Cool!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt mn eerste musical ooit.![]()
Vooral omdat het thema me aanspreekt en ik kan er op de fiets heen.
Dacht ik al, viel me de vorige 2 keer al op. Is dat bij de andere series ook zo geweest? Lette er bij Joseph niet op toen.quote:
hij heeft aan meer talentjachten mee gedaan, maar nooit gewonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Zo, heftig!. Ik moest weer eens een traantje wegpinken
.
Hoezo is het de 7e keer trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zijn zevende sollicitatie naar een hoofdrolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
.
- nationaal songfestivalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en trouwens, Marijn had er van die twee gewoon uit gemoeten!
!
Eens even denken, volgens mij wel bij Joseph en ook bij Mary. Maar niet bij Evita.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dacht ik al, viel me de vorige 2 keer al op. Is dat bij de andere series ook zo geweest? Lette er bij Joseph niet op toen.
uuhhhm welke show heb jij gekeken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Jojogirl het volgende:
Echt wat een WTF moment was dit zeg. Deze 2 in de sing-off sloeg echt nergens op.
bij Evita deed iedereen de jas af toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens even denken, volgens mij wel bij Joseph en ook bij Mary. Maar niet bij Evita.
ik denk dat Tommie het gaat worden, hij heeft de meeste ervaring, en kan een musical dragen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Jojoke het volgende:
Och, er zijn er maar 3 die echt kans maken om Zorro te worden: Ruud, Tommie en Roman. Oh, en Mischa wordt 4e/5e en dus een reserve-Zorro.
Daar was het willekeurig, wie er als laatste in de rij was volgens mij. Niet de andere sing-offer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
bij Evita deed iedereen de jas af toch?
Yep, veel goede verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Cool!
Heb 'm (nog) niet gezien, wel veel over gehoord, het decor/de zaal schijnt echt magistraal te zijn.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, veel goede verhalen over gehoord.
En wat het decor betreft, de hangar gaat ook open voor een scene en als je heel goed kijkt kan je de boerderie van boerin Annemarie zien!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, veel goede verhalen over gehoord.
En wat het decor betreft, de hangar gaat ook open voor een scene en als je heel goed kijkt kan je de boerderie van boerin Annemarie zien!
Dennis stond gewoon te koken van woedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
Maar die riem (oid), die hoort een ander toch bij degene die weggaat af te doen of niet?. Dennis smeet hem nu zelf op de grond.
Ja, omdat het Marijn niet lukte hem af te doen. Ze zaten er mee te klooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef Viking84 het volgende:
Maar die riem (oid), die hoort een ander toch bij degene die weggaat af te doen of niet?. Dennis smeet hem nu zelf op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |