Ik dacht dat MeMo juist naar de Praxis was geweest?quote:
Pfff jullie moet, wederom, niet zo zeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan een man net zo goed gelijk doodsteken als je dat zegt
Ik zou voor zweden of noorwegen gaan als ik zou emigreren.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel naar Canada, is niet zo warm hoor
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Aan wie dan nog meer? Je zoontje? Die kan toch mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja onmogelijk is het natuurlijk niet, maar ik heb niet alleen mezelf om aan te denken he.
En z'n scholing dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aan wie dan nog meer? Je zoontje? Die kan toch mee?
Ja, die kan je natuurlijk zomaar uit zijn leventje in Nederland trekken.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fancluben anders pleur ik em in een stalling, hebben mn ouders toch zat
Nee maar wel een mooi landquote:Op zondag 16 januari 2011 01:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel naar Canada, is niet zo warm hoor
Ik heb in Finland gewoondquote:Op zondag 16 januari 2011 01:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou voor zweden of noorwegen gaan als ik zou emigreren.
internationale schoolquote:
Precies, dat heeft helemaal geen consequenties voor zijn verdere emotionele ontwikkeling ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die kan je natuurlijk zomaar uit zijn leventje in Nederland trekken.
Als je van woonplaats verhuisd, doe je precies hetzelfde... dus nee, vind ik geen redenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die kan je natuurlijk zomaar uit zijn leventje in Nederland trekken.
Ja leuk, ik kan ook echt scholing volgen in een vreemd land met een vreemde taalquote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In andere landen zijn geen scholen?
Alfa 75 TS Numerata, niet héél bijzonder, maar net even anders dan anders.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
[..]
Nee maar wel een mooi land
Zie PeuRacs antwoordquote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja leuk, ik kan ook echt scholing volgen in een vreemd land met een vreemde taal
Uhuh, maar goed, het is wel een grotere stap dan, je haalt een kind dan wel weg uit zijn omgeving. Ik ben het geheel niet van plan ofzo hoor, maar ik snap het gevoel van peu wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Binnen Nederland kan je alleen wel wat makkelijker je oude omgeving opzoeken dan vanuit het buitenlandquote:Op zondag 16 januari 2011 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je van woonplaats verhuisd, doe je precies hetzelfde... dus nee, vind ik geen reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |