SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep!quote:
quote:69:26
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Bifröst door Carsten Opdam uitgebreid tot 3-0.
4-4quote:Op zondag 16 januari 2011 21:27 schreef vanpers het volgende:
Gefeliciteerd Gijs, Niels inmiddels op 4-4 en hier is de 2de helft nog niks gebeurd.
4-4quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef vanpers het volgende:
Bij Niels vallen echt veel goals, 4-3 voor hem. Ik heb mijn wedstrijd nog steeds niet binnen.
BrandX op voorsprongquote:Bennie van Groningen was erg dicht bij de voorsprong voor Dynamo. Een ingestudeerde vrije trap in de 30e minuut schampte echter de lat.
quote:Jamess brak in de 28e minuut aan de linkerkant door en Duman Mengi wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 1-0.
ik sta gewoon op 3-0quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef MrMoon het volgende:
Wederom een vrije trap gemist.
[..]
BrandX op voorsprong
[..]
mja.. ben benieuwd hoe hij dit keer zal reageren..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
Bij Possie zit het weer eens tegen... 2 blessures.
goede keus uiteindelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef BrandX het volgende:
mijn enige verdediger met matige vorm (de rest is goed) had ik bijna niet opgesteld! Maar vanwege zijn hoge ervaring en goede conditie toch gedaan, mikt hij gewoon de eerste 2 er in
![]()
edit: hoop stiekem nu dat hij niet verkocht wordt
BAM!quote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist KKA-speler Florina Drcea zijn team in de 37e minuut op een voorsprong van 1-0 te zetten.
quote:
BAM!quote:Dynamo-speler Radboud van Groningen gaf na 38 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Tweewerf BAMquote:In de 39e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij KKA-speler Zion Va'aknin. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 2-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
vind dat zo iets onzinnigs...quote:Bij deze voorsprong meende Jamess zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Feli'squote:Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef vanpers het volgende:
Winst, 3-2 toch eens nadenken over een nieuwe keeper of goeie trainees.
quote:45:00: Dynamo domineerde de wedstrijd en mocht 65 procent balbezit laten aantekenen.
Netjes..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
Met 3-0 winst naar plek 2![]()
En 228 hatstats is best aardig voor mijn jonge teampje!
die hatsstats is dat op alltid oid?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
Met 3-0 winst naar plek 2![]()
En 228 hatstats is best aardig voor mijn jonge teampje!
Dit gaat ook goed komenquote:
Met foxtrick kun je het ook zienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
die hatsstats is dat op alltid oid?
Nice, mooi verdeeld ook over de linies!quote:
Daar zie je het morgen pas. In Foxtrick (addon voor firefox en chrome) kun je t direct zienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
die hatsstats is dat op alltid oid?
heeft chrome die ook?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zie je het morgen pas. In Foxtrick (addon voor firefox en chrome) kun je t direct zien
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft chrome die ook?
heet die dan ook foxtrick? ff zoeken!
(gebruik geen FF meer)
Ik gebruik m zelf in Chromequote:Op zondag 16 januari 2011 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
heeft chrome die ook?
heet die dan ook foxtrick? ff zoeken!
(gebruik geen FF meer)
Ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik op dit moment virtueel gezien ook
En dat was echt mn doelstelling niet, das nog het mooiste. Dankzij PIC kan ditquote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik op dit moment virtueel gezien ook
quote:
na mn eerste 3 wedstrijden was dit mijn doelstelling ook niet meer.. blij dat ik nu weer mee kan doen om het kampioenschap..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat was echt mn doelstelling niet, das nog het mooiste. Dankzij PIC kan dit
felli's!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef vanpers het volgende:
Met een 3-2 overwinning naar de 2de plek. Het was 233 hatstats tegen 227 hatstats dus vandaar de spanning. Geen nieuw Hatstats record maar wel een nieuw sterrenrecord met 65 sterren.
Verder ook een mooie -3 voor GL.
dat kan je beter aan anderen vragen dan mij iigquote:Iemand zin en tijd om een keer te kijken waarin ik het best in eerste instantie mijn team kan versterken?
Snel gekeken zie ik wat puntjes voor uitleg of mijn analyse klopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:52 schreef vanpers het volgende:
Met een 3-2 overwinning naar de 2de plek. Het was 233 hatstats tegen 227 hatstats dus vandaar de spanning. Geen nieuw Hatstats record maar wel een nieuw sterrenrecord met 65 sterren.
Verder ook een mooie -3 voor GL.
Iemand zin en tijd om een keer te kijken waarin ik het best in eerste instantie mijn team kan versterken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helge AndersenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-0 gewonnen... nog steeds 2e.. dat is denk ik ook het hoogst haalbare dit seizoen maar goed... geld verdienen en doortrainen is ook fijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
217 in totaalquote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand mijn hatstats opzoeken?
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Driewerf BAM!quote:49:29
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Florina Drcea, waarmee KKA de voorsprong uitbreidde: 3-0.Ik ben van pindavlees![]()
quote:
gemist kans..quote:Jopie van Groningen scoorde vanaf rechts bijna nog een doelpunt voor Dynamo, maar zijn kopbal werd door de keeper corner getikt.HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef vanpers het volgende:
VleugelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helge AndersenAndersen zou je kunnen verpatsen wanneer je steeds krap zit met je middenveld? Tevens zou ik eens kijken of je een betere winger kan halen, zodat je aanval een boost krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat botje ook?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de nummer 5 en 6 ook voor staan
edit: ah ik zie het al.. tis een eigenaarloos team..HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Is nog geen botje, slechts een eigenaarloos team....die speelt nog met de bestaande spelersquote:Ik ben van pindavlees![]()
vanaf volgende week niet meer.. dus het kan nog goed komen.. volgende week winnen en tegen het dan bot team ook en ze is er voorbij..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is nog geen botje, slechts een eigenaarloos team....die speelt nog met de bestaande spelersHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Ik zou Ramirez en Andersen eruit kunnen doen, maar op welke manier kan ik via de winger een boost aan mijn aanval geven zonder dat mijn middenveld verzwakt? En wat bedoel je precies met als ik krap zit met mijn middenveld?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Andersen zou je kunnen verpatsen wanneer je steeds krap zit met je middenveld? Tevens zou ik eens kijken of je een betere winger kan halen, zodat je aanval een boost krijgt?![]()
Oja, dat verandert op de helft he? Ff in de smiezen houden dusquote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vanaf volgende week niet meer.. dus het kan nog goed komen.. volgende week winnen en tegen het dan bot team ook en ze is er voorbij..Ik ben van pindavlees![]()
volgens mij wel..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, dat verandert op de helft he? Ff in de smiezen houden dusHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Weet niet of het een optie is maar, Anderson verkopen en 1 terug kopen met 2 levels hoger positiespel. Ramirez verkopen en een betere wingers terugkopen met wat positiespel alleen deze et je wel aanvallend naar. Ik denk dat je dan beide posities een stuk versterktquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zou Ramirez en Andersen eruit kunnen doen, maar op welke manier kan ik via de winger een boost aan mijn aanval geven zonder dat mijn middenveld verzwakt? En wat bedoel je precies met als ik krap zit met mijn middenveld?
Oh ik weet niet of je middenveld in de competitie overheerst of niet?![]()
mijn middenveld laat zich dollen
billenkoek vanavond!quote:De bezoekers antwoordden in de 59e minuut van de wedstrijd toen ze de 3-1 scoorden. Canuto Araujo brak door in het centrum en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften.lolwut![]()
ze gaan bij mama over knie vanavond?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:
mijn middenveld laat zich dollen
[..]
billenkoek vanavond!
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze gaan bij mama over knie vanavond?
lolwut![]()
Om even met het laatste te beginnen, ik haal dit jaar een gemiddelde van 66.5 hatstats en daarmee sta ik 3de, de 2 teams boven mij halen een gemiddelde van 69 hatstats en het eerste team onder mij 62.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet niet of het een optie is maar, Anderson verkopen en 1 terug kopen met 2 levels hoger positiespel. Ramirez verkopen en een betere wingers terugkopen met wat positiespel alleen deze et je wel aanvallend naar. Ik denk dat je dan beide posities een stuk versterkt
Oh ik weet niet of je middenveld in de competitie overheerst of niet?
Als ik nu eens begin met een vervanger te kopen van Andersen. De andere 2 middenvelders zijn Wonderbaarlijk met passen. Wat kan ik het beste kopen voor die positie, je zegt 2 levels hoger, dat is wereldklasse, moet ie dan nog passen hebben?![]()
nice die 3-0.. ik sta nog steeds op 1-0.. hopelijk kan ik het vasthouden..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-0 voor, en dr nieuwe verdediger loopt tegen zn tweede geel aanHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
nu pas?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet
Ach, we zijn wel wat gewend op FOK!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet
Ik ben van pindavlees![]()
Nu pas?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn wel wat gewend op FOK!
lolwut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: