oeh je bent nog geen supporter van mijquote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee of je het al bent maar ik altijd natuurlijk, gezellig
team ID 360592 en ik heb ook nog slots vrij dus returning the favor is no problemo!
mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou normaal ballen. Ik heb namelijk hetzelfde " probleem ".
team ID?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh je bent nog geen supporter van mij
zie mn sigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zie mn sigdoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komen
Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig..
ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scoutsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou begrijp ik trouwens pas waarom jij zoveel bijna 18+ jeugdspelers in je jeugdteam hebt
Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindtquote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scouts.
En tja
nou eigenlijk stiekem welquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindt
Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou eigenlijk stiekem wel
Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste.
die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?
herkenbaar.. seizoenenlang hetzelfde probleem gehad en nu heb ik 3 leuke talentjes in mn jeugd zitten.. dus het komt vanzelf wel.. geduld is een schone zaak..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou eigenlijk stiekem wel
Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste.
doe ik. ik ben geduldigquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...
Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..
en terecht.. een tweeling in je team is gewoon tof.. dus die ga je dan niet weg doen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaan
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ivar Hendriks is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?
Lama ik heb m geweigerd en de andere 2 ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?
Spurs - Unitedquote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef vanpers het volgende:
Zit nu lekker voor sport 1, vanavond nog wat wedstrijden op hattrick volgen.
Relax zondagje.
Verder win ik elke plek vanavond behalve het middenveld.
een goed laag middenveld van hem tegen een redelijk laag middenveld van mij.
Normaal gesproken zou dat winst moeten zijn.
iddquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spurs - United
Hattrick wedstrijden
Real & Barca
3-3 straks let maar opquote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
idd![]()
Alleen lijkt vandaag alles in een gelijkspel te eindigen, heb nu al een 0-0, 1-1 en een 2-2 gehad. Hopen dat het in Spanje en hattrick anders gaat.
Ouch...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Victory Team A : 95.68% +
Draw : 3.26%
Victory Team B : 1.06%
Ik was team A.
Uitslag: 1-3
Blegh..quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Ik was team A.
9 uur pas hier...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Wie beginnen er allemaal om 8 uur?
Kan ik ze even in mijn HT live zetten.
312283031, moiquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Ik was team A.
Laten we het hopen, maar zonder gekke dingen moet ik gewoon winnen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt een makkie voor je, heb hem erbij gezet.
Present!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben.
Vanaf volgend seizoen mag dat wel weer. Al heb ik er af en toe zin in om gewoon nu weer te starten...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemen.
Ja, al zou het op papier een makje moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij jou wordt het denk ik wel een mooie pot, nummer 2 tegen 3. Heb hem erbij staan, succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |