SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
Als je hulp nodig hebt....zeg het maar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
Hoi
ik heb mijn opstelling alvast gemaakt voor morgen, kan ik er nog even over na denken, tis nogal een hersenkrakertje
Topquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef BrandX het volgende:
Doe ik
Ik wil eerst zelf met de ultimo solution volgens mij aankomen en dan mogen jullie er op schieten
nou, here's the deal.quote:
In het kort: Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of zit ik hier weer eens heeeeeel dom te redeneren
Counter heeft enkel zin als je middenveld minder isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, here's the deal.
Ik moet tegen de nummer twee. (match ID: 312320886).
Volgens de fans zijn wij favoriet (jaja I know) maar ik weet het nog zo net niet, als je ziet hoe ik vorige week 1 minuut tijd de boot in ging en hij zijn laatste 5 heeft gewonnen.
Hij heeft een goede verdediging, die van mij is ietsje sterker imo maar hij heeft een iets betere aanval dan ik.
Maar: zijn middenveld is al maanden slecht (laag) waar die van mij op het moment matig (laag) is. HIer heb ik dus overwicht.
Hij gebruikt geen tactieken, en gewoon 4-4-2
Nu dacht ik het volgende:
ik speel ook gewoon 4-4-2.
Ik moet de slag op het middenveld winnen. Ik sta op ratings voor, maar dat moet 90minuten zo blijven.
Conditie is 2x uitstekend, 1x goed en 1x formidabel, allen passen minimaal redelijk. 3 gewone middenvelders, 1 vleugelspeler. Vorm is minder, redelijk tot goed.
Mijn verdedigers zijn in bloedvorm en conditie, en hebben allen minimaal redelijk passen.
Mijn aanval is 1 vorm uitstekend, 1 matig. conditie van beide uitstekend.
Nu dacht ik, van al die tactieken die de rest heeft gespeeld (en verloren) is counter nog niet geprobeerd. Dus ik wilde gaan counteren, daar ze allemaal goede passen ratings hebben en goede conditie (voor al het loopwerk) en omdat je volgens mij, dmv counter helemaal makkelijk langs hun middenveld komt, ook al omdat die van hem nogal bout zal zijn in opbouw en dus onderschepping voor de counter kansrijk.
Counter zou ik direct van het lijstje schrappen. Dat kan alleen goed werken als:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, here's the deal.
Ik moet tegen de nummer twee. (match ID: 312320886).
Volgens de fans zijn wij favoriet (jaja I know) maar ik weet het nog zo net niet, als je ziet hoe ik vorige week 1 minuut tijd de boot in ging en hij zijn laatste 5 heeft gewonnen.
Hij heeft een goede verdediging, die van mij is ietsje sterker imo maar hij heeft een iets betere aanval dan ik.
Maar: zijn middenveld is al maanden slecht (laag) waar die van mij op het moment matig (laag) is. HIer heb ik dus overwicht.
Hij gebruikt geen tactieken, en gewoon 4-4-2
Nu dacht ik het volgende:
ik speel ook gewoon 4-4-2.
Ik moet de slag op het middenveld winnen. Ik sta op ratings voor, maar dat moet 90minuten zo blijven.
Conditie is 2x uitstekend, 1x goed en 1x formidabel, allen passen minimaal redelijk. 3 gewone middenvelders, 1 vleugelspeler. Vorm is minder, redelijk tot goed.
Mijn verdedigers zijn in bloedvorm en conditie, en hebben allen minimaal redelijk passen.
Mijn aanval is 1 vorm uitstekend, 1 matig. conditie van beide uitstekend.
Nu dacht ik, van al die tactieken die de rest heeft gespeeld (en verloren) is counter nog niet geprobeerd. Dus ik wilde gaan counteren, daar ze allemaal goede passen ratings hebben en goede conditie (voor al het loopwerk) en omdat je volgens mij, dmv counter helemaal makkelijk langs hun middenveld komt, ook al omdat die van hem nogal bout zal zijn in opbouw en dus onderschepping voor de counter kansrijk.
Dit gedeelte is in ieder geval aardig geluktquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit gedeelte is in ieder geval aardig gelukt
Avondquote:
ze kan idd wel wat vers bloed gebruiken aangezien ze er in de competitie niet bijster florisant voor staat.. haar geluk gaat dat botje zijn waarschijnlijk maar dan moet ze ergens anders ook nog punten pakken..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef Flappekz het volgende:
Straks maar eens de TL afstruinen...voor GotC
Die heeft sinds vandaag mooi 6M in kas. Ze blijft pm trainen, dus wellicht een jonge winger met wat PM binnenhalen. Of 2 jonge wingers met wat PM
Ze krijgt nu de dubbel tegen de onderste...die mag ze nooit verliezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze kan idd wel wat vers bloed gebruiken aangezien ze er in de competitie niet bijster florisant voor staat.. haar geluk gaat dat botje zijn waarschijnlijk maar dan moet ze ergens anders ook nog punten pakken..
komende weken zijn bepalend dus.. ik zal alvast gaan duimen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze krijgt nu de dubbel tegen de onderste...die mag ze nooit verliezen.
De reden waardoor ze zo laag staat is duidelijk: Per ongeluk geMOTSt in de eerste week, en dat met een trainer met rampzalig leiderschap
Hopen dat woedend ts voldoende blijkt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
komende weken zijn bepalend dus.. ik zal alvast gaan duimen..
Hehe... ach 1x winst en 1x verlies of gelijkspel is ook geen ramp natuurlijk.. want dan komt ze al boven de streep..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hopen dat woedend ts voldoende blijkt..
EDIT - ik zag dat een van dr spelers onlangs naar goed ervaring/goed ls is gestegen...die meteen maar trainer gemaakt. Hoop dat ze t niet erg vindt
Pff....zit ff in HO naar dr team te kijken. Als d'r teamgeest kalm is, haalt ze een goed (laag) middenveld, en is er helemaal nix aan de handquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hehe... ach 1x winst en 1x verlies of gelijkspel is ook geen ramp natuurlijk.. want dan komt ze al boven de streep..
das wel netjes... moet je wel met één keer PIC haar teamgeest op kalm krijgen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pff....zit ff in HO naar dr team te kijken. Als d'r teamgeest kalm is, haalt ze een goed (laag) middenveld, en is er helemaal nix aan de hand
PIC dus!
Dat gaat niet lukken, maar met 2 keer wellicht welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel netjes... moet je wel met één keer PIC haar teamgeest op kalm krijgen..
maar de komende 2 wedstrijden zijn juist heel belangrijk.. hoe ga je dat dan oplossen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, maar met 2 keer wellicht wel
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Sammy Houben en hij is 15 jaar en 69 dagen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Passen!
Toch PICcen, sowieso vanavond. Moet voldoende zijn om het middenveld te pakken, de overige linies pakken we dikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar de komende 2 wedstrijden zijn juist heel belangrijk.. hoe ga je dat dan oplossen?
hier hetzelfde. En de beste was overal zwakquote:Op zondag 16 januari 2011 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Kreeg weer eens 3 17-jarigen aangeboden....
Sympathiek van jequote:Op zondag 16 januari 2011 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier hetzelfde. En de beste was overal zwak.
ik heb bedankt voor de eer, maar voor de vorm de laatste aangenomen voor de lol.
ach ja, je weet maar nooit of 'ie toch nog iets speciaals heeftquote:
Nouja zegquote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, je weet maar nooit of 'ie toch nog iets speciaals heeft
Een lekker kontje ofzo. Als die dan 18 wordt istie legaal he
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach ja, je weet maar nooit of 'ie toch nog iets speciaals heeft
Een lekker kontje ofzo. Als die dan 18 wordt istie legaal he
98 dagen natuurlijkquote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is Daan Weener and he is 16 years old.
Without any further training, this player will remain with weak Winger. His overall abilities are passable, in my opinion. Coach this player right and he will reach his potential of passable Winger before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
Ik zou normaal ballen. Ik heb namelijk hetzelfde " probleem ".quote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef MrMoon het volgende:
zou het met mijn ene sterke vleugel nut hebben om vleugelaanval te hanteren als taktiek?
ik loop dan natuurlijk wel het risico dat er ook aanvallen via mijn waardeloze vleugel verlopen.. of kan ik beter gewoon net zoals altijd normaal kiezen als taktiekvaardigheid?
geen idee of je het al bent maar ik altijd natuurlijk, gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Xummon het volgende:
ik heb schijnbaar weer een Supporterslot vrij, omdat er een team mee gestopt is. wie zoekt nog een supporter?????
oeh je bent nog geen supporter van mijquote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee of je het al bent maar ik altijd natuurlijk, gezellig
team ID 360592 en ik heb ook nog slots vrij dus returning the favor is no problemo!
mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou normaal ballen. Ik heb namelijk hetzelfde " probleem ".
team ID?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh je bent nog geen supporter van mij
zie mn sigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zit net even te kijken en ik snap eigenlijk niet dat ik me zo druk maak.. qua middenveld moet ik hem gewoon makkelijk kunnen overklassen..
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zie mn sigdoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je middenveld prima is en je hebt zeker 1 aanvalskant die overheerst + een andere die gelijkwaardig is moet alles gewoon goed komen
Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou die anderen zijn niet echt gelijkwaardig..
ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scoutsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou begrijp ik trouwens pas waarom jij zoveel bijna 18+ jeugdspelers in je jeugdteam hebt
Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindtquote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar 17 jarigen aangeboden van mijn scouts.
En tja
nou eigenlijk stiekem welquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent de enige Fokker die dat helemaal niet erg vindt
Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou eigenlijk stiekem wel
Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste.
die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je centrale bedoel ik. Of valt die ook wat tegen?
herkenbaar.. seizoenenlang hetzelfde probleem gehad en nu heb ik 3 leuke talentjes in mn jeugd zitten.. dus het komt vanzelf wel.. geduld is een schone zaak..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou eigenlijk stiekem wel
Ik wil ook een leuk jeugdteam met 2 of 3 spelers op te leiden voor mijn eerste.
doe ik. ik ben geduldigquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. soms zit het echt tegen en dan heb je opeens 5 toppers van 15. Te belachelijk, maar blijven hopen elke zondagochtend zou ik zeggen...
Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die valt ook behoorlijk tegen.. ik zoek eigenlijk nog een nieuwe spits, maar ja financiën op dit moment.. misschien moet ik over een aantal seizoenen, maar eens spitsen gaan trainen.. maar eerst moeten Simon en Simon minimaal op briljant verdedigen zitten.. die wil ik namelijk wel graag houden in mn team..
en terecht.. een tweeling in je team is gewoon tof.. dus die ga je dan niet weg doen..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook. Gied en Gied moeten even wonderbaarlijk scoren worden en dan pas ga ik switchen naar verdedigen.. Nog 10 weken te gaan
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ivar Hendriks is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?
Nopequote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mits je iets met vleugelspelachtig iets traint?
Lama ik heb m geweigerd en de andere 2 ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz Iemand een of ik m aan moet nemen?
Spurs - Unitedquote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef vanpers het volgende:
Zit nu lekker voor sport 1, vanavond nog wat wedstrijden op hattrick volgen.
Relax zondagje.
Verder win ik elke plek vanavond behalve het middenveld.
een goed laag middenveld van hem tegen een redelijk laag middenveld van mij.
Normaal gesproken zou dat winst moeten zijn.
iddquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Spurs - United
Hattrick wedstrijden
Real & Barca
3-3 straks let maar opquote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
idd![]()
Alleen lijkt vandaag alles in een gelijkspel te eindigen, heb nu al een 0-0, 1-1 en een 2-2 gehad. Hopen dat het in Spanje en hattrick anders gaat.
Ouch...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Victory Team A : 95.68% +
Draw : 3.26%
Victory Team B : 1.06%
Ik was team A.
Uitslag: 1-3
Blegh..quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Ik was team A.
9 uur pas hier...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Wie beginnen er allemaal om 8 uur?
Kan ik ze even in mijn HT live zetten.
312283031, moiquote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef kristyle het volgende:
3.64 - 0.29
Ik was team A.
Laten we het hopen, maar zonder gekke dingen moet ik gewoon winnen jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt een makkie voor je, heb hem erbij gezet.
Present!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef vanpers het volgende:
Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik, maar ik denk niet dat het interessant is om mijn wedstrijd erbij te hebben.
Vanaf volgend seizoen mag dat wel weer. Al heb ik er af en toe zin in om gewoon nu weer te starten...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha had je er de vorige keer ook bij staan maar werd me hier verteld dat je jou wedstrijden niet al te serieus hoefde te nemen.
Ja, al zou het op papier een makje moeten zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij jou wordt het denk ik wel een mooie pot, nummer 2 tegen 3. Heb hem erbij staan, succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |