en je hebt snelst??quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ookVolgens mij krijg je dan iets eerder de gebeurtenissen door.
op snelst? ik voeg het altijd toe aan live en dan zie ik wel, maar op snelst dat ken ik niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ookVolgens mij krijg je dan iets eerder de gebeurtenissen door.
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
Uh gewoon HT Live? Of kijken jullie via iets anders.
60% balbezit. Dat moet toch voldoende zijn.
Live is toch gewoon ook live ?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.
waar zie je balbezit??quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.
precies, daarom snapte ik het verhaal van Drassss ook niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Live is toch gewoon ook live ?![]()
Via HT Live kun je wel wedstrijden 'terugkijken', sneller dan normaal. Maar live heb je alleen de live snelheid...
In de rust en aan het eind van de wedstrijd, krijg je een melding vanquote:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In de rust en aan het eind van de wedstrijd, krijg je een melding van
quote:Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Dynamo Stadion een 27856-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
goh, verrassendquote:01:35
Vlaming-boys focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels.
Da's al rap...quote:02:35
Het natte weer bood weinig gelegenheid tot snelle acties en met name Volkert Aerts had daar last van.
quote:Een scoringskans voor PRT in de 47e minuut leek afgeslagen, tot plotseling Henk-Jan Prent achter de bal opdook en een spectaculair schot afvuurde. De keeper en zijn verdediging stonden aan de grond genageld! 3-1!
En de volgende....quote:04:14
Florina Drcea had het moeilijk op het verregende veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht.
quote:
Wist dat t eraan zat te komen, maar had geen andere optiesquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ai.. das wel vervelend.. ook wel ingecalculeerd of niet?
quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Henk-Jan Prent, waarmee PRT de voorsprong uitbreidde: 4-1.
quote:
het lijkt Zwolle - Emmen welquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef vanpers het volgende:
Bij Niels vallen echt veel goals, 4-3 voor hem. Ik heb mijn wedstrijd nog steeds niet binnen.
idd..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Kans gemist, tegenstander mist ook een counter...
GotC voor
quote:De fans van FM hielden hun adem in toen Alejandro Vargas op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
hier een SE gemist..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Kans gemist, tegenstander mist ook een counter...
GotC voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |