Ik vind het ook niet helemaal mooi uitgewerkt. Qua sfeer mis ik toch het post-apocalyptische nog altijd, daarna is het qua diepgang ook niet zo goed uitgewerkt. In Fallout 3 vond je overal computers met achtergrondinformatie, daar ontbreekt het hier aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:18 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik vooral jammer vind is dat je niet de opvolger van Mr. House kunt worden. Ik wil de baas zijn in The Strip, maar dat kan dus niet, terwijl je wel een leger Securitrons onder je hoede hebt.
Ik was daar geweest en probeerde zolang mogelijk te verstoppen om vervolgens heerlijk een paar Mini Nukes erop te huiten en met Rocket Launchers te gaan huiten. Zo kwam ik en aan mijn 10.000 Explosive Damage en had ik mijn mooie Remnants Armorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef ioko het volgende:
Ben weer lekker aan het spelen, ondanks moeilijk opstarten en afsluiten.
Ben ondertussen level 26 (o.i.d.) en heb vrijwel alle locaties ontdekt en sidequests gedaan. Nu de laatste fracties nog overhalen en dan de Yes Man route spelen.
Wil je je hart eens ophalen (als je al flink geleveled bent)? Ga dan eens naar het Cliffside prospectors camp (in je map, onderaan rechts) en steek daar de rivier over naar Deathclaw promontory (niet gemarkeerde locatie).
Afhankelijk van je level zitten hier tussen de 15 en de 30 deathclaws. In mijn geval waren het er 25 of 26 (waaronder een moeder en alphamale). Lastig is dat ze met 4 of 5 tegelijk aanvallen. Tips:
- Gebruik Boone, of andere companion als 'bliksemafleider'.
- Lok een paar deathclaws mee en ren het water in. Ze zullen nu van je weglopen, waarna je snel nog wat schoten kunt lossen.
- Na de eerste 10 kun je doorlopen omhoog. Nu is het zaak dat je hoger gelegen grond opzoekt (stealthboys helpen maar zeer beperkt).
Na een goede locatie te hebben gevonden heb ik Boone wel 5 keer out laten gaan en ondertussen met mijn AM-rifle en Gobi rifle de rest afgemaakt.
Ik vond het behoorlijk beangstigend om 8 deathclaws op me af te zien rennen. Nu nog op zoek naar het remnant power armor (en T41 armor). Daar was het me om te doen.
Staat sinds vanmiddag ook op Xbox Live hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zie hem nu op steam staan als download
Jammer dat ik het spel voor de x360 heb
Waar speel je op?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:59 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem aan dat je een quest update of een radiosignaal hoort te krijgen? Ik krijg niets te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Jah. En de still in de dark quest. Heb dus net die 3 lijken gevonden en die holotapes verzameld, maar mcnamara kan ik niet tegen praten en Hardin triggert niet die gespreksopties.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef Mirel het volgende:
Die quest dat Veronica de Brotherhood wilt veranderen?
Lonesome Road was trouwens erg kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |