Maw, de overheid denkt voor jou en jij volgt de regels die hun opstellen? Of denk je nog wel eens na over de regels die je veronderstelt wordt te volgen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat is wat jij schetst, iedereen zelf nadenken en we gooien alle regels overboord. Zuid-Afrika schijnt mooi te zijn in februari!
Typisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef BruinBeertje het volgende:
hij word NIET uitgezet, gelukkig ...
Abiram niet uitgezet AMSTERDAM - De achtjarige doodzieke Abiram wordt niet uitgezet. Dat heeft minister Leers laten weten.
Dat meldt de NOS.
Er ontstond veel verzet tegen de uitzetting van het jongetje, die door zijn hersentumor waarschijnlijk niet lang te leven heeft. Zijn school in Almelo deed een dringend beroep op de IND om het jongetje en zijn moeder niet terug te sturen naar Sri Lanka. Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.
Oma
Ook Abirams wens om zijn oma nog een keer te zien gaat in vervulling. Zij krijgt een visum om hem zo snel mogelijk te bezoeken.
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo...
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest.
Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
wat een onzin. Sinds wanneer is pleiten voor zelfstandig denken een zwaktebod?
Leers heeft in dit geval gewoon de wet gevolgd.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef IHVK het volgende:
RT @tofikdibi: Om precies te zijn: #Abiram en moeder mogen blijven en er wordt nog gekeken naar de wens om oma op bezoek te laten komen.
Puntje voor Leers
Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?
Ja ik zag het, ik hoop eigenlijk dat als de vraag een paar keer herhaald wordt iemand toch antwoord geeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef justanick het volgende:
[..]
Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.
"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".quote:Op maandag 17 januari 2011 06:27 schreef bijdehand het volgende:
Als die moeder maar weg moet als haar kind dood is
Waar staat dat van die permanente verblijfsvergunning.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:
Moeder en zoon krijgen permanente verblijfsvergunning.
En als moeder terug wil kan ze altijd nog. Mooi, zoals het hoort.
Oma krijgt tijdelijk visum.
Het is toch niet zo erg als ik dacht.Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:32 schreef waht het volgende:
[..]
"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".
Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.
Helaas geloof ik daar niet in. Maar mocht ze gaan werken, dan heb ik er niks op tegen dat ze blijft. Maar anders wegwezenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef waht het volgende:
[..]
Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.
Ik pleit enkel voor zelfstandig denken en haal er een voorbeeld uit het verleden bij om aan te tonen hoe belangrijk dat is. Is dat een zwaktebod?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef justanick het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?
Nee dat is geen goede zaak maar is dat het geval? Worden andere 8 jarigen met een hersentumor wel uitgezet naar Sri Lanka?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Typisch.
Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?
Inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:
Moeder en zoon krijgen permanente verblijfsvergunning.
En als moeder terug wil kan ze altijd nog. Mooi, zoals het hoort.
Oma krijgt tijdelijk visum.
Het is toch niet zo erg als ik dacht.Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
Ja die jongen kan ook nog echt reuzelang blijven profiterenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |