quote:Op zondag 16 januari 2011 22:03 schreef vanpers het volgende:
VleugelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helge AndersenAndersen zou je kunnen verpatsen wanneer je steeds krap zit met je middenveld? Tevens zou ik eens kijken of je een betere winger kan halen, zodat je aanval een boost krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat botje ook?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de nummer 5 en 6 ook voor staan
edit: ah ik zie het al.. tis een eigenaarloos team..HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Is nog geen botje, slechts een eigenaarloos team....die speelt nog met de bestaande spelersquote:Ik ben van pindavlees![]()
vanaf volgende week niet meer.. dus het kan nog goed komen.. volgende week winnen en tegen het dan bot team ook en ze is er voorbij..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is nog geen botje, slechts een eigenaarloos team....die speelt nog met de bestaande spelersHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Ik zou Ramirez en Andersen eruit kunnen doen, maar op welke manier kan ik via de winger een boost aan mijn aanval geven zonder dat mijn middenveld verzwakt? En wat bedoel je precies met als ik krap zit met mijn middenveld?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Andersen zou je kunnen verpatsen wanneer je steeds krap zit met je middenveld? Tevens zou ik eens kijken of je een betere winger kan halen, zodat je aanval een boost krijgt?![]()
Oja, dat verandert op de helft he? Ff in de smiezen houden dusquote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vanaf volgende week niet meer.. dus het kan nog goed komen.. volgende week winnen en tegen het dan bot team ook en ze is er voorbij..Ik ben van pindavlees![]()
volgens mij wel..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, dat verandert op de helft he? Ff in de smiezen houden dusHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Weet niet of het een optie is maar, Anderson verkopen en 1 terug kopen met 2 levels hoger positiespel. Ramirez verkopen en een betere wingers terugkopen met wat positiespel alleen deze et je wel aanvallend naar. Ik denk dat je dan beide posities een stuk versterktquote:Op zondag 16 januari 2011 22:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zou Ramirez en Andersen eruit kunnen doen, maar op welke manier kan ik via de winger een boost aan mijn aanval geven zonder dat mijn middenveld verzwakt? En wat bedoel je precies met als ik krap zit met mijn middenveld?
Oh ik weet niet of je middenveld in de competitie overheerst of niet?![]()
mijn middenveld laat zich dollen
billenkoek vanavond!quote:De bezoekers antwoordden in de 59e minuut van de wedstrijd toen ze de 3-1 scoorden. Canuto Araujo brak door in het centrum en kon de bal makkelijk over de goalie van de tegenstander liften.lolwut![]()
ze gaan bij mama over knie vanavond?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:
mijn middenveld laat zich dollen
[..]
billenkoek vanavond!
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze gaan bij mama over knie vanavond?
lolwut![]()
Om even met het laatste te beginnen, ik haal dit jaar een gemiddelde van 66.5 hatstats en daarmee sta ik 3de, de 2 teams boven mij halen een gemiddelde van 69 hatstats en het eerste team onder mij 62.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet niet of het een optie is maar, Anderson verkopen en 1 terug kopen met 2 levels hoger positiespel. Ramirez verkopen en een betere wingers terugkopen met wat positiespel alleen deze et je wel aanvallend naar. Ik denk dat je dan beide posities een stuk versterkt
Oh ik weet niet of je middenveld in de competitie overheerst of niet?
Als ik nu eens begin met een vervanger te kopen van Andersen. De andere 2 middenvelders zijn Wonderbaarlijk met passen. Wat kan ik het beste kopen voor die positie, je zegt 2 levels hoger, dat is wereldklasse, moet ie dan nog passen hebben?![]()
nice die 3-0.. ik sta nog steeds op 1-0.. hopelijk kan ik het vasthouden..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
GotC 3-0 voor, en dr nieuwe verdediger loopt tegen zn tweede geel aanHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
nu pas?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Ach, we zijn wel wat gewend op FOK!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet
Ik ben van pindavlees![]()
Nu pas?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
Ik realiseer me dat ik van mijzelf hier wel een, ehm, apart beeld neerzet![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn wel wat gewend op FOK!
lolwut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |