En dat was 1/3quote:21:32
William Muntz had een uitbreiding van de voorsprong op zijn schoen toen hij zich in de 21e minuut op de linkerflank vrijspeelde, maar hij schoot de bal in het zijnet.
quote:Er waren 19 minuten gespeeld toen de scheidsrechter De Bulls een penalty toekende. Luca Lumini hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
quote:Er waren 19 minuten gespeeld toen de scheidsrechter De Bulls een penalty toekende. Luca Lumini hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
quote:Een bevlieging van Ofer Schwartz pakte goed uit. Hij zette een verdediger klem, wist de bal af te pakken en stuurde een steekpass naar Hynek Slavík, die het netjes afrondde: 1-1!
Tarje Aass, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 27e minuut voor Geel+Zwart de 1-2 te scoren.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Gelukkig staat mijn conrurrent op dit moment achter, dus alles is nog mogelijk
BAM!quote:31:08
Bifröst bouwde na 31 minuten de voorsprong verder uit toen Carsten Opdam door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0.
Dat gaat erg hard ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef NelisZ het volgende:
Na een onnavolgbaar scoreverloop sta ik nu weer 3-2 voor
Gaat wel hard met de goals bij mij...
Je gaat lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef vanpers het volgende:
De wedstrijd was 30 minuten bezig toen Ricky Ramirez van JvP op rechts doorbrak en tot groot ongenoegen van het thuispubliek de score moeiteloos verhoogde: 0-2.
![]()
Buitenspelers maken de goals.
Ja, al 1 van de wekelijkse 3 hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
En nog geen kans gemist, gekkenhuis
Voel je de spanning alquote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef polsi het volgende:
jaja mijn eerste wedstrijd is bezig mensen
Als je 'live' meekijkt kan ie niet op snelquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef polsi het volgende:
ok hebben jullie op snel staan of gewoon normaal??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |