schoenenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maastricht is de hoofdstad en daar verkopen ze Iron Fist schoenen
29? Wat is er 29?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteert* 29 ver uit de buurt van Maastricht blijven
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastrichtquote:
Ga jij ook?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastricht
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spottenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, in Nederland zijn erg veel leuke dingen te doen! De eilanden zijn echt prachtig, ik denk dat Peuter dat ook wel leuk vind, de vuurtoren, zeehondjes, het strand en de zee..
Is wel de planningquote:
Die zijn gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spotten
Oh jaaa! Nee, ik krijg ze toch voor m'n verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar Aachen? Dat ligt vlakbij Maastricht
Ik heb eens gezwommen met wilde zeehondjesquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keertje zeehondjes spotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |