Maar het is niet de bedoeling dat ze haar proberen na te zingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef tdrone het volgende:
ik vind dit een heel raar gekozen liedje omdat duffy een heel aparte en tevens vrouwenstem heeft
nee dat niet maar ik vind niet dat dit nummer bij mannenstemmen pastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ze haar proberen na te zingen.
Oh, daar let ik niet op joh, ik zit constant naar de broeken te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik vind niet dat dit nummer bij mannenstemmen past
ah das wel 'n lekker smaakse thee beste ceequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Us kijke op mun zakske. Tis Apple Cinnamon geworre.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, daar let ik niet op joh, ik zit constant naar de broeken te kijken.
Dat begreep ik ook wel. Ik bedoelde gewoon welke smaak thee. ben nog al een theedrinker vandaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjoklaaikes! Jij bent de andere brabo hier, da moete gij toch snappe!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Us kijke op mun zakske. Tis Apple Cinnamon geworre.
Ik ben traag van begrip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel. Ik bedoelde gewoon welke smaak thee. ben nog al een theedrinker vandaar
Die drink ik altijd op 1 van mijn werkplekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben traag van begrip.Maar, ondertussen is het antwoord uit me gehaald! Appel/kaneel! Thee
dat bedoel ik, en voor die van mij ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, met z'n Ordinary Peep-hole. En het zou wonderen doen voor m'n prono.
even quotenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
Als kelvin niet minimaal in de sing off zit eet ik mijn schoen op.
Quoten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
smakelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
Mischa.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
ik onthou de namen zo moeilijk
Die gozer naast Frits = ?
lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Mischfapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie nu mensen voor me die heel graag kleine plantjes willen hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef roos85 het volgende:
wel fijn dat ze hier niet zo bedelen om stekken, en geen tussenstanden geven
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen voor me die heel graag kleine plantjes willen hebben.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen voor me die heel graag kleine plantjes willen hebben.
Daar stonden de namen van hun favorieten op, jeugd van tegenwoordig is te bescheten om een fatsoenlijk A4'tje met de naam erop te stiften.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef Geranium_Opa het volgende:
Er stonden net trouwens een stel schapen uit het publiek heel opvallend met hun 'ipad' en 'iphones'
te zwaaien, wat bezielt dit soort mensen?
nu zag ik het ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef Geranium_Opa het volgende:
Er stonden net trouwens een stel schapen uit het publiek heel opvallend met hun 'ipad' en 'iphones'
te zwaaien, wat bezielt dit soort mensen?
die kijken teveel VoH "Dquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar stonden de namen van hun favorieten op, jeugd van tegenwoordig is te bescheten om een fatsoenlijk A4'tje met de naam erop te stiften.
Kokette heupjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
je weet toch wat ze over mannen zeggen die goed kunnen dansen?
die zijn homo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
je weet toch wat ze over mannen zeggen die goed kunnen dansen?
die rooie he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Die rechtse mag weg van mij was de slechtste van de avond
Ken het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
OMG Zeg dat het niet waar is, supermooi nummer.
van mij mogen ze eigenlijk allebei wel wegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Die rechtse mag weg van mij was de slechtste van de avond
Like doh!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef roos85 het volgende:
dan gaat Marijn eruit, Willem geilt ook op Dennis V
Uit Blood Brothers (spoiler van musical)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Uit Blood Brothers (spoiler van musical)OKeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Uit Blood Brothers (spoiler van musical)dit nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de musical zit je onder de stoel te janken. Hier deed het me niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, wel mooi nummer.
alleen doen deze heren mij niks
Kim-lian was ook droevigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tranen had ze eerder op de avond moeten hebben
dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
In de musical zit je onder de stoel te janken. Hier deed het me niks.
Die anderen zijn dan weer te jong voor Zorro. Jochies.quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die anderen zijn dan weer te jong voor Zorro. Jochies.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit is de meest terechte sing off ooit
echt wel,de slechtste van de avondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Kinga het volgende:
Lieve lieve dennis, dit had je niet verdiend.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dennis komt op geen enkele manier bij me binnen
Ja maar jij bent ook hetero.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dennis komt op geen enkele manier bij me binnen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt wel,de slechtste van de avond
Ik ook. Wordt mn eerste musical ooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Merel het volgende:
Ik ga binnenkort naar Soldaat van Oranje
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Is het verplicht dat de andere sing-offer de jas en dat andere af doet?
sorry, maar het stond er zo..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor juist niet, ik moetg er ook niet aan denken
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Is het verplicht dat de andere sing-offer de jas en dat andere af doet?
ik ga morgen naar Toonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Merel het volgende:
Ik ga binnenkort naar Soldaat van Oranje
Tof!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Merel het volgende:
Kijk nú zou ik pas achter de schermen willen kijken!
Cool!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt mn eerste musical ooit.![]()
Vooral omdat het thema me aanspreekt en ik kan er op de fiets heen.
Dacht ik al, viel me de vorige 2 keer al op. Is dat bij de andere series ook zo geweest? Lette er bij Joseph niet op toen.quote:
hij heeft aan meer talentjachten mee gedaan, maar nooit gewonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Zo, heftig!. Ik moest weer eens een traantje wegpinken
.
Hoezo is het de 7e keer trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zijn zevende sollicitatie naar een hoofdrolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
.
- nationaal songfestivalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en trouwens, Marijn had er van die twee gewoon uit gemoeten!
!
Eens even denken, volgens mij wel bij Joseph en ook bij Mary. Maar niet bij Evita.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dacht ik al, viel me de vorige 2 keer al op. Is dat bij de andere series ook zo geweest? Lette er bij Joseph niet op toen.
uuhhhm welke show heb jij gekeken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Jojogirl het volgende:
Echt wat een WTF moment was dit zeg. Deze 2 in de sing-off sloeg echt nergens op.
bij Evita deed iedereen de jas af toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens even denken, volgens mij wel bij Joseph en ook bij Mary. Maar niet bij Evita.
ik denk dat Tommie het gaat worden, hij heeft de meeste ervaring, en kan een musical dragen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Jojoke het volgende:
Och, er zijn er maar 3 die echt kans maken om Zorro te worden: Ruud, Tommie en Roman. Oh, en Mischa wordt 4e/5e en dus een reserve-Zorro.
Daar was het willekeurig, wie er als laatste in de rij was volgens mij. Niet de andere sing-offer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
bij Evita deed iedereen de jas af toch?
Yep, veel goede verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Cool!
Heb 'm (nog) niet gezien, wel veel over gehoord, het decor/de zaal schijnt echt magistraal te zijn.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, veel goede verhalen over gehoord.
En wat het decor betreft, de hangar gaat ook open voor een scene en als je heel goed kijkt kan je de boerderie van boerin Annemarie zien!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat het decor betreft, de hangar gaat ook open voor een scene en als je heel goed kijkt kan je de boerderie van boerin Annemarie zien!
Dennis stond gewoon te koken van woedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
Maar die riem (oid), die hoort een ander toch bij degene die weggaat af te doen of niet?. Dennis smeet hem nu zelf op de grond.
Ja, omdat het Marijn niet lukte hem af te doen. Ze zaten er mee te klooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
Maar die riem (oid), die hoort een ander toch bij degene die weggaat af te doen of niet?. Dennis smeet hem nu zelf op de grond.
Ik zeg maar wat hoor, maar ze woont iig naast dat voormalige vliegkamp.quote:
Ben opeens bang dat je gelijk gaat krijgen, al die soppende tienermeisjes die 'Afblijven' 24/7 kijken stemmen natuurlijk op hem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat Tommie het gaat worden, hij heeft de meeste ervaring, en kan een musical dragen.
Roman is een goede 2
Werkelijk, dan moet ik toch eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die 2 waren vanavond misschien niet de besten van het stel (wat mij betreft ook niet de allerslechtsten trouwens), maar over het geheel gezien zijn zij echt beter in staat om een hele productie te dragen dan Jeroen en de andere Dennis. Die doen het leuk, maar zijn echt nog niet ver genoeg op sommige punten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
uuhhhm welke show heb jij gekeken?
Echt belachelijk dat die elke keer doorgaan, die zijn zoveel slechter dan de twee die in de singoff stonden!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Kinga het volgende:
Oke, dat is eruit, en NU BEN IK BOOS. WHO DE FUCK STEMT OP KELVIN EN JEROEN?!!!!!!
Tommie is wel een echt musicaldierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ben opeens bang dat je gelijk gaat krijgen, al die soppende tienermeisjes die 'Afblijven' 24/7 kijken stemmen natuurlijk op hem.
en zijn mede studentenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Dat Jeroen door is komt natuurlijk ook door soppende tienermeisjes. Ik ben toch wel een beetje boos nu hoor, bij nader inzien.
OKeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens even denken, volgens mij wel bij Joseph en ook bij Mary. Maar niet bij Evita.
beetje schandalig dat hij moest afvallen en dat Marijn door isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon nog rode wangen van plaatsvervangende schaamte en gene en kwaadheid en shock.![]()
Hij was gewoon matig. Zit niks in. Hij kwam ook bij mij niet binnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon nog rode wangen van plaatsvervangende schaamte en gene en kwaadheid en shock.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Dat Jeroen door is komt natuurlijk ook door soppende tienermeisjes. Ik ben toch wel een beetje boos nu hoor, bij nader inzien.
Jeroen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Merel het volgende:
Van mij hoefde Jeroen geen Zorro te worden, hij doet me niks. Maar dat ie er nu al uit is, is wel onterecht.
Dat zal best. Maar ik vind hem geen Zorro. Hij heeft een te lieve kop daarvoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tommie is wel een echt musicaldier
Waar het hart vol van is..quote:
Oh, maar ik ben ook niet rouwig of zo om deze exit, ik had het alleen niet verwacht (had verwacht dat hij beter zou zijn gezien zijn ervaring). En ik leef gewoon erg mee en voel z'n kwaadheid en frustratie en dan dat gehannes met die riem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was gewoon matig. Zit niks in. Hij kwam ook bij mij niet binnen.
dat wel ja, Marijn had eruit gemoeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Merel het volgende:
Van mij hoefde Dennis geen Zorro te worden, hij doet me niks. Maar dat ie er nu al uit is, is wel onterecht.
hij heeft wel een beetje babyface..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik vind hem geen Zorro. Hij heeft een te lieve kop daarvoor.
Ja, en de boerderij wordt ook elke keer platgebombardeerd. En het laatste wat je dan hoort is ""hhhja"quote:
Als ik 19 was zou ik hartstikke verliefd worden op Jeroen hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, en de boerderij wordt ook elke keer platgebombardeerd. En het laatste wat je dan hoort is ""hhhja"
ik vond hem serieus de zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Merel het volgende:
Van mij hoefde Dennis geen Zorro te worden, hij doet me niks. Maar dat ie er nu al uit is, is wel onterecht.
Tunnelvisie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij heeft wel een beetje babyface..
maar qua zang,dans enzo is hij echt de beste
TOT ZIENSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond hem serieus de zwakste schakel
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond hem serieus de zwakste schakel
Op het Expreszo-forum beweert iemand die bij hem in de klas heeft gezeten dat 'ie homo isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Als ik 19 was zou ik hartstikke verliefd worden op Jeroen hoor
Inderdaad die kunnen dus echt geen 7 a 8 shows per week doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijken
Wat een ironie in een post.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Clauw het volgende:
Ik ben Kelvin stemmer![]()
Wat is dit onterecht zeg! Ik zeg geen OPZN programma's meer maar gewoon weer ouderwets auditeren.
Al die bakvissen die stemmen op Dennis de leraar, Mischa en Jeroen![]()
daarom gaat Tommie winnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Inderdaad die kunnen dus echt geen 7 a 8 shows per week doen.
Dit zeker, er zijn genoeg anderen (Dennis de leraar, Mischa en Jeroen) die er eerder uit hadden gemoeten!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het deze keer nog erger dan bij Sandor ook. Zonder deze kut tv audities was Dennis alternate geworden, weet ik zeker.
Alsof ik niet verliefd kan worden op een homo! Het heeft alleen zo weinig zinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het Expreszo-forum beweert iemand die bij hem in de klas heeft gezeten dat 'ie homo is.
Nee dat zeker niet..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, alsof zo'n leraar of communicatiestudent ooit de voorstelling zouden kunnen dragen... Die zitten er alleen nog in door mensen zoals ik die alleen naar hun uiterlijk kijken
erg goed zijn teveel credits.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee hoor geen Ironie. Kelvin is erg goed en heeft ook musical ervaring.
dat jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg goed zijn teveel credits.
Voor een man met musical ervaring heeft hij echt een lousy timing
Iedereen heeft wel iets waar hij aan moet werken. Hij zou wel een alternate of US kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
erg goed zijn teveel credits.
Voor een man met musical ervaring heeft hij echt een lousy timing
Serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Clauw het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel iets waar hij aan moet werken. Hij zou wel een alternate of US kunnen zijn.
En dus ook Zorro..hij is nu US voor Freek.
hoezo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik nog meer in shock van sommige posts nu.
Waarom moet je huilen? Dat hij US is voor Freek?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Serieus?
Ik moet nu echt even huilen...
Damn
dat zal best zo kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat de komende weken eerst Kelvin, Marijn en Jeroen het veld moeten ruimen. Daarna Dennis de G. en Mischa. Blijven over: Tommie, Roman en Ruud. De uitslag daarvan hangt af van de stemmers, en of de heren ook blijken te kunnen zingen + dansen + zwaardvechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |