abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91361793
090128_50772_FOK!fedDef.png

FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars
091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png
Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Ik ben van pindavlees
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 12:42:12 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91361830
Hoi O+

ik heb mijn opstelling alvast gemaakt voor morgen, kan ik er nog even over na denken, tis nogal een hersenkrakertje :')
lolwut
pi_91361843
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
Hoi O+

ik heb mijn opstelling alvast gemaakt voor morgen, kan ik er nog even over na denken, tis nogal een hersenkrakertje :')
Als je hulp nodig hebt....zeg het maar!
Ik ben van pindavlees
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 12:43:48 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91361890
Doe ik :Y
Ik wil eerst zelf met de ultimo solution volgens mij aankomen en dan mogen jullie er op schieten :D
lolwut
pi_91361907
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef BrandX het volgende:
Doe ik :Y
Ik wil eerst zelf met de ultimo solution volgens mij aankomen en dan mogen jullie er op schieten :D
Top ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_91363077
Hoi. :W
pi_91363503
:W
pi_91363993
Ik lig aardig op koers :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_91364364
:W hoi
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:59:32 #10
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_91364853
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_91367629
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 15:10:30 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91367885
Zwaai topic :W
lolwut
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:15:34 #13
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91370482
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef BrandX het volgende:
Zwaai topic :W
Oke :W :W :W
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91373319
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 18:05:31 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91374322
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Top ^O^
nou, here's the deal.

Ik moet tegen de nummer twee. (match ID: 312320886).
Volgens de fans zijn wij favoriet (jaja I know :P) maar ik weet het nog zo net niet, als je ziet hoe ik vorige week 1 minuut tijd de boot in ging en hij zijn laatste 5 heeft gewonnen.

Hij heeft een goede verdediging, die van mij is ietsje sterker imo maar hij heeft een iets betere aanval dan ik.
Maar: zijn middenveld is al maanden slecht (laag) waar die van mij op het moment matig (laag) is. HIer heb ik dus overwicht.

Hij gebruikt geen tactieken, en gewoon 4-4-2

Nu dacht ik het volgende:
ik speel ook gewoon 4-4-2.
Ik moet de slag op het middenveld winnen. Ik sta op ratings voor, maar dat moet 90minuten zo blijven.
Conditie is 2x uitstekend, 1x goed en 1x formidabel, allen passen minimaal redelijk. 3 gewone middenvelders, 1 vleugelspeler. Vorm is minder, redelijk tot goed.
Mijn verdedigers zijn in bloedvorm en conditie, en hebben allen minimaal redelijk passen.
Mijn aanval is 1 vorm uitstekend, 1 matig. conditie van beide uitstekend.

Nu dacht ik, van al die tactieken die de rest heeft gespeeld (en verloren) is counter nog niet geprobeerd. Dus ik wilde gaan counteren, daar ze allemaal goede passen ratings hebben en goede conditie (voor al het loopwerk :P) en omdat je volgens mij, dmv counter helemaal makkelijk langs hun middenveld komt, ook al omdat die van hem nogal bout zal zijn in opbouw en dus onderschepping voor de counter kansrijk.

Of zit ik hier weer eens heeeeeel dom te redeneren _O-
lolwut
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:11:00 #16
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91374516
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

In het kort: Ja

Counter is bedoeld voor de ploeg met het mindere middenveld en de sterkste verdediging (en eventueel aanval). Het is zelfs zo dat counter alleen werkt als je middenveld lager is dan die van je tegenstander!

Counterkansen ontstaan trouwens ook alleen uit een gemiste kans van de tegenstander, niet bij een soort onderschepping op het middenveld...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91374529
quote:

[..]

nou, here's the deal.

Volgens de fans zijn wij favoriet (jaja I know :P) maar ik weet het nog zo net niet, als je ziet hoe ik vorige week 1 minuut tijd de boot in ging en hij zijn laatste 5 heeft gewonnen.

Hij heeft een goede verdediging, die van mij is ietsje sterker imo maar hij heeft een iets betere aanval dan ik.
Maar: zijn middenveld is al maanden slecht (laag) waar die van mij op het moment matig (laag) is. HIer heb ik dus overwicht.

Ik moet de slag op het middenveld winnen. Ik sta op ratings voor, maar dat moet 90minuten zo blijven.
Conditie is 2x uitstekend, 1x goed en 1x formidabel, allen passen minimaal redelijk. 3 gewone middenvelders, 1 vleugelspeler. Vorm is minder, redelijk tot goed.
Mijn verdedigers zijn in bloedvorm en conditie, en hebben allen minimaal redelijk passen.

Nu dacht ik, van al die tactieken die de rest heeft gespeeld (en verloren) is counter nog niet geprobeerd. Dus ik wilde gaan counteren, daar ze allemaal goede passen ratings hebben en goede conditie (voor al het loopwerk :P) en omdat je volgens mij, dmv counter helemaal makkelijk langs hun middenveld komt, ook al omdat die van hem nogal bout zal zijn in opbouw en dus onderschepping voor de counter kansrijk.

Counter heeft enkel zin als je middenveld minder is ;) is je middenveld beter dan is het nadelig, dus dat zou ik niet doen...
Fokhattrick.org!
pi_91374546
quote:

[..]

nou, here's the deal.

Counter zou ik direct van het lijstje schrappen. Dat kan alleen goed werken als:
1. Jouw middenveld lager is dan dat van je tegenstander
2. Jouw verdediging veel sterker is dan zijn aanval
3. Jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.

Je gaat het middenveld dik dik winnen, en je aanval zal heel veel moeite krijgen met zijn verdediging.

Geen counter dus.

Verder zal het ook deze week lastig worden om door de verdediging van je tegenstander heen te komen. Veel goals zul je dus niet gaan maken, ondanks het feit dat jij veel meer kansen zult gaan krijgen dan hij.
Andersom zullen zijn spaarzame kansen hoogstwaarschijnlijk stuk gaan lopen op jouw verdediging.

Hoe ik het zou doen:

Wederom spelen as usual. Het zal een kleine uitslag gaan worden. Misschien zal de uitslag zelfs wel bepaald gaan worden door SE's en SH's.
Ik ben van pindavlees
pi_91374629
OK....da's dus duidelijk :P
Ik ben van pindavlees
pi_91374641
Als je middenveld sowieso veel sterker is en al je spelers passen hebben, kun je je mids nog op aanvallend zetten. Met passen kan dat je aanval nog wel wat versterken...
Fokhattrick.org!
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 18:15:10 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91374680
hmmmm... food for thought....
lolwut
pi_91374861
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef BrandX het volgende:
...en dan mogen jullie er op schieten :D
Dit gedeelte is in ieder geval aardig gelukt :P
Fokhattrick.org!
pi_91375436
Goedeavond allen :) :W
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 18:42:47 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91375754
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dit gedeelte is in ieder geval aardig gelukt :P
_O-
klopt, en dat vind ik alleen maar tof O+
Leer een hoop van jullie inzichten.
lolwut
pi_91378044
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Drassss het volgende:
Goedeavond allen :) :W
Avond :W
Fokhattrick.org!
pi_91378235
Straks maar eens de TL afstruinen...voor GotC :P

Die heeft sinds vandaag mooi 6M in kas. Ze blijft pm trainen, dus wellicht een jonge winger met wat PM binnenhalen. Of 2 jonge wingers met wat PM :)
Ik ben van pindavlees
pi_91378897
Vanmiddag nog een jeugdspeler voor 150k verkocht :)
pi_91378974
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef Flappekz het volgende:
Straks maar eens de TL afstruinen...voor GotC :P

Die heeft sinds vandaag mooi 6M in kas. Ze blijft pm trainen, dus wellicht een jonge winger met wat PM binnenhalen. Of 2 jonge wingers met wat PM :)
ze kan idd wel wat vers bloed gebruiken aangezien ze er in de competitie niet bijster florisant voor staat.. haar geluk gaat dat botje zijn waarschijnlijk maar dan moet ze ergens anders ook nog punten pakken..
pi_91379053
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ze kan idd wel wat vers bloed gebruiken aangezien ze er in de competitie niet bijster florisant voor staat.. haar geluk gaat dat botje zijn waarschijnlijk maar dan moet ze ergens anders ook nog punten pakken..
Ze krijgt nu de dubbel tegen de onderste...die mag ze nooit verliezen.
De reden waardoor ze zo laag staat is duidelijk: Per ongeluk geMOTSt in de eerste week, en dat met een trainer met rampzalig leiderschap
Ik ben van pindavlees
pi_91383868
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ze krijgt nu de dubbel tegen de onderste...die mag ze nooit verliezen.
De reden waardoor ze zo laag staat is duidelijk: Per ongeluk geMOTSt in de eerste week, en dat met een trainer met rampzalig leiderschap
komende weken zijn bepalend dus.. ik zal alvast gaan duimen..
pi_91384711
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

komende weken zijn bepalend dus.. ik zal alvast gaan duimen..
Hopen dat woedend ts voldoende blijkt..

EDIT - ik zag dat een van dr spelers onlangs naar goed ervaring/goed ls is gestegen...die meteen maar trainer gemaakt. Hoop dat ze t niet erg vindt :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Flappekz op 15-01-2011 22:17:51 ]
Ik ben van pindavlees
pi_91386843
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 21:57 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hopen dat woedend ts voldoende blijkt..

EDIT - ik zag dat een van dr spelers onlangs naar goed ervaring/goed ls is gestegen...die meteen maar trainer gemaakt. Hoop dat ze t niet erg vindt :P
Hehe... ach 1x winst en 1x verlies of gelijkspel is ook geen ramp natuurlijk.. want dan komt ze al boven de streep..
pi_91388281
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Hehe... ach 1x winst en 1x verlies of gelijkspel is ook geen ramp natuurlijk.. want dan komt ze al boven de streep..
Pff....zit ff in HO naar dr team te kijken. Als d'r teamgeest kalm is, haalt ze een goed (laag) middenveld, en is er helemaal nix aan de hand :)
PIC dus!
Ik ben van pindavlees
pi_91389682
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Pff....zit ff in HO naar dr team te kijken. Als d'r teamgeest kalm is, haalt ze een goed (laag) middenveld, en is er helemaal nix aan de hand :)
PIC dus!
das wel netjes... moet je wel met één keer PIC haar teamgeest op kalm krijgen..
pi_91389803
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

das wel netjes... moet je wel met één keer PIC haar teamgeest op kalm krijgen..
Dat gaat niet lukken, maar met 2 keer wellicht wel :Y
Ik ben van pindavlees
pi_91394089
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken, maar met 2 keer wellicht wel :Y
maar de komende 2 wedstrijden zijn juist heel belangrijk.. hoe ga je dat dan oplossen?
pi_91400356
quote:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Sammy Houben en hij is 15 jaar en 69 dagen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Passen!
:Y
  zondag 16 januari 2011 @ 09:55:02 #38
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91401178
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar de komende 2 wedstrijden zijn juist heel belangrijk.. hoe ga je dat dan oplossen?
Toch PICcen, sowieso vanavond. Moet voldoende zijn om het middenveld te pakken, de overige linies pakken we dik
Ik ben van pindavlees
  zondag 16 januari 2011 @ 09:55:34 #39
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91401187
Kreeg weer eens 3 17-jarigen aangeboden....
Ik ben van pindavlees
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 10:15:19 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91401465
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Kreeg weer eens 3 17-jarigen aangeboden....
hier hetzelfde. En de beste was overal zwak :').
ik heb bedankt voor de eer, maar voor de vorm de laatste aangenomen voor de lol.
lolwut
pi_91402199
quote:
19s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

hier hetzelfde. En de beste was overal zwak :').
ik heb bedankt voor de eer, maar voor de vorm de laatste aangenomen voor de lol.
Sympathiek van je :)
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 11:06:04 #42
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91402408
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:56 schreef Drassss het volgende:

[..]

Sympathiek van je :)
ach ja, je weet maar nooit of 'ie toch nog iets speciaals heeft O+
Een lekker kontje ofzo. Als die dan 18 wordt istie legaal he O-)
lolwut
pi_91403053
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nouja zeg _O- Het is 11.00 rustig aan he.

309455215, nog een nieuwe trainee voor me :)
pi_91403590
quote:
Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

_O-
  zondag 16 januari 2011 @ 13:47:12 #45
231633 Xummon
of toch niet?
pi_91408013
jeugdscouting was weer eens 3x noppes
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_91408554
quote:
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Daan Weener and he is 16 years old.

Without any further training, this player will remain with weak Winger. His overall abilities are passable, in my opinion. Coach this player right and he will reach his potential of passable Winger before you know it!

Can I offer him a place at the academy?
98 dagen natuurlijk :(
  zondag 16 januari 2011 @ 15:07:43 #47
231633 Xummon
of toch niet?
pi_91412089
ik heb schijnbaar weer een Supporterslot vrij, omdat er een team mee gestopt is. wie zoekt nog een supporter?????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_91418192
zou het met mijn ene sterke vleugel nut hebben om vleugelaanval te hanteren als taktiek?
ik loop dan natuurlijk wel het risico dat er ook aanvallen via mijn waardeloze vleugel verlopen.. of kan ik beter gewoon net zoals altijd normaal kiezen als taktiekvaardigheid?
pi_91418286
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef MrMoon het volgende:
zou het met mijn ene sterke vleugel nut hebben om vleugelaanval te hanteren als taktiek?
ik loop dan natuurlijk wel het risico dat er ook aanvallen via mijn waardeloze vleugel verlopen.. of kan ik beter gewoon net zoals altijd normaal kiezen als taktiekvaardigheid?
Ik zou normaal ballen. Ik heb namelijk hetzelfde " probleem ".
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:15:30 #50
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418287
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Xummon het volgende:
ik heb schijnbaar weer een Supporterslot vrij, omdat er een team mee gestopt is. wie zoekt nog een supporter?????
geen idee of je het al bent maar ik altijd natuurlijk, gezellig O+
team ID 360592 en ik heb ook nog slots vrij dus returning the favor is no problemo!
lolwut
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:16:17 #51
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418332
oh en ik heb idd besloten om gewoon normaal te ballen als altijd :).
lolwut
pi_91418372
Vanavond weer eens 15 potjes van Fokkers en bekende volgen :P
pi_91418417
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef BrandX het volgende:

[..]

geen idee of je het al bent maar ik altijd natuurlijk, gezellig O+
team ID 360592 en ik heb ook nog slots vrij dus returning the favor is no problemo!
oeh je bent nog geen supporter van mij ;)
pi_91418454
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zou normaal ballen. Ik heb namelijk hetzelfde " probleem ".
mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:18:46 #55
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418478
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

oeh je bent nog geen supporter van mij ;)
team ID?
lolwut
pi_91418533
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

team ID?
zie mn sig ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91418566
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..
Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komen :)
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:20:52 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418590
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zie mn sig ;)

SPOILER
done O+
lolwut
pi_91418625
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komen :)
nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig.. ;)
pi_91418636
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

done O+
*O*
pi_91418667
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

done O+
Nou begrijp ik trouwens pas waarom jij zoveel bijna 18+ jeugdspelers in je jeugdteam hebt _O-
pi_91418709
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig.. ;)
Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:23:52 #63
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418723
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nou begrijp ik trouwens pas waarom jij zoveel bijna 18+ jeugdspelers in je jeugdteam hebt _O-
ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scouts :'( .

En tja :9~
lolwut
pi_91418751
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scouts :'( .

En tja :9~
Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindt :P
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:25:09 #65
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418787
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindt :P
nou eigenlijk stiekem wel ;(
Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste -O-.
lolwut
pi_91418823
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste -O-.
Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...
pi_91418824
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?
die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..
pi_91418853
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

herkenbaar.. seizoenenlang hetzelfde probleem gehad en nu heb ik 3 leuke talentjes in mn jeugd zitten.. dus het komt vanzelf wel.. geduld is een schone zaak..
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:26:55 #69
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91418860
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...
doe ik. ik ben geduldig O+
lolwut
pi_91418893
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..
Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaan :P
pi_91418963
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaan :P
en terecht.. een tweeling in je team is gewoon tof.. dus die ga je dan niet weg doen..
pi_91419122
Hebben jullie ook die blauwe banen links & rechts? :( Het lijkt wel een tennisveld.
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:33:45 #73
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91419183
blauwe banen?
lolwut
  zondag 16 januari 2011 @ 17:34:04 #74
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_91419195
quote:
Ja? Oh, hallo Outpost76!

Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ivar Hendriks is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:34:37 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91419223
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?
lolwut
  zondag 16 januari 2011 @ 17:35:25 #76
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_91419264
quote:
99s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef BrandX het volgende:

[..]

mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?
Nope
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 17:36:17 #77
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91419301
dan lijkt me het zonde van de energie, zal hij wsch niet meer worden dan het niveau wat hij nu heeft (wat je nog niet weet)
lolwut
  zondag 16 januari 2011 @ 17:37:03 #78
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_91419341
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Lama ik heb m geweigerd en de andere 2 ook. :P
pi_91419587
Hm, ik had iemand met potentieel goed in wat dan ook nooit weggedaan, behalve misschien als hij al 17 was.
pi_91421101
quote:
99s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef BrandX het volgende:
blauwe banen?
Ze zijn weer weg *O*
pi_91421201
Zit nu lekker voor sport 1, vanavond nog wat wedstrijden op hattrick volgen.

Relax zondagje.

Verder win ik elke plek vanavond behalve het middenveld.

een goed laag middenveld van hem tegen een redelijk laag middenveld van mij.

Normaal gesproken zou dat winst moeten zijn.
pi_91421249
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef vanpers het volgende:
Zit nu lekker voor sport 1, vanavond nog wat wedstrijden op hattrick volgen.

Relax zondagje.

Verder win ik elke plek vanavond behalve het middenveld.

een goed laag middenveld van hem tegen een redelijk laag middenveld van mij.

Normaal gesproken zou dat winst moeten zijn.
Spurs - United
Hattrick wedstrijden
Real & Barca

O+
pi_91423452
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Spurs - United
Hattrick wedstrijden
Real & Barca

O+
idd O+

Alleen lijkt vandaag alles in een gelijkspel te eindigen, heb nu al een 0-0, 1-1 en een 2-2 gehad. Hopen dat het in Spanje en hattrick anders gaat.
pi_91423493
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef vanpers het volgende:

[..]

idd O+

Alleen lijkt vandaag alles in een gelijkspel te eindigen, heb nu al een 0-0, 1-1 en een 2-2 gehad. Hopen dat het in Spanje en hattrick anders gaat.
3-3 straks let maar op :9
pi_91423608
3.64 - 0.29
Victory Team A : 95.68% +
Draw : 3.26%
Victory Team B : 1.06%

Ik was team A.
Uitslag: 1-3 :')
pi_91424440
quote:
8s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29

Ik was team A.
Ouch...
Fokhattrick.org!
pi_91424518
quote:
3.64 - 0.29

Ik was team A.
Blegh..
pi_91425147
Wie beginnen er allemaal om 8 uur?

Kan ik ze even in mijn HT live zetten.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:43:55 #89
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91425262
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:

9 uur pas hier...
Ik ben van pindavlees
pi_91425286
quote:

312283031, moi
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 19:44:41 #91
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91425308
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Flappekz het volgende:

[..]

9 uur pas hier...
idem
lolwut
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 19:45:03 #92
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91425324
quote:
3.64 - 0.29

Ik was team A.
;(
lolwut
pi_91425350
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

312283031, moi
Wordt een makkie voor je, heb hem erbij gezet.
pi_91425386
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef vanpers het volgende:

[..]

Wordt een makkie voor je, heb hem erbij gezet.
Laten we het hopen, maar zonder gekke dingen moet ik gewoon winnen ja :)
pi_91425392
quote:

Present!
Fokhattrick.org!
pi_91425431
quote:

Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben. :P
pi_91425509
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Present!
Bij jou wordt het denk ik wel een mooie pot, nummer 2 tegen 3. Heb hem erbij staan, succes :) .
pi_91425545
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben. :P
Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemen ;) .
pi_91425615
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef vanpers het volgende:

[..]

Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemen ;) .
Vanaf volgend seizoen mag dat wel weer. Al heb ik er af en toe zin in om gewoon nu weer te starten... :P
pi_91425646
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef vanpers het volgende:

[..]

Bij jou wordt het denk ik wel een mooie pot, nummer 2 tegen 3. Heb hem erbij staan, succes :) .
Ja, al zou het op papier een makje moeten zijn.
Fokhattrick.org!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')