ik vond hem serieus de zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Merel het volgende:
Van mij hoefde Dennis geen Zorro te worden, hij doet me niks. Maar dat ie er nu al uit is, is wel onterecht.
Tunnelvisie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij heeft wel een beetje babyface..
maar qua zang,dans enzo is hij echt de beste
TOT ZIENSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond hem serieus de zwakste schakel
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond hem serieus de zwakste schakel
Op het Expreszo-forum beweert iemand die bij hem in de klas heeft gezeten dat 'ie homo isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Als ik 19 was zou ik hartstikke verliefd worden op Jeroen hoor
Inderdaad die kunnen dus echt geen 7 a 8 shows per week doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijken
Wat een ironie in een post.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Clauw het volgende:
Ik ben Kelvin stemmer![]()
Wat is dit onterecht zeg! Ik zeg geen OPZN programma's meer maar gewoon weer ouderwets auditeren.
Al die bakvissen die stemmen op Dennis de leraar, Mischa en Jeroen![]()
daarom gaat Tommie winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Inderdaad die kunnen dus echt geen 7 a 8 shows per week doen.
Dit zeker, er zijn genoeg anderen (Dennis de leraar, Mischa en Jeroen) die er eerder uit hadden gemoeten!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het deze keer nog erger dan bij Sandor ook. Zonder deze kut tv audities was Dennis alternate geworden, weet ik zeker.
Alsof ik niet verliefd kan worden op een homo! Het heeft alleen zo weinig zinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het Expreszo-forum beweert iemand die bij hem in de klas heeft gezeten dat 'ie homo is.
Nee dat zeker niet..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijken
erg goed zijn teveel credits.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee hoor geen Ironie. Kelvin is erg goed en heeft ook musical ervaring.
dat jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg goed zijn teveel credits.
Voor een man met musical ervaring heeft hij echt een lousy timing
Iedereen heeft wel iets waar hij aan moet werken. Hij zou wel een alternate of US kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg goed zijn teveel credits.
Voor een man met musical ervaring heeft hij echt een lousy timing
Serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Clauw het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets waar hij aan moet werken. Hij zou wel een alternate of US kunnen zijn.
En dus ook Zorro..hij is nu US voor Freek.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik nog meer in shock van sommige posts nu.
Waarom moet je huilen? Dat hij US is voor Freek?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Serieus?
Ik moet nu echt even huilen...
Damn
dat zal best zo kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat de komende weken eerst Kelvin, Marijn en Jeroen het veld moeten ruimen. Daarna Dennis de G. en Mischa. Blijven over: Tommie, Roman en Ruud. De uitslag daarvan hangt af van de stemmers, en of de heren ook blijken te kunnen zingen + dansen + zwaardvechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |