Je was flink aan het trainen geslagen toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mag dat wel weer. Al heb ik er af en toe zin in om gewoon nu weer te starten...
Begint zoals je dacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, al zou het op papier een makje moeten zijn.
* NelisZ meld!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Wie beginnen er allemaal om 8 uur?
Kan ik ze even in mijn HT live zetten.
Niet echt meer flink aan het trainen. Ik heb niet genoeg tijd om trainees te zoeken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef vanpers het volgende:
J
[..]
Je was flink aan het trainen geslagen toch?
Ik moet zegge dat ik een mooi team heb staan voor mezelf, heb nu 2mil op de bank.
Mijn team staat, mijn trainer is voldoende, stadion is groot genoeg, dus misschien wat leuke trainees kopen.
quote:02:11
De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong in de 2e minuut na een doorbraak van Ed van Laer, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
De bedragen komen weer langzaam binnen.quote:Je team heeft 13 005 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Bryan Gal (183527862) onlangs is verkocht voor 2 601 000 ¤.
Wat trainde je?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet echt meer flink aan het trainen. Ik heb niet genoeg tijd om trainees te zoeken.
Dat komt nog wel!quote:
Maar vroeg inzetten dit keer?quote:
quote:De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong in de 11e minuut na een doorbraak van Claus Prent, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
quote:
BAM!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef vanpers het volgende:
Het gezang op de tribunes verstomde toen JvP-speler Rafael Cousiņo in de 11e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
quote:
BAM!quote:De aanval van PRT was de verdedigers in de 16e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Lambertus Prent dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 2-0.
Geen probleem, werkt elke week als een trein.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef vanpers het volgende:
Bedankt voor het roepen om klootz Drassss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |