abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:08:58 #226
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_100186905
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds geen toegang tot de nieuwe DLC, de oproep komt maar niet -O-
Krijg bij een nieuw karakter al direct de quests erbij te staan (alleen oddworld heb ik niet) dus lijkt me toch niet in orde te zijn. Indien pc: reinstall?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:45:39 #227
85962 ioko
I Appear Missing
pi_100188151
Ik heb al sinds het begin problemen met het spel op de PC. De enige manier om te spelen ziet er voor mij zo uit, nadat ik alle mogelijk aanpassingen en tips heb opgevolgd:

- Ik heb een (auto) save van direct wanneer ik in Goodsprings het huis van de dokter uitkom.
- Ik zet daarna de autosave uit, zodat deze savegame behouden blijft.
- Ik start de pc helemaal opnieuw op (dit al een aantal keer moeten doen, omdat er toch soms een nieuwe autosave wordt gemaakt, geen idee waarom).
- Ik start meteen de autosave op: het spel draait!
- Ik open de savegame van waar ik ben gebleven en ik speel verder.
- Spel afsluiten lukt niet in het spel zelf, dat gaat alleen met taakbeheer.

Ik heb echter een nieuw probleem: nu ik op de Strip ben, heb ik mijn originele probleem weer: ook als ik bovengenoemde opzet volg is de strip niet speelbaar.

Wat er gebeurd is dat mijn CPU load naar 100% gaat. Ik ben huiverig om zomaar een nieuwe videokaart te kopen, aangezien ik niet weet of dat iets gaat oplossen. Ik denk zelf van wel, maar ik vind het vreemd dat na alle updates dit spel nog steeds niet normaal draait. Fallout 3 draaide wel.

Ben nu alles opnieuw aan het installeren, dus we zullen zien. Iemand nog een ultieme tip?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:40:17 #228
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_100189953
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:45 schreef ioko het volgende:
Ik heb al sinds het begin problemen met het spel op de PC. De enige manier om te spelen ziet er voor mij zo uit, nadat ik alle mogelijk aanpassingen en tips heb opgevolgd:

- Ik heb een (auto) save van direct wanneer ik in Goodsprings het huis van de dokter uitkom.
- Ik zet daarna de autosave uit, zodat deze savegame behouden blijft.
- Ik start de pc helemaal opnieuw op (dit al een aantal keer moeten doen, omdat er toch soms een nieuwe autosave wordt gemaakt, geen idee waarom).
- Ik start meteen de autosave op: het spel draait!
- Ik open de savegame van waar ik ben gebleven en ik speel verder.
- Spel afsluiten lukt niet in het spel zelf, dat gaat alleen met taakbeheer.

Ik heb echter een nieuw probleem: nu ik op de Strip ben, heb ik mijn originele probleem weer: ook als ik bovengenoemde opzet volg is de strip niet speelbaar.

Wat er gebeurd is dat mijn CPU load naar 100% gaat. Ik ben huiverig om zomaar een nieuwe videokaart te kopen, aangezien ik niet weet of dat iets gaat oplossen. Ik denk zelf van wel, maar ik vind het vreemd dat na alle updates dit spel nog steeds niet normaal draait. Fallout 3 draaide wel.

Ben nu alles opnieuw aan het installeren, dus we zullen zien. Iemand nog een ultieme tip?
Al een integrity check van alle local files gedraait in steam?
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:25:15 #229
85962 ioko
I Appear Missing
pi_100191394
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Al een integrity check van alle local files gedraait in steam?
Volgens mij is dat die check die telkens een melding geeft dat er 1 bestand niet goed is en opnieuw wordt gedownload. Dat heb ik al zeker 10 keer gedaan. Melding blijft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:41:07 #230
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_100191925
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:25 schreef ioko het volgende:

[..]

Volgens mij is dat die check die telkens een melding geeft dat er 1 bestand niet goed is en opnieuw wordt gedownload. Dat heb ik al zeker 10 keer gedaan. Melding blijft.
Jup, thats the one. Wellicht dan toch eens handig om alle local content eruit te mikken en opnieuw te downloaden.. Er zit blijkbaar ergens een damaged file die zich niet laat herstellen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:33:35 #231
62182 Georges
That's the shit
pi_100212197
Ik vind de meeste dlc's tot nu toe een beetje 'eilandjes' , ze staan zo op zichzelf.
Als je er bent kun je ook niet terug. Het staat nogal ver van het grotere verhaal.
Had ik met Fallout 3 ook, wel minder.
Ik vond Broken Steel erg goed omdat het verder ging waar het verhaal was gebleven.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:42:52 #232
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100212738
En iets zoals Broken Steel willen ze dus juist niet doen :{

Kan ik trouwens New Vegas verder spelen nadat ik de main storyline uitspeel?
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:55:57 #233
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_100222825
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Mirel het volgende:
En iets zoals Broken Steel willen ze dus juist niet doen :{

Kan ik trouwens New Vegas verder spelen nadat ik de main storyline uitspeel?
nope
pi_100224827
Ik heb ervoor gezorgd dat ze me in sommige gebouwen ( kings, tops ) aanvallen. Kan ik hier wat aan doen?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:01:17 #235
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_100226094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:08 schreef Dae1337 het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat ze me in sommige gebouwen ( kings, tops ) aanvallen. Kan ik hier wat aan doen?
Oudere savegame laden? Een slechte reputatie bij 1 van de fracties is zeer moeilijk om vanaf te komen. Je zou kunnen proberen de tegenpool van hun aan te vallen om op die manier een wit voetje te halen, maar volgens mij is dat alleen de NCR?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:22:42 #236
97079 Jeff89
Conquer All
pi_100228304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Oudere savegame laden? Een slechte reputatie bij 1 van de fracties is zeer moeilijk om vanaf te komen. Je zou kunnen proberen de tegenpool van hun aan te vallen om op die manier een wit voetje te halen, maar volgens mij is dat alleen de NCR?
Zelfs bij de NCR krijg je volgens mij geen random reputatie-up als je Legion killed..
De Kings kan je misschien bevrienden door mensen te helpen in Freeside (the King is for the People..) en de Tops mogelijk quests voor ze doen? Anders misschien de Mr. House lijn spelen?
pi_100244267
thanks :) helaas heb ik zonbeetje heel tops uitgeroeid en het kamp van de legion ook dus ik denk dat het gedaan is met me voor die fracties
pi_100261605
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Dae1337 het volgende:
thanks :) helaas heb ik zonbeetje heel tops uitgeroeid en het kamp van de legion ook dus ik denk dat het gedaan is met me voor die fracties
Zo gigantisch veel mis je niet hoor, en anders doe je het in de volgende playtrough op een andere manier?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:23:32 #239
97079 Jeff89
Conquer All
pi_100297955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Dae1337 het volgende:
Ik zou de Kings proberen te bevrienden.. The King is tof, en z'n hond nog toffer..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 01:31:30 #240
87680 Mirel
pi_100300359
M'n I Could Make You Care quest is heel erg bugged en ik krijg 'em niet completed. Heel veel zooi gelezen op de Fallout Wikia maar het mocht allemaal niet baten.

Dit is de volgorde waarop de ik de quest 'deed' (zonder het te weten bij de eerste paar stappen :')):

• Als eerst had ik bij Helios One de satelliet laten schieten op de grond naast de mast waardoor de NCR karma omlaag ging.
• In Westside Euclid's C-Finder gevonden van een kind. (op dit moment kwam de quest tevoorschijn in m'n Pip-Boy met als opdracht dat ik de Rangefinger naar de Elder van Hidden Valley moet brengen)
• In de Vault met vegetatie de info laten vernietigen door de ghoul zodat de NCR wetenschapper het niet zou krijgen.
• Volwaardig lid geworden van de Brotherhood.
• Veronica als companion genomen.
• Veronica's speech triggers starten door langs verschillende locaties te lopen.
• Naar de Elder gaan en Veronica met hem laten praten.
• Met Veronica naar de Shack gegaan en de pc bekeken. Alles geaccepted.

Vanaf nu werd het een puinhoop. De C-Finder heb ik al en er stond completed, maar nu stond er gedoe over die Pulsegun. Die dus maar opgehaald.

Met beide wapens ging ik samen met Veronica naar de Elder. Veronica loopt langzaam naar hem toe (volgt mij dus niet) en je ziet ze elkaar aan staren, maar ze praten niet. Ik kan ook niet met hun praten, pas na een tijdje (blijkbaar alsof hun gesprekstijd nog wel van kracht is).

Nu probeerde ik een tijdje lang verschillende dingen. Eerst een van de wapens laten vallen en dan oppikken zodat er completed stond. Verschillende combinaties hiervan geprobeerd, beide, of eentje wel en de andere niet. Dit ook op verschillende plekken geprobeerd, proberen te slapen voor 24 uur of met opnieuw saven en loaden (ook met de 360 aan en uitzetten).
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:32:27 #241
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_100304800
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:31 schreef Mirel het volgende:
M'n I Could Make You Care quest is heel erg bugged en ik krijg 'em niet completed. Heel veel zooi gelezen op de Fallout Wikia maar het mocht allemaal niet baten.

Dit is de volgorde waarop de ik de quest 'deed' (zonder het te weten bij de eerste paar stappen :')):

• Als eerst had ik bij Helios One de satelliet laten schieten op de grond naast de mast waardoor de NCR karma omlaag ging.
• In Westside Euclid's C-Finder gevonden van een kind. (op dit moment kwam de quest tevoorschijn in m'n Pip-Boy met als opdracht dat ik de Rangefinger naar de Elder van Hidden Valley moet brengen)
• In de Vault met vegetatie de info laten vernietigen door de ghoul zodat de NCR wetenschapper het niet zou krijgen.
• Volwaardig lid geworden van de Brotherhood.
• Veronica als companion genomen.
• Veronica's speech triggers starten door langs verschillende locaties te lopen.
• Naar de Elder gaan en Veronica met hem laten praten.
• Met Veronica naar de Shack gegaan en de pc bekeken. Alles geaccepted.

Vanaf nu werd het een puinhoop. De C-Finder heb ik al en er stond completed, maar nu stond er gedoe over die Pulsegun. Die dus maar opgehaald.

Met beide wapens ging ik samen met Veronica naar de Elder. Veronica loopt langzaam naar hem toe (volgt mij dus niet) en je ziet ze elkaar aan staren, maar ze praten niet. Ik kan ook niet met hun praten, pas na een tijdje (blijkbaar alsof hun gesprekstijd nog wel van kracht is).

Nu probeerde ik een tijdje lang verschillende dingen. Eerst een van de wapens laten vallen en dan oppikken zodat er completed stond. Verschillende combinaties hiervan geprobeerd, beide, of eentje wel en de andere niet. Dit ook op verschillende plekken geprobeerd, proberen te slapen voor 24 uur of met opnieuw saven en loaden (ook met de 360 aan en uitzetten).
Dat kan ook wel kloppen dat het dan misloopt.
Veronica's quest gaat natuurlijk over het feit dat zij de elder wil overtuigen dat ze de lockdown moeten stoppen, d.m.v. de pulse gun, rangefinder of die info over de vegetatie groei van vault 22. Maar zoals jij zei, was jij al lid van de Brotherhood, wat betekent dat de lockdown al gestopt is. Dus I Could Make You Care is dan een overbodige quest.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_100308246
Weet iemand waar ik Fallout 3 GOTY voor weinig op de kop kan tikken?
pi_100310423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand waar ik Fallout 3 GOTY voor weinig op de kop kan tikken?
Steam sales in de gaten houden. Was voor 10,- in de summer sale, en rond de kerst is ook altijd een sale. Wellicht dat deze binnenkort nog eens voorbij komt.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:06:51 #244
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100312714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:32 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dat kan ook wel kloppen dat het dan misloopt.
Veronica's quest gaat natuurlijk over het feit dat zij de elder wil overtuigen dat ze de lockdown moeten stoppen, d.m.v. de pulse gun, rangefinder of die info over de vegetatie groei van vault 22. Maar zoals jij zei, was jij al lid van de Brotherhood, wat betekent dat de lockdown al gestopt is. Dus I Could Make You Care is dan een overbodige quest.
Die persoonlijke quests zijn allemaal zo buggy als de pest. Alleen die van Rose is niet verbonden aan plekken en gesprekken die je moet volgen danwel langs moet lopen.
Bij Boone ben ik nog nooit verder gekomen...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:56:10 #245
97079 Jeff89
Conquer All
pi_100316804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:06 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Die persoonlijke quests zijn allemaal zo buggy als de pest. Alleen die van Rose is niet verbonden aan plekken en gesprekken die je moet volgen danwel langs moet lopen.
Als je Boone bij je hebt moet je volgens mij eerst tig legionnaires mollen voordat hij je genoeg mag.. En met Veronica's quest heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:09:16 #246
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_100321216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:06 schreef numero_uno het volgende:
Bij Boone is het idd wel erg afhankelijk van wat je allemaal al gedaan hebt, voordat je hem een keer meeneemt. Maar bij de anderen heb ik ook nooit problemen gehad.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:21:52 #247
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100321540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Bij Boone is het idd wel erg afhankelijk van wat je allemaal al gedaan hebt, voordat je hem een keer meeneemt. Maar bij de anderen heb ik ook nooit problemen gehad.
Arcade heeft ook veel van dit soort triggers die af en toe wel werken en dan weer niet.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:27:05 #248
87680 Mirel
pi_100415718
Uitgespeeld voor Mr House. Nieuwe character nu, met lvl 1 al naar Freeside gegaan, voorbij de deathclaws :7

pi_100427926
Eer gisteren opnieuw begonnen met Fallout New Vegas :D Leuk hoor!
pi_100501756
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef larry_flynt het volgende:
Eer gisteren opnieuw begonnen met Fallout New Vegas :D Leuk hoor!
Ik ook :)
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')