Maar het is niet de bedoeling dat ze haar proberen na te zingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef tdrone het volgende:
ik vind dit een heel raar gekozen liedje omdat duffy een heel aparte en tevens vrouwenstem heeft
nee dat niet maar ik vind niet dat dit nummer bij mannenstemmen pastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het is niet de bedoeling dat ze haar proberen na te zingen.
Oh, daar let ik niet op joh, ik zit constant naar de broeken te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik vind niet dat dit nummer bij mannenstemmen past
ah das wel 'n lekker smaakse thee beste ceequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Us kijke op mun zakske. Tis Apple Cinnamon geworre.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, daar let ik niet op joh, ik zit constant naar de broeken te kijken.
Dat begreep ik ook wel. Ik bedoelde gewoon welke smaak thee. ben nog al een theedrinker vandaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjoklaaikes! Jij bent de andere brabo hier, da moete gij toch snappe!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Us kijke op mun zakske. Tis Apple Cinnamon geworre.
Ik ben traag van begrip.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel. Ik bedoelde gewoon welke smaak thee. ben nog al een theedrinker vandaar
Die drink ik altijd op 1 van mijn werkplekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben traag van begrip.Maar, ondertussen is het antwoord uit me gehaald! Appel/kaneel! Thee
dat bedoel ik, en voor die van mij ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, met z'n Ordinary Peep-hole. En het zou wonderen doen voor m'n prono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |