Vind zuurkool eigenlijk alleen lekker op een hotdogquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
Er staat een kilo zuurkool op het vuur. Wie komt er eten? Het is nogal veel.
Dat vind ik echt heel fijn voor je!quote:
Tot aan mijn schouders..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb jij voor woeste bos dan?
Ah ja dat wordt föhnen dusquote:
Die heb ik dus niet... Vandaar mijn dilemma ..quote:
Oh hoe onverdraagzaam van jequote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
Mijn buurman is Gronings. En nu is hij Gronings aan het praten met een andere Groninger in de gang.
Ik erger me al een paar dagen daaraan
Lijkt me onhandig, zonder föhnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef kres het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet... Vandaar mijn dilemma ..
Praat eens Oezbekistaans tegen ze. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Yuki het volgende:
Mijn buurman is Gronings. En nu is hij Gronings aan het praten met een andere Groninger in de gang.
Ik erger me al een paar dagen daaraan
Ovenschotel of uit de pan (ik lus t alleen als ovenschotelquote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
Er staat een kilo zuurkool op het vuur. Wie komt er eten? Het is nogal veel.
Het is de druppel, denk ikquote:
Ze zijn ook best raarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de druppel, denk ik
Ik liep vrijdag tegen een natte jas aan die aan mijn kapstok was gehangen, het toilet in de gang wordt gebruikt (en vies achter gelaten) en ze maken heel veel herrie
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, zonder föhn
Ach beetje laten waaien en dan komt het wel goed.. Waar ik meer last van heb is dat het zo ontploft. Als ik er niks in doe heb ik zowat een afro om me heen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, zonder föhn
Ja, en daar komt nu dus nog irritant bezoek overheen ook. Ik liep me vrijdag echt op te vretenquote:
Weet ik nog niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ovenschotel of uit de pan (ik lus t alleen als ovenschotel)
Als ik het niet föhn, wordt het juist pluizig. En staat het alle kanten op en in rare kronkelsquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.
Je gaat trouwens niet dood als je met nat haar naar buiten gaat, dat is een hoax!
een Ovenschotel kom ik je graag van af helpenquote:
Gaat er bezoek overheen? Ieuw!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, en daar komt nu dus nog irritant bezoek overheen ook. Ik liep me vrijdag echt op te vreten
quote:
We hebben iets níet gemeen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik het niet föhn, wordt het juist pluizig. En staat het alle kanten op en in rare kronkels
fohn mijn lange haar ook nooit, gewoon in model kammen, laten drogen en wax erinquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ik fohn nooit. Wordt het lelijk pluizig van.
Je gaat trouwens niet dood als je met nat haar naar buiten gaat, dat is een hoax!
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef kres het volgende:
[..]
Ach beetje laten waaien en dan komt het wel goed.. Waar ik meer last van heb is dat het zo ontploft. Als ik er niks in doe heb ik zowat een afro om me heen ..
Daar zijn kapstokken toch voorquote:Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de druppel, denk ik
Ik liep vrijdag tegen een natte jas aan die aan mijn kapstok was gehangen, het toilet in de gang wordt gebruikt (en vies achter gelaten) en ze maken heel veel herrie
Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Ovenschotel kom ik je graag van af helpen
Nouhouquote:
Ja die kant gaat het op ja ...quote:
Rotterdamquote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer in rotterdamdrukte, herrie en multiculti
ben dat brabant toch altijd vrij snel zat
Mijn kapstok is niet hun kapstok.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar zijn kapstokken toch voorDat van het toilet en de herrie snap ik dan wel weer.
Tja, het moet je staan denk ik...quote:
Peuter-actiequote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
Er staat hier een schaaltje olijven op tafel, met een vorkje ernaast zodat je geen vieze handen krijgt. Vork rechtstreeks in de olijf prikken vindt Peuter te lastig, dus hij pakt een olijf, duwt die op de vork met veel geweld, en stopt het dan in zijn mond. Omslachtig kind.
Ja maar anders springt die olijf ms wel weg, ik vind het heel logisch, zeurmoederquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
Er staat hier een schaaltje olijven op tafel, met een vorkje ernaast zodat je geen vieze handen krijgt. Vork rechtstreeks in de olijf prikken vindt Peuter te lastig, dus hij pakt een olijf, duwt die op de vork met veel geweld, en stopt het dan in zijn mond. Omslachtig kind.
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kapstok is niet hun kapstok.
Ik word het echt spuugzat dat ze steeds meer ruimte innemen in de gang, en zelfs het kleine beetje ruimte dat ik voor mezelf geclaimed heb gebruiken om spullen op te zetten/hangen.
En die jas was kleddernat van de regen en hing dusdanig dat ik er vrijwel meteen pal met m'n gezicht in liep
Geloof me ... dat is het niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, het moet je staan denk ik...
Ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.
Het zijn tamme olijven hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar anders springt die olijf ms wel weg, ik vind het heel logisch, zeurmoeder
Volgens mij zijn ze best makkelijk te shockerenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: we moeten ze wegpesten.
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zittenquote:
Obstinaatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zitten
Onmogelijk, ik voed op met harde hand!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, er kan altijd een obstinate tussen zitten
Ik zie potentiequote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze best makkelijk te shockeren
Yay!quote:
Tja, met een kind als kleine man gebruik je zulke woorden hequote:
Ach nee, jij bent poeslief volgens mij. Ik ben pas strengquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |