abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91439542
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee, dat is wat jij schetst, iedereen zelf nadenken en we gooien alle regels overboord. Zuid-Afrika schijnt mooi te zijn in februari!
Maw, de overheid denkt voor jou en jij volgt de regels die hun opstellen? Of denk je nog wel eens na over de regels die je veronderstelt wordt te volgen?
pleased to meet you
pi_91440613
RT @tofikdibi: Om precies te zijn: #Abiram en moeder mogen blijven en er wordt nog gekeken naar de wens om oma op bezoek te laten komen.

Puntje voor Leers
  zondag 16 januari 2011 @ 22:54:47 #203
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91440642
hij word NIET uitgezet, gelukkig ...

Abiram niet uitgezet AMSTERDAM - De achtjarige doodzieke Abiram wordt niet uitgezet. Dat heeft minister Leers laten weten.

Dat meldt de NOS.

Er ontstond veel verzet tegen de uitzetting van het jongetje, die door zijn hersentumor waarschijnlijk niet lang te leven heeft. Zijn school in Almelo deed een dringend beroep op de IND om het jongetje en zijn moeder niet terug te sturen naar Sri Lanka. Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.

Oma

Ook Abirams wens om zijn oma nog een keer te zien gaat in vervulling. Zij krijgt een visum om hem zo snel mogelijk te bezoeken.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_91440755
Moeder en zoon krijgen permanente verblijfsvergunning.

En als moeder terug wil kan ze altijd nog. Mooi, zoals het hoort.

Oma krijgt tijdelijk visum. :)

Het is toch niet zo erg als ik dacht. O+ Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
pi_91441384
Mooi zo... :)
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 januari 2011 @ 23:08:13 #206
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91441606
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef BruinBeertje het volgende:
hij word NIET uitgezet, gelukkig ...

Abiram niet uitgezet AMSTERDAM - De achtjarige doodzieke Abiram wordt niet uitgezet. Dat heeft minister Leers laten weten.

Dat meldt de NOS.

Er ontstond veel verzet tegen de uitzetting van het jongetje, die door zijn hersentumor waarschijnlijk niet lang te leven heeft. Zijn school in Almelo deed een dringend beroep op de IND om het jongetje en zijn moeder niet terug te sturen naar Sri Lanka. Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.

Oma

Ook Abirams wens om zijn oma nog een keer te zien gaat in vervulling. Zij krijgt een visum om hem zo snel mogelijk te bezoeken.
Typisch.

Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Rechtse_Hippie op 16-01-2011 23:15:58 ]
pi_91441884
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Mooi zo... :)
Zou ook te gek voor woorden zijn geweest.
Dit.
pi_91442245
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

wat een onzin. Sinds wanneer is pleiten voor zelfstandig denken een zwaktebod?
Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?
pi_91442662
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:54 schreef IHVK het volgende:
RT @tofikdibi: Om precies te zijn: #Abiram en moeder mogen blijven en er wordt nog gekeken naar de wens om oma op bezoek te laten komen.

Puntje voor Leers
Leers heeft in dit geval gewoon de wet gevolgd.
pi_91442804
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Edit: Vinden jullie het echt een goede zaak dat iedereen die in de media komt boven andere asielzoekers gesteld wordt? Zullen we anders toch maar even John de Mol bellen en een programma opzetten?
Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.
  zondag 16 januari 2011 @ 23:40:25 #211
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91443129
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef justanick het volgende:

[..]

Dit voorstel had ik al gedaan, maar onze Godwinnertjes reageren daar niet op.
Ja ik zag het, ik hoop eigenlijk dat als de vraag een paar keer herhaald wordt iemand toch antwoord geeft. :P
pi_91444340
Prima zaak dat een doodziek kind niet uitgezet wordt.

Maar naar ik begrijp worden er permanente verblijfsvergunningen verstrekt, en dat vind ik minder handig. Het dossier gewoon voor een jaar aan de kant leggen was slimmer geweest.
Als er nog een wonderbaarlijke genezing of een onwillige oma achterweg komt had de zaak altijd nog opgepakt kunnen worden.
-
pi_91444942
Terecht dat er nu niet wordt uitgezet. Benieuwd wat Wilders erover gaat roepen.
pi_91449533
Als die moeder maar weg moet als haar kind dood is :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91449743
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_91449812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 06:27 schreef bijdehand het volgende:
Als die moeder maar weg moet als haar kind dood is :)
"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".

:{
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 17 januari 2011 @ 07:35:42 #217
3542 Gia
User under construction
pi_91449834
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:

Het is toch niet zo erg als ik dacht. O+ Maar het blijft natuurlijk een vervelende situatie..
Waar staat dat van die permanente verblijfsvergunning.

Niet in het bericht dat hier geplaatst is. Ze zetten geen doodziek kind uit. Maar goed, dat was ook wat iedereen verwachtte.
pi_91449837
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:32 schreef waht het volgende:

[..]

"Oke mevrouwtje, uw kind is dood dus oprotten".

:{
Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91449848
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er is een weg tussen meteen wegsturen en levenslang laten blijven en profiteren.
Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91450011
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef waht het volgende:

[..]

Die vrouw moet gewoon een baan zoeken dan.
Helaas geloof ik daar niet in. Maar mocht ze gaan werken, dan heb ik er niks op tegen dat ze blijft. Maar anders wegwezen :)
pi_91450084
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef justanick het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt een Godwin onder zelfstandig denken?
Ik pleit enkel voor zelfstandig denken en haal er een voorbeeld uit het verleden bij om aan te tonen hoe belangrijk dat is. Is dat een zwaktebod?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91450093
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Typisch.

Nee dat is geen goede zaak maar is dat het geval? Worden andere 8 jarigen met een hersentumor wel uitgezet naar Sri Lanka?
pi_91450107
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
Inderdaad.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:07:12 #224
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91450141
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:56 schreef IHVK het volgende:

Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450173
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, weer een gezin van profiteurs er bij dankzij het misbruik van je zieke kind in de media. Hoera hoera, wat ben ik blij en overvloeit van vreugde over het goede in de mens.
Ja die jongen kan ook nog echt reuzelang blijven profiteren :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')