abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91418291
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef ouderejongere het volgende:
Tik in Google: uitzetting dreigt en zie hoe veel resultaten je krijgt, allemaal schrijnende gevallen. Ik heb in mijn huis plaats voor hooguit twee gevallen. Wekelijks, zelfs meermalen per week worden wij in Uitgesproken, Nieuwsuur, EenVandaag geconfronteerd met schrijnende gevallen.
Ja, op een gegeven moment is alle medelijden op. Deze jongen zal toch niet meer meemaken dat hij uitgezet wordt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 16 januari 2011 @ 18:20:42 #152
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91421363
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef ouderejongere het volgende:
Tik in Google: uitzetting dreigt en zie hoe veel resultaten je krijgt, allemaal schrijnende gevallen. Ik heb in mijn huis plaats voor hooguit twee gevallen. Wekelijks, zelfs meermalen per week worden wij in Uitgesproken, Nieuwsuur, EenVandaag geconfronteerd met schrijnende gevallen.
Mee eens, we kunnen niet voor de hele wereld zorgen. Maar zorg er dan wel voor dat die mensen dat zo snel mogelijk weten, 7 jaar hier rondhangen zonder te weten of je mag blijven, en zonder dat je in die 7 jaar mag werken, is echt schandalig.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:35:07 #153
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91421966
Ik snap dit punt niet.
Waarschijnlijk had haar aanvraag (als nederland de regels handteerd die er liggen) nooit
eens in behandeling hoeven worden genomen, ze komt uit Sri Lanka, En Nederland was het eerste Europese land waar je binnen kwam? dus per boot of per vliegtuig?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 16 januari 2011 @ 18:37:39 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91422079
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat staat er los van. Het werd door de volgelingen geclaimd.
Kortom, je scheld mensen uit voor Nazi maar je weet niet waar je het over hebt. Je hebt geen weerwoord op mijn stelling waarom je beleid moet vormen en moet toepassen als je een rechtstaat wilt. Je wilt je laten leiden door je emoties en wetten loslaten als je dat ff uitkomt, dat is precies het gesunde Volksempfinden.

quote:
Ga je trouwens nog iets zeggen over hoe je kennelijk nogal fout zat met je kennis van de wet, en nu dat jongetje wel verdedigen, of geldt je "de wet is de wet" dat alleen als de wet je zelf wel uitkomt?
Nee, ik heb gezegd dat de basis van een democratie rechtsgelijkheid is en het toepassen van de wet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:40:19 #155
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91422173
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef Viajero het volgende:

[..]

Als je zonder enig verder nadenken een doodziek 8-jarig jongetje het ziekenhuis uit wil schoppen met die argumenten?

Ja, absoluut.
in Sri lanka heb je ook ziekenhuizen, en beter maken kunnen wij ook niet dus wat is het verschil?
  zondag 16 januari 2011 @ 18:43:55 #156
45206 Pietverdriet
pi_91422331
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

in Sri lanka heb je ook ziekenhuizen, en beter maken kunnen wij ook niet dus wat is het verschil?
Dat je met het geld wat je hier uitgeeft aan hem je waarschijnlijk daar er 25 mee kan redden.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:46:27 #157
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91422446
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat je met het geld wat je hier uitgeeft aan hem je waarschijnlijk daar er 25 mee kan redden.
valt wel mee, de DBC -code is al verwerkt, zelfs al ze hem het land uit gooien geld is al kwijt.
pi_91425426
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:59 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat nu gebeurt, maar moeder wil een permanente verblijfsvergunning en zoekt daarom de publiciteit.
Euhm, aan jouw opleiding schort zo te zien ook het een en ander, zoals lezen ..
Lees het artikel anders nog eens, er staat zelfs in wie de publiciteit heeft gezocht
pleased to meet you
pi_91425789
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef WallOfStars het volgende:
Ik snap dit punt niet.
Waarschijnlijk had haar aanvraag (als nederland de regels handteerd die er liggen) nooit
eens in behandeling hoeven worden genomen, ze komt uit Sri Lanka, En Nederland was het eerste Europese land waar je binnen kwam? dus per boot of per vliegtuig?

pff, vluchtelingen uit vluchtelingenkampen worden door de vluchtelingenorganisaties over de diverse landen verdeelt, dan gaat dat hele verhaal van 'land van binnenkomst' niet op
pleased to meet you
pi_91427890
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Gatver. Kunnen jullie eens ophouden mensen met een andere mening te bashen en het persoonlijke geneuzel achterwege te laten? Iemand meteen voor racist uit te maken, of te verwijzen naar de hitlertijd is zo irri. Kom liever met tegenargumenten.
Zou je er ook inhoudelijk op kunnen reageren? Is er geen sprake van laf verschuilen achter regeltjes?
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat heeft hij niet. En dat gegodwin is de standaard poisening the well techniek die altijd naar boven komt als migratie ter sprake komt om iedere vorm van discussie dood te slaan.
Wat een onzin pietje. Het gaat mij er om dat onder meer jij probeert je achter regeltjes te verschuilen om volslagen abjecte maatregelen door te voeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91427957
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef justanick het volgende:

[..]

Een dergelijke vergelijking toont alleen maar aan dat de poster ervan even door de argumenten heen was. Het is gewoon een ouderwets zwaktebod.
wat een onzin. Sinds wanneer is pleiten voor zelfstandig denken een zwaktebod?
pi_91428101
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zo, "ich habe nicht gewusst" is je vast ook onbekend...
het is inderdaad de lijn waar jij ook op zit. regels zijn regels dus het kind heeft het allemaal maar te slikken. En dat het misgaat wanneer de domme regeltjes gevolgd worden, tja dat kan maar dan is er altijd het "ich habe nicht gewusst" om je achter te verschuilen....
  zondag 16 januari 2011 @ 20:33:13 #163
45206 Pietverdriet
pi_91428165
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef du_ke het volgende:

Wat een onzin pietje.
Nee, mensen uitschelden voor Nazi omdat ze niet mee lopen jammeren is onzin
quote:
Het gaat mij er om dat onder meer jij probeert je achter regeltjes te verschuilen om volslagen abjecte maatregelen door te voeren.
Dat is aan de politiek.
pi_91428213
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef Monco10 het volgende:
Zou een beetje vreemd zijn om voor elke wet de individuele gevallen / uitzonderingen te moeten gaan bekijken, waar is het eind? Beetje vreemd om te denken dat je elke wet maar moet overrulen.
En het is net zo vreemd om te proberen alles maar in regeltjes te vatten. Zeker als het om mensenlevens gaat.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:34:07 #165
45206 Pietverdriet
pi_91428251
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lekker meehuilen over een Ziehielug kind is zelfstandig denken?
pi_91428335
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, mensen uitschelden voor Nazi omdat ze niet mee lopen jammeren is onzin
ik had het enkel over jouw befehl ist befehl mentaliteit en en onkunde om zelfstandig na te kunnen denken dat is toch net iets anders :).
quote:
[..]

Dat is aan de politiek.
Waarbij jij er vurig voor pleit :).
pi_91428378
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lekker meehuilen over een Ziehielug kind is zelfstandig denken?
je woordgebruik laat al zien dat er hier maar 1 zielig kind is :).
  zondag 16 januari 2011 @ 20:38:02 #168
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91428590
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

En het is net zo vreemd om te proberen alles maar in regeltjes te vatten. Zeker als het om mensenlevens gaat.
Wil jij misschien de verantwoordelijkheid voor alle asielzoekers met een zielig verhaal op je nemen?
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:38:27 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91428641
quote:
Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

het is inderdaad de lijn waar jij ook op zit. regels zijn regels dus het kind heeft het allemaal maar te slikken. En dat het misgaat wanneer de domme regeltjes gevolgd worden, tja dat kan maar dan is er altijd het "ich habe nicht gewusst" om je achter te verschuilen....
Wordt je afentoe niet mee om jezelf steeds achter een godwin te schuilen, of wordt je volgende topic dat de politie niet meewerkt omdat ze zich aan de regels houden?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_91428679
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Wil jij misschien de verantwoordelijkheid voor alle asielzoekers met een zielig verhaal op je nemen?
Wat is de relevantie van deze vraag?
pi_91428793
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Wordt je afentoe niet mee om jezelf steeds achter een godwin te schuilen, of wordt je volgende topic dat de politie niet meewerkt omdat ze zich aan de regels houden?
Ook agenten moeten zelfstandig denken. Ik ben het ook meer dan eens met Welten. En het heeft geen zak met een Godwin te maken. Het is gewoon achterlijk om je achter een regeltjes zijn regeltjesmentaliteit te verschuilen.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:40:19 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91428803
quote:
Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je moet ergens een lijn trekken, en er zijn genoeg uitzonderingspunten.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:41:05 #173
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91428872
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is de relevantie van deze vraag?
Nou je praat zo vertederend, maar volgens mij gaat het niet veel verder dan even medelijden hebben met iemand die in de krant komt. Denk je nou echt dat dit de enige asielzoekers met een zielig verhaal zijn?
Het gaat hier trouwens niet om mensenlevens maar dat terzijde.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:42:33 #174
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91428981
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ook agenten moeten zelfstandig denken. Ik ben het ook meer dan eens met Welten. En het heeft geen zak met een Godwin te maken. Het is gewoon achterlijk om je achter een regeltjes zijn regeltjesmentaliteit te verschuilen.
Nou volgens mij is Godwin's law juist precies hierdoor ontstaan. Als we nu ook al mensen die wetgeving in acht nemen nazi's gaan noemen kunnen we wel bezig blijven vind je niet?
pi_91428987
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Je moet ergens een lijn trekken, en er zijn genoeg uitzonderingspunten.
kijk ook jij ziet uitzonderingspunten. En daar draait het om. Het moet mogelijk zijn om in schrijnende gevallen uitzonderingen te maken.

Dat jij op de lijn zit dat het 'humaner' is om een doodziek kind uit te zitten ka nik verder ook niks aan doen...
pi_91429032
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind het ook zwak om je achter godwins te verschuilen in een discussie. En ook al zitten we denk ik in dit geval op één lijn, ik ga een discussiepartner niet de mond snoeren omdat ik het niet met hem eens ben.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91429081
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nou je praat zo vertederend, maar volgens mij gaat het niet veel verder dan even medelijden hebben met iemand die in de krant komt. Denk je nou echt dat dit de enige asielzoekers met een zielig verhaal zijn?
Nee dat denk ik niet. Maar doet dit iets af aan dit verhaal en de achterlijke mentaliteit van enkele bezoekers hier?
quote:
Nee maar wel om een menswaardig levenseinde.
pi_91429109
Wat is er zwak aan een valide Godwin?
Allah Al Watan Al Malik
pi_91429130
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het ook zwak om je achter godwins te verschuilen in een discussie. En ook al zitten we denk ik in dit geval op één lijn, ik ga een discussiepartner niet de mond snoeren omdat ik het niet met hem eens ben.
Ik snoer ook niemand de mond dus ik zie het punt niet zo.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:44:22 #180
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91429132
quote:
Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ook agenten moeten zelfstandig denken. Ik ben het ook meer dan eens met Welten.
gooien we de politiek weg, weg met de regels en iedereen denkt zelf na!
quote:
En het heeft geen zak met een Godwin te maken. Het is gewoon achterlijk om je achter een regeltjes zijn regeltjesmentaliteit te verschuilen.
anders ga je naar Afrika, genoeg landen zonder regels. Stuur je wel een kaartje?
pi_91429181
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nou volgens mij is Godwin's law juist precies hierdoor ontstaan. Als we nu ook al mensen die wetgeving in acht nemen nazi's gaan noemen kunnen we wel bezig blijven vind je niet?
Jullie beginnen over nazi's ik hekel enkel de achterlijke befehl ist befehlmentaliteit...
pi_91429228
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[..]

anders ga je naar Afrika, genoeg landen zonder regels. Stuur je wel een kaartje?
Een nogal dwaze overdrijving van je :).
pi_91429258
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Het gaat hier wat mij betreft om menselijkheid. Het beroemde EQ
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:46:51 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91429370
quote:
Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een nogal dwaze overdrijving van je :).
Nee, dat is wat jij schetst, iedereen zelf nadenken en we gooien alle regels overboord. Zuid-Afrika schijnt mooi te zijn in februari!
pi_91429408
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nou, ik ontken niet dat er regels nodig zijn

[..]

quote:
Waarom naar Afrika. Dit geval gaat over Nederland
pi_91429480
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee, dat is wat jij schetst, iedereen zelf nadenken en we gooien alle regels overboord. Zuid-Afrika schijnt mooi te zijn in februari!
Dat schets ik niet. Ik weet wel wat jij schetst namelijk dat het voor het kind goed zou zijn dat het uitgezet wordt naar Sri Lanka en dat waag ik te betwisten.
pi_91429829
quote:

[..]

Dat is helemaal niet wat hij schetst. Je bekijkt de situatie op zn zachtst gezegd nogal zwart-wit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:52:47 #188
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91429941
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat hij schetst. Je bekijkt de situatie op zn zachtst gezegd nogal zwart-wit.
dus jij stelt dat er in Afrika geen regels zijn?
  zondag 16 januari 2011 @ 20:53:12 #189
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91429989
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Maar doet dit iets af aan dit verhaal en de achterlijke mentaliteit van enkele bezoekers hier?
Het doet behoorlijk veel af aan het verhaal ja. Ik gun veel mensen ook een beter bestaan en vind het ook verneukt dat je geboorteplaats bepaalt of je een "menswaardig" leven hebt. Dit kan Nederland echter niet allemaal oplossen en daarom is er een bepaalde lijn getrokken in het Nederlandse asielbeleid.

Die lijn is of de asielzoekers terug kunnen zonder voor hun leven te moeten vrezen en als er dus geoordeeld wordt dat dit het geval is moet het niet uitmaken of iemand zielig is. Het moet zeker niet uitmaken of iemand met zijn/haar zielige verhaal in de publiciteit is gekomen. Dit zie je namelijk wel vaker, allerlei mensen worden teruggestuurd terwijl ze daar totaal geen zekerheid op een goed leven hebben, maar als zo iemand in de media komt wordt opeens besloten tot een pardon.

quote:
[..]

Nee maar wel om een menswaardig levenseinde.
Daar heeft het ook niks mee te maken, aangezien hij helemaal niet weg moet zolang hij te ziek is om te reizen. Enkel als hij gezond genoeg zou zijn om te reizen (en wordt geoordeeld dat ze veilig terug kunnen) moet hij terug. Waarom is sterven in Sri Lanka trouwens minder menswaardig dan sterven in Nederland?

quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jullie beginnen over nazi's ik hekel enkel de achterlijke befehl ist befehlmentaliteit...
Waarom moet het in het duits als je niet bedoelt te refereren naar de nazi's dan?

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Het gaat hier wat mij betreft om menselijkheid. Het beroemde EQ
Wat voor onmenselijks gaat er gebeuren dan? Een doodziek kind op een vlucht zetten die hij waarschijnlijk niet zou overleven zou onmenselijk zijn ja, maar dat is niet wat gaat gebeuren. M.i. is dat nog steeds geen reden om zijn moeder hier te laten blijven als hij eenmaal overleden is.
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 20:54:58 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91430147
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat schets ik niet. Ik weet wel wat jij schetst namelijk dat het voor het kind goed zou zijn dat het uitgezet wordt naar Sri Lanka en dat waag ik te betwisten.
Wat is het wezenlijke verschil met hier sterven en in Sri Lanka?
  zondag 16 januari 2011 @ 20:59:54 #191
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_91430597
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat je daar in een smeriger bed ligt te verteren. Overigens had die vrouw in die 7 jaar ook zelf kunnen beslissen dat langer blijven haar kind zou schaden en zelf terug kunnen gaan. Het is altijd zo makkelijk om de overheid overal de schuld van te geven.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_91430775
quote:

[..]

Zeg je dat ook tegen je moeder? Of je eigen kind?
  zondag 16 januari 2011 @ 21:03:16 #193
45206 Pietverdriet
pi_91430907
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

je woordgebruik laat al zien dat er hier maar 1 zielig kind is :).
En jij al de hele tijd met je mond vol ongepoetste tanden staat
  zondag 16 januari 2011 @ 21:03:35 #194
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_91430951
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik sterf liever in Nederland dan in een land waar ze mijn taal niet spreken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Eindredactie Games zondag 16 januari 2011 @ 21:05:37 #195
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91431147
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef nikk het volgende:

[..]

ik zou liever in het land sterven waar ik vandaan kom en familie is jah :')
  zondag 16 januari 2011 @ 21:06:26 #196
45206 Pietverdriet
pi_91431222
Ik heb een voorstel, laten we de grenzen open zetten en iedereen die het wil toelaten. Moeten we alleen wel het minimumloon en het sociale stelsel afschaffen. En alleen de mensen in het ziekenhuis laten die het kunnen betalen.
Prima idee, ik heb liever een stel gemotiveerde ik wil werken migranten voor me aan de slag dan een stel verwende randstadblagen.
pi_91433235
quote:

[..]

De kwaliteit van de zorg en daarnaast is het voor een doodziek kind ook niet zo'n goed plan om zo ver te reizen :')
pi_91433597
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

De kwaliteit van de zorg en daarnaast is het voor een doodziek kind ook niet zo'n goed plan om zo ver te reizen :')
Dat is dan nog het minste. Die jongen is hier opgegroeid. Een ongeneeslijk ziek kind dat ligt te sterven het land uitgooien. Ik mag toch hopen dat de Nederlandse volksgeest niet net zo ziek is. :')
  zondag 16 januari 2011 @ 22:18:09 #199
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91437599
dat ze nog bestaan: mensen zonder gevoelens en ziel *;
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_91437801
quote:
Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een voorstel, laten we de grenzen open zetten en iedereen die het wil toelaten. Moeten we alleen wel het minimumloon en het sociale stelsel afschaffen. En alleen de mensen in het ziekenhuis laten die het kunnen betalen.
Prima idee, ik heb liever een stel gemotiveerde ik wil werken migranten voor me aan de slag dan een stel verwende randstadblagen.
waarom kom jij steeds met totaal niet ter zake doende verhalen aanzetten?
pi_91439542
quote:

[..]

Maw, de overheid denkt voor jou en jij volgt de regels die hun opstellen? Of denk je nog wel eens na over de regels die je veronderstelt wordt te volgen?
pleased to meet you
pi_91440613
RT @tofikdibi: Om precies te zijn: #Abiram en moeder mogen blijven en er wordt nog gekeken naar de wens om oma op bezoek te laten komen.

Puntje voor Leers
  zondag 16 januari 2011 @ 22:54:47 #203
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91440642
hij word NIET uitgezet, gelukkig ...

Abiram niet uitgezet AMSTERDAM - De achtjarige doodzieke Abiram wordt niet uitgezet. Dat heeft minister Leers laten weten.

Dat meldt de NOS.

Er ontstond veel verzet tegen de uitzetting van het jongetje, die door zijn hersentumor waarschijnlijk niet lang te leven heeft. Zijn school in Almelo deed een dringend beroep op de IND om het jongetje en zijn moeder niet terug te sturen naar Sri Lanka. Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.

Oma

Ook Abirams wens om zijn oma nog een keer te zien gaat in vervulling. Zij krijgt een visum om hem zo snel mogelijk te bezoeken.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_91440755
Moeder en zoon krijgen permanente verblijfsvergunning.

En als moeder terug wil kan ze altijd nog. Mooi, zoals het hoort.

Oma krijgt tijdelijk visum. :)

Het is toch niet zo erg als ik dacht. O+ Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
pi_91441384
Mooi zo... :)
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 januari 2011 @ 23:08:13 #206
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91441606
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef BruinBeertje het volgende:
hij word NIET uitgezet, gelukkig ...

Abiram niet uitgezet AMSTERDAM - De achtjarige doodzieke Abiram wordt niet uitgezet. Dat heeft minister Leers laten weten.

Dat meldt de NOS.

Er ontstond veel verzet tegen de uitzetting van het jongetje, die door zijn hersentumor waarschijnlijk niet lang te leven heeft. Zijn school in Almelo deed een dringend beroep op de IND om het jongetje en zijn moeder niet terug te sturen naar Sri Lanka. Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.

Oma

Ook Abirams wens om zijn oma nog een keer te zien gaat in vervulling. Zij krijgt een visum om hem zo snel mogelijk te bezoeken.
Typisch.

Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Rechtse_Hippie op 16-01-2011 23:15:58 ]
pi_91441884
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo... :)
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest.
Dit.
pi_91442245
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?
pi_91442662
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef IHVK het volgende:
RT @tofikdibi: Om precies te zijn: #Abiram en moeder mogen blijven en er wordt nog gekeken naar de wens om oma op bezoek te laten komen.

Puntje voor Leers
Leers heeft in dit geval gewoon de wet gevolgd.
pi_91442804
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?
Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:40:25 #211
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91443129
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef justanick het volgende:

[..]

Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.
Ja ik zag het, ik hoop eigenlijk dat als de vraag een paar keer herhaald wordt iemand toch antwoord geeft. :P
pi_91444340
Prima zaak dat een doodziek kind niet uitgezet wordt.

Maar naar ik begrijp worden er permanente verblijfsvergunningen verstrekt, en dat vind ik minder handig. Het dossier gewoon voor een jaar aan de kant leggen was slimmer geweest.
Als er nog een wonderbaarlijke genezing of een onwillige oma achterweg komt had de zaak altijd nog opgepakt kunnen worden.
-
pi_91444942
Terecht dat er nu niet wordt uitgezet. Benieuwd wat Wilders erover gaat roepen.
pi_91449533
Als die moeder maar weg moet als haar kind dood is :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91449743
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_91449812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 06:27 schreef bijdehand het volgende:
Als die moeder maar weg moet als haar kind dood is :)
"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".

:{
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 17 januari 2011 @ 07:35:42 #217
3542 Gia
User under construction
pi_91449834
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:

Het is toch niet zo erg als ik dacht. O+ Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
Waar staat dat van die permanente verblijfsvergunning.

Niet in het bericht dat hier geplaatst is. Ze zetten geen doodziek kind uit. Maar goed, dat was ook wat iedereen verwachtte.
pi_91449837
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:32 schreef waht het volgende:

[..]

"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".

:{
Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.
pi_91449848
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.
Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91450011
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef waht het volgende:

[..]

Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.
Helaas geloof ik daar niet in. Maar mocht ze gaan werken, dan heb ik er niks op tegen dat ze blijft. Maar anders wegwezen :)
pi_91450084
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef justanick het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?
Ik pleit enkel voor zelfstandig denken en haal er een voorbeeld uit het verleden bij om aan te tonen hoe belangrijk dat is. Is dat een zwaktebod?
pi_91450093
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Typisch.

Nee dat is geen goede zaak maar is dat het geval? Worden andere 8 jarigen met een hersentumor wel uitgezet naar Sri Lanka?
pi_91450107
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
Inderdaad.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:07:12 #224
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91450141
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:

Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450173
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.
Ja die jongen kan ook nog echt reuzelang blijven profiteren :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')