Ik vind energy weapons niet tof.. Ik heb nu de Cowboy perk, dus gebruik alleen revolvers, reapeaters en messen. Vind ik sowieso toffer, zeker in de Wild West sfeer van New Vegas. Ook lijken er voor dat soort wapens de meeste (en tofste imo) mods te zijn, en voor de revolver calibers zijn ook de tofste Hand-Load varianten te vinden.. (SWC .44, SWC .45-70, JHP .44, Magnum 20g voor de Lever-action shotgun..)..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op zich gebruikte ik al vrij snel energy weapons in het spel en die stond daarom snel op 100 en guns bleef steken op 50 of zo.Die speciale gauss rifle
Ik dacht ook bij het einde van ncr what the hell? Das een einde die ik niet helemaal verwacht had.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik vind energy weapons niet tof.. Ik heb nu de Cowboy perk, dus gebruik alleen revolvers, reapeaters en messen. Vind ik sowieso toffer, zeker in de Wild West sfeer van New Vegas. Ook lijken er voor dat soort wapens de meeste (en tofste imo) mods te zijn, en voor de revolver calibers zijn ook de tofste Hand-Load varianten te vinden.. (SWC .44, SWC .45-70, JHP .44, Magnum 20g voor de Lever-action shotgun..)..
Ik weet alleen nog niet welke path ik ga kiezen.. NCR heb ik al eens gedaan, en vond ik 'n beetje gay, maar Legion en Mr House vind ik eigenlijk ook maar sukkels. Om niet te beginnen over Yes ManLastige kwestie..
Wachten op het berichtje via je pipboy en dan gewoon naar het punt gaan die de quest aangeeft. De Mojave Drive-in in dit geval.quote:
Lvl 15 wordt aangeraden, dacht ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef wuuht het volgende:
wat heb je nodig qua missies die je gedaan hebt om in de dlc te komen
Wist je soms verschijnt hey pas na een uurquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:50 schreef Mirel het volgende:
Ik was in Vault 34, levelde up, maar ik kreeg het skill scherm niet. Nadat ik een andere area binnenloop krijg ik na het laadscherm het scherm met de skills, en daarna het scherm met de perks. Vervolgens ga ik echter dood en wordt de boel opnieuw geladen, en ben weer terug in die area. Ditmaal krijg ik het scherm met de skills en dus ook het scherm met de perks niet.
Nu heb ik in feite een level-up gehad zonder skillpunten te kunnen gebruiken of perks te kunnen kiezen.
Lijkt me wel.. Op de PC is het me iig ook wel eens gebeurd dat ik ging spelen, een save laadde en dat ik direct het lvlup schermpje kreegquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Mirel het volgende:
Is daar nog kans op nu de 360 al uit is gezet?
true ik had het net nog:D(xbox360)quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Op de PC is het me iig ook wel eens gebeurd dat ik ging spelen, een save laadde en dat ik direct het lvlup schermpje kreeg
Krijg bij een nieuw karakter al direct de quests erbij te staan (alleen oddworld heb ik niet) dus lijkt me toch niet in orde te zijn. Indien pc: reinstall?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds geen toegang tot de nieuwe DLC, de oproep komt maar niet
Al een integrity check van alle local files gedraait in steam?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:45 schreef ioko het volgende:
Ik heb al sinds het begin problemen met het spel op de PC. De enige manier om te spelen ziet er voor mij zo uit, nadat ik alle mogelijk aanpassingen en tips heb opgevolgd:
- Ik heb een (auto) save van direct wanneer ik in Goodsprings het huis van de dokter uitkom.
- Ik zet daarna de autosave uit, zodat deze savegame behouden blijft.
- Ik start de pc helemaal opnieuw op (dit al een aantal keer moeten doen, omdat er toch soms een nieuwe autosave wordt gemaakt, geen idee waarom).
- Ik start meteen de autosave op: het spel draait!
- Ik open de savegame van waar ik ben gebleven en ik speel verder.
- Spel afsluiten lukt niet in het spel zelf, dat gaat alleen met taakbeheer.
Ik heb echter een nieuw probleem: nu ik op de Strip ben, heb ik mijn originele probleem weer: ook als ik bovengenoemde opzet volg is de strip niet speelbaar.
Wat er gebeurd is dat mijn CPU load naar 100% gaat. Ik ben huiverig om zomaar een nieuwe videokaart te kopen, aangezien ik niet weet of dat iets gaat oplossen. Ik denk zelf van wel, maar ik vind het vreemd dat na alle updates dit spel nog steeds niet normaal draait. Fallout 3 draaide wel.
Ben nu alles opnieuw aan het installeren, dus we zullen zien. Iemand nog een ultieme tip?
Volgens mij is dat die check die telkens een melding geeft dat er 1 bestand niet goed is en opnieuw wordt gedownload. Dat heb ik al zeker 10 keer gedaan. Melding blijft.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Al een integrity check van alle local files gedraait in steam?
Jup, thats the one. Wellicht dan toch eens handig om alle local content eruit te mikken en opnieuw te downloaden.. Er zit blijkbaar ergens een damaged file die zich niet laat herstellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die check die telkens een melding geeft dat er 1 bestand niet goed is en opnieuw wordt gedownload. Dat heb ik al zeker 10 keer gedaan. Melding blijft.
nopequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Mirel het volgende:
En iets zoals Broken Steel willen ze dus juist niet doen
Kan ik trouwens New Vegas verder spelen nadat ik de main storyline uitspeel?
Oudere savegame laden? Een slechte reputatie bij 1 van de fracties is zeer moeilijk om vanaf te komen. Je zou kunnen proberen de tegenpool van hun aan te vallen om op die manier een wit voetje te halen, maar volgens mij is dat alleen de NCR?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:08 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat ze me in sommige gebouwen ( kings, tops ) aanvallen. Kan ik hier wat aan doen?
Zelfs bij de NCR krijg je volgens mij geen random reputatie-up als je Legion killed..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Oudere savegame laden? Een slechte reputatie bij 1 van de fracties is zeer moeilijk om vanaf te komen. Je zou kunnen proberen de tegenpool van hun aan te vallen om op die manier een wit voetje te halen, maar volgens mij is dat alleen de NCR?
Zo gigantisch veel mis je niet hoor, en anders doe je het in de volgende playtrough op een andere manier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Dae1337 het volgende:
thankshelaas heb ik zonbeetje heel tops uitgeroeid en het kamp van de legion ook dus ik denk dat het gedaan is met me voor die fracties
Ik zou de Kings proberen te bevrienden.. The King is tof, en z'n hond nog toffer..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Dae1337 het volgende:
thankshelaas heb ik zonbeetje heel tops uitgeroeid en het kamp van de legion ook dus ik denk dat het gedaan is met me voor die fracties
Dat kan ook wel kloppen dat het dan misloopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:31 schreef Mirel het volgende:
M'n I Could Make You Care quest is heel erg bugged en ik krijg 'em niet completed. Heel veel zooi gelezen op de Fallout Wikia maar het mocht allemaal niet baten.
Dit is de volgorde waarop de ik de quest 'deed' (zonder het te weten bij de eerste paar stappen):
• Als eerst had ik bij Helios One de satelliet laten schieten op de grond naast de mast waardoor de NCR karma omlaag ging.
• In Westside Euclid's C-Finder gevonden van een kind. (op dit moment kwam de quest tevoorschijn in m'n Pip-Boy met als opdracht dat ik de Rangefinger naar de Elder van Hidden Valley moet brengen)
• In de Vault met vegetatie de info laten vernietigen door de ghoul zodat de NCR wetenschapper het niet zou krijgen.
• Volwaardig lid geworden van de Brotherhood.
• Veronica als companion genomen.
• Veronica's speech triggers starten door langs verschillende locaties te lopen.
• Naar de Elder gaan en Veronica met hem laten praten.
• Met Veronica naar de Shack gegaan en de pc bekeken. Alles geaccepted.
Vanaf nu werd het een puinhoop. De C-Finder heb ik al en er stond completed, maar nu stond er gedoe over die Pulsegun. Die dus maar opgehaald.
Met beide wapens ging ik samen met Veronica naar de Elder. Veronica loopt langzaam naar hem toe (volgt mij dus niet) en je ziet ze elkaar aan staren, maar ze praten niet. Ik kan ook niet met hun praten, pas na een tijdje (blijkbaar alsof hun gesprekstijd nog wel van kracht is).
Nu probeerde ik een tijdje lang verschillende dingen. Eerst een van de wapens laten vallen en dan oppikken zodat er completed stond. Verschillende combinaties hiervan geprobeerd, beide, of eentje wel en de andere niet. Dit ook op verschillende plekken geprobeerd, proberen te slapen voor 24 uur of met opnieuw saven en loaden (ook met de 360 aan en uitzetten).
Steam sales in de gaten houden. Was voor 10,- in de summer sale, en rond de kerst is ook altijd een sale. Wellicht dat deze binnenkort nog eens voorbij komt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand waar ik Fallout 3 GOTY voor weinig op de kop kan tikken?
Die persoonlijke quests zijn allemaal zo buggy als de pest. Alleen die van Rose is niet verbonden aan plekken en gesprekken die je moet volgen danwel langs moet lopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat kan ook wel kloppen dat het dan misloopt.
Veronica's quest gaat natuurlijk over het feit dat zij de elder wil overtuigen dat ze de lockdown moeten stoppen, d.m.v. de pulse gun, rangefinder of die info over de vegetatie groei van vault 22. Maar zoals jij zei, was jij al lid van de Brotherhood, wat betekent dat de lockdown al gestopt is. Dus I Could Make You Care is dan een overbodige quest.
Als je Boone bij je hebt moet je volgens mij eerst tig legionnaires mollen voordat hij je genoeg mag.. En met Veronica's quest heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:06 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Die persoonlijke quests zijn allemaal zo buggy als de pest. Alleen die van Rose is niet verbonden aan plekken en gesprekken die je moet volgen danwel langs moet lopen.
Bij Boone ben ik nog nooit verder gekomen...
Bij Boone is het idd wel erg afhankelijk van wat je allemaal al gedaan hebt, voordat je hem een keer meeneemt. Maar bij de anderen heb ik ook nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:06 schreef numero_uno het volgende:
Die persoonlijke quests zijn allemaal zo buggy als de pest. Alleen die van Rose is niet verbonden aan plekken en gesprekken die je moet volgen danwel langs moet lopen.
Bij Boone ben ik nog nooit verder gekomen...
Arcade heeft ook veel van dit soort triggers die af en toe wel werken en dan weer niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Boone is het idd wel erg afhankelijk van wat je allemaal al gedaan hebt, voordat je hem een keer meeneemt. Maar bij de anderen heb ik ook nooit problemen gehad.
Ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef larry_flynt het volgende:
Eer gisteren opnieuw begonnen met Fallout New VegasLeuk hoor!
Had niet echt het gevoel dat ik iets te kiezen had in Fallout 3.. En de hele zooi draait zo geforceerd om jou zelf. In NV speelt de wereld en zijn ontwikkelingen meer de hoofdrol, en ben jij daar een pion in.. Dat stond mij persoonlijk meer aan. Ipv dat je wel eventjes overal waar je komt alles rechtzetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien nog eens terug naar Fallout 3. Qua verhaal stak dat wat mooier in elkaar.
Precies. Heb van beiden genoten om verschillende redenen, maar de politiek, de filosofieën en motivaties, en mede daardoor de spanning tussen alle facties in NV, gaven een veel overtuigender beeld dan in FO3, waarin jij als speler zogenaamd het middelpunt bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Jeff89 het volgende:
Had niet echt het gevoel dat ik iets te kiezen had in Fallout 3.. En de hele zooi draait zo geforceerd om jou zelf. In NV speelt de wereld en zijn ontwikkelingen meer de hoofdrol, en ben jij daar een pion in.. Dat stond mij persoonlijk meer aan.
Serieus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien nog eens terug naar Fallout 3. Qua verhaal stak dat wat mooier in elkaar.
Het verhaal in Fallout 3 is velen malen beter dan NV naar mijn idee.quote:
Het kon mij bij Fallout 3 ook niet schelen wie nou uiteindelijk aan het einde op het knopje mocht drukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Georges het volgende:
[..]
Het verhaal in Fallout 3 is velen malen beter dan NV naar mijn idee.
Het interesseerde me niet veel wie uiteindelijk New Vegas zou beheersen.
Je bent een courier die wordt neergeschoten om iets, daarna word je iets gevraagd en als je het niet doet dan enz.
Wie is die courier en waarom boeit het eigenlijk, weinig verbondenheid.
De gameplay is wel veel beter in NV, maar dat is wat anders.
In deel 3 voelde ik meer betrokkenheid bij de character.
In New Vegas heb ik een keer de main quest uitgespeeld en daarna probeerde ik dat zoveel mogelijk te vermijden bij nieuwe play throughs.
Het verhaal, voorzover het aanwezig is in NV is erg mager en nogal geforceerd.
Ik voelde me meer een errand boy dan dat ik daadwerkelijk enige invloed had.
Ieder z'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst uitgespeeld, erg tof!Ik vond het legion einde het tofst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
cool, ga ik die nu wel ff proberen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vond het legion einde het tofst.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst uitgespeeld, erg tof!Het maakt in principe niet veel uit, maar ik zou zeggen, doe Dead Money voordat je Oldworld Blues doet. Er zitten wat raakpunten tussen die dlc, die beter overkomen als je het in die volgorde doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En btw, ALS het Legion einde de vetste is, zou je die dan niet als laatste doen? Naar een hoogtepunt toewerken?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Haha dat is wel HEEl erg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:
heb em effe weer voor t eerst in eeuwen opgestart.
Ben net klaar met de Doctor in het begin.
Wil ik pre war casual kleding aan doen.
Loopt ie vast.
Xbox maar weer uit gedaan
En nog een reden voor een nieuwe pc...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:
heb em effe weer voor t eerst in eeuwen opgestart.
Ben net klaar met de Doctor in het begin.
Wil ik pre war casual kleding aan doen.
Loopt ie vast.
Xbox maar weer uit gedaan
Exclusieve DLC Skyrim voor Xbox 360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En nog een reden voor een nieuwe pc...
1) Skyrim
2) The Witcher 2
3) (fatsoenlijk) Fallout: New Vegas (kunnen spelen.).
...
En btw, Pek en ik wezen je er Nov '10 al op:
Fallout: New Vegas #5 waar Larry een vraag heeft
Beetje eigenwijs, huh?
1 maand exclusiefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Exclusieve DLC Skyrim voor Xbox 360Dat is juist weer minder reden voor een PC.
Maar je hebt gelijk, skyrim moet ik gewoon op de PC spelen.
Kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Dat unarmed combat is echt zwaar overpowered mien jungIk ben nu level 4 en ros alles en iedereen de pan in. Volgens mij kan ik nu al bijna alles aan op deathclaws en die deathstalkers na
Die shit inderdaad. Of gewoon in de middle of nowhere tussen wat rotsen vast komen te zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:10 schreef Mirel het volgende:
paar keer gehad dat ik ergens in sprong en er dan niet uit kon komen. Zoals in dat gebouw waar de sexbot Fisto zit, als je op de loopband gaat staan dan kom je er niet af. Het irritante is dat je er per ongeluk op kan lopen, je hoeft niet te springen, terwijl het net zo hoog is als een tafel. Of vlakbij de Gun Runners bij zo'n kapot gebouw in een raamopening springen en er dan niet uit kunnen komen
Ik vind het ook niet helemaal mooi uitgewerkt. Qua sfeer mis ik toch het post-apocalyptische nog altijd, daarna is het qua diepgang ook niet zo goed uitgewerkt. In Fallout 3 vond je overal computers met achtergrondinformatie, daar ontbreekt het hier aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:18 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik vooral jammer vind is dat je niet de opvolger van Mr. House kunt worden. Ik wil de baas zijn in The Strip, maar dat kan dus niet, terwijl je wel een leger Securitrons onder je hoede hebt.
Ik was daar geweest en probeerde zolang mogelijk te verstoppen om vervolgens heerlijk een paar Mini Nukes erop te huiten en met Rocket Launchers te gaan huiten. Zo kwam ik en aan mijn 10.000 Explosive Damage en had ik mijn mooie Remnants Armorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef ioko het volgende:
Ben weer lekker aan het spelen, ondanks moeilijk opstarten en afsluiten.
Ben ondertussen level 26 (o.i.d.) en heb vrijwel alle locaties ontdekt en sidequests gedaan. Nu de laatste fracties nog overhalen en dan de Yes Man route spelen.
Wil je je hart eens ophalen (als je al flink geleveled bent)? Ga dan eens naar het Cliffside prospectors camp (in je map, onderaan rechts) en steek daar de rivier over naar Deathclaw promontory (niet gemarkeerde locatie).
Afhankelijk van je level zitten hier tussen de 15 en de 30 deathclaws. In mijn geval waren het er 25 of 26 (waaronder een moeder en alphamale). Lastig is dat ze met 4 of 5 tegelijk aanvallen. Tips:
- Gebruik Boone, of andere companion als 'bliksemafleider'.
- Lok een paar deathclaws mee en ren het water in. Ze zullen nu van je weglopen, waarna je snel nog wat schoten kunt lossen.
- Na de eerste 10 kun je doorlopen omhoog. Nu is het zaak dat je hoger gelegen grond opzoekt (stealthboys helpen maar zeer beperkt).
Na een goede locatie te hebben gevonden heb ik Boone wel 5 keer out laten gaan en ondertussen met mijn AM-rifle en Gobi rifle de rest afgemaakt.
Ik vond het behoorlijk beangstigend om 8 deathclaws op me af te zien rennen. Nu nog op zoek naar het remnant power armor (en T41 armor). Daar was het me om te doen.
Staat sinds vanmiddag ook op Xbox Live hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie hem nu op steam staan als download
Jammer dat ik het spel voor de x360 heb
Waar speel je op?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem aan dat je een quest update of een radiosignaal hoort te krijgen? Ik krijg niets te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jah. En de still in de dark quest. Heb dus net die 3 lijken gevonden en die holotapes verzameld, maar mcnamara kan ik niet tegen praten en Hardin triggert niet die gespreksopties.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef Mirel het volgende:
Die quest dat Veronica de Brotherhood wilt veranderen?
Lonesome Road was trouwens erg kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |