Je was flink aan het trainen geslagen toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mag dat wel weer. Al heb ik er af en toe zin in om gewoon nu weer te starten...
Begint zoals je dacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, al zou het op papier een makje moeten zijn.
* NelisZ meld!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Wie beginnen er allemaal om 8 uur?
Kan ik ze even in mijn HT live zetten.
Niet echt meer flink aan het trainen. Ik heb niet genoeg tijd om trainees te zoeken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef vanpers het volgende:
J
[..]
Je was flink aan het trainen geslagen toch?
Ik moet zegge dat ik een mooi team heb staan voor mezelf, heb nu 2mil op de bank.
Mijn team staat, mijn trainer is voldoende, stadion is groot genoeg, dus misschien wat leuke trainees kopen.
quote:02:11
De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong in de 2e minuut na een doorbraak van Ed van Laer, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
De bedragen komen weer langzaam binnen.quote:Je team heeft 13 005 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Bryan Gal (183527862) onlangs is verkocht voor 2 601 000 ¤.
Wat trainde je?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet echt meer flink aan het trainen. Ik heb niet genoeg tijd om trainees te zoeken.
Dat komt nog wel!quote:
Maar vroeg inzetten dit keer?quote:
quote:De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong in de 11e minuut na een doorbraak van Claus Prent, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
quote:
BAM!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef vanpers het volgende:
Het gezang op de tribunes verstomde toen JvP-speler Rafael Cousiņo in de 11e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
quote:
BAM!quote:De aanval van PRT was de verdedigers in de 16e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Lambertus Prent dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 2-0.
Geen probleem, werkt elke week als een trein.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef vanpers het volgende:
Bedankt voor het roepen om klootz Drassss.
En dat was 1/3quote:21:32
William Muntz had een uitbreiding van de voorsprong op zijn schoen toen hij zich in de 21e minuut op de linkerflank vrijspeelde, maar hij schoot de bal in het zijnet.
quote:Er waren 19 minuten gespeeld toen de scheidsrechter De Bulls een penalty toekende. Luca Lumini hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
quote:Er waren 19 minuten gespeeld toen de scheidsrechter De Bulls een penalty toekende. Luca Lumini hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
quote:Een bevlieging van Ofer Schwartz pakte goed uit. Hij zette een verdediger klem, wist de bal af te pakken en stuurde een steekpass naar Hynek Slavík, die het netjes afrondde: 1-1!
Tarje Aass, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 27e minuut voor Geel+Zwart de 1-2 te scoren.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Gelukkig staat mijn conrurrent op dit moment achter, dus alles is nog mogelijk
BAM!quote:31:08
Bifröst bouwde na 31 minuten de voorsprong verder uit toen Carsten Opdam door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0.
Dat gaat erg hard ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef NelisZ het volgende:
Na een onnavolgbaar scoreverloop sta ik nu weer 3-2 voor
Gaat wel hard met de goals bij mij...
Je gaat lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef vanpers het volgende:
De wedstrijd was 30 minuten bezig toen Ricky Ramirez van JvP op rechts doorbrak en tot groot ongenoegen van het thuispubliek de score moeiteloos verhoogde: 0-2.
![]()
Buitenspelers maken de goals.
Ja, al 1 van de wekelijkse 3 hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
En nog geen kans gemist, gekkenhuis
Voel je de spanning alquote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef polsi het volgende:
jaja mijn eerste wedstrijd is bezig mensen
Als je 'live' meekijkt kan ie niet op snelquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef polsi het volgende:
ok hebben jullie op snel staan of gewoon normaal??
en je hebt snelst??quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ookVolgens mij krijg je dan iets eerder de gebeurtenissen door.
op snelst? ik voeg het altijd toe aan live en dan zie ik wel, maar op snelst dat ken ik niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ookVolgens mij krijg je dan iets eerder de gebeurtenissen door.
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
Uh gewoon HT Live? Of kijken jullie via iets anders.
60% balbezit. Dat moet toch voldoende zijn.
Live is toch gewoon ook live ?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.
waar zie je balbezit??quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk idd ook via HT Live.. maar dat snelste verhaal begrijp ik niet.
precies, daarom snapte ik het verhaal van Drassss ook niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Live is toch gewoon ook live ?![]()
Via HT Live kun je wel wedstrijden 'terugkijken', sneller dan normaal. Maar live heb je alleen de live snelheid...
In de rust en aan het eind van de wedstrijd, krijg je een melding vanquote:
okquote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In de rust en aan het eind van de wedstrijd, krijg je een melding van
quote:Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Dynamo Stadion een 27856-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
goh, verrassendquote:01:35
Vlaming-boys focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels.
Da's al rap...quote:02:35
Het natte weer bood weinig gelegenheid tot snelle acties en met name Volkert Aerts had daar last van.
quote:Een scoringskans voor PRT in de 47e minuut leek afgeslagen, tot plotseling Henk-Jan Prent achter de bal opdook en een spectaculair schot afvuurde. De keeper en zijn verdediging stonden aan de grond genageld! 3-1!
En de volgende....quote:04:14
Florina Drcea had het moeilijk op het verregende veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht.
quote:
Wist dat t eraan zat te komen, maar had geen andere optiesquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ai.. das wel vervelend.. ook wel ingecalculeerd of niet?
quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Henk-Jan Prent, waarmee PRT de voorsprong uitbreidde: 4-1.
quote:
het lijkt Zwolle - Emmen welquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef vanpers het volgende:
Bij Niels vallen echt veel goals, 4-3 voor hem. Ik heb mijn wedstrijd nog steeds niet binnen.
idd..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Kans gemist, tegenstander mist ook een counter...
GotC voor
quote:De fans van FM hielden hun adem in toen Alejandro Vargas op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
hier een SE gemist..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Kans gemist, tegenstander mist ook een counter...
GotC voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |