abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91388556

[ Bericht 16% gewijzigd door Symphonic op 18-01-2011 21:24:29 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  ESF Reporter zaterdag 15 januari 2011 @ 23:10:55 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_91388578
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is eruit :@
Dennis Ten Vergert.
c_a, je moet echt het optreden van Roman bekijken.
pi_91388585
Thx bos :)
pi_91388616
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Dennis Ten Vergert.
c_a, je moet echt het optreden van Roman bekijken.
Was roman goed O+

Wat zong hij :9
  ESF Reporter zaterdag 15 januari 2011 @ 23:13:27 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_91388747
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Was roman goed O+

Wat zong hij :9
Het was vooral emotioneel. Hij zong het nummer "Alsof je bij me bent", dat hij een half jaar geleden op de begrafenis van z'n vader had gezongen. Vervolgens gaf Willem redelijk bot een opmerking dat het publiek met dit soort privé dingen niks te maken had. En toen nam Pia het voor Roman op door te zeggen dat het Roman's keus niet was om dit erbij te vermelden. En toen brak Roman. :'( O+

Maar zijn optreden was wel heel goed.
pi_91388748
Wie nog meer in sing off?
  ESF Reporter zaterdag 15 januari 2011 @ 23:13:53 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_91388769
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie nog meer in sing off?
Marijn met z'n ouwe kop. :)
pi_91388787
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Het was vooral emotioneel. Hij zong het nummer "Alsof je bij me bent", dat hij een half jaar geleden op de begrafenis van z'n vader had gezongen. Vervolgens gaf Willem redelijk bot een opmerking dat het publiek met dit soort privé dingen niks te maken had. En toen nam Pia het voor Roman op door te zeggen dat het Roman's keus niet was om dit erbij te vermelden. En toen brak Roman. :'( O+

Aaaaaw O+

Ik kan morgen pas terugkijken :)
pi_91388939
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:

[..]

dat was een heel momentje, erg emo!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_91388976
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Clauw het volgende:

[..]

Waarom moet je huilen? Dat hij US is voor Freek?
Ja niet zo gek toch?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91389134
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat de komende weken eerst Kelvin, Marijn en Jeroen het veld moeten ruimen. Daarna Dennis de G. en Mischa. Blijven over: Tommie, Roman en Ruud. De uitslag daarvan hangt af van de stemmers, en of de heren ook blijken te kunnen zingen + dansen + zwaardvechten.
Je zegt het precies zoals ik het ook zou verwachten. Maar zoals vanavond bij Dennis ten V, die had ik écht niet aan zien komen. Ik dacht dat Dennis ten V zeker bij de top 3/4 zou komen. Maar verder denk ik ook dat het zo zou moeten gaan.

Tommie danst, zingt en performt het beste van allemaal, maar vind ik niet een echte Zorro. Toch maakt hij wel een grote kans om te winnen denk ik..
pi_91389462
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ja niet zo gek toch?
Ja vind ik van wel. Blijkbaar vond Erwin (e.a.) hem wel goed genoeg voor die US rol.
pi_91389806
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Clauw het volgende:

[..]

Ja vind ik van wel. Blijkbaar vond Erwin (e.a.) hem wel goed genoeg voor die US rol.
er zijn er niet zoveel die aan Freek kunnen tippen en Kelvin zeker niet.
Dan heb ik wl andere gegadigden voor de US rol
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91390708
Is Dennis V trouwens homo (nee ik heb daar geen radar voor) ? Dat meisjes daarom niet stemmen?
pi_91393389
Deze show stond me wel aan. Ik vond het in ieder geval veel minder erg dan Willem scheen te vinden. Kim-Lian viel me mee. Ik dacht dat zij alles leuk en mooi zou vinden, maar dat was dus niet zo. De schermles was erg leuk. Zo in de kerk. De domper was wel de sing off. Ik vond het deze ronde helemaal niet terecht dat Dennis ten V en Marijn daar stonden.

Marijn: Mooie hele zinnen. Zijn stem klonk vandaag beter dan vorige keer. Prima uithalen. Die vent kan wel zingen.
Tommie: Leuk toneelstukje, maar wat een saai nummer. En wat weinig verbluffende zang. Het spreekt mij wel aan dat hij bij flamenco en schermen aangewezen is als winnaar. Dat vind ik ook erg belangrijk.
Dennis de G.: Spreekt me nog steeds niet zo aan. Het is allemaal wel aardig, maar niet meer dan dat. Zeker nog geen stoere, sexy goedzingende zorro.
Mischa: Het begin vond ik mooier dan het einde. Mooier gezongen. De mensen van het licht waren bij zijn nummer slecht bezig.
Dennis ten V.: O.k. Het klonk niet super en was ook niet goed verstaanbaar. Maar ik vind hem wel knap en toch kan hij goed zingen. Zoals hij ook in de sing off liet horen. Ik vind het publiek nu even niet tof. Hij heeft zijn eindsong heel mooi gedaan.
Roman: De beste van vanavond. Heerlijk al die emoties kwamen eruit. Zonder dat hij over de scheef ging. Goed dat Pia het voor hem opnam tegen Willem. Moordwijf! ^O^
Kelvin: Had van mij in de sing off mogen staan. Ik vond er geen bal aan. En ook zijn zang vond ik niet bepaald denderend.
Jeroen: Viel me alles mee. Niet verwacht dat hij dit zou kunnen. Het is niet top. Maar het sleepte me in zekere zin wel mee. Best een aardige stem.
Ruud: Ik waardeer het dat zijn haar wat donkerder was en dit keer niet zo in zijn ogen viel. Hij klonk op het einde beter dan het begin. Ik weet dat het een favoriet is, maar voor mij is hij nogsteeds middenmoot.
  zondag 16 januari 2011 @ 04:09:47 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_91399542
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Phoenixbirdy het volgende:

Tommie: Leuk toneelstukje, maar wat een saai nummer.
Bernstein saai noemen :X
Tommie deed dit ultra moeilijke nummer uitstekend! Mag van mij winnen
quote:
Mischa: De mensen van het licht waren bij zijn nummer slecht bezig.
De mensen van het licht deden precies wat ze hoorden te doen, maar Mischa liep het licht niet op tijd in, zoals HIJ had horen te doen. Jeroen had het moeilijkste nummer van de avond, en bracht het er heel behoorlijk vanaf voor iemand met 0% ervaring.

Voor wat de sing off betreft, Marijn zong daarin het slechtst, en had eruit moeten vliegen. Dennis is bepaald onsportief door Marijn niet te gunnen zijn Zorro-sjerp af te doen. Als je niet tegen je verlies kunt moet je niet aan zo'n stomme talentenjacht meedoen, waarbij je afhankelijk bent van de stemmen van mensen die totaal geen kaas gegeten hebben van wat er allemaal komt kijken bij een musical, laat staan dat ze fatsoenlijk kunnen beoordelen wie een hoofdrol kan dragen.

Ik hoop dat Ruud niet wint. Wat een akelige gladjakker is dat zeg! Niet noemenwaardig talentvoller dan anderen in de show ook, alleen een stuk narcistischer. Maar aangezien het publiek moet kiezen, zal hij waarschijnlijk wel winnen, aangezien het publiek meestal gevoelig is voor een gladjakker. Roman werd terecht door Willem afgefakkeld, het is altijd nogal goedkoop om je persoonlijke omstandigheden te vernoemen, teneinde daardoor sympathie te wekken bij het publiek.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_91400744
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 04:09 schreef ElizabethR het volgende:

Roman werd terecht door Willem afgefakkeld, het is altijd nogal goedkoop om je persoonlijke omstandigheden te vernoemen, teneinde daardoor sympathie te wekken bij het publiek.
even voor de goede orde, het was niet de beslissing van Roman dit naar buiten te brengen maar van de productie.
  ESF Reporter zondag 16 januari 2011 @ 09:52:53 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_91401156
Hey ElizabethR! :W
quote:

[..]
Dennis is bepaald onsportief door Marijn niet te gunnen zijn Zorro-sjerp af te doen.
Het leek eerder dat hij dat deed omdat het Marijn niet lukte om de sjerp los te maken, daarbij nam hij het heft in eigen handen en werd de frustratie alleen groter en hup, los en BAM op de grond met dat ding.
Het zag er niet erg sympathiek uit maar ik kan het me wel voorstellen. Zou het zelfde gereageerd hebben maar ik kan dan ook absoluut niet tegen mijn verlies. :D
pi_91405851
quote:

[..]

Ik hoop dat Ruud niet wint. Wat een akelige gladjakker is dat zeg! Niet noemenwaardig talentvoller dan anderen in de show ook, alleen een stuk narcistischer. Maar aangezien het publiek moet kiezen, zal hij waarschijnlijk wel winnen, aangezien het publiek meestal gevoelig is voor een gladjakker.
Dat je hem glad vindt, ok.. maar waaruit blijkt dat hij narcistisch is dan?
pi_91407112
1
2
OP ZOEK NAAR ZORRO            862.000
OP ZOEK NAAR ZORRO DE UITSLAG 735.000

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 13:27:28 ]
pi_91407340
deze reactie vind ik dan wel vrij narcistisch:

quote:
za 15 jan 2011, 22:36
Dennis verlaat Op Zoek Naar Zorro

Van onze redactie
AMSTERDAM -
Dennis ten Vergert heeft de strijd om de felbegeerde musicalhoofdrol van Zorro moeten opgeven. Hij moest het programma Op zoek naar Zorro in de derde liveshow verlaten.

Kim-Lian van der Meij zat zaterdagavond als derde gastjurylid naast de vaste panelleden Pia Douwes, Erwin van Lambaart en Willem Nijholt om te oordelen over de negen overgebleven Zorro's. Marijn kreeg het minste stemmen van de kijkers en nam het in de sing off op tegen Dennis ten Vergert om de gunst van Willem Nijholt. Ik heb bij een van jullie een opgaande lijn gezien, oordeelde hij. Deze persoon ga ik redden omdat ik naar hem het nieuwsgierigste ben. En dat is Marijn.
Daarmee is de strijd om de rol van Zorro voorbij voor Dennis. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik ben overvallen door het resultaat, reageerde hij verslagen. Ik dacht dat ik dicht in de buurt was en een goede kans maakte op de rol van Zorro. Blijkbaar is dit toch niet zo.
De 30-jarige Dennis had zelf een erg goed gevoel over zijn optreden. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik door zou zijn. In januari heb ik een hele goede eerste auditie gedaan voor de rol. De regisseur sprong op van zijn stoel en zei: jij bent de eerste die de rol speelt zoals dat moet. Als je dat commentaar krijgt dan verwacht je niet dat je er zo snel uit ligt. Maar morgen speel ik weer in Soldaat van Oranje. We gaan gewoon met volle kracht weer door.
pi_91408302
Ohja, even vergeten dat we in Nederland wonen, het land waarin je al gelijk veroordeeld wordt als je jezelf kunt waarderen :').
pi_91409127
ah kom op zeg, dat is niet narcistisch! Die jongen weet gewoon wat hij kan, dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent!
  zondag 16 januari 2011 @ 14:31:32 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_91410176
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ah kom op zeg, dat is niet narcistisch! Die jongen weet gewoon wat hij kan, dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent!
Dat dus aan de ene kant. En aan de andere kant vergeet je dan even dat er nog 10 talenten meedoen die allemaal ook doorgroeien door alle coaching en workshops. Misschien dacht ie iets te veel dat ie er al was.

Maar hoe dan ook sloeg deze sing off al nergens op, echt slecht gestemd door mensen thuis.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:46:32 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_91414104
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:52 schreef Cee het volgende:
Hey ElizabethR! :W

[..]

Het leek eerder dat hij dat deed omdat het Marijn niet lukte om de sjerp los te maken, daarbij nam hij het heft in eigen handen en werd de frustratie alleen groter en hup, los en BAM op de grond met dat ding.
Het zag er niet erg sympathiek uit maar ik kan het me wel voorstellen. Zou het zelfde gereageerd hebben maar ik kan dan ook absoluut niet tegen mijn verlies. :D
Hey Cee, :W

Ah, ok, dat is ook een optie natuurlijk. Ik moet de show kijken op een klein schermpje op mijn MAC, dus ik krijg niet alles 100% mee visueel. Het geluid is wel erg erg goed op mijn MAC.
pi_91453478
Ik kwam gisteren in het theater een oude bekende tegen:

Ze speelt nu Rietje Hermans.
En damn wat is die gegroeid zeg _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 17-01-2011 10:51:25 ]
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91456942
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dat dus aan de ene kant. En aan de andere kant vergeet je dan even dat er nog 10 talenten meedoen die allemaal ook doorgroeien door alle coaching en workshops. Misschien dacht ie iets te veel dat ie er al was.
dat laatste ja, meneertje dacht wel even de finale te kunnen halen.
tel daarbij zijn arrogante houding tijdens en na de sing-off bij op :r
pi_91479737
A.s. zaterdag gaan de Zorro's duetten zingen en gaan er twee Zorro's eruit!!!
pi_91479989
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam gisteren in het theater een oude bekende tegen:

Ze speelt nu Rietje Hermans.
En damn wat is die gegroeid zeg _O_
Wieneke was ook een leuke Maria in SOM :)
pi_91480506
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Clauw het volgende:
A.s. zaterdag gaan de Zorro's duetten zingen en gaan er twee Zorro's eruit!!!
:o

duetten zijn wel leuk, maar er 2 uit??bron?
hoeveel komen er in de singoff

de duetten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91480818
Hoe kort wordt die show dan wel niet?
pi_91481649
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

duetten zijn wel leuk, maar er 2 uit??bron?
hoeveel komen er in de singoff

de duetten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bron is de blog van Tommie op de AVRO site.

Oh ja. Er gaan twee mensen het programma verlaten aankomende Zaterdag, dus nog een laatste keer: Als je mij niet wilt zien gaan. Stem dan...

http://community.avro.nl/(...)aliteit-is-hard.aspx
pi_91482082
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef Clauw het volgende:

[..]

Bron is de blog van Tommie op de AVRO site.

Oh ja. Er gaan twee mensen het programma verlaten aankomende Zaterdag, dus nog een laatste keer: Als je mij niet wilt zien gaan. Stem dan...

http://community.avro.nl/(...)aliteit-is-hard.aspx
heb het gezien, dankje :)

jeetje 2 eruit..
  maandag 17 januari 2011 @ 21:03:43 #34
130755 Kinga
versier hier
pi_91485273
pi_91489441
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef Clauw het volgende:

[..]

Wieneke was ook een leuke Maria in SOM :)
Ik was echt verrast dat ze zo goed was...
Ze raakte een paar keer mijn gevoelige snaar en dat is haar bij E? niet gelukt
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:21:18 #36
130755 Kinga
versier hier
pi_91508902
rvoverdijk
Jaaa fantastisch! Fenne is geboren! #trotseoom ::HTCPHOTO::: http://twitgoo.com/1tohs8

Ik smelt. O+
pi_91514965
quote:
jeetje 2 eruit..
zou dit zijn om te zorgen dat de kans groter wordt dat Willem echt iemand die hij minder vind naar huis kan sturen ? Lees Dennis de Groot
  ESF Reporter dinsdag 18 januari 2011 @ 20:21:03 #38
87554 Cee
Welluk?
pi_91532174
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef SilverBrooke het volgende:

[..]

zou dit zijn om te zorgen dat de kans groter wordt dat Willem echt iemand die hij minder vind naar huis kan sturen ? Lees Dennis de Groot
In het verleden gingen er ook wel eens 2 tegelijk uit.
pi_91537090
Hopelijk Jeroen eruit zaterdag
pi_91558863
quote:

[..]

Bernstein saai noemen :X
Tommie deed dit ultra moeilijke nummer uitstekend! Mag van mij winnen

[..]

De mensen van het licht deden precies wat ze hoorden te doen, maar Mischa liep het licht niet op tijd in, zoals HIJ had horen te doen. Jeroen had het moeilijkste nummer van de avond, en bracht het er heel behoorlijk vanaf voor iemand met 0% ervaring.

Voor wat de sing off betreft, Marijn zong daarin het slechtst, en had eruit moeten vliegen. Dennis is bepaald onsportief door Marijn niet te gunnen zijn Zorro-sjerp af te doen. Als je niet tegen je verlies kunt moet je niet aan zo'n stomme talentenjacht meedoen, waarbij je afhankelijk bent van de stemmen van mensen die totaal geen kaas gegeten hebben van wat er allemaal komt kijken bij een musical, laat staan dat ze fatsoenlijk kunnen beoordelen wie een hoofdrol kan dragen.

Ik hoop dat Ruud niet wint. Wat een akelige gladjakker is dat zeg! Niet noemenwaardig talentvoller dan anderen in de show ook, alleen een stuk narcistischer. Maar aangezien het publiek moet kiezen, zal hij waarschijnlijk wel winnen, aangezien het publiek meestal gevoelig is voor een gladjakker. Roman werd terecht door Willem afgefakkeld, het is altijd nogal goedkoop om je persoonlijke omstandigheden te vernoemen, teneinde daardoor sympathie te wekken bij het publiek.
Hey, ElizabethR. Ben je er weer? Mooi, dan kunnen we weer gezellig ruzie maken. :)

Tommie viel me in de vorige afleveringen niet tegen hoor. Alleen qua zang was dit nummer wel armoede troef. Ben jij het daar niet mee eens dan? Het is wel goed voor zijn conditie trouwens. Want die heeft hij.

De lichten bij Mischa stonden netjes in strakke lijnen. Iedereen kon zien dat dat goed was. Als Mischa ervoor kiest om daar niet goed in te gaan staan, had het licht ervoor kunnen kiezen om te verschuiven. Zodat hij er wel in zou staan, en die mensen hun werk dus goed zouden doen. Daarmee zouden ze meteen laten zien dat het Mischa's fout was.

Dat mensen gestemd hebben die er niets van snappen blijkt wel, ja.

Ik hoop inderdaad ook dat Ruud niet wint.

Roman heeft misschien gescoord bij anderen doordat er wat over zijn persoonlijke situatie is verteld. Maar al was dat niet het geval geweest. Zijn optreden was er vol van. Erg mooi.
pi_91571569
Als ik het zo lees op Twitter, zijn a.s. zaterdag Tommie & Roman een duet en Kelvin & Marijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:37:42 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91665467
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:10 schreef Clauw het volgende:
Als ik het zo lees op Twitter, zijn a.s. zaterdag Tommie & Roman een duet en Kelvin & Marijn.
Ja dat zag ik zojuist op de avro-site ..een filmpje met Erwin van Lambaart en Pia Douwes. Ben benieuwd wie eruit moeten.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:04:22 #43
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_91699991
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Hey, ElizabethR. Ben je er weer? Mooi, dan kunnen we weer gezellig ruzie maken. :)

Waarom?
quote:
De lichten bij Mischa stonden netjes in strakke lijnen. Iedereen kon zien dat dat goed was. Als Mischa ervoor kiest om daar niet goed in te gaan staan, had het licht ervoor kunnen kiezen om te verschuiven. Zodat hij er wel in zou staan, en die mensen hun werk dus goed zouden doen. Daarmee zouden ze meteen laten zien dat het Mischa's fout was.
Ik wil niet vervelend doen en zeker geen ruzie maken :P maar dat gaat zomaar niet hoor. Er wordt voor theatervoorstellingen een lichtplan geschreven en aan de hand daarvan worden lampen in de diverse bruggen en trekken gehangen, die vervolgens worden gesteld met behulp van een soort heftruck met een bakkie eraan, waar de belichtingsman/vrouw in kan gaan staan en omhoog wordt gehesen. Als die lichten zijn gesteld, dan hangen ze vast en kunnen niet zomaar tijdens de voorstelling worden veranderd. De hele voorstelling wordt in de computer gezet met behulp van zogenaamde lichtstanden. Per lichtstand wordt bepaald welke lamp(en) wanneer aangaan en hoe sterk de lichtbundel dient te zijn en welk kleurfilter ervoor moet. In de regiecabine zit een menneke of vrouwke die precies op tijd van stand 1 naar stand 2 gaat met een druk op de knop, enzovoort.

Dus 'het licht verschuiven' gaat meestal niet zo simpel. En kan alleen maar gedaan worden als de boel wordt belicht met op afstand bestuurbare scanners en pars en lasers, maar die worden meer gebruikt bij popconcerten en dergelijke, en zijn ook maar beperkt beweeglijk. En zelfs dan zal een lichttechnicus niet zomaar van het geschreven lichtplan afwijken. Het is zaak dat een artiest door ervaring opdoen leert dat ie het licht moet 'opzoeken'. Althans, dat is mij altijd bijgebracht. Nu is het al een goede 10 jaar geleden dat ik heb meegewerkt aan een voorstelling waarbij ik ook het lichtplan schreef, dus mogelijk is er een en ander veranderd, maar dit is mijn ervaring in ieder geval.

Twee eruit dit weekend, is ook duidelijk geworden waarom dat is eigenlijk?? Hoeveel shows zouden er in totaal eigenlijk komen?? Ik opteer voor Kelvin en Ruud eruit.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:08:44 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91700481
:o Twee tegelijk :'( Marijn en Kelvin bitte.
know'm sayin?
word? word.
pi_91700707
Marijn, jeroen en dennis de gr. Er deze en volgende week uit gaarne!
pi_91703000
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Marijn, jeroen en dennis de gr. Er deze en volgende week uit gaarne!
Voor mij ook deze drie eruit! En Mischa die week erna.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 14:27:00 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_91705444
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef ElizabethR het volgende:

Twee eruit dit weekend, is ook duidelijk geworden waarom dat is eigenlijk??
Er is geen reden voor, ik denk het opvoeren van extra spanning, het creeëren van extra drama. Tot nu toe heeft iedere OZN een liveshow gehad waarin er twee afvielen. Een aan het einde van de reguliere liveshow en een in de uitslag-show. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het ook geen een keer voorgekomen dat tijdens zo'n dubbele-eliminatie-show iemand 2x in de sing-off stond. gouden tip voor de prono, jongens en meisjes!
pi_91712105
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waarom?
Niet zo serieus nemen. :P

quote:
[..]

Ik wil niet vervelend doen en zeker geen ruzie maken :P maar dat gaat zomaar niet hoor. Er wordt voor theatervoorstellingen een lichtplan geschreven en aan de hand daarvan worden lampen in de diverse bruggen en trekken gehangen, die vervolgens worden gesteld met behulp van een soort heftruck met een bakkie eraan, waar de belichtingsman/vrouw in kan gaan staan en omhoog wordt gehesen. Als die lichten zijn gesteld, dan hangen ze vast en kunnen niet zomaar tijdens de voorstelling worden veranderd. De hele voorstelling wordt in de computer gezet met behulp van zogenaamde lichtstanden. Per lichtstand wordt bepaald welke lamp(en) wanneer aangaan en hoe sterk de lichtbundel dient te zijn en welk kleurfilter ervoor moet. In de regiecabine zit een menneke of vrouwke die precies op tijd van stand 1 naar stand 2 gaat met een druk op de knop, enzovoort.

Dus 'het licht verschuiven' gaat meestal niet zo simpel. En kan alleen maar gedaan worden als de boel wordt belicht met op afstand bestuurbare scanners en pars en lasers, maar die worden meer gebruikt bij popconcerten en dergelijke, en zijn ook maar beperkt beweeglijk. En zelfs dan zal een lichttechnicus niet zomaar van het geschreven lichtplan afwijken. Het is zaak dat een artiest door ervaring opdoen leert dat ie het licht moet 'opzoeken'. Althans, dat is mij altijd bijgebracht. Nu is het al een goede 10 jaar geleden dat ik heb meegewerkt aan een voorstelling waarbij ik ook het lichtplan schreef, dus mogelijk is er een en ander veranderd, maar dit is mijn ervaring in ieder geval.

Twee eruit dit weekend, is ook duidelijk geworden waarom dat is eigenlijk?? Hoeveel shows zouden er in totaal eigenlijk komen?? Ik opteer voor Kelvin en Ruud eruit.
Das een mooi verhaal, maar ook al is er een lichtplan, de lichtmensen werken met creatieve geesten. Het lijkt me leuk als zij ook een beetje buiten de lijntjes durven te kleuren. De techniek is ook nog steeds ondergeschikt aan de mens. Als de mens het lichtplan op pauze zet, moet het vast mogelijk zijn om wat te improviseren. Het licht stond al aardig in zijn richting, dus een beetje schuiven moet een mogelijkheid zijn. Ik weet trouwens niets van een lichtplan in elkaar zetten. ;)

Vandaag Antje de Aida-godin in de jury. _O_
Veel plezier alvast. Ik kijk de show deze keer na een personeeluitstap.
pi_91717598
Ik ga het redden om vandaag te kijken *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:54:43 #51
331 Merel
Be here now.
pi_91718478
Jammer dat m'n afspraak vanavond niet doorgaat, maar voordeel is dat ik nu OZNZ kan kijken 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91718746
Bijna *O*

Zitten Cee en co er al klaar voor :) ?
pi_91719418
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Bijna *O*

tuurlijk *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:15:33 #54
130755 Kinga
versier hier
pi_91719656
Ik zit er klaar voor *O*
pi_91719715
Ik ben er ook klaar voor! ^O^
pi_91719975
w000h000 ik zet nog ff snel thee *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_91720121
Ik ben lui is er al bekend wie met wie een duet zingt?
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:25:56 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_91720137
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Bijna *O*

Present! *O*
pi_91720180
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Present! *O*
^O^ *O* :* ^O^ *O*
pi_91720191
Ich bin dabei!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:27:35 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:28:16 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_91720246
FF koffie zz!
pi_91720250
Ja *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720263
Beginnen *O*
pi_91720273
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Beginnen *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:29:25 #66
331 Merel
Be here now.
pi_91720306
Bon Jovi :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91720315
Bon JOvi *O*
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:29:39 #68
87554 Cee
Welluk?
pi_91720325
OMG Dennis en z'n nieuwe haar. O+
pi_91720326
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef Merel het volgende:
Bon Jovi :D
:D

O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:29:59 #70
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720344
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben lui is er al bekend wie met wie een duet zingt?
Tommie & Roman
Ruud & Jeroen
Marijn & Kelvin
Mischa & DDG
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:03 #71
331 Merel
Be here now.
pi_91720346
Ik vind die outfits zooo suf hč :O
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:07 #72
130755 Kinga
versier hier
pi_91720354
Wat is het geluid slecht?
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:20 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_91720364
Antje *O*
pi_91720366
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
Wat is het geluid slecht?
ja idd :{
know'm sayin?
word? word.
pi_91720370
Madona ;(
pi_91720372
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Antje *O*
pi_91720386
Antje!!!!

En ik ga gewoon meteen aan de rose hoor!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:44 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:47 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_91720396
Antje is going into the fog.
pi_91720400
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef alors het volgende:

[..]

ja idd :{
zeg dat wel :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:55 #81
331 Merel
Be here now.
pi_91720403
Die kettingen aan die broeken, die knopen onderaan :')

Is ze haar tekst nou kwijt?
pi_91720404
Madonna _O_ Antje :{
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:31:00 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_91720406
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Ooi86 het volgende:
Antje!!!!

En ik ga gewoon meteen aan de rose hoor!
Wildebras!
pi_91720410
Antje kent de tekst niet meer....
pi_91720422
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Antje *O*
O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:31:27 #86
130755 Kinga
versier hier
pi_91720425
wel leuk die shirtjes.
pi_91720439
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Wildebras!
Wildebras is my middle name.... B-)
pi_91720447
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Merel het volgende:
Die kettingen aan die broeken, die knopen onderaan :')

Is ze haar tekst nou kwijt?
ik had meer het idee dat het aan het geluid lag
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:32:06 #89
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91720459
waarin vind ik frits iedere keer weer een eikel?
Wat doe ik hier?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:32:27 #90
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720485
Ik kom me hier ook maar ff melden.
Verveel me..

Is dit ook zo langdradig als TVOH of zit hier wel een beetje vaart in?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:32:45 #91
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720500
Hier zit heeeel veel vaart in!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:32:49 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_91720502
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verveel me..

*O*
Knipper 1 keer met je ogen en het is voorbij, echt waar.
pi_91720509
quote:
Verveel me..

in vergelijking met TVOH is dit een verademing
pi_91720511
quote:
Verveel me..

Nee joh dit gaat zo snel *O* te snel :{ :')
know'm sayin?
word? word.
pi_91720523
Carlo Boszhard *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720539
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

in vergelijking met TVOH is dit een verademing
absoluut
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720545
Pia *O*
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:33:49 #98
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720558
Oooh leuk!
Ben benieuwd.
De laatste (eerste?) op zoek naar............... Evita vond ik geweldig!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:33:51 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:33:56 #100
331 Merel
Be here now.
pi_91720562
Willempie!
pi_91720567
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:

[..]

absoluut
zeker de laatste 2 afleveringen :')
pi_91720587
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oooh leuk!
Ben benieuwd.
De laatste (eerste?) op zoek naar............... Evita vond ik geweldig!
Ik kijk alleen als ze op zoek zijn naar mannen :P
know'm sayin?
word? word.
pi_91720590
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Carlo Boszhard *O*
hhheeeelllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllll niet
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:34:35 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_91720596
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits schreeuwt hard!
Inderdaad, hij heeft amper een microfoon nodig! Had net m'n tv harder gezet bij het groepsnummer maar nu kan het volume wel weer omlaag.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:34:39 #105
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720598
Ah qua chat is t ook rustiger. Das helemaal mooi.
8-)
pi_91720601
Erwin is bang voor balonnen....
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:34:53 #107
130755 Kinga
versier hier
pi_91720609
Dat applaus kwam ook uit het niets, wtf.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:34:57 #108
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720612
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef alors het volgende:

[..]

Haha :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:35:23 #109
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720633
Ik ga vanavond voor het eerst maar eens stemmen denk ik :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:35:30 #110
331 Merel
Be here now.
pi_91720638
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef Kinga het volgende:
Dat applaus kwam ook uit het niets, wtf.
Voor de ballonnenopruimers!
pi_91720640
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen maar naar deze en naar Zorro gekeken en toch ben ik echt hetero :@
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:35:40 #112
130755 Kinga
versier hier
pi_91720644
Eens kijken waar ze de boel mee gaan opvullen.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:35:44 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_91720648
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Haha :P
En je valt met je neus in de boter, 2 exits voor de prijs van 1!
pi_91720658
Hihi, iemand op de achtergrond wilde gaan klappen, maar deed het toch maar niet :P
pi_91720673
HIHAHO NET OP TIJD!!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:19 #116
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720677
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Cee het volgende:

[..]

En je valt met je neus in de boter, 2 exits voor de prijs van 1!
Klopt de foto in de OP, dat er nu 8 in zitten nog?
pi_91720678
Duetten -O-
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:23 #118
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91720680
inb4 mischa O+
Wat doe ik hier?
pi_91720683
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen maar naar deze en naar Zorro gekeken en toch ben ik echt hetero :@
dit is zorro schat
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:24 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_91720684
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
HIHAHO NET OP TIJD!!
Patjenss!
pi_91720686
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Evita is langs me heengegaan, maar Mary Poppins dat was toch wel zo treurig en truttig :')
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:33 #122
130755 Kinga
versier hier
pi_91720693
Ik moet nu al lachen.
pi_91720694
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

YES
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:40 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_91720700
quote:

[..]

Ja, die klopt nog.
pi_91720705
quote:

[..]

Ja :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720711
Jeroen *O*
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:37:02 #127
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720721
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef alors het volgende:

[..]

Evita is langs me heengegaan, maar Mary Poppins dat was toch wel zo treurig en truttig :')
Die MP heb ik gelukkig gemist.. Niet zo mijn 'ding'.
pi_91720723
GRR.. ik wil ook aan micha ziten!!
pi_91720725
Mischa is beter :@
pi_91720729
wat is er toch met het geluid?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:37:44 #131
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91720743
Ok thanks.
En welke zijn hetero? :o
pi_91720746
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
het is mis, dat is wel zeker....
know'm sayin?
word? word.
pi_91720748
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

dit is zorro schat
Ik bedoel Joseph :@
pi_91720749
Ik vind ze niet megagoed, maar Jeroen wordt wel steeds beter!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:05 #135
130755 Kinga
versier hier
pi_91720762
Het geluid is ronduit KUT.
pi_91720764
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
ik merk er niets aan eigenlijk
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:07 #137
331 Merel
Be here now.
pi_91720765
Saai O+

Merk wel dat ik meer naar Jeroen zit te kijken dan naar Micha, Jeroen trekt m'n aandacht meer :9
pi_91720777
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

het is mis, dat is wel zeker....
het gezang is amper te horen
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:22 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_91720786
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ok thanks.
Ruud en Roman en Dennis. En Jeroen denk ik.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:23 #140
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91720787
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik ook niet
Wat doe ik hier?
pi_91720792
MP is leuk O+ de voorstelling 3x gezien, (met 3 verschillende mary's :') )
pi_91720801
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

de kopersectie klinkt te hard, dat is het probleem
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720806
quote:

[..]

ligt het dan aan mijn tv :o
pi_91720810
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die microfoons raar doen zodra ze buiten een bepaald gebied komen...
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:48 #145
130755 Kinga
versier hier
pi_91720814
Jeroen doet me iets te flamboyant hoor.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:03 #146
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720826
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Ruud en Roman en Dennis. En Jeroen denk ik.
En Tommie
pi_91720831
Ik dacht al; wat zit Jeroen moeilijke blikken te trekken.

Uithaal: jammer
pi_91720833
quote:

[..]

oke :)

ben jij vreselijk auditief ofzo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:16 #149
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91720836
ik vond mischa beter..
Wat doe ik hier?
pi_91720837
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ok thanks.
eventueel tommie, en roman.. en ddg.. de rest geloof ik niet zo in :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:23 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91720855
quote:

[..]

Toen Mischa de kant van het orkest opging werd het idd wel dramatischer
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:33 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_91720858
Leuk gedaan, en Jeroen is weer met stappen vooruit gegaan lijkt wel! Alleen wel lastig voor 't plebs om zo de kandidaten individueel te beoordelen.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:39:47 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_91720867
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Beat1987 het volgende:

[..]

En Tommie
Oh ja, die ook. Godsammekraken, da's meer dan de helft! :o
pi_91720882
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

eventueel tommie, en roman.. en ddg.. de rest geloof ik niet zo in :P
_O-

hetzelfde dacht ik ook :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:10 #156
130755 Kinga
versier hier
pi_91720884
Mischa is homo? :o
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:10 #157
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720886
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh ja, die ook. Godsammekraken, da's meer dan de helft! :o
Ongelovelijk, niet? ;)
pi_91720894
Wat Pia zegt is waar, dit is heel moeilijk te zingen
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:45 #159
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91720916
Ik vind Mischa zo'n aapmens.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:53 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_91720921
Zou Jeroen communicatiestudent zijn?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:40:58 #161
331 Merel
Be here now.
pi_91720924
Ja die charme van Jeroen ja :9
pi_91720937
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Beat1987 het volgende:
vooral met die kin..
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:41:11 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_91720938
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Beat1987 het volgende:
Ik vind hem iedere week woester aantrekkelijker worden. :@
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:41:11 #164
331 Merel
Be here now.
pi_91720940
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
Zou Jeroen communicatiestudent zijn?
Zou je denken Cee?? :o
pi_91720942
Ik vind die Sophie Hilbrand vergelijking met Mischa die iemand hier maakte echt treffend :D Toch heeft hij wel iets :9
know'm sayin?
word? word.
pi_91720959
Jeetje, wat was Pia niet-hysterisch... mijn complimenten!
pi_91720973
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje, wat was Pia niet-hysterisch... mijn complimenten!
:D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91720979
Antje O+
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:42:27 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_91721012
Hippe bril, kerel!
pi_91721020
Antje verrast me, de beste jury tot nu toe
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:42:42 #171
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721027
hahaha "flair aan je kont"
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:42:49 #172
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91721031
Alweer een gastjurylid dat geen hard commentaar gaat geven (ik hoop toch dat er nog eentje komt die de minderen iets duidelijker zegt dat ze niet goed zijn)
Wat doe ik hier?
pi_91721033
Antje is leuk!! O+ ik wil d'r nog zien als KillerQueen O+
pi_91721054
kontjes, heupen, wat heeft die Willem daar toch mee?!

*hoeft geen antwoord ;)*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:43:20 #175
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721055
Ik moet er even inkomen hoor.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:43:21 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_91721056
Ohhh Endless Nights! :o O+
pi_91721069
Kelvin O+
pi_91721075
Deze twee raus graag :W
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:43:52 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_91721079
Kelvin en Hobbes.
pi_91721081
Nice O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721087
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Antje is leuk!! O+ ik wil d'r nog zien als KillerQueen O+
ik ook

in Aida was ze zoo goed
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:44:07 #182
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721091
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef alors het volgende:
Eens!
pi_91721097
Lion King <3
pi_91721103
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:43 schreef alors het volgende:
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:44:34 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_91721114
Dit is het mooiste liedje uit de Lion King vind ik.
pi_91721115
mooi nummer, helaas niet zo mooi gezongen
pi_91721132
rechts moet de microfoon harder
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
rechts moet de microfoon harder
jeetje wat ben jij auditief :o
pi_91721156
Die lichtblauwe vind ik heul niet zo slecht hoor
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:45:37 #190
331 Merel
Be here now.
pi_91721161
Jemig wat staat die achtergrondzang hard!
pi_91721171
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

jeetje wat ben jij auditief :o
:D ja sorry :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721177
Ik vind Marijn met dit kapsel beter te pruimen, maar nog steeds niks.
know'm sayin?
word? word.
pi_91721186
Blauw moet in mijn bed... ook al is ie nie woest aantrekkelijk.. maar ik vind m gewoon schattig!!
pi_91721187
Pia kijkt moeilijk...
pi_91721194
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Merel het volgende:
Jemig wat staat die achtergrondzang hard!
ja en wat is hun timing kut
Juin uit Eigen Tuin!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:46:07 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_91721196
Ze maken van die zangbewegingen, ik weet het niet te benoemen, maar het ziet er zo volkszangerig uit.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:46:27 #197
87554 Cee
Welluk?
pi_91721214
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Blauw moet in mijn bed...
_O-
pi_91721226
Beiden jammerlijk gefaald met de timing
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721227
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:

[..]

:D ja sorry :D
haha geeft niks :D valt me gewoon op.
ik ben totaal niet auditief :@
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:46:43 #200
130755 Kinga
versier hier
pi_91721228
Ik vond dit vreselijk gezongen :@
pi_91721229
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ja en wat is hun timing kut
Dat denk ik de hele uitzending al. Ik denk dat het aan de inears ligt.
pi_91721233
Paars lijkt een beetje op john vooijs.. alleen dan 10 x gayer
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:46:55 #203
331 Merel
Be here now.
pi_91721237
Marijn heeft een lelijke lach. Kelvin heeft een heeeeeerlijke lach *)
pi_91721257
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef Merel het volgende:
Marijn heeft een lelijke lach. Kelvin heeft een heeeeeerlijke lach *)
Kelvin ís heerlijk!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:47:20 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_91721261
Bos, hebben Kelvin's broertjes nog gescoord vandaag?
pi_91721265
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Paars lijkt een beetje op john vooijs.. alleen dan 10 x gayer
John Vooijs is ook 100x lekkerder
pi_91721276
Ze hadden hier veel meer uit kunnen halen :Y
Het begin was veelbelovend
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721293
Iehl, ik wil niks horen over Erwin zijn lijf.... Jek!
pi_91721297
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ze hadden hier veel meer uit kunnen halen :Y
Het begin was veelbelovend
ja dat zeker, het viel gewoon erg tegen
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:48:21 #210
331 Merel
Be here now.
pi_91721315
John Vooijs vind ik nóg enger dan Marijn hoor.
pi_91721331
John vond ik heeeul irritant!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:48:48 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91721337
Ik vond het niet zo. Vorige duet was beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91721350
Waarom nou opeens Latino uitstraling?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721353
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef Beat1987 het volgende:

[..]

Tommie & Roman
Ruud & Jeroen
Marijn & Kelvin
Mischa & DDG
dat klopt al niet..

Mischa was met Jeroen
pi_91721363
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het niet zo. Vorige duet was beter.
eensch :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:49:24 #216
331 Merel
Be here now.
pi_91721364
Wat maakt het uit dat die jongens blond zijn Willem, daar zijn pruiken voor :(
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:49:34 #217
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721377
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat klopt al niet..

Mischa was met Jeroen
Ha, ja, sorry, ik deed het uit mn hoofd!
pi_91721394
Marijn vooruit gegaan? Hij stond vorige week in de singoff. Willem is echt inconsequent...
pi_91721397
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
net als vorig jaar met die zogenaamde Mary Poppins uitstraling :')
pi_91721401
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Merel het volgende:
Wat maakt het uit dat die jongens blond zijn Willem, daar zijn pruiken voor :(
precies dat gaat nergens over
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:03 #221
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721403
HAIR!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:07 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_91721409
Hair! *O*
pi_91721419
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Ooi86 het volgende:
Marijn vooruit gegaan? Hij stond vorige week in de singoff. Willem is echt inconsequent...
Willem vindt Marijn wel wat :')
pi_91721428
Ruud!! :D :D
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:34 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_91721430
Dennis heeft meer haar nodig.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:37 #226
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721434
Wie is jullie favoriet tot nu toe?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:43 #227
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91721436
dat borsthaar :r
Wat doe ik hier?
pi_91721439
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Ook al heeft Marijn latino uitstraling (wat ik niet vind) Ik zou Kelvin altijd boven hem kiezen.
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:50:51 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_91721447
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Rudy.
pi_91721450
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Tommie en Ruud
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721456
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:

[..]

precies dat gaat nergens over
was vorig jaar ook al tegen Rosalie, dat ze geen MP uitstraling zou hebben..
ze stond gewoon in de finale
pi_91721457
Dennis O+
know'm sayin?
word? word.
pi_91721474
Dit is ook niet geweldig hoor
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721487
stijve tepels :9
know'm sayin?
word? word.
pi_91721497
hopelijk gaan Tommie en Roman het beter doen, maar dat moet haast wel
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:51:48 #236
331 Merel
Be here now.
pi_91721502
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef tdrone het volgende:
dat borsthaar :r
Lekker juist :9
pi_91721511
Dennis doet het beter dan Ruud nu
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721520
oooeeehh ik wil ook tussen de benen van Dennis
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:52:20 #239
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91721534
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit is ook niet geweldig hoor
Eens maar wel beter als de vorige

ik vind ruud niet zo goed
Wat doe ik hier?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:52:23 #240
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721540
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef alors het volgende:
Dennis O+
Niks mis mee idd. :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:52:47 #241
331 Merel
Be here now.
pi_91721557
Weer balonnen! Maar verder vond ik het niet heel boeiend.
pi_91721562
Deenis verrast me, Ruud stelt me teleur
Juin uit Eigen Tuin!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:52:56 #243
87554 Cee
Welluk?
pi_91721567
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
oooeeehh ik wil ook tussen de benen van Dennis
pi_91721574
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Niks mis mee idd. :D
Hij is leraar Nederlands zonder musical ervaring _O_

Jeroen heeft ook geen ervaring :)
know'm sayin?
word? word.
pi_91721597
wat is Dennis toch een lekker ding
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:53:36 #246
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721599
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef alors het volgende:

[..]

Hij is leraar Nederlands zonder musical ervaring _O_

Jeroen heeft ook geen ervaring :)
Ooh cool! Knap dan!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:53:56 #247
130755 Kinga
versier hier
pi_91721611
Dit vond ik ook niet leuk! Wtf.
pi_91721612
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ooh cool! Knap dan!
ja zeker :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721625
Ahh, hier moesten dus de ballonnen :')
pi_91721637
Dennis word met de week leuker O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:54:36 #251
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721643
Soms dan lacht Pia zo overdreven nep, of is zij gewoon zo?
pi_91721670
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat is Pia :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_91721673
quote:
Ben jij een Newbe? zo is ze gewoon :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:55:12 #254
331 Merel
Be here now.
pi_91721675
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pia ís gewoon zo overdreven nep.
pi_91721691
quote:
Pia is geen mens, maar een actrice 24/7
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:55:45 #256
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721698
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ben jij een Newbe? zo is ze gewoon :')
Ik heb op zoek naar Evita tot op de seconde gevolgd maar verder helemaal newbie in de musical scene :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:55:46 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91721699
Dennis was leuk deze keer. Verrassend genoeg
pi_91721711
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

_O-
pi_91721720
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dennis was leuk deze keer. Verrassend genoeg
zeker verrassend
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:56:04 #260
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721722
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Vermoeiend, lijkt me.
pi_91721744
Zelfs Erwin vind Ruud lekker!
pi_91721745
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik heb op zoek naar Evita tot op de seconde gevolgd maar verder helemaal newbie in de musical scene :')
Kind Kind Kind..ga je schamen, en ga nu wat musicals boeken!

Ofnee, doe maar in de pauze!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:56:36 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_91721748
Ik wil een waxstrip over Ruudje gooien.
pi_91721773
Haha, gaat ie weer. Willem is hitsig!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:57:15 #265
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721775
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Kind Kind Kind..ga je schamen, en ga nu wat musicals boeken!

Ofnee, doe maar in de pauze!
pi_91721785
Willem geilt weer lekker op Ruudje
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:57:34 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_91721795
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
Willem geilt weer lekker op Ruudje
Ouwe fappert.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:57:52 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_91721811
Oef, zodra Dennis in de sing-off komt is ie dus exit.
pi_91721812
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

daar zat ze ooook al :D
Maar ik erger me er niet aan hoor
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721819
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Ouwe fappert.
stiekem wel he :D
pi_91721832
NEEEE NIKSSSSSSSSSS :D
pi_91721835
Dennis ziet er een stuk jonger uit, zo met zn haar !
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:58:30 #273
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721845
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]

daar zat ze ooook al :D

I know, toen vroeg ik me ook al af en toen had ik nog geen Fok! hahaha
pi_91721846
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

ach join the club, ik heb vorige week opgebiecht dat ik nog nooit een musical heb gezien :D :')
know'm sayin?
word? word.
pi_91721850
mijn houten hart O+
pi_91721859
Wat een kutnummer :r
Juin uit Eigen Tuin!
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 20:58:52 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_91721863
Mijn harde hout.
pi_91721874
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Oef, zodra Dennis in de sing-off komt is ie dus exit.
Gelukkig heeft hij een hele horde middelbare scholieren die op hem stemmen :)
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:59:06 #279
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721878
Wooow witte tanden Roman
pi_91721880
Mijn hout word nu ook hard! :o
pi_91721882
Dit nummer wordt veeeeeeel te vaak gebruikt in deze show :R
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721895
kijk Tommie is pas niveau O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:59:37 #283
331 Merel
Be here now.
pi_91721902
Zooo'n mooi liedje.

Roman articuleert mooi. En Tommie ziet er goed uit vanavond! :9
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:59:42 #284
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721906
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:

[..]

ach join the club, ik heb vorige week opgebiecht dat ik nog nooit een musical heb gezien :D :')
fiew, dan ben ik niet de enige gelukkig.
pi_91721910
Mooi!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:59:52 #286
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91721923
Tommie!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:00 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91721929
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:

[..]

Niets om je voor te schamen. Ik vind musicals vreselijk, in tegenstelling tot dit programma.
pi_91721933
Dit zijn toch wel twee kanjers hoor
Ondanks dat het een kutnummer is blijven ze me boeien
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721934
duidelijk de beste van de avond
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:12 #290
130755 Kinga
versier hier
pi_91721940
Die gezichtsuitdrukkingen van Roman blijven op mijn zenuwen werken.
pi_91721944
Mooi camerawerk ook
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:25 #292
331 Merel
Be here now.
pi_91721949
Oké, ik ben eruit. Tommie mag winnen O+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:30 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91721953
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Merel het volgende:
Zooo'n mooi liedje.

Roman articuleert mooi. En Tommie ziet er goed uit vanavond! :9
Ze zien er allemaal wel prettig uit vandaag :Y)
pi_91721957
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Mooi camerawerk ook
ook :)
pi_91721964
Tommie moet zich scheren

en brr.. kippenvel!!! en roman O+
Mooi camerawerk ook, plus licht.. lijkt wel een videoclip
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:44 #296
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91721969
mooi camerawerk vandaag overigens
Wat doe ik hier?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:45 #297
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91721970
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn hout word nu ook hard! :o
too much information :{w
pi_91721971
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Merel het volgende:
*O*
pi_91721973
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Merel het volgende:
daar was ik al uit :D
Al in show 1
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91721974
Roman en Tommie mogen blijven hoor :9
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zaterdag 22 januari 2011 @ 21:00:49 #301
87554 Cee
Welluk?
pi_91721975
Dit is mooi, ongekunsteld. Camerawerk is natuurlijk ook een mooi voordeel, erg mooi gedaan met de belichting erbij. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')