Had niet echt het gevoel dat ik iets te kiezen had in Fallout 3.. En de hele zooi draait zo geforceerd om jou zelf. In NV speelt de wereld en zijn ontwikkelingen meer de hoofdrol, en ben jij daar een pion in.. Dat stond mij persoonlijk meer aan. Ipv dat je wel eventjes overal waar je komt alles rechtzetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien nog eens terug naar Fallout 3. Qua verhaal stak dat wat mooier in elkaar.
Precies. Heb van beiden genoten om verschillende redenen, maar de politiek, de filosofieėn en motivaties, en mede daardoor de spanning tussen alle facties in NV, gaven een veel overtuigender beeld dan in FO3, waarin jij als speler zogenaamd het middelpunt bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Jeff89 het volgende:
Had niet echt het gevoel dat ik iets te kiezen had in Fallout 3.. En de hele zooi draait zo geforceerd om jou zelf. In NV speelt de wereld en zijn ontwikkelingen meer de hoofdrol, en ben jij daar een pion in.. Dat stond mij persoonlijk meer aan.
Serieus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien nog eens terug naar Fallout 3. Qua verhaal stak dat wat mooier in elkaar.
Het verhaal in Fallout 3 is velen malen beter dan NV naar mijn idee.quote:
Het kon mij bij Fallout 3 ook niet schelen wie nou uiteindelijk aan het einde op het knopje mocht drukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Georges het volgende:
[..]
Het verhaal in Fallout 3 is velen malen beter dan NV naar mijn idee.
Het interesseerde me niet veel wie uiteindelijk New Vegas zou beheersen.
Je bent een courier die wordt neergeschoten om iets, daarna word je iets gevraagd en als je het niet doet dan enz.
Wie is die courier en waarom boeit het eigenlijk, weinig verbondenheid.
De gameplay is wel veel beter in NV, maar dat is wat anders.
In deel 3 voelde ik meer betrokkenheid bij de character.
In New Vegas heb ik een keer de main quest uitgespeeld en daarna probeerde ik dat zoveel mogelijk te vermijden bij nieuwe play throughs.
Het verhaal, voorzover het aanwezig is in NV is erg mager en nogal geforceerd.
Ik voelde me meer een errand boy dan dat ik daadwerkelijk enige invloed had.
Ieder z'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst uitgespeeld, erg tof!Ik vond het legion einde het tofst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
cool, ga ik die nu wel ff proberen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vond het legion einde het tofst.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst uitgespeeld, erg tof!Het maakt in principe niet veel uit, maar ik zou zeggen, doe Dead Money voordat je Oldworld Blues doet. Er zitten wat raakpunten tussen die dlc, die beter overkomen als je het in die volgorde doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En btw, ALS het Legion einde de vetste is, zou je die dan niet als laatste doen? Naar een hoogtepunt toewerken?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Haha dat is wel HEEl erg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:
heb em effe weer voor t eerst in eeuwen opgestart.
Ben net klaar met de Doctor in het begin.
Wil ik pre war casual kleding aan doen.
Loopt ie vast.
Xbox maar weer uit gedaan
En nog een reden voor een nieuwe pc...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef RickoKun het volgende:
heb em effe weer voor t eerst in eeuwen opgestart.
Ben net klaar met de Doctor in het begin.
Wil ik pre war casual kleding aan doen.
Loopt ie vast.
Xbox maar weer uit gedaan
Exclusieve DLC Skyrim voor Xbox 360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En nog een reden voor een nieuwe pc...
1) Skyrim
2) The Witcher 2
3) (fatsoenlijk) Fallout: New Vegas (kunnen spelen.).
...
En btw, Pek en ik wezen je er Nov '10 al op:
Fallout: New Vegas #5 waar Larry een vraag heeft
Beetje eigenwijs, huh?
1 maand exclusiefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Exclusieve DLC Skyrim voor Xbox 360Dat is juist weer minder reden voor een PC.
Maar je hebt gelijk, skyrim moet ik gewoon op de PC spelen.
Kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Dat unarmed combat is echt zwaar overpowered mien jungIk ben nu level 4 en ros alles en iedereen de pan in. Volgens mij kan ik nu al bijna alles aan op deathclaws en die deathstalkers na
Die shit inderdaad. Of gewoon in de middle of nowhere tussen wat rotsen vast komen te zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:10 schreef Mirel het volgende:
paar keer gehad dat ik ergens in sprong en er dan niet uit kon komen. Zoals in dat gebouw waar de sexbot Fisto zit, als je op de loopband gaat staan dan kom je er niet af. Het irritante is dat je er per ongeluk op kan lopen, je hoeft niet te springen, terwijl het net zo hoog is als een tafel. Of vlakbij de Gun Runners bij zo'n kapot gebouw in een raamopening springen en er dan niet uit kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |