Ik vind energy weapons niet tof.. Ik heb nu de Cowboy perk, dus gebruik alleen revolvers, reapeaters en messen. Vind ik sowieso toffer, zeker in de Wild West sfeer van New Vegas. Ook lijken er voor dat soort wapens de meeste (en tofste imo) mods te zijn, en voor de revolver calibers zijn ook de tofste Hand-Load varianten te vinden.. (SWC .44, SWC .45-70, JHP .44, Magnum 20g voor de Lever-action shotgun..)..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op zich gebruikte ik al vrij snel energy weapons in het spel en die stond daarom snel op 100 en guns bleef steken op 50 of zo.Die speciale gauss rifle
Ik dacht ook bij het einde van ncr what the hell? Das een einde die ik niet helemaal verwacht had.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik vind energy weapons niet tof.. Ik heb nu de Cowboy perk, dus gebruik alleen revolvers, reapeaters en messen. Vind ik sowieso toffer, zeker in de Wild West sfeer van New Vegas. Ook lijken er voor dat soort wapens de meeste (en tofste imo) mods te zijn, en voor de revolver calibers zijn ook de tofste Hand-Load varianten te vinden.. (SWC .44, SWC .45-70, JHP .44, Magnum 20g voor de Lever-action shotgun..)..
Ik weet alleen nog niet welke path ik ga kiezen.. NCR heb ik al eens gedaan, en vond ik 'n beetje gay, maar Legion en Mr House vind ik eigenlijk ook maar sukkels. Om niet te beginnen over Yes ManLastige kwestie..
Wachten op het berichtje via je pipboy en dan gewoon naar het punt gaan die de quest aangeeft. De Mojave Drive-in in dit geval.quote:
Lvl 15 wordt aangeraden, dacht ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef wuuht het volgende:
wat heb je nodig qua missies die je gedaan hebt om in de dlc te komen
Wist je soms verschijnt hey pas na een uurquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:50 schreef Mirel het volgende:
Ik was in Vault 34, levelde up, maar ik kreeg het skill scherm niet. Nadat ik een andere area binnenloop krijg ik na het laadscherm het scherm met de skills, en daarna het scherm met de perks. Vervolgens ga ik echter dood en wordt de boel opnieuw geladen, en ben weer terug in die area. Ditmaal krijg ik het scherm met de skills en dus ook het scherm met de perks niet.
Nu heb ik in feite een level-up gehad zonder skillpunten te kunnen gebruiken of perks te kunnen kiezen.
Lijkt me wel.. Op de PC is het me iig ook wel eens gebeurd dat ik ging spelen, een save laadde en dat ik direct het lvlup schermpje kreegquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:09 schreef Mirel het volgende:
Is daar nog kans op nu de 360 al uit is gezet?
true ik had het net nog:D(xbox360)quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Op de PC is het me iig ook wel eens gebeurd dat ik ging spelen, een save laadde en dat ik direct het lvlup schermpje kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |